Technika
valdert
0
Pořád se nemohu nikde dočíst jak je řešeno optimální spalování ve městě, kdy je motor studený a díky hybridu ještě méně zatěžován než v současnosti. Jestli katalizátor a filtr PDF tu směsku ukočírujou. Zvláště v zimě. Mě trvá 10 až 15 minut než mám motor zahřátý. Pak vždy pomůže správně velký kus lepenky před chladič. Mluvím pořád o turbodieselech. Možná to i důvod delšího vývoje hybridů v PSA. Máte někdo odpověď?
Přejít do diskuze
Kdyby začali zítra všichni jezdit na banány, tak je na příštích deset let v popředí zájmu Ekvádor 😄
Tím samozřejmě neomlouvám evropské technologické firmy, ale jen automobilky.
Tím samozřejmě neomlouvám evropské technologické firmy, ale jen automobilky.
Za ticheho nezajmu mistnich odborniku, se teziste autoprumyslu presouva do Japonska. Hlavni nemecky i francouzsky vyrobce, kazdy Volkswagen ci Peugeot budou mit v budoucnu klicove komponenty, tvorici podstatnou cast ceny auta - baterie, z Japonska. Takhle vypada plizivy ustup ze slavy - nikdo to nevidi, nikoho to nevzrusuje a najednou jste v ... .