Jestli se na něco opravdu těším tak na VW UP! respektive na jeho škodováckou mutaci. Osobně se považuji za koncernového odpůrce, ale jako milovník pidi aut netrpělivě čekám. Dle mého názoru je to pro koncern VW zásadní model s jehož pomocí pokoří Toyotu. Zajimavá bude konfrontace s novým Picantem. Možná teď budu tak trochu Vlastík Plamínek protože si troufám tvrdit, že tu máme možná nového krále třídy. Konečně opravdu lidové vozítko, konečně dostupá Škodovka pro všechny. Opravdu se nemůžu dočkat prvních snímků.
Aby ses z toho... nepřijde ti to dětinský se dohadovat kdo to kde zveřejnil? První to zveřejnil autor toho renderu ;-) Nc proti tobě, ber to jako přátelskou radu než se toho někdo chytne a bude ti to celej rok připomínat.
Tak pánové už je to i na novinky.cz tak nezapoměňte upozornit že nejsou první >:D Na tamní diskuzi by se to i hodilo.
Podstatné jsou pro mně informace ne jejich autor takže oboum díky :yes: Uvidííme aká bude realita. Každopádně každý podobný render dává prostor pro spekulace a to je dobře. :yes:
je to velmi podobné jednomu vidění, od té doby se to mírně zlepšilo. fotky interiéru jsou taky velmi podobné, i když tady je to trochu "zkolotočováno". bude to dobrá modelová řada. prakticky zbývá už jenom vyřešit, jestli si škoda dovolí nepustit do prodeje combi (což nepředpokládám) a jestli bude opět R postaven z Fabiového předku a nebo bude velikosti A-Entry.
Ten čumák masky mě připomíná ten na Peugeotu 508 myslím to místo u loga takový ten zub. A to neni kritika spíše naopak. Těžko vymslet něco nové. Jinak studie je paeádní. :yes:
Takže ještě jednou. 19:40 souhrn MR2012 na SH, překopírován na AR 19:44. 19:53 na obou obrázek, později přesunut do správného tématu. Pokud byl ale přesunut, jaktože je ve správném tématu už 19:44? Na to není třeba Hercule Poirot, protože příspěvek z 19:44 byl editován, což ale octan neví. A to je ten důvod proč se octan snaží odporovat, ačkoli vůbec netuší. A to je taky důvod, proč mě baví zahánět takové do úzkých a čekat, kdy je to trkne. >:-[]
No a kde jsi sehnal ten snímek ty? Někdo ho někde zveřejnil před tebou a co? Máme ti tady pochlebovat za to jak nás informuješ převzatou informací zaručeně "první" jako tv nova? Opravdu pro tvoje dobro bych toho nechal než dostaneš nálepku diskuzního uplakánka. Octan je tu všeobecně známej zveřejňováním zajimavých informací (převzatých samozřejmě). I auto.cz není nic jiného než web s články které mají jiný než redační původ s vyjíkou testů. Nezlob se na mě, ale tohle upozorňování, že jsi někde něco zveřejnil první je na úrovni dětských hádek o tom kdo dočůrá dál. Nic proti tobě nemám, ale tohle je fakt jak v mateřské. ;-\
pro člověka, kterej to bere smrtelně vážně možná... možná proto tady spousta lidí nemůže vydejchat GTIho komentáře a přesto si myslím, že se při jejich psaná výborně baví a čeká, jak budou čertíci skákat. já se taky bavím :-) pro informaci - věci o MR2012 se podařilo zachytit osobě A, na obrázek jsem narazil já zatímco osoba A měla ještě starou verzi stránek a to i přes mazání cache atd. víc hlav víc ví, informace nebyly získány od jiného neoficiálního zdroje. P.S. jakou nálepku mně kdo dá je mně šumák :-)
Ohrazuji se proti tomu "převzatých." Tohle jsem odkázal když už to je jinde, ale kdybych měl zveřejňovat vše, co se mi točí na plotnách harddisku v kompu, tak budu zavřený na 10 let minimálně... >:D
Tak tak, po kroku vedle s novou Mazdou3 (sám mám tu první a ta druhá mi přijde fakt jak nepovedený facelift) tak takhle CX-5 nebo jak se bude jmenovat vypadá luxusně :yes::yes:
Souhlasím s tebou, že nová M3 je zvláštní, mě se osobně nelíbí ty zadní vystouplé lampy, předek jakžtakž ujde, vyděl jsem koncepty mezi kterými se vybíral nový design a spolehlivě vybrali řekněme ten nejobyčejnější, nechápu jak to mohlo vyhrát anketu nejkrásnější auto světa.
Ovšem tato budoucí CX-5 a Shinari (z 80% budoucí Mazda6) se mi a všem ostatním líbí velice :yes:
Nový designový styl KODO se mi velice líbí.
Potvrzené je, že konečně budou nové motory a převodovky SKY a konečně je jisté, že bude pořádný automat, jen doufám, že to nebude po vzoru většiny japonců 5 kvalty v nejhorším případě dokonce 4 kvalty, v době 6, 7, 8 stupňových automatech by to byl krok zpět.
