Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Jak většinou nesnáším, když někdo zběžně mrkne na auto a řekne, že je podobné tomu a tomu, tak tady se neubráním vlastní poznámce: že by Peugeot čerpal inspiraci pro příď z konceptu Nautilus, který pro něj v roce 1997 navrhl Pininfarina? 😄 [odkaz] ... Což nemyslím nijak negativně, koncepty mají ukazovat budoucnost a Nautilus se mi vždycky líbil, což už teda bohužel o 508 s určitostí říct nemůžu...
iudex
Tak test pokračuje v pozitívnom vnímaní najväčšieho leva z prvých jázd (či blogu Peruna). Potešil výber motora THP do testu, v predízlovanej strednej triede je občas potreba poukázať na to, že moderný turbobenzín je výborná alternatíva, ktorá nemusí žrať i malé deti, aby išla. Výborné je, že i dlhší test potvrdil dobré kvalitatívne dojmy. Akurát sa do normálu dostali nadšené slová o jazdných vlastnostiach päťstoosmičky, kde sa ukázalo (opäť) že medzi špičkou (GT) a normálom daného modelu môže byť značný rozdiel; Peugeot sa tak vracia do svojej očakávanej pozície komfortného dostavníka, ktorý nemôže a nechce konkurovať Mondeu či trojke. Ale práve to od neho fanúšikovia čakajú.
Jo, tenhle test určitě přináší trochu zrealističtění pohledu na pežotí novinku, pořád si myslím, že se neděje zázrak s příchodem krále třídy, jak ale z tohoto testu, i jiných, vyplývá, Peugeot jde směrem k fleetu, a z toho co s 508kou udělal, se zdá, že tentokrát velmi dobře pochopil, o co fleetovým zákazníkům jde. Prostor, pohodlí, celkový uživatelský komfort, akcent na kvalitu interieru, široce akceptovatelný design. Ceny známe, po opadnutí první vlny zájemců, určitě jako vždy a u všech dojde ještě k jejich snížení, a pak není důvod, proč by tohle auto nemělo být silným hráčem ve výběrech jak firem tak rodin.
Co se mě týká, tak naživo jsem 508 zatím neviděl, z fotek na mě pořád působí trochu rozpačitě, hlavně silueta, pro mě základ, mi připomíná pecen chleba. Chce to tmavou barvu a velká kola, detaily jsou naopak o.k. Uvnitř moc nerozumím absenci odkládacích prostor, kam s kafem, nejsem moc zastáncem překombinovaného volantu, ale zase za volič převodovky nebo audinózní ztvárnění ovladačů má peugeot jedničku. Jsem zvědav na face to face.
Pozn: jen se divím motorizaci v testu, nepamatuju, kdy se při představovačkách modelů na autoportálech či časopisech jako první objevil u modelu střední třídy benzin, bývá naopak problém vůbec na nějaký takový test narazit, je fakt, že s příchodem malých turbomotorů se to trochu zlepšilo, ale první test mondea, passatu, insignie vždy s obligátním dýzlem. Jestli je nastrčení 508 s THP coby auta pro novináře ze strany Peugeotu záměr, pak tleskám.
Co se mě týká, tak naživo jsem 508 zatím neviděl, z fotek na mě pořád působí trochu rozpačitě, hlavně silueta, pro mě základ, mi připomíná pecen chleba. Chce to tmavou barvu a velká kola, detaily jsou naopak o.k. Uvnitř moc nerozumím absenci odkládacích prostor, kam s kafem, nejsem moc zastáncem překombinovaného volantu, ale zase za volič převodovky nebo audinózní ztvárnění ovladačů má peugeot jedničku. Jsem zvědav na face to face.
Pozn: jen se divím motorizaci v testu, nepamatuju, kdy se při představovačkách modelů na autoportálech či časopisech jako první objevil u modelu střední třídy benzin, bývá naopak problém vůbec na nějaký takový test narazit, je fakt, že s příchodem malých turbomotorů se to trochu zlepšilo, ale první test mondea, passatu, insignie vždy s obligátním dýzlem. Jestli je nastrčení 508 s THP coby auta pro novináře ze strany Peugeotu záměr, pak tleskám.
Řekl bych, že u 1.6 THP je asi nejlepší převodovka. Proto šla do testu. Fleetový zákazníci si v ČR francouze neplatí, takže prodeje budou na rodinách. Tam bude paběrkovat společně s C5, Lagunou a japoncema.
Budou i vznětové verze, jsou součástí novinářské flotily
Tak znova pročítám test a narazil jsem na jednu nepřesnost. V části, kde kritizujete HUD se píše😒br />
"...avšak například systém od BMW je výborně čitelný i přes zobrazování údajů přímo ve vašem výhledu (údaje jsou výše, destička je čirá)."
BMW ale žádnou destičku nemá, údaje se zobrazují na čelní sklo a je možné si jejich umístění (výškově) nastavit. Osobně moc nechápu smysl HUD na nějaké destičce, je to v podstatě jen další trochu výše umístěný display.
"...avšak například systém od BMW je výborně čitelný i přes zobrazování údajů přímo ve vašem výhledu (údaje jsou výše, destička je čirá)."
BMW ale žádnou destičku nemá, údaje se zobrazují na čelní sklo a je možné si jejich umístění (výškově) nastavit. Osobně moc nechápu smysl HUD na nějaké destičce, je to v podstatě jen další trochu výše umístěný display.
Dúfam, že vieš čo znamená skratka HUD..odporúčam naštudovať pred podobnými prehláseniami 😉
Funkce a hlavně cíl, tedy zobrazování základních údajů v zorném poli řidiče (pilota 😉 ) je zachována a jestli je toho dosaženo promítáním na speciální displej, nebo přímo na čelní sklo je v podstatě jedno.
S tím zaměřením na fleety souhlasím. Kontroverzní design je skoro jistá vstupenka do klubu outsiderů.
Nicméně motorová paleta mi přijde úsměvná. Chápu, že benzínové motory jsou v Evropě pouze doplňkem nabídky, ale aby vrcholná motorizace ve střední třídě byla 1.6? Nehledě na to, jak je dobrá. Přijde mi trochu nemístné stěžovat si na chybějící šestiválec, když v nabídce není ani dvoulitrový čtyřválec. Ale na druhou stranu je chápu. Je lepší nejprve se pořádně postavit na nohy, než si hrát na něco, čím nejsou. Diesel táhne prodeje, a tam to mají pokryté.
Nicméně motorová paleta mi přijde úsměvná. Chápu, že benzínové motory jsou v Evropě pouze doplňkem nabídky, ale aby vrcholná motorizace ve střední třídě byla 1.6? Nehledě na to, jak je dobrá. Přijde mi trochu nemístné stěžovat si na chybějící šestiválec, když v nabídce není ani dvoulitrový čtyřválec. Ale na druhou stranu je chápu. Je lepší nejprve se pořádně postavit na nohy, než si hrát na něco, čím nejsou. Diesel táhne prodeje, a tam to mají pokryté.
