Můžeme slavit. Žádné turbo, důraz na hmotnost, zachování dnes už markanty (až na limitky) Lamborghini 4x4. Základní tvar odkazující se na legendární Countach. :yes: palec do San´t Agaty.
2011 bude pro autonadšence dobrý rok. Ferrari, Lamborghini, Pagani, Porsche, McLaren..
Zalezi na vyuziti, pokud bych to mel na pozovani pred kasiny a na Vaclavaku, pak bude udrzba OK.
Ale jestli to auto protahnu na Ringu a budu mu davat do tela jaksepatri, ten milion bude jeste malo... ;-\
Uz jen kolik stoji pneu, spojka a brzdy...
Pojisteni je problem, nejspis se bude muset ke specialistum, protoze bezne pojistovny exkluzivni auta nechteji.
Jo, s rucenim neni problem, ale pojistku alespon u Directu a u Allianzu nechtějí. Jinam jsem nepsal.
Ruceni vychazi na cirka dvanact tisic, ale ja mam za posledni roky dost skodnich udalosti (celni skla a jednou strom), mozna by se to dalo stlacit.
Prečo nie? Ak do rozhodovania zapojíme ďalší ľudský orgán - rozum, nebola by to zlá myšlienka.
VW by konečne dostalo "športovú značku" po ktorej túži a na oplátku by talianom vrátilo Seat. Mohlo by to prospieť obom stranám. Španieli by možno radšej kupovali preznačkované fiaty. Predsa tou mentalitou sú obe národy spriaznené. :-)
Není to zlé, ale pro mě to není úplně ono. Pokud bych měl kritizovat spíše celek, pak mi chybí jednoduchost a přímočarost tvarů Murciélaga. Pokud bych se měl zaměřit na detaily, pak se mi nelíbí čumák, zejména lámaný tvar přední hrany potažmo tvar světel a nejsem nadšený z tvaru bočního vstupu vzduchu. Bohužel se tvůrci jali odkázat na klesající spodní hranou bočního okna modelu Diablo, pro mě téměř nepřijatelné. A je toho víc, viz vyčnívající zadní nárazník. Naštěstí klesající linie není zvýrazněna vrcholem linie střechy a netrpí to tedy jezevčím syndromem (čumák do země) jako Diablo, nicméně po Murciélagu zjevně înspirovaném modelem Countach, je to pro mě trochu zklamání. Že by se u Lamborghini střídaly ty pěkné, žluté s těmi méně pěknými, červenými modely?