Novinky
Teda neni tam toho ovladani malo. Podle me uz je to trosku prehanka, za chvili budou veskere cudliky v aute zdvojene a clovek bude muset zacit cucet na volant, co vlastne macka, tim se jaksi vyhoda intuitivnosti ovladani na volantu trosku vytraci, ne?
Jinak neni ta DS4 spatna, zadni svetla lepsi jak u C4, ale predek ne, uz je tam tech cukrbliku a kudrlinek az moc, v jednoduchosti je krasa...hergot, me se snad za chvili zacnou libit Volkswageny 😄
Jinak neni ta DS4 spatna, zadni svetla lepsi jak u C4, ale predek ne, uz je tam tech cukrbliku a kudrlinek az moc, v jednoduchosti je krasa...hergot, me se snad za chvili zacnou libit Volkswageny 😄
Myslíš až takúto jednoduchosť? [odkaz] >😒]
Inak s Tebou súhlasím, DS4 na mňa pôsobí až príliš vyčačkaná, to už na mňa C4 pôsobí "nemecky jednoducho".
Inak s Tebou súhlasím, DS4 na mňa pôsobí až príliš vyčačkaná, to už na mňa C4 pôsobí "nemecky jednoducho".
Toto auto se mi na pohled líbí, jen z hlediska ergonomie čudlíků to jaksi u Citroenů odflákli. Začnu na předním panelu vlevo od volantu. To není zrovna ukázka designu dotaženého do konce, hodného DS4. Volant nemá cenu zmiňovat, už se to tu probíralo. Středový panel má desítky tlačítek, které na sebe nebo na něco navazují. Toto ovládat za jízdy znamená nevěnovat se dostatečně řízení. A warning - gombík to jenom potvrzuje. To se snad v rychlosti, jak je občas potřeba, nedá napoprvé trefit!
Co to je za hoaxy - poplašné zprávy. Navíc od někoho kdo v tom nejspíš ani neseděl.
Design tlačítek vlevo nemůže trápit snad nikoho. Zde jde předevěím o praktičnost. A ze zkušenosti ti můžu říct, že opravdu ničím nepobuřují.
Určitě je lepší mít funkce na dosah na volantu než je lovit na dotykovém LCD.
A na palubní desce těch knoflíků není víc než je u konkurence běžné. dva knofliky pro zapnuti a ladeni mely radia pred padesati lety. V c4 jsou tlacitka seskupována logicky do funkčních celků a s ovládáním není problém. A že se klima ovládá bezproblémově je i z obrázků jasné každému s alespoň elementární rychlostí a kvalitou úsudků.
Vrať se do diskuze k astře, tam budeš mít alespoň argumenty. Zde nemáš nic.
A vůbec proč to vlastně řešíš. Kup drezínu s jedno pákou pro jízdu vpřed či vzad a hotovo. Na moderní auta co umí skloubit design a praktičnost se vykašli...
Design tlačítek vlevo nemůže trápit snad nikoho. Zde jde předevěím o praktičnost. A ze zkušenosti ti můžu říct, že opravdu ničím nepobuřují.
Určitě je lepší mít funkce na dosah na volantu než je lovit na dotykovém LCD.
A na palubní desce těch knoflíků není víc než je u konkurence běžné. dva knofliky pro zapnuti a ladeni mely radia pred padesati lety. V c4 jsou tlacitka seskupována logicky do funkčních celků a s ovládáním není problém. A že se klima ovládá bezproblémově je i z obrázků jasné každému s alespoň elementární rychlostí a kvalitou úsudků.
Vrať se do diskuze k astře, tam budeš mít alespoň argumenty. Zde nemáš nic.
A vůbec proč to vlastně řešíš. Kup drezínu s jedno pákou pro jízdu vpřed či vzad a hotovo. Na moderní auta co umí skloubit design a praktičnost se vykašli...
A pokud hodláš adorovat například ergonomii golfu či vw obecně tak koukni taky na funkčnost, která za těmi ovladači stojí.
Zatímco náběh klimy, topení a rychlost rozmrazování čelního skla u golfu (1.4TSI) je tristní tahle C4-ka je velmi pravděpodobně nejlepší ve třídě. Koukni na testy.