Realita ťa asi neprekvapí. Auto je navrhované z cieľom priblížiť sa nemeckej konkurencii. Upresním nemeckej dizajnovej konkurencii. Na tomto fóre nenávidenému, nudnému a chladnému dizajnu bez štipky avantgardy a bez ducha minulosti. Zatiaľ čo koncernové C4, C5 hraje akordy VW koncern, u Peugeotu počuť roztáčajúcu sa vrtuľu. Zadná časť v štýle Bangleovho kufra predelená nalepenou chrómovou lištou. Vyzerá to akoby sa pokúšali ten tvar na poslednú chvíľu zakryť tou chrómovou nalepovačkou. Asi tak ako detská 3d nalepovačka na chladničku. Čo ma prekvapilo, bola línia od dverí k predným svetlám. Zámerne píšem od vodičových dverí k svetlám. Na obrázkoch to nikde nie je vidno ale v realite je ten detail krabica. Áno ten nenávidený „krabicoidný“ tvar. Na mňa to v exteriéri pôsobilo ako kočkopes. Pôvodný Peugeot s nemecky umravneným vzhľadom.
Inak už len pozitíva a nebývalý rast...................
A tu kávu si nevezmeš ani do ďalších modelov od Peugeotu. Nemáš si ju kam odložiť ani v tak ospevovanej „rodinnej“ 5008.
P.S. Odkaz pre nick počítač. Je to mimo tému, ale dnes som to overil naživo. Ta 5008 má tu navigáciu umiestnenú s prepáčením na hov.n.o.. Po vyklopení nevidieť údaje na spodnej lište. Peugeot sa s tým „chváli“ ešte aj vo vlastných prospektoch.
Inak už len pozitíva a nebývalý rast...................
A tu kávu si nevezmeš ani do ďalších modelov od Peugeotu. Nemáš si ju kam odložiť ani v tak ospevovanej „rodinnej“ 5008.
P.S. Odkaz pre nick počítač. Je to mimo tému, ale dnes som to overil naživo. Ta 5008 má tu navigáciu umiestnenú s prepáčením na hov.n.o.. Po vyklopení nevidieť údaje na spodnej lište. Peugeot sa s tým „chváli“ ešte aj vo vlastných prospektoch.
3_diamanty
paradny lev, ta namakana 16 thp ej najlepsia kombinacia plne postacujuca a kto nebude jazdit cez 20 000 rocne myslim zvoli tuto alternativu, dynamika je neskutocna a o zvuku tiez nepochybujem. V bielej vyzera noblesne, tento lev je krasn yvydareny majestatny a elegantny ako to u peugeotov bolo zvykom.
toto je sen, super 508 :yes:
toto je sen, super 508 :yes:
Mr.Murphy_
jestli to vážně na dálnici ve 130kmh (samořejmě reálných, ne tacho) žere 6,9l/100km, tak opravdu smekám. Fantastický výsledek.... :yes: (+/- někde na úrovni menších aut s 1.2TSI).
Tak 1.2TSI podle mne zere i vic jak 7L ve 130, rekl bych, ze pres 8L.
Ja mam 10 let stareho 2.0L benzin japonce (pravda primy vstrik benzin) a zere kolem 7.5L pri 130, takze si myslim, ze je to vysledek "normalni".
Ja mam 10 let stareho 2.0L benzin japonce (pravda primy vstrik benzin) a zere kolem 7.5L pri 130, takze si myslim, ze je to vysledek "normalni".
Citace ke spotřebě 1.2 TSI: Na dálnici se při 130 km/h na 6. rychlostní stupeň zastaví ručka otáčkoměru na 2900 min-1 a spotřeba nepřekročí hranici 7 l/100 km, což je jeden z nejlepších výsledků zážehového motoru v tomto jízdním režimu napříč všemi kategoriemi.
Z vlastni zkušenosti se pod tohle tvrzeni podepišu.
Z vlastni zkušenosti se pod tohle tvrzeni podepišu.
Ok, mozna jsem se prehledl, zda to nebyl Yeti. Nicmene tech 7L neni zadna spicka spotreba, je to dobre, ale konkurence uz je nicmene vyrovnana. Jen jsem chtel naznacit, ze to zere stejne jak 2.0 atmosfera...tak asi tak..
A ja tvrdim že je to hodně dobra spotřeba a to nejen při těch 130 ale celkově. Rad bych věděl o jakou konkurenci jde ktera ma takovou spotřebu. A 2.0 atmo bude brat min. o 1l vic ta ktera bude brat to co 1.2 TSI bych docela rad poznal.
logicky to bude motor s jinýma emisníma normama v nějaké 10 let staré popelnici, která je o 200kg lehčí než ten Pažout.... (a úměrně tomu je "bezpečná") 😉
Jak jinak a myslim že tohle falešne eso ma hihihi připraveno. 😉
Falesne eso je Avensis 2.0 r.v. 2001. Pro nekoho mozna popelnice, ale kazdy nema na A8, ze >😒]
Recenze nove a to ma AUTOMAT (CVT)😒br /> [odkaz]
Spotreba 7.7 !!!
Jo jo teoreticti e😜erti zase jedou, chce to kluci sednout i do nejakeho auta >😁
Recenze nove a to ma AUTOMAT (CVT)😒br /> [odkaz]
Spotreba 7.7 !!!
Jo jo teoreticti e😜erti zase jedou, chce to kluci sednout i do nejakeho auta >😁
Trošku se tady motáme, jestli se bavíme o starém Avensisu z roku 2001 nebo o novém....
Každopádně nový Avensis 2.0 atmo žere 7,7 a 508THP (s lepším zrychlením, lepší pružností) žere 6,9. Tak to jsi nám to opravdu nandal :yes: Jinak ale i ta hodnota 7,7 je pěkná....
Jinak spotřeba toho starého Avensisu je čistě ilustrativní, jak jsme tady psali - jiné emisní normy, jiná bezpečnost - prostě morálně je to auto z jiné doby (stejně tak jak O1 Tdi žere prostě míň než nová O2 CR)
A o moje ani Miromenovo auto se fakt neboj....
Každopádně nový Avensis 2.0 atmo žere 7,7 a 508THP (s lepším zrychlením, lepší pružností) žere 6,9. Tak to jsi nám to opravdu nandal :yes: Jinak ale i ta hodnota 7,7 je pěkná....
Jinak spotřeba toho starého Avensisu je čistě ilustrativní, jak jsme tady psali - jiné emisní normy, jiná bezpečnost - prostě morálně je to auto z jiné doby (stejně tak jak O1 Tdi žere prostě míň než nová O2 CR)
A o moje ani Miromenovo auto se fakt neboj....
To bylo jen pro priklad.
Chces vic prikladu ? 2.5L 4x4: 7.4L spotreba
[odkaz]
Mercedes C 2.0 kompresor bere take jen 7L.
O moc rychlejsi nez Avensis neni: zrychleni Ave 9.0s v manualu, 508 8.6s
Spotreba je dobra, ale ne nejaka super o x litru od konkurence, 0.5L rozdil je podle mne nic.
Emisni normy ??? Kde zijes ??? Rozumis vubec tomu ??? Ten motor co tam mam se delal jeste pred 2 lety a v poho to melo EURO4. Spotreba/zrychleni uplne stejne po 8 letech vyroby!!! Nejake EURO5 mozna prida 0.1L na 100, vic ne, tak se proberte...motory jdou vyvojem dopredu, ne dozadu >😁
Chces vic prikladu ? 2.5L 4x4: 7.4L spotreba
[odkaz]
Mercedes C 2.0 kompresor bere take jen 7L.
O moc rychlejsi nez Avensis neni: zrychleni Ave 9.0s v manualu, 508 8.6s
Spotreba je dobra, ale ne nejaka super o x litru od konkurence, 0.5L rozdil je podle mne nic.
Emisni normy ??? Kde zijes ??? Rozumis vubec tomu ??? Ten motor co tam mam se delal jeste pred 2 lety a v poho to melo EURO4. Spotreba/zrychleni uplne stejne po 8 letech vyroby!!! Nejake EURO5 mozna prida 0.1L na 100, vic ne, tak se proberte...motory jdou vyvojem dopredu, ne dozadu >😁
Pořad jsi mimo a Mr.Murphy ti to napsal dobře. Co čekaš že rozdil ve spotřebě bude při ustalene rychlosti 130km/h řadově v litrech ? Navic ještě jednou si přečti tu citaci kterou jsem tu daval. Prostě se smiř s tim že většina dnešnich turbobenzinu je při běžnem provoze uspornějši nebo max. se stejnou spotřebou jako měli atmosfericke motory v menšich a lehčich autech. Ne třeba tu tahat teorii stači praxe a myslim že s atmosferama je zkušenosti vic než dost.
??? Vubec nechapu o cem ted pises😒br />
ma puvodni reakce byla na😒br />
Fantastický výsledek.... :yes:
Ja rikam, ze je to dobry vysledek. Az vy jste tady zacali vytahovat nejake euro normy a zastarala auta...ktera uz v te dobe mela stejnou spotrebu...
A nejaka auta maji ve 130 opravdu rozdil i nekolik litru, ale v tom si ocividne nejel, ze ?
PS: zajimava spotreba pri 140 1.4tsi 9.5L
[odkaz]
Tak si vyber 😉
Ja rikam, ze je to dobry vysledek. Az vy jste tady zacali vytahovat nejake euro normy a zastarala auta...ktera uz v te dobe mela stejnou spotrebu...
A nejaka auta maji ve 130 opravdu rozdil i nekolik litru, ale v tom si ocividne nejel, ze ?
PS: zajimava spotreba pri 140 1.4tsi 9.5L
[odkaz]
Tak si vyber 😉
tak ako hlavne si treba uvedomit, ze su to udaje z PP, takze su +- a niekedy to byva v poho 10%. Tie cisla su podozrivi dobre. Nevravim ze im PP na 100% kecal, ale u tak velkeho auta sa mi vidi 6.9l pri 130 ako extra dobre cislo. Si precitatje o 2l diesloch, bezne je tam cislo 6l.Sporadicky pod 6l.
Som rád ,že sa Peugeot vracia k "normálnym" tvarom. Videl som ju naživo vyzerá noblesne až dych vyrážajúco ako keď vyšla prvýkrát 607-a. Bude to zdatný borec strednej triedy i keď mi nedá nepodotknúť ,že koncernový súrodenec C5 sa mi zdá dizajnovo odvážnejší a o chlp aj krajší. 😉
:yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes:
P 407
dívám se zprava, zleva, zepředu, zezadu. Dokonce se seberu a jedu to zkouknout do salónu naživo, nemůžu tomuto počinu přijít na chuť. Patřím zde k skupině, jež zastává názor, že design a krása je věc subjektivní, bohužel v případě lvího krále se můj vkus s pežotím rozchází. No, jdu zjistit, kde a kdy můžu naživo zkouknout Optimu.
Lec to budou jen kusovky, tak stejne by meli ukousnout pomyslny kolac hlavni konkurenci jak Francouzi tak Korea. Alespon v to pozitivne verim.
Podle clapíka od fochu má Peugeot fleetový program nasteven hodně solidně. S tímhle vozem má navíc pěkné eso v ruce takže skeptikem bych nebyl a o kusovkách bych nehovořil už vůbec. Uvidíme. SDA za únor mlčí...
Dám ti sem únorová čísla z Francie. Ta naznačují, že ani na C5 to asi stačit nebude.
1. laguna: 2964
2. C5: 1956
3. 508: 1673
1. laguna: 2964
2. C5: 1956
3. 508: 1673
coolio
Možná je to kacířský názor ale do auta této velikosti není pro jízdy v ČR potřeba objemnější motor než je ta 1.6.
I pro menší O1 Tour je 1.6 celkem vhodná - pořád bude více flexibilnější než většina zbytku vozového parku na našich silnicích.
I pro menší O1 Tour je 1.6 celkem vhodná - pořád bude více flexibilnější než většina zbytku vozového parku na našich silnicích.
To srovnání s atmosferickou 1.6 v Octavii jsem nějak nepobral, tvé dedukce jsou na mě příliš rychlé a dvojnásobné stupňování slova flexibilní... co to vlastně znamená ve vztahu k motoru?
ozawasan
zabte mně, mažte mně 😉, ale tento vůz mi připomíná delfína - a to se všemi pozitivy té představy. Povedl se a nezbývá, než mu popřát šťastnou plavbu........
Emel
Po Accordu, Passatu a Superbu další auto střední třídy, kde bych bral benzín. Dálničních 130 za 7 není žádné drama a dynamika je slušná, příplatek za 2.2HDI nerealistický...
Jinak ke zbytku testu - rozpačitě působí dojmy z místa vzadu, zejména pokud bych chtěl brát vážně nějaké aspirace na vyšší střední (nechci). S místem na hlavu to možná bude lepší v kombíku. Na druhou stranu, přes 180cm začínají potíže ledaskde.
Výrazně měkký podvozek je zajímavá informace a stálo by za zkoušku, co by s tím udělaly třeba 18" kola. Můj problém je obvykle spíš opačný, třeba 407 mi lépe vyhovuje na 17" než 18".
Celkově to vypadá na skvělý mix...
Jinak ke zbytku testu - rozpačitě působí dojmy z místa vzadu, zejména pokud bych chtěl brát vážně nějaké aspirace na vyšší střední (nechci). S místem na hlavu to možná bude lepší v kombíku. Na druhou stranu, přes 180cm začínají potíže ledaskde.
Výrazně měkký podvozek je zajímavá informace a stálo by za zkoušku, co by s tím udělaly třeba 18" kola. Můj problém je obvykle spíš opačný, třeba 407 mi lépe vyhovuje na 17" než 18".
Celkově to vypadá na skvělý mix...
Testovali sme sice 508 s140hp HDI 6st manual, sedan, ale postrehy predsa pridam😒br />
Motor HDI slusne odhucneny.
Podvozok pohodlny, nie vsak prilis makky. Zamerne sme sli aj po zakrutenej a slusne rozbitej okreske, kvalita jazdy prikladna. Po ceste bolo aj zopar zeleznicnych prejazdov. Gumy boli 17", profil 55. Ako by povedal kolega Frankie😒br /> "Vysoka kultura vozenia".
V zakrutach sa auto vobec vyrazne nenaklanalo. Ako dvojmetrovy chlap som mal vpredu viac miesta nad hlavou, nez v Mondeu. Na sirku zasa viac nez v Superbe. Pristrojovka vyzera skvele. Kufor sa otvara nulou v napise 508. Vtipne. Tolko plusy.
Avsak vonkajsi design som este celkom nestravil a vyplne dveri navrhoval nejaky ***, opierky a madla su na uplne nespravnych miestach a v zlej vyske/sklone. Ani jednemu z nas troch tam ruky nepasovali ( 178, 191,199 cm)
Vnutorna schranka pod laktovou opierkou je miniaturna, zadne casti prednych operadiel su z hnusneho plastu a kufor sa neda zavriet jednym svihom za vnutorne madlo. Viac ma v tej chvili nenapada.
Celkovo vsak dobry dojem prevazuje, hlavne kvalita jazdy.