Neboj, ma tam byt automat 6-ti kvalt, pry podobne rychle reagujici jako DSG od VW. Motory maji byt v benzinu, pry od 150 do 170 koni a v dieselu od 130 do 180 koni. Ve srovnani s benzinovou CX-7 by si nekdo mohl rici, ze nic moc vykon, ale pry to ma vazit prazdny pouhych 1400 kilo, tudiz by to nemuselo byt nijak line ani ziznive. No hlavne, aby to snizovani vahy nebylo zase na ukor neceho a nebyl to nejakej "papirak" (zvuk pri zavirani dveri u nekterych soucasnych Mazd je udesnej)! Ale snad ne, snad to ma byt materialama a celkovou "revolucni" konstrukci noveho sasi. ;-)
Neco jako motor z budoucich MPS, pry taky je v uvahach. Tak uvidime. :-) Uz aby to konecne tady bylo a hlavne v max. mozne variabilite vybav jiz od vyroby a ne jako doposud, kdy ti neco dodelavali tady na dilne! Fakt udes, rozebirat fungl novej autak, kvuli necemu, co jini maji ve standardu z fabriky. Nepochopitelne! :no:8-s
Co interier? Ale hlavne nejakou potentni vybavu jiz od vyroby... ;-\ Jestli mi reknou, ze mi namontuji parkovaci senzory az tady na dilne, jako u soucasne CX-7, tak uz je skutecne poslu nekam... :no: ;-\
A to ja zase zustanu pri zemi... :-) Samozrejme veskera predstavovana vozidla v kategorii "pro hornich 10 tisic" jsou uzasna a mohla by byt muj sen, ale vzhledem k realite sveho bezneho obcansko/zamestnaneckeho zivota/postaveni zustanu radeji ve svych vodach ;-)
Konkretne me velmi zajimala alternace k Fabii a hle... na prvni pohled celkem vydarene RIO... jen jsem take ocekaval obrazky sedanu... budou letos?
RIO ale v bile favoritem nebude... a Picanto - nejagresivnejsi pirana v kategorii mini jedine :yes: Tak sup sem s dalsimi low-costy. Aveo atp. :-)
Rio je zatím pro mě hádankou... Až pohled naživo rozhodne - a barva bude také rozhodovat! Picanto jsem viděl v pohybu (reklamní klip) a je to zcela jiný pohled než na statický rendering, či spy-foto (i bez kamufláže). Pohyb mu sluší!
Z toho co není pod plachtou, mě nejvíce pozitivně zaujala Mazda CX-5 a z toho neodkrytého se těším snad jen na AM Virage. Jinak je to docela slabota (z toho co je k výběru z fotek).
Jak se dá z...vit auto - Vertrek vs. CX-5. Zadek téměř identický, přesto u Mazdy i díky barvě "hezčí", ovšem předek, to je nebe vycházejícího slunce a dudy... no odkud vlastně ten globální Ford pochází?!
308SW - kdyby ho zpřevodovali pro pohyb vzad stejně jako vpřed, mohla by z něj být tramvaj. Takže bacha, až s ním budeš couvat.
Bertone B.99 - krásná ukázka toho, že do stejný řeky nevstoupíš a toho, jak se dá "zaspat" doba. Stačí ta jediná fotka, aby bylo jasné, že tudy se továrnní design ubírat nemohl.
Poslední fotka - detail zádě Shinari - nepřipomíná vám z tohoto úhlu Peugeot 406 Coupé?
Mě ano, a kdyby nějaká 508 Coupé byla, vůbec bych se za takhle střiženou zadní partii nestyděl. Bohužel, realita je o mnoho prozaičtější.
Žijeme v krásné době (ano, plné hnusu). Ale dopřejme si užívat tu krásu. Srdce každého kluka je těšeno dennodenní dávkou různě krásně pomačkaných plechů, tvarovaných plastů, budíků, fičurek, křesel, vůní, rychlosti, síly, lesku, třpytu, elegance, dynamiky, divočáren........ už to není tak, že si musíme připlácet za jednu ze tří barev, podplácet šéfa Mototechny, aby nám nechal blatník na Š 105, nosit bonbošky prodavačkám za včasné informace, nemáme na výběr ze dvou motorů, a........ hlavně, si tu můžeme o těchto našich láskách s benzínovými a naftovými srdci povykládat, někdy vjet do vlasů, ....... prostě říci, co chceme. Dneska jsem tak uvažoval nad našimi posledními diskuzemi...... White, Navtechu, opravdu nic proti vám nemám, stejně jako nemám nic proti nikomu tady z nás. Vážím si Vás, někdy kupodivu..... ;-) ono každý tu máme už svou garáž........ jsme tady všichni stejní....... kluci. A je jedno, že mám rád Alfu, umím se zalíbeně dívat i na Volkswagen, přes všechna zklamání umím ocenit Renault, dokážeme promluvit na téma Rýžewagen, ................ žijeme v krásné době. V době, kdy ožívají legendy, kdy fandíme Saabu, byť jeho potenci vidíme každý jinak..... zažili jsme Fénixe v podobě Opelu, jsme svědky postupného skromného návratu Renaultu, jsme svědky cizelace stylu VW, můžeme si koukat v salonech na světovou špičku Audi, BMW, Mercedes, odvážnější se i nechají svézt a nemusíme jen se slzou v oku vystřihovat ze Světa motorů.....
ŽIjeme v krásné době..... a došla mi jedna věc: NEJNÁROČNĚJŠÍ TRH JE TEN NÁŠ. Nám totiž, nikdo bulíky věšet nebude...... my totiž máme, narozdíl od celého světa, zlaté ruce, chytré hlavy a fištrona. Jen nám bude ještě chvilku trvat, než si to uvědomíme.
Krásně strávené okamžiky při oslnivém lesku z Genéve vám kluci přeji...... :-)