(pokud ti ale vadí že tlačátko u citroenu najdeš o půl sekundy později, zato čelní sklo se ti rozmrazí o deset minut dřív, tak je to těžké)
Zatímco náběh klimy, topení a rychlost rozmrazování čelního skla u golfu (1.4TSI) je tristní tahle C4-ka je velmi pravděpodobně nejlepší ve třídě. Koukni na testy.
(pokud ti ale vadí že tlačátko u citroenu najdeš o půl sekundy později, zato čelní sklo se ti rozmrazí o deset minut dřív, tak je to těžké)
dalsie z radu zbytocnych aut.
C4 je proste velmi pekne vydarene a na co bolo dobre robit k nemu takehoto paskvila nechapem. Kto chce citroen v nizsej strednej triede ma predsa C4ku, toto je dalsia neprakticka obluda na umele zvysovanie imidzu. Ten volant je skutocne otrasny mix tlacidiel nevraviac o malych zadnych dverach vhodnych tak na nastupovanie pre deti do 160 cm. Cele auto posobi umelo, zadne dvere, linia strechy vsetko je schvalne upravene tak aby na ukor praktickosti sme dosiahli imidz ktory bohuzial aj tak v tomto aute nie je zadny. Nezachrani to pretlacidlovany volant ani hlinikove pedale, je to jednoducho neprakticke auto. Este aj to obdlznikove logo v strednom B stlpiku je hodne tunera uz len dat nejaky paradny tlmic vyfuku a ste najvacsi macher sidliska.
Klasicka C4 ma pre mna daleko vacsi uhodnotu imidz a kultivovanost ako tento bezduchy paskvil a to mam francuzske auta rad, peugeoty a teda aj PSA koncern zvlast. Bohuzial toto je otrasne vyumelkovane ppretlacidlovane vycencane cudo.
C4 je proste velmi pekne vydarene a na co bolo dobre robit k nemu takehoto paskvila nechapem. Kto chce citroen v nizsej strednej triede ma predsa C4ku, toto je dalsia neprakticka obluda na umele zvysovanie imidzu. Ten volant je skutocne otrasny mix tlacidiel nevraviac o malych zadnych dverach vhodnych tak na nastupovanie pre deti do 160 cm. Cele auto posobi umelo, zadne dvere, linia strechy vsetko je schvalne upravene tak aby na ukor praktickosti sme dosiahli imidz ktory bohuzial aj tak v tomto aute nie je zadny. Nezachrani to pretlacidlovany volant ani hlinikove pedale, je to jednoducho neprakticke auto. Este aj to obdlznikove logo v strednom B stlpiku je hodne tunera uz len dat nejaky paradny tlmic vyfuku a ste najvacsi macher sidliska.
Klasicka C4 ma pre mna daleko vacsi uhodnotu imidz a kultivovanost ako tento bezduchy paskvil a to mam francuzske auta rad, peugeoty a teda aj PSA koncern zvlast. Bohuzial toto je otrasne vyumelkovane ppretlacidlovane vycencane cudo.
kdo bydlí na sídlišti, tak si určitě nekoupí DS4
to nikdy nevíš. Inu, když si třeba skladník může přečíst Vergilia v originále... >😒]
Co si teda pamatuji ze svého pobytu na sídlišti, tak autopark tam byl teda hodně pestrý a prémiovek (nových, žádné bazarové vraky) tam bylo docela dost 😉
Co si teda pamatuji ze svého pobytu na sídlišti, tak autopark tam byl teda hodně pestrý a prémiovek (nových, žádné bazarové vraky) tam bylo docela dost 😉
tak to mas pravdu , kto byva na sidlisku kupi si rovno nieco poriadne napr audi A6 ako nas sused a nie trapny DS :yes:
.... tohle se (disclaimer: dle mého skromného a subjektivního názoru) povedlo, dokázal bych si to představit ve své garáži... exteriér za 1*, s interiérem bych se asi srovnával trochu déle, ale zvykl bych si. Na některých fotkách to vypadá, jako by byly na podlaze 4 pedály... Že by nový koncept dvojspojky? >😒]
I tady by mohli dát aspoň na výběr. DS4 si určitě nekoupí někdo, pro koho je cena důležitým faktorem.