Podvozok pohodlny, nie vsak prilis makky. Zamerne sme sli aj po zakrutenej a slusne rozbitej okreske, kvalita jazdy prikladna. Po ceste bolo aj zopar zeleznicnych prejazdov. Gumy boli 17", profil 55. Ako by povedal kolega Frankie😒br /> "Vysoka kultura vozenia".
V zakrutach sa auto vobec vyrazne nenaklanalo. Ako dvojmetrovy chlap som mal vpredu viac miesta nad hlavou, nez v Mondeu. Na sirku zasa viac nez v Superbe. Pristrojovka vyzera skvele. Kufor sa otvara nulou v napise 508. Vtipne. Tolko plusy.
Avsak vonkajsi design som este celkom nestravil a vyplne dveri navrhoval nejaky ***, opierky a madla su na uplne nespravnych miestach a v zlej vyske/sklone. Ani jednemu z nas troch tam ruky nepasovali ( 178, 191,199 cm)
Vnutorna schranka pod laktovou opierkou je miniaturna, zadne casti prednych operadiel su z hnusneho plastu a kufor sa neda zavriet jednym svihom za vnutorne madlo. Viac ma v tej chvili nenapada.
Celkovo vsak dobry dojem prevazuje, hlavne kvalita jazdy.
kornel
..chyba mi tu poriadny vykonny motor, cca tych 200 az 220ps z nejakeho slusneho preplnovaneho dvojlitra.
GTI
Tedy jestli si zde ještě zítra v testu Sandera přečtu, že v kabině lze vystopovat prémiové geny, budu psát na protest měsíc u zhasnutého monitoru. Hádat prémiový původ u francouzského vozu je dokonalý protimluv (pane testére...) neb ve Francii pojem prémie nikdo nezná.
Nezbývá než diskuzně upravit euforiální fanfáry mistra (občana?) testéra: V kabině lze registrovat pokus o materiálové obšlehnutí importovaného prémiového produktu, a jeho aplikaci na produkt klasického mainstreamového střihu.
Za zmíňku jistě stojí i poměry v kabině. Byť se jedná o klasický francouzský vůz, naplnění pojmů - volnost, rovnost bratrství - tedy rozhodně nelze očekávat. Na zadní sedadla (koncipovaná pravděpodobně podle krejčovského panáka tamního presidenta) se usadí poměrně velmi hormonálně skromný eurodrzek, vždyť limit nastavený na výšku 182 centimetry by snad že židle nadzvedl i šamana kmenu papua.
Ovšem co se týká rozměrůl zadních sedáků, zde snad se již dá i neskromně uvažovat o zápisu do knihy malorekordů - 44 cm. No schválně, změř si ho. Myslím zadek. Pro porovnání uveďme konkurenční (královskou) passátní míru - 49 (mondeo má, mrkáš co, také 49). Musíme tedy jinam - Fabia má 47. Musíme ještě jinam... Fox :yes: ano ano - Fox má zadní sedák... 50 No tak kam? Napadá mě ještě elektrické autíčko na Matějské pouti, ale to snad... No dáme si tedy ještě FIAT PANDA, jedno z nejmenších aut na světě. Tak Panda má zadní sedák 46 centimetrů. Tak to je rána na příslovečnou garážovou komoru...
Shrňme - co se týká poměrů na zadní lavici stojí si pětsetosmička v rámci své konkurence takto😒br /> 1. Fox
2. Fabia
3. Panda
4. PEUGEOT 508
BRAVO PEUGEOT 8-s :yes😒br />
No, to jsou konce. Takže jak na to? No tak především to hlavní testové zjištění bych asi zkoncentroval do povzdechu - francouzský mainstream je stále (bohužel) jen francouzským mainstremem. Dobře sešroubovaná přístrojovka z tebe holt premianta automaticky neudělá, a to ani kdybys řval jako lev. Pětsetosmičce citelně chybí tah na jednu branku, to těkání od prémiového čudlíku klimatizace po silně podskočené zadní sedáky je nepochopitelné, pravděpodobně i beznadějné a tomu samozřejmě budou korespondovat i prodeje.
Málo platné, pokud ve středním mainstreamu chceš to nejlepší, bereš Passat, Superb nebo Mondeo. I když uznávám, že dvousedadlový střední mainstream v sedanu tu snad ještě nebyl...
Pravděpodobně první silné rozčarování roku.
BRAVWO PASSAT :yes:
Nezbývá než diskuzně upravit euforiální fanfáry mistra (občana?) testéra: V kabině lze registrovat pokus o materiálové obšlehnutí importovaného prémiového produktu, a jeho aplikaci na produkt klasického mainstreamového střihu.
Za zmíňku jistě stojí i poměry v kabině. Byť se jedná o klasický francouzský vůz, naplnění pojmů - volnost, rovnost bratrství - tedy rozhodně nelze očekávat. Na zadní sedadla (koncipovaná pravděpodobně podle krejčovského panáka tamního presidenta) se usadí poměrně velmi hormonálně skromný eurodrzek, vždyť limit nastavený na výšku 182 centimetry by snad že židle nadzvedl i šamana kmenu papua.
Ovšem co se týká rozměrůl zadních sedáků, zde snad se již dá i neskromně uvažovat o zápisu do knihy malorekordů - 44 cm. No schválně, změř si ho. Myslím zadek. Pro porovnání uveďme konkurenční (královskou) passátní míru - 49 (mondeo má, mrkáš co, také 49). Musíme tedy jinam - Fabia má 47. Musíme ještě jinam... Fox :yes: ano ano - Fox má zadní sedák... 50 No tak kam? Napadá mě ještě elektrické autíčko na Matějské pouti, ale to snad... No dáme si tedy ještě FIAT PANDA, jedno z nejmenších aut na světě. Tak Panda má zadní sedák 46 centimetrů. Tak to je rána na příslovečnou garážovou komoru...
Shrňme - co se týká poměrů na zadní lavici stojí si pětsetosmička v rámci své konkurence takto😒br /> 1. Fox
2. Fabia
3. Panda
4. PEUGEOT 508
BRAVO PEUGEOT 8-s :yes😒br />
No, to jsou konce. Takže jak na to? No tak především to hlavní testové zjištění bych asi zkoncentroval do povzdechu - francouzský mainstream je stále (bohužel) jen francouzským mainstremem. Dobře sešroubovaná přístrojovka z tebe holt premianta automaticky neudělá, a to ani kdybys řval jako lev. Pětsetosmičce citelně chybí tah na jednu branku, to těkání od prémiového čudlíku klimatizace po silně podskočené zadní sedáky je nepochopitelné, pravděpodobně i beznadějné a tomu samozřejmě budou korespondovat i prodeje.
Málo platné, pokud ve středním mainstreamu chceš to nejlepší, bereš Passat, Superb nebo Mondeo. I když uznávám, že dvousedadlový střední mainstream v sedanu tu snad ještě nebyl...
Pravděpodobně první silné rozčarování roku.
BRAVWO PASSAT :yes:
Dvousedadlový střední mainstream v sedanu pobavil 😄 :yes😒br />
Asi je jasné, že 508 s předními příčkami prodejů nějak radikálně nezahýbe, nicméně má potenciál se na silnicích pohybovat ve větším počtu než předchozí model, který silně postrádal vyvážené proporce.
Ambice mají u Peugeotu velké, nezbývá než sledovat, zda to nedopadne jako s tolik opěvovanou C5. Jó, tehdy to bylo taky velké haló, revoluce, prémie... a kde je C5 dnes.
