Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nošovický závod Hyundai dnes začne vyrábět vůz Kia Venga

Nošovická automobilka Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) začne v pondělí vyrábět nový model osobního vozu. Kia Venga je třetím v Nošovicích vyráběným modelem. ČTK to řekl mluvčí HMMC Petr Vaněk.
Zpět na článek
2. 11. 2009 05:51
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 05:54
2. 11. 2009 06:05
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 06:14
2. 11. 2009 06:20
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 07:39
2. 11. 2009 07:42
2. 11. 2009 08:37
2. 11. 2009 08:47
2. 11. 2009 09:09
2. 11. 2009 08:26
2. 11. 2009 08:47
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 09:02
2. 11. 2009 09:02
2. 11. 2009 08:45
neregistrovaný "Tento"
2. 11. 2009 09:14
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 11:41
neregistrovaný "kubiii"
2. 11. 2009 16:54
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 09:49
2. 11. 2009 11:36
2. 11. 2009 13:26
2. 11. 2009 15:40
2. 11. 2009 16:19
3. 11. 2009 09:49
3. 11. 2009 09:19
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 13:15
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 15:17
neregistrovaný "yaroukh"
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 05:51
Ehm
[odkaz] Nebejt toho trapezoidu... 8-s
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 06:05
Re: Ehm
Jen to, že bych rád viděl obličeje lidí u Fordu, když zjistili, že se jejich C-Max takhle sešel s Vengou. Mně fakt přijde, že jsou si ty masky podobný. Ale samozřejmě to v reálu může působit úplně jinak.
(Rozhodně jsem dalek toho tvrdit, že tu někdo od někoho opisoval; stane se...)

Můžou to eventuelně fixnout, až budou Grand C-Maxu předělávat ty hrozný zadní světla. :)
2. 11. 2009 06:14
Re: Ehm
A nemáš po ránu ještě zalepený oči? >:D C-Max má masku čtyřuhelníkovou a venga šestiuhelníkovou. C-Max má otvor v nárazníku šestiuhelník a oddělené mlhovky a venga je á spojené s otvorem v nárazníku. Já tam teda nevidím nic podobného.
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 06:20
Re: Ehm
Na to jsem vzhůru moc dlouho. >:D Jak jsem psal, možnost že to v reálu uvidím jinak, připouštím.
Že jsou si dva lidi podobný, neznamená, že mezi nima nenajdeš podstatný rozdíly. Jinak mluvím o tom "vnitřním koutku oka".
Avatar - T613
2. 11. 2009 07:39
Re: Ehm
estli to nebude tím, že kynutý design je tak univerzální hrouda, že se dá najít vlastně všude ;-) (ale doporučuji nepracovat s toluenem ;-) )
2. 11. 2009 07:42
Re: Ehm
Ta Venga vyloženě vypadá v pohybu i když je to jen fotka co? >:D
2. 11. 2009 08:37
Re: Ehm
Mne z toho predobočného pohľadu trošku pripomína Yaris, aj keď je pravdaže niekde inde.
Pohľad na zadné sedadlá prezrádza, že je to určené skôr pre štyroch, aj keď tam vtlačili ešte jednu opierku hlavy do stredu.
Ale celkovo nebyť nesympatických tubusov na prístrojoch, nemám čo kritizovať.
2. 11. 2009 08:47
Re: Ehm
Mě se taky celkem líbí, ale s hodnocením si počkám až na reál.
2. 11. 2009 09:09
Re: Ehm
Však potom môžeš hodnotiť zas, je normálne, ak po reálnom stretnutí človek poopraví, alebo aj celkom zmení názor.
2. 11. 2009 08:26
Re: Ehm
Je mu vad asi jiz podoba tech 4...uhelniku a 6 uhelniku ani trojuhelnik by se mu nelibil jidine koule ci valec tam to nema nic podobneho se slovem uhelnik ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 08:47
Re: Ehm
Přiznej se, tyhle hlášky si šetříš od základky, žejo?
2. 11. 2009 09:02
Re: Ehm
Neber se tak vazne hochu, zivot je jen jeden a tady si karieru neudelas! ;-)
2. 11. 2009 09:02
Re: Ehm
Neber se tak vazne hochu, zivot je jen jeden a tady si karieru neudelas! ;-) J
2. 11. 2009 08:34
Reálna hrozba pre Fábiu ...
Či už kórejci niečo skopírovali, alebo nie, zákazníkov tohoto auta to zväčša zaujímať nebude ...

