Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën DS4: První dojmy

Luxusnější tvář Citroënu C4, nový model DS4, se představil už na podzim v Paříži. Až ženevský autosalon ale nabízí možnost tuto novinku důkladně prozkoumat.
Zpět na článek
1. 3. 2011 13:03
neregistrovaný "Hooonza"
1. 3. 2011 13:36
neregistrovaný "Hooonza"
1. 3. 2011 12:02
1. 3. 2011 12:12
1. 3. 2011 16:26
1. 3. 2011 21:54
2. 3. 2011 06:01
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2011 06:12
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2011 08:27
2. 3. 2011 22:30
5. 3. 2011 13:00
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 13:08
neregistrovaný "metropolis"
Avatar - iudex
1. 3. 2011 11:06
Čo ten zvýšený podvozok?
Má DS4 vyššiu svetlú výšku kvôli vyššiemu podvozku? Na obrázkoch porovnávajúcich s normálnou C4 to tak jednoznačne vyzerá.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - LEGOPARK
1. 3. 2011 12:17
Re: Čo ten zvýšený podvozok?
To by aj mna zaujimalo. Predajca Citroenu na Panonskej mi tvrdil, ze nema vacsiu svetlu vysku, ale podla mna rozhodne o 1-2cm ma!
neregistrovaný "Hooonza"
1. 3. 2011 13:03
Re: Čo ten zvýšený podvozok?
Kua kdyby mu aspoň dali to hydro... Je obrovská škoda, že BX neměl nástupce. Podvozek tohoto typu v autě nižší střední třídy by mohl přitáhnout fůru zákazníků, hlavně tyhle podvozky celkem obecně nemaji konkurenci ani v podobě vzduchových podvozků prémiových značek. Takhle se obávám, že to bude akorát předražená C4 a nikdo to nebude chtít.
Avatar - iudex
1. 3. 2011 13:24
Re: Čo ten zvýšený podvozok?
No vidíš, a ja sa naopak domnievam, že hydropneumatika v Citroenoch odrádza(la) dosť potenciájnych záujemcov. Ľudia sa boja nákladov na servis. Preto je dobré, že nová C5 dala na výber pružinovú klasiku a voliteľne hydro. V nižšej strednej triede, kde je cena ešte dôležitejším faktorom ako v strednej, by nikto hydropneumatiku nekupoval.
neregistrovaný "Hooonza"
1. 3. 2011 13:36
Re: Čo ten zvýšený podvozok?
No jako ta současná hydraulika už je celkem spolehlivá a nenáročná. Ona teda ani ta stará nebyla nespolehlivá, bylo to v prvé řadě o přístupu majitele.

I tady by mohli dát aspoň na výběr. DS4 si určitě nekoupí někdo, pro koho je cena důležitým faktorem.
1. 3. 2011 15:11
Re: Čo ten zvýšený podvozok?
BX samozřejmě nástupce měl - jmenoval se Xantia. BX je totiž střední třída. Do nižších tříd Citroen co si pamatuji tak hydro nedával nikdy, min. ne do C4/Xsara/ZX. Měl ho GS/GSA, což je vlastně určitý předchůdce nižší střední a jeho výroba končila v 86 (Wiki ;-) )
1. 3. 2011 12:02
Volant
Teda neni tam toho ovladani malo. Podle me uz je to trosku prehanka, za chvili budou veskere cudliky v aute zdvojene a clovek bude muset zacit cucet na volant, co vlastne macka, tim se jaksi vyhoda intuitivnosti ovladani na volantu trosku vytraci, ne?
Jinak neni ta DS4 spatna, zadni svetla lepsi jak u C4, ale predek ne, uz je tam tech cukrbliku a kudrlinek az moc, v jednoduchosti je krasa...hergot, me se snad za chvili zacnou libit Volkswageny :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
1. 3. 2011 12:12
Re: Volant
Myslíš až takúto jednoduchosť? [odkaz] >:-[]
Inak s Tebou súhlasím, DS4 na mňa pôsobí až príliš vyčačkaná, to už na mňa C4 pôsobí "nemecky jednoducho".
1. 3. 2011 16:26
Re: Volant
Plati ze v jednoduchosti je krasa, ne vsak cim jednodussi, tim hezci :-) To neni jednoduchost, to je proste krabicoidni chladnost, nic to proste nerika. Kdyz vyjdu pred barak kouknout na sve auto, vzdycky se potesim a auto me rozveseli, ne ze mi ma prejet mraz po zadech...
Avatar - Typhoon
1. 3. 2011 21:54
Ergonomie
Toto auto se mi na pohled líbí, jen z hlediska ergonomie čudlíků to jaksi u Citroenů odflákli. Začnu na předním panelu vlevo od volantu. To není zrovna ukázka designu dotaženého do konce, hodného DS4. Volant nemá cenu zmiňovat, už se to tu probíralo. Středový panel má desítky tlačítek, které na sebe nebo na něco navazují. Toto ovládat za jízdy znamená nevěnovat se dostatečně řízení. A warning - gombík to jenom potvrzuje. To se snad v rychlosti, jak je občas potřeba, nedá napoprvé trefit!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2011 06:01
Re: Ergonomie
Co to je za hoaxy - poplašné zprávy. Navíc od někoho kdo v tom nejspíš ani neseděl.