Asi je jasné, že 508 s předními příčkami prodejů nějak radikálně nezahýbe, nicméně má potenciál se na silnicích pohybovat ve větším počtu než předchozí model, který silně postrádal vyvážené proporce.
Ambice mají u Peugeotu velké, nezbývá než sledovat, zda to nedopadne jako s tolik opěvovanou C5. Jó, tehdy to bylo taky velké haló, revoluce, prémie... a kde je C5 dnes.
Dnes jsem si ho prohlížel v nákupním centru ve Zličíně. Byl tam vystaven (kupodivu) s Citroenem C4. Pětsetosmička vedle C4 dokonale zanikala, a to i jaksi v pohledové velikostní konfrontaci (!). Samotná vizáž 508 mě velmi velmi zklamala, upadlá záď (pohledová kohoutovitost), absence stylu, rozevlátost. Dobře naopak působí předek, a to zejména v konfrontaci s 407, zde lze registrovat posun k lepšímu. Jako celek však má 508 například do passatu co se týká vyváženosti, harmonie dál než na Měsíc...
P.S. Ta zadní lavice mě doslova (v této třídě a ve velikosti auta) šokuje. Ona věta testéra, že poměry vpředu jsou o třídu lepší než vzadu je velmi výmluvná, jen jde o to, si test podrobně přečíst.
Ano souhlas, bude se opakovat haló C5...
P.S. Ta zadní lavice mě doslova (v této třídě a ve velikosti auta) šokuje. Ona věta testéra, že poměry vpředu jsou o třídu lepší než vzadu je velmi výmluvná, jen jde o to, si test podrobně přečíst.
Ano souhlas, bude se opakovat haló C5...
myslim ze je to velmi subjektivne, ja osobne som z noveho Passatu sklamany.. vyzera tak lacno a sedivo.. Cakal som od nich viac.. GTI netusim ci Ti VW nieco plati za marketing 😄 ale mne osobne na VW velmi chyba revolucny model v style B5. Ten bol na svoju dobu skutocne majstrovskym kuskom, aspon ja som to tak vnimal.. Samozrejme, zatial maju stale vyborne predaje, pretoze su to po technickej stranke vyborne auta a v nasich koncinach vyhovuju konzervativnemu vkusu zakaznikov. Frantikovia si na autach cenia nieco uplne ine a zda sa, ze vo Francuzsku neprevlada zrovna VW.
Zlom příjde s další generací, tak jako tomu bude v případě GOLF 7. Passat je ať chceme či ne tím nejlepším středním mainstreamem který je na trhu.
Já si to osobně nemyslím. Když už bych pominul Mondeo, Lagunu 4C, 508, C5, tak prostě bych nemohl mu dát přednost před Superbem Combi, to opravdu ne.
Tak jistě, ovšem v zájmu objektivity musíme napsat, že Passat variant má vnější proporce vyváženější. Mít Superb pět centimetrů na šířku navíc, je králem napříč Evropou.
Jenže vlastně s podobnou či dokonce stejnou paletou motorů, pohonů a převodovek dostaneš královský prostor vzadu, jeskyni místo kufru a méně chromu vpředu.
S tím králem bych brzdil, pokud jsou ta zadní sedadla v 508 jediný problém, tak nejen v pohodlí a plavnosti má Passat silného protivníka. Ještě pokud se objeví 2,0 V6. Nedělám si lae iluze, že prodejnost bude vyšší, nicméně měla by být vyšší než 407, možná dosáhne na úspěchy 406 a 405.
S tím králem bych brzdil, pokud jsou ta zadní sedadla v 508 jediný problém, tak nejen v pohodlí a plavnosti má Passat silného protivníka. Ještě pokud se objeví 2,0 V6. Nedělám si lae iluze, že prodejnost bude vyšší, nicméně měla by být vyšší než 407, možná dosáhne na úspěchy 406 a 405.
U toho Passata musíš brát do úvahy, že z principu v něm je vše vždy o trochu lépe odladěno, tak to prostě v Koncernu být musí. Já bych u Superbu nezvládal tu pohledově menší šířku, ta mě bere kdykoliv superba spatřím.
Čísla 508 budeme sledovat.
Čísla 508 budeme sledovat.
To už je pak otázkou vkusu, kompromisy jsou oba, pro mne trochu překombinovaně mnoho chromu na Passatu a těžkopádnější záď, zatímco naprosto dokonalá záď Superbu i jeho profil v porovnání se šířkou.
Tak je jen veliká škoda, že ses nezeptal přítomné zodpovědné osoby co by ti ve střední doporučila. On ten chlapík totiž prodává jak VW tak Pegeoty... No já se zeptal... jj 508 a s takovou přesvědčivostí, že jsem žasnul...
Na shrnovacku budou dnes stacit dve slova: Zase nic.
A ja pazoutu tak fandil...
A ja pazoutu tak fandil...
Jo, tys fandil? Ty spíše nechceš vidět 😉 Ale spi dál, bazarový kovboj není zájemce jak pro Apoštola, tak pro 508 😉
Nic to není, fakt jsem to v tom Zličíně poctivě obhlédl a byl překvapen, jak málo to působí, jak to jako celek nepůsobí harmonicky (záď je příliš nefouknutá a blinkry ji posílají příliš k zemi, je pohledově moc těžká), zázrak se nekoná.
S tou zádí s tebou souhlasím, tam je nějaký banánovitý problém 😐 Pro mne ale je stěžejní kombík, stejně jako u Superbu či Laguny.
Plus na 508 hodnotím některé, nebudeš souhlasit, ale znaky francouzské prémie, prostě ty detaily tady jsou. A on už jen v nižší střední interiér 308 je opravu vysoko, 508 jsem zatím neměl tu možnost, ale koukám, že tento týden vyrazím na testovací jízdu.
Ukážu pár detailů😒br /> [odkaz] To je přece vyloženě designerská lahůdka
[odkaz] Na neupravenou fotku parádní zpracování. Právě tyhle fotky z testů ukáží ten rozdíl mezi katalogem a realitou.
[odkaz] A tohle je snad zosobnění Peugeotu. :yes😒br />
No a pak tady jsou některé prvky výbavy typu Head up display (pan redaktor jej sice přímo nepochválil, ale mám s ním zkušenost lepší a i jiný redaktor se o něm vyjádřil v dobrém, takže pak babo raď), automatická dálková světla atd. Peugeot myslím dokázal připravit velmi podařený mix moderní techniky a neopustil francouzské kořeny. U mě :yes:
Plus na 508 hodnotím některé, nebudeš souhlasit, ale znaky francouzské prémie, prostě ty detaily tady jsou. A on už jen v nižší střední interiér 308 je opravu vysoko, 508 jsem zatím neměl tu možnost, ale koukám, že tento týden vyrazím na testovací jízdu.
Ukážu pár detailů😒br /> [odkaz] To je přece vyloženě designerská lahůdka
[odkaz] Na neupravenou fotku parádní zpracování. Právě tyhle fotky z testů ukáží ten rozdíl mezi katalogem a realitou.
[odkaz] A tohle je snad zosobnění Peugeotu. :yes😒br />
No a pak tady jsou některé prvky výbavy typu Head up display (pan redaktor jej sice přímo nepochválil, ale mám s ním zkušenost lepší a i jiný redaktor se o něm vyjádřil v dobrém, takže pak babo raď), automatická dálková světla atd. Peugeot myslím dokázal připravit velmi podařený mix moderní techniky a neopustil francouzské kořeny. U mě :yes:
To je právě ten problém, jsou tam výborné detaily, v celku hot ti ovšm k tomu padá zadek a na zadní sedadlo neposadíš ani odrostlejší děti. To je střední třída?