Zaujímať ich bude len samotné auto a pochopiteľne cena. Možno očakávať, že po Thálii to bude druhá veľká hrozba pre Fábiu. Výhodou bude i to, že to bude "domáce" auto - pre Čechov (výroba) i Slovákov (značka Kia).
Rozbalit vlákno
14
2. 11. 2009 08:43
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
Domáce alebo nedomáce auto, akú to má cenu? Podľa toho by sa okrem škodoviek museli u nás najlepšie predávať trojčatá z Kolína, Hyundai a Kia ako píšeš Ty, Touaregy, Q7 a Cayenne, P207 aj C3 Picasso. A celkom tak to predsa len nie je. ;-)
Hlavný bude určite pomer cena/ponuka, možnosti výbavy, lebo už ani našinec nie je nenáročný a svoje zohrá určite aj záruka.
Nepovedal by som, že Fabia bude nejak zvlášť ohrozená, aj keď niečo z jej koláča môže odkrojiť, a trochu "pomôcť" k stále menšiemu podielu na trhu.
Avatar - iudex
2. 11. 2009 09:09
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
Ktovie, ci sa skutocne Fabia nemá coho bát: aj Octavia suverénne dlhodobo viedla svoju triedu, a v septembri ju uz predbehol Ceed... ;-) (2800 ks. vs. 2000 ks.) Thalia si tiez statocne odhryzáva z podielu Fabie.
2. 11. 2009 08:44
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
To je jedine dobre, ikdyz nejsem zastance skody tak mne nekdy mrzi, ze dost veci co se dodava v Nemecku a do Cech se to dostane az na posledni koleji ! A je uplne jedno zda to bylo cekani na common rail ci jine veci... u Octavie atd... konkurence jen pomuze :yes:
neregistrovaný "Tento"
2. 11. 2009 08:45
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
S tým súhlasím. Nebude však úderom len pre Fabiu. S takýmto kompaktným autom a avizovanou cenou okolo 10 000 EUR to bude silné baranidlo aj na nižšiu strednú triedu.
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 09:14
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
tazko to bude hrozba pre Fabiu....Cesi si kupia Fabiu aj keby konkurencia ponukala viac vybavy za polovicnu cenu, keby to bolo vacsie, rychlejsie......takze Fabia sa bude vzdy predavat ako chlieb! Staci napisat do ponuky:
odkladacie schranka na bryle, klucky vo farbe karoserie, svetielko na citanie.....a narod je schopny zabijat kvoli ich narodnemu autu ;-)
2. 11. 2009 09:32
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
Ale inak si zdravý a jesť ti chutí...?
Niekedy je až s podivom, jak môže niekto napísať takú kolosálnu sprostosť...
Avatar - iudex
2. 11. 2009 09:36
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
Ze Ti stojí za reakciu... :-!
2. 11. 2009 09:39
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
Už, keby sem chodilo viac ľudí jak Ty, bolo by to iné. Ale väčšina z tých, s ktorými sa oplatí kecať, nejak často absentuje.
neregistrovaný "kubiii"
2. 11. 2009 11:41
Re: Reálna hrozba pre Fábiu ...
naziMišák reloaded :*)
2. 11. 2009 13:49
Re: To už pomaly nie je pravda ...
Ešte v čase Felície bola Škoda naozaj ľudovým autom (aspoň čo sa týka ceny).

Dnes už je Škoda "normálna" automobilka a i zákazníci sa "normalizujú".

Kvalitou a cenou je Škoda medzi ostatnými a objektívne neexistuje dôvod pre také vysoké pradaje v ČR či v SR. Subjektívne však majú mnohí motoristi stále v podvedomí auto = Škoda.