Design tlačítek vlevo nemůže trápit snad nikoho. Zde jde předevěím o praktičnost. A ze zkušenosti ti můžu říct, že opravdu ničím nepobuřují.

Určitě je lepší mít funkce na dosah na volantu než je lovit na dotykovém LCD.

A na palubní desce těch knoflíků není víc než je u konkurence běžné. dva knofliky pro zapnuti a ladeni mely radia pred padesati lety. V c4 jsou tlacitka seskupována logicky do funkčních celků a s ovládáním není problém. A že se klima ovládá bezproblémově je i z obrázků jasné každému s alespoň elementární rychlostí a kvalitou úsudků.

Vrať se do diskuze k astře, tam budeš mít alespoň argumenty. Zde nemáš nic.
A vůbec proč to vlastně řešíš. Kup drezínu s jedno pákou pro jízdu vpřed či vzad a hotovo. Na moderní auta co umí skloubit design a praktičnost se vykašli...
neregistrovaný "Kajfik"
2. 3. 2011 06:12
Re: Ergonomie
A pokud hodláš adorovat například ergonomii golfu či vw obecně tak koukni taky na funkčnost, která za těmi ovladači stojí.

Zatímco náběh klimy, topení a rychlost rozmrazování čelního skla u golfu (1.4TSI) je tristní tahle C4-ka je velmi pravděpodobně nejlepší ve třídě. Koukni na testy.

(pokud ti ale vadí že tlačátko u citroenu najdeš o půl sekundy později, zato čelní sklo se ti rozmrazí o deset minut dřív, tak je to těžké)
Avatar - Typhoon
2. 3. 2011 22:30
Re: Ergonomie
Můžeš mi napsat odkaz na odmražování, pls? To bych si rád přečetl.
A co se týká ergonomie céčtyřky, stojím si za svým. Proto má volant tolik ovladačů, páč na středovém panelu to není jaksi ono. :-!
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 13:00
Re: Ergonomie
Teraz si trafil klinec po hlave!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2011 08:10
abolutne zbytocne auto
dalsie z radu zbytocnych aut.

C4 je proste velmi pekne vydarene a na co bolo dobre robit k nemu takehoto paskvila nechapem. Kto chce citroen v nizsej strednej triede ma predsa C4ku, toto je dalsia neprakticka obluda na umele zvysovanie imidzu. Ten volant je skutocne otrasny mix tlacidiel nevraviac o malych zadnych dverach vhodnych tak na nastupovanie pre deti do 160 cm. Cele auto posobi umelo, zadne dvere, linia strechy vsetko je schvalne upravene tak aby na ukor praktickosti sme dosiahli imidz ktory bohuzial aj tak v tomto aute nie je zadny. Nezachrani to pretlacidlovany volant ani hlinikove pedale, je to jednoducho neprakticke auto. Este aj to obdlznikove logo v strednom B stlpiku je hodne tunera uz len dat nejaky paradny tlmic vyfuku a ste najvacsi macher sidliska.

Klasicka C4 ma pre mna daleko vacsi uhodnotu imidz a kultivovanost ako tento bezduchy paskvil a to mam francuzske auta rad, peugeoty a teda aj PSA koncern zvlast. Bohuzial toto je otrasne vyumelkovane ppretlacidlovane vycencane cudo.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Glaukos
2. 3. 2011 08:29
Re: abolutne zbytocne auto
kdo bydlí na sídlišti, tak si určitě nekoupí DS4
2. 3. 2011 11:46
Re: abolutne zbytocne auto
to nikdy nevíš. Inu, když si třeba skladník může přečíst Vergilia v originále... >:-[]

Co si teda pamatuji ze svého pobytu na sídlišti, tak autopark tam byl teda hodně pestrý a prémiovek (nových, žádné bazarové vraky) tam bylo docela dost ;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2011 09:44
Re: abolutne zbytocne auto
tak to mas pravdu , kto byva na sidlisku kupi si rovno nieco poriadne napr audi A6 ako nas sused a nie trapny DS :yes:
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 13:08
Re: abolutne zbytocne auto
A čo tak DS3 už sa predáva druhá séria myslíš ,že je to zbytočný model?
Práve o to tu ide odlíšiť sa od druhých a vermi takéto autá sa kupujú viac pre zábavu a exkluzivitu než pre úžitkovosť.
Citroen sa vydal správnou cestou resp. sa na ňu vrátil späť!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Krispos
2. 3. 2011 08:18
Moc pěkné....
.... tohle se (disclaimer: dle mého skromného a subjektivního názoru) povedlo, dokázal bych si to představit ve své garáži... exteriér za 1*, s interiérem bych se asi srovnával trochu déle, ale zvykl bych si. Na některých fotkách to vypadá, jako by byly na podlaze 4 pedály... Že by nový koncept dvojspojky? >:-[]
Rozbalit vlákno
0