Jinak, souhlas, kabina v 308 je kvalitní.
Jinak, souhlas, kabina v 308 je kvalitní.
S tím zadním sedadlem je to co tak čtu zklamání, uvidíme, přitom prostorově by tam mělo být místa dost. Délka sedáku je sice důležitá, ale taky jeho sklon a někdy při naprosto trefeném sklonu a výšce se nějaký ten centimetr dá oželet.
Detaily jsou ale důležité, právě v těch detailech je prémie prémií 😉
Detaily jsou ale důležité, právě v těch detailech je prémie prémií 😉
No jistě, uvnitř za volantem bude 508 milá. Ona je dobrá uvnitř i 407.
Ještě k té prémiovostí. Přece vememe-li modelový příklad VW a jeho Touaregu a Phaetonu jakožto prémiový přesah, tak pokud PSA chce obstát v Evropě a nebýt zašlapána do země Koreií a za pár let Čínou, je nutno poskytnout něco navíc. Perfektní téměř prémiové interiéry Peugeotu, řady DS Citroenu...
Berme to jako plus, velký plus. Bravo Evropa :yes: Za pár let by jinak náš automobilový průmysl byl "umlácen" čepicema.
(407 je milá pokud není člověk nucen sedět vzadu)
Berme to jako plus, velký plus. Bravo Evropa :yes: Za pár let by jinak náš automobilový průmysl byl "umlácen" čepicema.
(407 je milá pokud není člověk nucen sedět vzadu)
Souhlasím s tebou, na těch detailech 508 je vidět, že při jejím vývoji měli u peugeotů rozděláno pár interierů z audi. Dali si záležet a vnitřek opravdu 508ku zdobí, má to stejný přesah, jako to nejlepší z volkswagenu. Bohužel je tu exterier, kde jsou detaily samy o sobě o.k., ale celku chybí harmonie, základní linka je nedynamická, bochníková. No, a pak jsou tu ty nedotaženosti, typicky francouzské, občas něco udělat nelogicky, na něco zapomenout, to na margo těch výplní dveří, které tu výše někdo zmiňuje resp. absence držáků nápojů. Ale pořád si myslím, že je to pro Peugeot pokrok a 508 bude důstojný hráč střední třídy. A vidím to podobně i s Evropou, od střední nahoru tu je v podstatě jen Německo a pár seveřanů, Itálie je mrtvá, Francie sice bojuje, jenže se sama tlačí dolů, kde ale číhají asijští tygři a myslím, že každý z nás bude raději a přirozeněji usedat do něčeho se lvem než pokrouceným "H" na kapotě. Jinými slovy, doufám, že se tato francouzská, ambicemi, premie nebude muset nakonec nabízet "již od 450 tis."
Tak ten iteriér je dle článku vcelku prost nějakých nelogičností, viz. text o ergonomii. Druhou věcí je absence držáku na nápoje, což se dneska trestá. Ale popravdě jsem jej nikdy nepoužil ačkoliv jej v autě mám, ale to je o něčem jiném.
Design je hodně subjektivní, po všech těch hyperdynamických Fordech a Hyundajích možná tenhle uležený bochník chleba někomu příjde jako klidný ráj na zemi.
Počítám, že za půl roku už cena nebude od 508, ale právě těch 450 tis. Kč, jinak by se neprodala.
Design je hodně subjektivní, po všech těch hyperdynamických Fordech a Hyundajích možná tenhle uležený bochník chleba někomu příjde jako klidný ráj na zemi.
Počítám, že za půl roku už cena nebude od 508, ale právě těch 450 tis. Kč, jinak by se neprodala.
Máš pravdupoze pokud za odrostlejší dítě považuješ 190centimetrového adolescenta.
Já v tom evidentně na rozdíl od tebe seděl. Možná proto vím jak se za sebe usadí dvě 193cm osoby... Koneckonců o třídu menší auto jsi měl vedle tak sis to měl porovnat. Vzadu je 508 o třídu výš než C4. Tím pádem ve předu je 508 vyšší střední.
Samozřejmě vpředu je líp než vzadu o tom žádná. Ačkoliv dojmy jsou už hodně staré na výšku 508 určitě není horší než Saab 9-5...
Já v tom evidentně na rozdíl od tebe seděl. Možná proto vím jak se za sebe usadí dvě 193cm osoby... Koneckonců o třídu menší auto jsi měl vedle tak sis to měl porovnat. Vzadu je 508 o třídu výš než C4. Tím pádem ve předu je 508 vyšší střední.
Samozřejmě vpředu je líp než vzadu o tom žádná. Ačkoliv dojmy jsou už hodně staré na výšku 508 určitě není horší než Saab 9-5...
GTI, ty vies tak nekonecne kecat o nicom 😄
Takze zadna sedacka v P 508 je taka tragicka? Ze ma na dlzku 44 cm, a v passate 49 cm?
Tak sa laskavo pozri na tie fotky zadnych sedaciek.
VW Passat ma pod operadlom zadneho sedadla vynechanu "fugu", neviem sice naco, asi aby tam deckam mohli zapadnut anglicaky, alebo aby ti tadial fukalo pod zadok, ked tam budes sediet?
[odkaz]
v P 508 je zadna sedacka odlisna - prechod sedacky do operadla je prave naopak este vypolstrovany , a tam je celych tych tvojich 5 cm rozdielu, o ktorych sa tu rozohnujes.
[odkaz]
Vsimni si na tych fotkach este dalsiu podstatnu vec: v Passate sedia dvaja krajni pasazieri bedrovym (kycelnym) klbom na podbehu kola, v Peugeote nie.
Takze zadna sedacka v P 508 je taka tragicka? Ze ma na dlzku 44 cm, a v passate 49 cm?
Tak sa laskavo pozri na tie fotky zadnych sedaciek.
VW Passat ma pod operadlom zadneho sedadla vynechanu "fugu", neviem sice naco, asi aby tam deckam mohli zapadnut anglicaky, alebo aby ti tadial fukalo pod zadok, ked tam budes sediet?
[odkaz]
v P 508 je zadna sedacka odlisna - prechod sedacky do operadla je prave naopak este vypolstrovany , a tam je celych tych tvojich 5 cm rozdielu, o ktorych sa tu rozohnujes.
[odkaz]
Vsimni si na tych fotkach este dalsiu podstatnu vec: v Passate sedia dvaja krajni pasazieri bedrovym (kycelnym) klbom na podbehu kola, v Peugeote nie.
pozeram na tie zadne sedacky podrobnejsie, teda nafotene na auto.cz - musim si to pozriet nazivo.
Passat [odkaz]
P508 [odkaz]
V Passate: zadna sedacka ma vyrazne skosene predne rohy (pri pohlade zhora), kvoli nastupovaniu. Teda pri dverach je dlzka sedacky podstatne kratsia, chyba opora pod stehno. V P508 to je vyriesene ovela lepsie. (vidno na [odkaz]
V Passate vysoky stredny tunel na podlahe, v P508 takmer plocha podlaha.
Passat ma pod prednymi sedadlami menej miesta na zasunutie noh (chodidiel) cestujucich vzadu nez v P508.
Miesto na nohy pod prednymi sedadlami je v P508 zaoblene a calunene (neokopes si spicky bot), v Passate to tak nevyzera.
Pri nastupovani do Passata zavadzia ram dveri - operadlo je "utopene" dozadu. P508 ma este aj prechod medzi operadlom a tesnenim zadnych dveri ocaluneny.