Je však faktom, že existuje "tvrdé jadro" Škodovkárov - "kórejobijcov", ktorí sú v snahe o zhodenia "kórejskej ryže" schopní tvrdení, ktoré sú už za hranicou zdravého rozumu ...
2. 11. 2009 13:57
Re: To už pomaly nie je pravda ...
Máš úplnou pravdu. :yes:
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 16:54
Re: To už pomaly nie je pravda ...
inac by som to nenapisal.....zial, tak to chodi...aspon v CR, pretoze na Slovensku straca Skoda kazdym rokom predaj. Drzia ju este firemne flotily.
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2009 19:25
Re: To už pomaly nie je pravda ...
no tak muzu te uklidnit ze ztraci i v CR, ale klid, je to naprosto normalni vzhledem k abnormalnim prodejum...
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2009 19:23
Re: To už pomaly nie je pravda ...
no tak o tech hrozbach pro fabii slysim opravdu porad a skutek utek >:D ...ale uvidime, pro ceskou/slovenskou rodinku hledajici auto by mohla byt celekm idealni...
2. 11. 2009 09:49
hehe
Tak kluci korejsky co opisete priste ... chtej jsem rict, kde se budete inspirovat

Fuj ;-\
Rozbalit vlákno
5
2. 11. 2009 11:36
Re: hehe
To posledné slovo príspevku ťa napadlo pri pohľade do zrkadla, alebo keď si si po sebe prečítal, čo píšeš...?
Avatar - Katikakus
2. 11. 2009 13:26
Re: hehe
Blahopreji - myslel jsem, ze nejhloupejsi prisevek diskuze bude mit misiak, ale ty jsi ho s prehledem trumfnul! :-!
2. 11. 2009 15:40
Re: hehe
Při tomhle tempu zlepšování už v příští generaci možná budou Evropa s Japoncema opisovat od Korejců.
2. 11. 2009 16:19
Re: hehe
TO vis ze jo ... tak sup sup do fronty aby sis tenhle prima Ripoff moh poridit a rikat si jak mas skoro ale jen skoro Ford tedy normalni mainstream ;-)
Avatar - Katikakus
3. 11. 2009 09:49
Re: hehe
Jak dlouho jsi se k tomuto "yntelektualnymu" vykonu musel pripravovat?
Avatar - Ada je zase tady
2. 11. 2009 13:07
Neco chybi, jineho je neurekom.
Pristrojovka s kelimky a stredovy panel je neprehledny a silne preplacany :no: Celosklenena strecha je nestesti - v zime neizoluje, v lete je to sklenik :no:

Chybi tomu verze 4x4 a prizvednuty podvozek. :no: Zad ve tvaru bramboroidu mne neoslovuje.
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2009 13:38
Re: Neco chybi, jineho je neurekom.
Kelímky sú súčasná móda - ale snáď už nepotrvá dlho. Stredový panel mi príde vcelku pohode, tých pretlačítkovaných a neprehľadných je tiež dosť, ale tento by som k nim nepočítal, vcelku sa dá, a vyzerá zaujímavo.
Sklená strecha určite nebude v základe, ak ju nechceš, proste si ju nepriplatíš, riešenie je jednoduché.
A to 4x4 a zdvihnutý podvozok - ktoré malé MPV niečo také ponúka?
neregistrovaný "misiak"
3. 11. 2009 09:19
Re: Neco chybi, jineho je neurekom.
tak si to nevsimaj ;-) Su na trhu skvele auta (Fabia) ...tak chod do nej! ;-)
3. 11. 2009 09:57
Re: Neco chybi, jineho je neurekom.
4x4 a zvyseny podvozok :-)
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 13:15
OT: FoMoCo za 3Q $1B zisk
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2009 14:01
Re: OT: FoMoCo za 3Q $1B zisk
To je jen poslední záchvěv. Teď jim Kia okopírovala design a Ford půjde do kytek >:D >:D >:D

