zase jednou splnili nadšencům přání. Berte následující řádky jako nadšení příznivce značky - takže emočně zabarvené a subjektivní ;-) .
Při pohledu na studii(Ženeva je plná pěkných studií ;-) ) se mi rozeběhne pumba veselejším rytmem - pohled na nízkou zástavbu motoru je potěšující, stejně jako to, že Subaru zůstává u "velkoobjemových" motorů - s obsahem dvou litrů... Kdo by před nějakým časem řekl, že dva litry budou jednou označovány za "velký" objem.... Navíc okolo 150 kW bez přeplňování je poměrně solidní vizitka a netřeba pochybovat o tom, že 194kW vzhledem k váze vozu - bude zábava.
No, co trošku kalí pozitivní dojmy je to, že se zatím tvrdí, že půjde pouze o zadokolku. To "pouze" berte jako výtku subaristy zvyklého na všechny čtyři, i když "špásfaktor" se 194kW(které určitě dvorní úpravci dokážou vyhnat někam k 230) bude se zadokolkou stoprocentně zaručen.
Velmi se těším až bude k dispozici "živě". Doma by mi to tedy fakt neprošlo, protože dvě dětské sedačky bych do toho asi nenacpal - ale díky Subaru za to, že sny převádí do skutečnosti a posouvá tak naše hranice..........
Tiež ma zaujalo (hoci to z článku vyplýva len nepriamo), že dvojliter s výkonom 149 kW bude atmosféra. Pekný výkon, dá sa očakávať vysokootáčková charakteristika, čo v spojení s ľahkou stavbou a zadným pohonom sľubuje veselé zvezenie. Ako som už písal pod článkom o sesterskej Toyote, nech je už konečne sériovka!
jj ať už je konečně série. Atmosféra bude zatahovat a cítit se "na svém" možná tak okolo 3500 a vrchol bych tipnul okolo4500 otáček a pak poletí do nějakých 7800 jako pila........... No a turbína tak bude čekat na nějakých 2300 a pak se ráda "napije" ;-):yes::yes:
s nadpisem máš pravdu, ale kdyby jsi se podíval níž, najdeš tam fotky, na kterých jsou jasné obrysy vozu, takže můj comment patří hlavně profilu auta a proporcím :-)