Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SEAT Alhambra 4WD: MPV s pohonem všech kol

24 komentářů

ozawasan
obdivují jen supersporty a auta, na která zpravidla nedosáhnou, protože jsou výsadou jiného levelu a tady auto, které dokáže být pohodlným a bezpečným rodinným dostavníkem ani příspěveček?

Tak tedy, byť Seat není vrcholem designérského blaha a e😜onátem pro muzeum umění - měli bychom mu přiznat schopnost být dobrým rodinným vozem za slušnou cenu, za který se v žádném případě netřeba stydět.........
Avatar - Emel
Emel
Ono Alhambra v dvoulitrové naftě je záležitost přes 800.000, což je pro místní rodiny zkrátka trošku moc. Na první pohled jsou ceny podobné jako u VW a upřímně... SEAT pro mě ztratil jako značka atraktivitu, asi bych dal mezi dvojčaty přednost VW.
Flajzi
Alhambra v naftě začíná na 721k, takže i s nějakou výbavou to může být do 800k. Takže ne přes. Sice teď budu kupovat Sharana, ale pokud bych si vystačil s Alhambrou, tak ušetřím cca 100k, takže to také není málo.
A pokud je řidič dobrý šetřílek, tak si místo 103kW TDI koupí 110kW TSI a ušetří dalších 100k. Vzhledem k rozdílu cen se mu benzín může hodně vyplatit.
Avatar - Emel
Emel
Co jsem zběžně koukal tak je VW lépe vybavený, základní Trend spíše odpovídá vyššímu Style u SEATu... pokud to ale kupuješ tak to máš asi načtené lépe.
ozawasan
no ale porovnášli to se sportovními vozy za 2 a výše mega, u kterých se povětšinou básní - tak je to "lowcost". Seat úpí hlavně tím, že se nepovedl VW e😜eriment s lidovou sportovní značkou a působí - mnohdy neprávem - jako reinkarnační odkladiště technologií - viz Exeo........
Avatar - T613
T613
Seat úpí hlavně tím, že se odklonil od lidové sportovní značky. Dokud se jí držel, tak byl relativně úspěšný.
overnight
Dalo se to čekat. Kdyby to bylo "české" MBéčko, tak by tu bylo velebené až do nebes. Přitom designem jsou Škodovky ...
rest
Páni vo Forde vidíte to? Budíček! ;-\
ozawasan
:yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To sedlo...... jsou to totální magoři.... protože mít Mondeo 4x4 tak passína rozšmelcuje.... bohužel tak je to s obrovským vypětím....
To je fakt, měl jsem Mondeo 11/2008. prodal jsem ho. Na dotaz, zda bude 4x4, že ne.... Tak jsem utekl k SUBARU. Mám ho 2 měsíce = zatím super
jj, nechávaji si to utíkat. Koncern VW přitom pozoruje neustálý růst zájmu o vozy s pohonem všech kol. Před rokem 2000 to bylo pouze pár procent, nyní se podíl aut VW/Škoda se 4WD vyšplhal na nějakých 15% (audi má cca 80%, Subaru víceméně 100😖.

Přitom přinejmenším platforma Focusu je na to připravená (viz Ford Kuga).
nitrion
Aj platforma mondea je na to pripravena .Len bohuzial ford na to kasle a to je naozaj smutne.
pogo26
Třeba Golf se v ČR s 4WD v podstatě neprodává. Jde jen o pár kousků.
Ale trh neni jenom ČR 😉
Avatar - white label
white label
Náš malý "chudší" trh není v tomto ohledu zrovna určující, navíc (na svou třídu a dnešní dobu) relativně velmi krátký Golf se bez 4x4 v klidu obejde, taky je v provedení 4x2 vzadu znatelně prostornější (zejména hloubka kufru).
Už u stejnotřídní, ale delší Octavie dává 4x4 větší smysl a také se ho k ní prodá víc, než ke kratšímu Golfu. Skoro "morální povinností" by dnes mělo být 4x4 od střední třídy a větších MPV.
kyklop
moznost vyberu 4x4 je prijemna, otazne je, ze kolko vyrobcov vyrobi a hlavne preda dostatocne mnozstvo vozidiel s uvedenym pohonom, aby sa pokryli naklady na vyvoj, vyrobu a aby bol z toho nejaky profit
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Auto jako Alhambra/Sharan vubec nema smysl vyrabet ve verzi 4x2. Takove podivne usporadani delaji jen druhorade automobilky, jako je napriklad firma rendlik a syn. Nechapu jen, proc se na verzi 4x4 cekalo u koncernu tak dlouho
Avatar - Emel
Emel
Skoro všechny automobilky... kromě offroad specialistů, Subaru a moožná Audi... vyrábí většinu svých aut jako 4x2.
kyklop
vacsina (drviva) predanych sharanov a alhambier bude 4x2, zjavne buduci kupujuci nedokazu dostatocne ocenit 4x4. Este vytiahni zvyseny podvozok o par centimetrov a sme doma
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Takovou hovězinu může napsat jen ten, kdo se nikdy nezmohl na víc, než nějakou italskou třináctictovku :-!
kyklop
co je na tom hovadina...Vacsina sharanov a alhambier bude 4x2 - je to holy fakt a nic s nim nespravis. Vyssi podvozok je tiez tvoj oblubeny ci nie??? Ak chces vyssi podvozok zoberies SUV co v pripade vw taktiez nie je problem. Vyznam 4x4 nespochybnujem, takze klud
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Co se me tyce, tak konstatuji, ze VW nema ve verzi 4x4 (mimo nizkeho Passatu a Sharanu) zadny vuz, kteremu po slozeni zadnich sedadel vznikne rovna plocha a ma trochu slusnou svetlou vysku. Sharan (Alhambra) s prednim nahonem je nesmysl. Nejen, ze ani nevyjede po trave zpatky na silnici. Horsi je, ze u takhle dlouheho a tezkeho vozu lze jizdu bez 4x4 pokladat za velmi nebezpecnou uz pri mirnem desti. :no:
kyklop
absencia rovnej plochy po sklopeni sedadiel zamrzi, je to prakticke a funkcne (osobne to tiez preferujem). S nebezpecnostou jazdy v dazdi bez 4x4 to trochu prehanas. S tou travou mas pravdu, otazne je, ze ako casto pojdes s tymito vozidlami na travu, resp. mimo spevnenu cestu. Osobne som zatial z travy (aj mokrej) vyliezol s predohrabom