Venga: původně jsem kolem ní ve Frankfurtu jen tak bez zájmu prošel, tahle kategorie aut i značka mě poněkud míjí. Ale pak jsem se otočil, vrátil a sedl si dovnitř. A není to vůbec špatné - uvnitř je nečekaně hodně místa a kupodivu to tam i vypadá docela k světu. Se zadními sedačkami posunutými vzad si za sebe sednou i dvě 190 cm vysoké osoby.
neregistrovaný "yaroukh"
2. 11. 2009 15:17
Re: OT: FoMoCo za 3Q $1B zisk
Pohnutý příběh.
2. 11. 2009 20:12
Re: OT: FoMoCo za 3Q $1B zisk
Každopádne hodný povšimnutia. :yes:
2. 11. 2009 14:53
add: Honda Insight
Docela zaujímavé auto, spotreba slabo cez 4 litre je vskutku lákavá. I keď pri pohľade do cenníku by človek asi radšej volil niečo s malým dieslom so spotrebou o liter vyššou.
Kufor je fajn objemný, možno by stačilo aj menej, a pridať priestor na zadných sedalách, tam chýba, nie iba na dĺžku a na výšku, ale aj do šírky, smerom dozadu sa interiér zužuje, že je to fakt cítiť. na môj vkus je ešte palubka trochu prehýrená, ako tvarmi, tak aj farbami, pôsobí to na mňa trochu divoko. No a vonkajší dizajn, to je tragédia sama o sebe, nie je mi jasné, prečo hybrid musí byť tak hnusný. Plus ten podivný zadok, cúvanie na GTI-ho spôsob, to musí byť nočná mora...

NA ZÁVER PROSÍM KOMPETENTNÝCH, ABY SI SPOMENULI NA DÁVNY SĽUB ZAVIESŤ DISKUSIE AJ POD TESTAMI ÁUT, A POKÚSILI SA HO KONEČNE SPLNIŤ. ĎAKUJEM.
Rozbalit vlákno
6
2. 11. 2009 18:24
Re: add: Honda Insight
ten vonkajsi dizajn je vec vkusu- mne sa celkom paci aj ked na pohlad je krajsi asi prius...inac pokial niekto jazdi najma v meste a okoli a kratke trasy, napr. ja, to moze byt zaujimava volba
2. 11. 2009 20:11
Re: add: Honda Insight
To máš pravdu. Len či na krátke trasy nebude čoskoro vhodnejší elektromobil, hybrid by som postavil skôr do role cestovateľa, kde by mal dve výrazné prednosti - predĺžený dojazd, a v destináciách, kam docestuje alebo sa cestou zastaví zase úspornú prevádzku.
3. 11. 2009 08:23
Re: add: Honda Insight
vhodnejsi bude..len to chce este vyvoj (dojazd) a infrastrukturu (nabijacie stanice). Mozno jedneho dna cestou do obchodu nechame v garazi nabijat auto pocas nakupovania :-)
3. 11. 2009 18:43
Re: add: Honda Insight
Dojazd je na krátke trasy v meste dostatočný už dnes.
Inak odporuješ si sám - na jednej strane vravíš, že nestačí dojazd, a vzápätí riešiš dobíjanie v garážach nákupných centier - načo by to bolo, keby dojazd bol dlhší, ako dnes reálnych 100-150 km? Dojazd je do mesta dostatočný. Nedostatočne je vyvinutá technológia, čo má veľký dopad na cenu - problémom je iba dostupnosť, ruka v ruke s infraštruktúrou, ktorá ale bude rásť automaticky so zvyšujúcou sa dostupnosťou.
3. 11. 2009 20:01
Re: add: Honda Insight
ciastocne ano, ale nie kazdy den chodime do hypermarketu :-) a obcas treba mesto aj opustit
4. 11. 2009 08:57
Re: add: Honda Insight
Na to máš druhé auto. Elektromobil ako jediný voz v domácnosti je v súčasnosti blbosť. Odo mňa tu nikto nepočul, že by elektromobil mal v dohľadnej dobe nahradiť klasické autá so spaľovacím motorom. Iba by mohol vhodne dopĺňať vozový park.