Novinky
Páni vo Forde vidíte to? Budíček! ;-\
To sedlo...... jsou to totální magoři.... protože mít Mondeo 4x4 tak passína rozšmelcuje.... bohužel tak je to s obrovským vypětím....
To je fakt, měl jsem Mondeo 11/2008. prodal jsem ho. Na dotaz, zda bude 4x4, že ne.... Tak jsem utekl k SUBARU. Mám ho 2 měsíce = zatím super
jj, nechávaji si to utíkat. Koncern VW přitom pozoruje neustálý růst zájmu o vozy s pohonem všech kol. Před rokem 2000 to bylo pouze pár procent, nyní se podíl aut VW/Škoda se 4WD vyšplhal na nějakých 15% (audi má cca 80%, Subaru víceméně 100😖.
Přitom přinejmenším platforma Focusu je na to připravená (viz Ford Kuga).
Přitom přinejmenším platforma Focusu je na to připravená (viz Ford Kuga).
Aj platforma mondea je na to pripravena .Len bohuzial ford na to kasle a to je naozaj smutne.
Třeba Golf se v ČR s 4WD v podstatě neprodává. Jde jen o pár kousků.
Náš malý "chudší" trh není v tomto ohledu zrovna určující, navíc (na svou třídu a dnešní dobu) relativně velmi krátký Golf se bez 4x4 v klidu obejde, taky je v provedení 4x2 vzadu znatelně prostornější (zejména hloubka kufru).
Už u stejnotřídní, ale delší Octavie dává 4x4 větší smysl a také se ho k ní prodá víc, než ke kratšímu Golfu. Skoro "morální povinností" by dnes mělo být 4x4 od střední třídy a větších MPV.
Už u stejnotřídní, ale delší Octavie dává 4x4 větší smysl a také se ho k ní prodá víc, než ke kratšímu Golfu. Skoro "morální povinností" by dnes mělo být 4x4 od střední třídy a větších MPV.
Auto jako Alhambra/Sharan vubec nema smysl vyrabet ve verzi 4x2. Takove podivne usporadani delaji jen druhorade automobilky, jako je napriklad firma rendlik a syn. Nechapu jen, proc se na verzi 4x4 cekalo u koncernu tak dlouho
Skoro všechny automobilky... kromě offroad specialistů, Subaru a moožná Audi... vyrábí většinu svých aut jako 4x2.
vacsina (drviva) predanych sharanov a alhambier bude 4x2, zjavne buduci kupujuci nedokazu dostatocne ocenit 4x4. Este vytiahni zvyseny podvozok o par centimetrov a sme doma
Takovou hovězinu může napsat jen ten, kdo se nikdy nezmohl na víc, než nějakou italskou třináctictovku :-!
co je na tom hovadina...Vacsina sharanov a alhambier bude 4x2 - je to holy fakt a nic s nim nespravis. Vyssi podvozok je tiez tvoj oblubeny ci nie??? Ak chces vyssi podvozok zoberies SUV co v pripade vw taktiez nie je problem. Vyznam 4x4 nespochybnujem, takze klud
Co se me tyce, tak konstatuji, ze VW nema ve verzi 4x4 (mimo nizkeho Passatu a Sharanu) zadny vuz, kteremu po slozeni zadnich sedadel vznikne rovna plocha a ma trochu slusnou svetlou vysku. Sharan (Alhambra) s prednim nahonem je nesmysl. Nejen, ze ani nevyjede po trave zpatky na silnici. Horsi je, ze u takhle dlouheho a tezkeho vozu lze jizdu bez 4x4 pokladat za velmi nebezpecnou uz pri mirnem desti. :no:
absencia rovnej plochy po sklopeni sedadiel zamrzi, je to prakticke a funkcne (osobne to tiez preferujem). S nebezpecnostou jazdy v dazdi bez 4x4 to trochu prehanas. S tou travou mas pravdu, otazne je, ze ako casto pojdes s tymito vozidlami na travu, resp. mimo spevnenu cestu. Osobne som zatial z travy (aj mokrej) vyliezol s predohrabom
Tak tedy, byť Seat není vrcholem designérského blaha a e😜onátem pro muzeum umění - měli bychom mu přiznat schopnost být dobrým rodinným vozem za slušnou cenu, za který se v žádném případě netřeba stydět.........
A pokud je řidič dobrý šetřílek, tak si místo 103kW TDI koupí 110kW TSI a ušetří dalších 100k. Vzhledem k rozdílu cen se mu benzín může hodně vyplatit.