No a s miestom na zadnych sedadlach - ked ty pises, ze😒br /> "Na zadní sedadla (koncipovaná pravděpodobně podle krejčovského panáka tamního presidenta) se usadí poměrně velmi hormonálně skromný eurodrzek, vždyť limit nastavený na výšku 182 centimetry by snad že židle nadzvedl i šamana kmenu papua."
tak v teste Passatu tu na auto.cz je zase text: "snad kromě výšky nad zadním sedadlem která se zřejmě o něco snížila. Cestující vysoký 180 cm se při vzpřímeném posazu stropu ještě nedotýká, každý centimetr navíc zde ale hraje svou roli. "
Ja teda neviem? Co je dovolene Passatu, nie je dovolene P508?
Passat [odkaz]
P508 [odkaz]
V Passate: zadna sedacka ma vyrazne skosene predne rohy (pri pohlade zhora), kvoli nastupovaniu. Teda pri dverach je dlzka sedacky podstatne kratsia, chyba opora pod stehno. V P508 to je vyriesene ovela lepsie. (vidno na [odkaz]
V Passate vysoky stredny tunel na podlahe, v P508 takmer plocha podlaha.
Passat ma pod prednymi sedadlami menej miesta na zasunutie noh (chodidiel) cestujucich vzadu nez v P508.
Miesto na nohy pod prednymi sedadlami je v P508 zaoblene a calunene (neokopes si spicky bot), v Passate to tak nevyzera.
Pri nastupovani do Passata zavadzia ram dveri - operadlo je "utopene" dozadu. P508 ma este aj prechod medzi operadlom a tesnenim zadnych dveri ocaluneny.
No a s miestom na zadnych sedadlach - ked ty pises, ze😒br /> "Na zadní sedadla (koncipovaná pravděpodobně podle krejčovského panáka tamního presidenta) se usadí poměrně velmi hormonálně skromný eurodrzek, vždyť limit nastavený na výšku 182 centimetry by snad že židle nadzvedl i šamana kmenu papua."
tak v teste Passatu tu na auto.cz je zase text: "snad kromě výšky nad zadním sedadlem která se zřejmě o něco snížila. Cestující vysoký 180 cm se při vzpřímeném posazu stropu ještě nedotýká, každý centimetr navíc zde ale hraje svou roli. "
Ja teda neviem? Co je dovolene Passatu, nie je dovolene P508?
Zkus se projet, bude to pozitivní překvapení, 508 je opravdu dobré auto. Jestli o parník lepší naž Passat (nebo ne?) , to si nechme do srovnáváku 😉 , z pohledu řidiče jde o velmi komfortní, pohodlné auto s výborným interiérem. Má své mouchy (viz zápory a text), ale o celku bych rozhodně jako o "rozčarování" nemluvil. Samozřejmě jde o to, jaké bylo očekávání...
Určitě se svezu, na srovnáváka opatrně, to by bylo opravdu dráždění hada 😉 Já test ocenil, čeho byla potřeba si všimnout sis všiml, a to jak v pozitivním tak negativním směru. Nemohu odpustit to zadní sedátko, a záď u sedanu. Ona ta kabina (za volantem) měla koule už i u 407, nyní to ještě jak čtu vylepšili, jo s tím souhlas. V komplexu však víš, že je to "jen" francouzský mainstream, přesně jako třebs C5. Jo, a výborně akcentuješ benzín :yes:
Samozřejmě, design je hodně subjektivní, podepření stehen nikoliv 😉
co ta zadna sedacka P508 vs. Passat?
kolko si tu na fore registrovany? to nevies ze GTIcko reaguje len na to co nepali? A myslis ze to jeho hodnotebnie ma zmysel? Cele svoje tvrdenie zalozil na dlzke zadneho sedaku, to co je za hovadinu? Naco je dlha zadna lavica ked mam lepsi sklon sedaku? A tu mu vadi disharmonia predku a zadku a zaujimave ze usadly zadok A4 mu nevadi oproti zamracenemu predku.. TO je proste GTI , vie kecat a preobracat fakty tak ako sa mu hodi aby na koci skoncil kazdy jeho text, slovickom bravo passat.. Ano , ten passat, ktoreho su plne fora otazok a odpovedi na vsetky tie probelmy s nim, ten passat ktory sa boja taxikari rozkladat pre taxametre lebo tie plasty uz v zivote nikto neda naspat tak aby nevrzgali, a Ano ten passat co lize tabulky spolahlivosti v Autobild testoch na 100k km... Takze len tolko..
webpaja
až na osobní dojmy z testu, který se blíží. Zatím viděno optikou kolemjedoucího se mi P508 v černé barvě líbil. Bílá by měla zůstat mimo běžné vozy, S ní vyniknou až designové šperky nebo sportovní auta 😉
P.S.: K tomu co psal Dinar se připojuji a navíc dodávám, že nejenom francouzská produkce, ale celý evropský mainstream bude čelit stále více tlaku korejců...snad více než japonců.
Nemluvím o tom zbůhdarna, ale kvůli snímkům na které jsem narazil včera, nejdříve jsem se domníval, že BMW nakonec připravuje luxusní 4d coupé jako svou 8er reihe, ale...
Popisek k snímkům mluví jasně: Kia K9 a i když do odhalení ještě rok zbývá, opět to nevypadá na designový propadák.
[odkaz]
P.S.: K tomu co psal Dinar se připojuji a navíc dodávám, že nejenom francouzská produkce, ale celý evropský mainstream bude čelit stále více tlaku korejců...snad více než japonců.
Nemluvím o tom zbůhdarna, ale kvůli snímkům na které jsem narazil včera, nejdříve jsem se domníval, že BMW nakonec připravuje luxusní 4d coupé jako svou 8er reihe, ale...
Popisek k snímkům mluví jasně: Kia K9 a i když do odhalení ještě rok zbývá, opět to nevypadá na designový propadák.
[odkaz]
blowiik
zpracování interiéru se mi podle fotek zamlouvá... ale ne jenom interiérem je člověk živ... takže celkově ;-\ až :no:
A čím ještě je člověk živ? By mě dle volby tvého auta zajímalo.
např. vnějším designem? větší nabídkou motorů? možností pohonu 4x4? volbu mýho auta mam v recenzi a rozhodně sem tim příspěvkem nechtěl tvrdit, že je lepší než tohleto... neni 😄
Já nemyslel jestli je lepší nebo není, ale jak se liší či neliší naladěním podvozku či svým charakterem, v tom si jsou s 508 spíše podobnou. A co se týče motorů, tak z naftových je výběr široký, benzín zatím omezený a 4x4, no to je otázkou.
Chlapče, hlavně interiérem je člověk živ. Pokud stojíš v zácpě s V8 nebo 1.6 turbo je jedno. Hlavní roli totiž hraje to, jak sedíš. A tady to bude, stejně jako ve 407, bomba :yes😒br />
(a jinak ano, samozřejmě záleží na jízdních vlastnostech, ale ty jsou taky super)
Pohon 4x4 neřeš, stejně by sis za něj u Passata nepřiplatil. GTčko pojede suprově, 1.6 turbo taky dostatečně a navíc za skvělou spotřebu.
