Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Ranger Wildtrak: Vrcholná verze sportovního pick-upu

15 komentářů

nitrion
V USA je rozdiel medzi F-150 a rangerom ten ze vacsina F-150 je o dost luxusnejsia ako rangery.S rangerom sa tam zaobchadza omnoho tvrdsie ako s F-150.
nitrion
Toyoty boli lepsie ,bohuzial toyota uz davno neni to co bolo.Ked pomyslim na stare LC LJ70 to boli auta co fakt prezili a prezivaju vela ale nove to uz neni ono.
Deadlift
Ranger mezigeneracne narostl, to je ten problem. 😉
Deadlift
Nekdo ma rad mensi i v US, uz jsi nekdy parkoval s F150? >😁
Avatar - dicky
dicky
az bude tak se bude prodavat jako stavajici ranger zadne zmeny tam moc velmi nebudou..
prostorove v interieru kabiny je ten novy ranger stale skrcek proti f 150 a to at na sirku nebo na delku...
a nevim jak presvedcit lidi kdyz maji za par dolaru klasicky full size proc by meli jit do tohoto maleho vozu na americka meritka...
to je jako kdyby zde v cechach kupujes octavie combi ale ze tobe staci fabia combi ?
Uz male.
A stejne je to ve statech
tak stejny priklad
hard to kill
ranger je o hodne mensi nez F150,jezdim v nich kazdej den.myslim si,ze celej ranger se vejde na korbu F150.a srovnavat ranger a toyotu??tak to nevim.mam rad fordy,ale toyoty sou mnohem lepsi,a kdyz uz chces neco hardcore do terenu zkus land cruiser HZJ 79,to je poradnej *-up 😄 >😁
nitrion
Amarok sa nemoze porovnavat s Toyotou Mitsu ani s rangerom .Ten jeho preturbovany 2 liter motor nema a nikdy mat nebude spolahlivost tych ostatnych s klasickou filozofiou vyssieho objemu motora.Ten isty motor co sa pouziva v amaroku sa pouziva ja v Transporteri a spolahlivost je dost biedna staci si precitat fora turba odchadzaju jedna radost. :no: :no: :no:
nitrion
Ide o to ze novy ranger je o dost vacsi oproti tomu staremu americkemu. A naozaj sa rozmermi zacina pomali blizit ku kratkym verziam F150.
Deadlift
Ok, tak proc se tady neprodava take v US? Kdyz ho Americane dokonce take chteji?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
líbí se mi :yes:
simson33
No uvidíme, když jsem před začátkem prodeje Tiguanu napsal, že v Evropě zválcuje RAV i CRV dohromady tak se objevily podobné komentáře a realitu dnes známe...
Amarok a Ranger dnes svým pojetím, kvalitou interiérů aj. vytvářejí v podstatě třídu samy pro sebe. Samozřejmě bude záležet na tom, jaké nové modely představí Toyota nebo Mitsubishi v budoucnu, v tom naprostý souhlas.
U Toyoty bych si přál, aby zvýšili světlou výšku okolo přední nápravy a vpředu pod (před) motorem. Už jen s nostalgií se dá vzpomínat na tuhou přední nápravu s pancéřovými klouby, která Hiluxu zajistila pověst nezničitelnosti. To se stávajícím nezávislým zavěšením nemá opravdu nic společného. Světlá výška vpředu je podle mého názoru v terénu největší problém současného Hiluxu. Stačí se podívat o co lépe je to třeba vyřešeno u současného Rangeru.
Avatar - Glaukos
Glaukos
:yes: mluvíš mi z duše
Avatar - dicky
dicky
amarok ?? a koukal si na jeho cenovku a co za to nabizi??Za jejich zaklad s cernymi plast blatniky a okny na klicku mas plne vybaveneho hiluxe a to je velmi dobre auto..
A za druhe si nemyslim ze majitele a kupci pick up style by opustily toyotu nebo mitsu kvuli VW NEBO FORDU...
V teto kategorii jsou na poradu dne jine hodnoty -jako spolehlivost a neznicitelnost nez nejaky 2.0 biturbo od pana Vw s udavanou spotrebou 7 litru........
objem je velmi nenahraditelny a v terenu to plati na 100% a spolehlivost a nenarocnost oprav tam to plati tez..
v evrope se moc nejake veci v presunech prodeju dit asi nebudou...a toyota a mitsu maji vyhodu posledniho slova novych modelu v budoucnu a tim konkurenci odpovi..
A amarok kdo vi zdejsi prodeje pick up aut jsou velmi malinke takze spis jizni amerika tam VW jede u lidi a bohuzel i jinou cenou nez nastavili zde .
simson33
Tak to vypadá, že ve třídě evropských terenních pick-upů nezůstane kámen na kameni. Do roka a do dne si trh mezi sebou rozdělí VW Amarok a Ford Ranger (bude to evidentně podobné jako po nástupu Tiguana a Kugy, které taky odsunuly japonskou konkurenci). Stávající Ranger vypadá proti téhle novince starší minimálně o dvě generace... Z technických parametrů nového R mě zaujala hlavně ta brodivost 800 milimetrů ve standardu!
Avatar - dicky
dicky
ze by si tento maly pick up konkuroval s f 150 to muze napadnout jen stredoevropana >😁
podobna velikost? nenech se vysmat az budou mit male pick upy delku 6.2 metru a delku lozne plochy pres dva metry s osmivalcem pod kapotou tak mozna..
redaktor zrejme videl stopadesatku jen na fotkach a vubec nevi o cem mluvi...........
mimo raptora maji f 150 nejmensi delku 5.8 metru >😁 ty komedie to by se vam tady v evrope moc nelibilo kdyby se tady zacali prodavat normalni dospela auta ne chcipacci s korbickou tak na dve prepravky.....
radsi pis o octavii to ti jde lip
:no: