Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Video: Škoda Vision D – Statické představení studie

17 komentářů

Navtech
...na dlažbě z Verony.
Byl v Ženevě taky fiat?
Avatar - Plautus
Plautus
Nový dizajnový štýl, čisté línie...tak to poteš metlu, ak na tomto koncepte sú nové dizajnové markanty značky Škoda. Prvé, čo mi napadlo bolo, že je to kelímok jogurtu pred potlačou... Ako dizajnové cvičenie to považujem za veľmi slabý nedorobok. Jediné, čo predviedli je to, že "vedia strihnúť" karosériu a'la Focus II. generácie + svetlomety, pri ktorých má človek aspoň pocit, že tomu autu konečne nikto nestojí na krku alebo netrpí onemocnením štítnej žľazy...
Avatar - ethicon
ethicon
neurazí, nenadchne...taký konglomerát Focusu II a modifikovaná maska z Oktávie II...samozrejme subjektívny pohľad...len nerozumiem tým obdivným "dizajnovým" orgiám čo sa tu nekontrolovane včera spustili...
vrkuboy
Tak především je to české auto takže kladné ohlasy se dají čekat i pod článkem o Fábii, ale podle mě je ten koncept opravdu krásný. Jednoduchý, elegantní bez nějakých výstřelků... prostě vypadá vkusně.
Avatar - ethicon
ethicon
zemeranie tohto servera je aj mne jasné, rovnako dizajnový vkus či nevkus prispievateľov, ale objektívne čo nové, objavné obdivuhodné táto štúdia okrem toho, že je to škodovka priniesla....ak by tam nebol ten znak škody, ale napríklad renaultu či fiatu viem si predstaviť, aké peklo by sa tu rozpútalo...ale jasné subjektívny pohľad
vrkuboy
Nový přínos pro automobilismus žádný, ale pro Škodu je to radikální designová změna k lepšímu. Koncept nemusí být nutně futuro i tato "reálná" podoba má některé hezké prvky. Myslím, že je to vkusné decentní auto a určitě se nedá říct že by bylo hnusné to je například Pontiac Aztek.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: Přesně tak, mně se opravdu líbí, na rozdíl od některých futuristických oblud.
Avatar - white label
white label
Souhlas... :yes:
ybalgin
Máte vy slováci taky nějakou národní hrdost? Kabaň je světová extratřída (dokazuje to mj. jeho věk a pozice). Tohle je jeho první dílo kde mu nikdo nebránil, protože je to koncept kterej se nebude vyrábět.
Avatar - Plautus
Plautus
Prečo tu vyťahuješ národnú hrdosť? Čo to má spoločné s mojou kritikou tohto konceptu? Mám chváliť biely kelímok i vtedy, ak ma ničím neoslovil, len preto, že ho navrhoval Slovák? To, že je to šikovný mladý človek nikde nepopieram, ale toto dielko mi práveže príde až príliš spútané doterajšími "dizajnovými markantami" značky Škoda, ktorými sú strohosť a dovolím si povedať až dizajnová nezáživnosť. To, že sú z toho niektorí "odviazaní" im vôbec neberiem, ale pre mňa je to exteriérovo slabé dizajnové cvičenie a žiadny dôvod na chválu a slávu Kabáňovho mena v tomto prípade nevidím. Ak by s takýmto konceptom prišla iná značka, tak by bol prijatý veľmi vlažne, prípadne s ostrou kritikou.
Každopádne prajem Jozefovi Kabáňovi veľa úspechov a hlavne voľné ruky pri tvorbe. Škode tiež 😉
xpaja
ta kapota sahajici do boku a absence blatniku je vazne zajimavy detail. Konecne by bylo snazsi vymenit treba zarovku 😄. Ale v realu si to moc neumim predstavit, ledaze by kapota byla z plastu, mozna hliniku. ale to by bylo drahe.
Avatar - JGucci
JGucci
Docela zajímavý clánek jsem ted cetl na ihned.cz v rubrice Ekonomika - je tam rozhovor s sefem Skody a on se tam zminuje o budoucich modelech - napr. o vetsim SUV nebo o tom, ze by Skoda rada vstoupila do segmentu uzitkovych vozu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Větší SUV by to chtělo jako sůl. Pokud by jsem vybíral jen v koncernu, tak je tm z větších akorát Touareg a pak Q5 nebo Q7. Všechny tyto modely jsou cenově dost vysoko. Takže udělat větší SUV s přijatelnou cenou jako konkurence korejců by byl logický krok.
Co se týče užitkových vozů, tak tam podle mě už dávno měli produkovat. Alespoň něco jako byl pickup Favorit, nebo felicie. A měnší dodávka by byla taky dobrá. Nepočítám, že by se plánovalo něco většího, jako konkurence Boxeru, Jumperu, Tranzita a podobně. Spíš by jsem to viděl na nějaký ten pickup, nebo měnší dobávku.
megacruiser
Opustit užitkové vozy, to byla hrubá chyba Škody, ale neměla na výběr. Impotentní podvozková plošina na které je postavená Fabie nedovolovala postavit nástupce Felicie Pickup.
Větší SUV by se mohlo chytit, bude hodně záležet na tom ,co koncern Škodě dovolí vyrábět. A ten asi nic moc skvělého nedovolí, aby nebyla ohrožena pozice Q5/7.
gil54
Zde nechci hodnotit auto jako takové - to na mě působí jako maketa v tak 60-70% stádiu dokončení konceptu a pro mě je na něm zajímavé snad jen to, že je to Škoda - ale prezentační video konceptu.

Studená až chirurgicky strohá minimalisticky pojatá videoprezentace auta, které jak provedením detailů exteriéru i interiéru včetně volby barev a zcela fádního nekontrastního prostředí resp. podkladu zaujme asi jen velmi omezený počet lidí. O strhující akci a úchvatných a neotřelých záběrech asi není potřeba mluvit. Já mezi kladně hodnotící nepatřím. 8-s 8-s
Avatar - Plautus
Plautus
Plný súhlas :yes:
Avatar - Ferfi
Ferfi
Milý Ybalgin,
Mne sa naopak tento koncept veľmi, ale veľmi páči :yes:
Exteriér navrhol p.Kabaň a interiér ďalší Slovák Peter Olah a som na oboch hrdý.
Navrhnúť jednoduchý a zároveň oku lahodiaci dizajn so zachovaním dizajnových proporcií z predchádzajúcich úspešných modelov-ja v tom vidím napr. Rapid je podľa mňa kumšt.
Veľmi by som si prial, aby sa tento model dostal do výroby. Ja v tom focus nevidím, naopak, ako sa na to auto pozerám spredu, zboku, či zozadu, stále to je škoda. Neváhal by som si ho kúpiť.