(a jinak ano, samozřejmě záleží na jízdních vlastnostech, ale ty jsou taky super)
Pohon 4x4 neřeš, stejně by sis za něj u Passata nepřiplatil. GTčko pojede suprově, 1.6 turbo taky dostatečně a navíc za skvělou spotřebu.
jak řikám NEJEN interiérem... jinak jsem rád, že víš za co bych si připlácel nebo ne... zato já vim, že příště se předokolce vyhnu 😄
btw. když stojíš v zácpě tak je jedno jestli tam máš 1.6 turbo nebo 1.0.. ale spíš se budeš modlit za dobrou automatickou převodovku
btw. když stojíš v zácpě tak je jedno jestli tam máš 1.6 turbo nebo 1.0.. ale spíš se budeš modlit za dobrou automatickou převodovku
Magistr
Měl jsem to potěšení, že jsem si do 508 sedan už mohl sednout (bohužel jen staticky). Na místě řidiče není samozřejmě žádný problém, místa dost a dost, provedení perfektní a velmi hodnotně působící materiály všude kolem (ne že by mi na nich zase tak záleželo).
A vzadu? Mám něco přes 190 cm. I když zůstala sedačka řidiče nastavená "na mě", podélně nebyl s místem problém, klidně bych tak odjel i dlouhou cestu. Vím o dvou autech této kategorie, která nabízí vzadu podélně zřetelně víc místa, a to Superb a Croma.
Pokud jde o výšku stropu, to je klasická bolest asi všech sedanů téhle velikosti, kde prostě nad hlavou vzadu sedících pasažérů už skoro končí / svažuje se střecha. Ano, mých 190+ cm se už skoro dotýká stropu, ale tak to je i jinde (Passat, Laguna...). Ale existuje snadné a elegantní řešení - kombi. :yes😒br />
Celkově se v mých očích (a podle statických dojmů) zařazuje 508 na špičku třídy, vedle a možná dokonce lehce před Mondeo a Citroën C5 a pěkný kus před Passat.
Peugeot :yes: :yes:
A vzadu? Mám něco přes 190 cm. I když zůstala sedačka řidiče nastavená "na mě", podélně nebyl s místem problém, klidně bych tak odjel i dlouhou cestu. Vím o dvou autech této kategorie, která nabízí vzadu podélně zřetelně víc místa, a to Superb a Croma.
Pokud jde o výšku stropu, to je klasická bolest asi všech sedanů téhle velikosti, kde prostě nad hlavou vzadu sedících pasažérů už skoro končí / svažuje se střecha. Ano, mých 190+ cm se už skoro dotýká stropu, ale tak to je i jinde (Passat, Laguna...). Ale existuje snadné a elegantní řešení - kombi. :yes😒br />
Celkově se v mých očích (a podle statických dojmů) zařazuje 508 na špičku třídy, vedle a možná dokonce lehce před Mondeo a Citroën C5 a pěkný kus před Passat.
Peugeot :yes: :yes:
fuzzy
508 je z mého pohledu od dob co řídím první kus od Peugeotu, ve kterém bych se chtěl svést.
Všude vychvalovaný Passat má všechna tak pozitiva, stokrát opakovaná ale z pohledu potencionálního kupce (ne firemního uživatele služebáku) do 30 let mu prostě zvenku chybí šmrnc. Auta řadím primárně podle toho co dávají řídiči ve zrychleném tempu v zatáčkách, na dalším místě stojí kombinace užitných vlastností. Téměř všechny počiny střední třídy uspokojí pravítko a kalkulačku, ale dostat do auta ducha, to se nepovede vždycky. Tahle 508 minimálně z venku toho ducha má (soudím prozatím jen z fotek), interiér je libovej, pod kapotou pro mě motorizace na hraně dostatku výkonu a jízdní vlastnosti na průměru, ale především si nese spoustu užitných "blbůstek" jako natáčecí světlomety. Technika se v tomhle případě povedla, a jestli má sedák tolik anebo tolik cm, to je jako kupovat auto podle litrů kufru - dokud ho neskusím zaplnit respektive si nesednu, nebudu dělat závěry.
Každopádně :yes: , Peugeot s 508 přišel s autem které v dobrém slova smyslu značně přesahuje ven z zavedených (zoufalých) standardů modelů poslední dekády.
Všude vychvalovaný Passat má všechna tak pozitiva, stokrát opakovaná ale z pohledu potencionálního kupce (ne firemního uživatele služebáku) do 30 let mu prostě zvenku chybí šmrnc. Auta řadím primárně podle toho co dávají řídiči ve zrychleném tempu v zatáčkách, na dalším místě stojí kombinace užitných vlastností. Téměř všechny počiny střední třídy uspokojí pravítko a kalkulačku, ale dostat do auta ducha, to se nepovede vždycky. Tahle 508 minimálně z venku toho ducha má (soudím prozatím jen z fotek), interiér je libovej, pod kapotou pro mě motorizace na hraně dostatku výkonu a jízdní vlastnosti na průměru, ale především si nese spoustu užitných "blbůstek" jako natáčecí světlomety. Technika se v tomhle případě povedla, a jestli má sedák tolik anebo tolik cm, to je jako kupovat auto podle litrů kufru - dokud ho neskusím zaplnit respektive si nesednu, nebudu dělat závěry.
Každopádně :yes: , Peugeot s 508 přišel s autem které v dobrém slova smyslu značně přesahuje ven z zavedených (zoufalých) standardů modelů poslední dekády.
Pekne napisane :yes: :yes: ........ ja zatial tiez auto sudim podla dostupnych fotiek a redakcnych testov, a zatial ma prekvapuje cim dalej tim viac 😄 co sa tyka interieru( stim pežoty nikdy nemali problem a skoro vzdy bol nad tykajucu triedu luxusnejsi viz. P308 ) sedaky my az tak moc nevadia strednu triedu si kupuju ludia co na tom aute budu jazdit po europe za obchodom napriklad.... urcite si strednu triedu nekupi volaky šejk co sa potrebuje vyvalovat vzadu na to su tu ine auta......len ma mrzi ze v ponuke nevidim ziadne 6-val 😞( anoo patrim k ludom ktori moc nemusia ten downsizing hlavne ked ho uz trepu do strednej triedy. ale inak peugeot plaec hore :yes😒br />
Uz si len pockat na facelift 308 ktori sa tiez moc podaril 😊) a este ma zaujima ako to vypada s coupe u 508 neviete niekto dake info?
Uz si len pockat na facelift 308 ktori sa tiez moc podaril 😊) a este ma zaujima ako to vypada s coupe u 508 neviete niekto dake info?
3_diamanty
tak tento moj levik zadupe krabicoidny passat do zeme, vlastne ho zu zadupal.
lev sa prebral a passat je vedla neho ako rachotina
lev sa prebral a passat je vedla neho ako rachotina
Tím bych si nebyl zase tak jistý 😉
Ostatně, statistiky dupání nechme na konec roku 2011, ano? Tam zjistíme, jestli náhodou Lev neobouvá na dupání příliš měkké papuče.
Ostatně, statistiky dupání nechme na konec roku 2011, ano? Tam zjistíme, jestli náhodou Lev neobouvá na dupání příliš měkké papuče.
RastoPD
prvy krat v zivote som nasadol do Francuza ... a zatial mi vyhovuje z kazdej stranky (az na nestastne tvarovany kufor, ked voda steka priamo do neho) ... a navyse je to prvy krat aj diesel ... 2,0 HDi 6AT ... 20 rokov som jazdil len na bezninoch ... podla mna skvele auto, za super cenu (za aku som ho zohnal ja), jazdi slusne ... a ńebeha ich tu na mraky ... co ma punc jedinecnosti, a to sa mi paci