Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb 2012: Ventilovaná sedadla a další nové prvky výbavy

Design vlajkové lodi se zatím nemění. Šíře příplatkové výbavy ano.
Zpět na článek
Avatar - Hamunasakra
17. 3. 2011 07:35
Re: Ten zadek musí předělat
Hm - komu neni rady.. :no:
Myslel sem že alespoň abecedu zvládneš - no tak buď dál tak "chytrej" jak seš a nezapomeň o novym segmentu "Č" cos vymyslel informovat i všechny ostatní >:-[]
Krom toho že se naprosto mimo realitu snažíš urážet - proč řikáš že v diskuzi vyhráváš?? Přichyt sem těm jak si vymejšlíš, jak nemáš ani základní znalosti dělení aut, umíš jen machrovat a naparovat se.
O superbu si neřek jedinou věc proč by měl narozdíl od mondea, C5 nebo Insignie patřit do vyšší střední třídy - já sice vim že to je jen oblbovák marketingu ale ty jim bůhvíproč asi fandíš.
U C5 sis malej vnitřní podélnej prostor prostě hloupě vymyslel - těžko říct proč - to že je jen o 2 cm menší než minulej superb ti vzalo dech - to do tvejch fantasmagorií nezapadá, co? Konstrukci podvozku ani nejseš schopnej komentovat - prostě všechny auta nejsou tak prosťoučký základní konstrukce jako superb, je docela HODNĚ aut co jsou nad ním :-)
Hádáš se o jednom jedinym rozměru mondea - přitom jak v česku tady na auto.cz nebo na autowebu tak v anglii v testech superb porazil, někde je mondeo braný jako nejlepší vůz kategorie. Krom toho je icelkově ve všech nebo aspoň ve většině parametrů větší - takže když něco tlačit o vyšší střední tak ...
Insignia je v kombíku zas nejdelší ze všech aut střední - což z ní sice vyšší střední nedělá ale to nikoho - což bys věděl kdybys chápal jak a proč a podle čeho se auta dělí do tříd - což jak už teď víme oba dva NEVÍŠ - a to co děláš když to prasklo je fakt ubohost neuvěřitelná, to se hned tak nevidí..
Hádáš se leda tak o centimetr sem-tam, což sice ukazuje na typ tvej "znalosti" :-)
Bohužel pro tebe o tom řeč jednak nebyla a za druhý to v hodnocení auta má relativně podružnou roli.. což někdo jako ty ale asi nikdy nepochopí..
No a tvý šílený extempore kde se naprosto zoufale a ultratrapně snažíš okecat neokecatelný, tedy svou neznalost tříd automobilů (A, B, C, D ;-) ) nebudu komentovat - to je prostě ukázkovej ZLATEJ VENTILEK - neboj nezapomenu dát na tvou perlu odkaz >:-[]

[odkaz]

Tam máš v polovině stránky JEDNODUCHÝ PŘEHLEDNÝ rozdělení aut do tříd - to snad pochopíš i ty

Takže v čemžeto se vlastně cejtíš vítězem? ;-)
Jediný co děláš je že urážíš napadáš a sebechválíš se - asi kompenzace komplexu méněcenosti. O autech a jejich konstrukci víš kulový a se to snažíš dohnat stupidními výplody jako že prostor v C5 je někde mezi Kompaktklasse a Untere Mittelklase ... to je neuvěřitelný kolik blbosti jsi nacpal do jedný věty, co? Místa vzadu je v C5 víc než dost - skoro stejně jako v minulym superbu a segment C je prostě fakt jen jeden - i když se pro něj používá víc názvů...
A jak to tak u lidí tvý inteligence bejvá, svý schopnosti i znalosti GIGANTICKY PŘECEŇUJEŠ ;-)
16. 3. 2011 23:38
Re: Ten zadek musí předělat
Víš co, radši už nepiš dokud nezmoudříš, nic jiného už se ti poradit nedá >:-[] Kdo nepochopí, že když někdo víckrát změří stejnou věc a pokaždé naměří jiné rozměry asi neměřil dobře to v hlavě moc v pořádku mít nemůže. Nabídnul jsem ti seriózně změřené rozměry (já si je na rozdíl od tebe nevymýšlím), ale holt to neodpovídá tvým mylným představám, tak je to špatně. Kam se hrabe nějaký Autobild se svými rozměry na odhad od oka Hamunasakry >:-[] A tak to je se vším, holt "mistr" Hamunasakra ví líp než němci co si mají pod čím představit, pašák >:-[] . Myslel jsem to s tebou dobře ale nedá se nic dělat, holt umřeš blbej >:D
Avatar - Hamunasakra
16. 3. 2011 11:57
Re: Ten zadek musí předělat
Ta tvá první věta - to se snažíš mě imitovat nebo je to snad ubohoučkej pokus o cosi jako protiútok? >:D
Jak sem už napsal dřív, hraní na centimetry NEMÁM moc rád, o tom auta nejsou. Šlo o snahu řadit superb o třídu výš což je blbost - v mnoha srovnávacích testech ho třeba zrovna mondeo porazilo, za nej po považujou jak v anglii tak třeba českej autoweb. Nevim jestli si v nich seděl, mám pocit že jen zaslepeně fandíš superbu proti čemukoliv. Když se posadíš je prostě vepředu v Mondeu VÍC místa - což pravda může bejt jen pocit, je to pocit ale dost jednoznačnej - m.j. danej celkou konstrukcí auta který je na většim rozvoru i rozchodu, zatimco superb působí trochu jako jezevčík. Jestli to tady na auto.cz při přímym srovnávacim testu pomotali TAK MOC, že pomáhali mondeu proti superbu - a to nejen měřenim ale i v textu, tak sou paka ještě větší než ty.. Realitou prostě nejspíš je, že superb je lepší JEN prostorem před zadnim sedákem - užší je vždycky, on je asi nejužší ve svý třídě vůbec - ve vyšší střední by byl už totálně pro ostudu a 60 litrovou nádrž ve vyšší střední asi nemá taky nikdo žejo..
Jinak ale jak sem řek už před pár příspěvky - auto neni o centimetru sem tam a až si jednou něco přečteš o autech tak věštší rozvor a rozchod mondea je lepší věc než nataženej prostor před zadní sedačkou. Ten prostor totiž musí bejt "vykoupenej" něčim jinym. To ale nebyla podstata, podstata je že marketing tlačí superb nahoru neb mnozí sbaštili že octavia je vlastně skoro vůz střední třídy = superb musí bejt o třídu vejš. Což je TO co mi přijde fakt smutný - jestli se jednou svezeš víceméně jedno čim z vyšší střední a pak superbem asi pochopíš - dokonce možná i ty - co mě na tom přijde tak na hlavu.
No a to samý Citroen - ty si představuješ že uvedli hodnotu vnitřního prostoru 1756 mm u sedanu a tu u kombi která je podle tebe VĚTŠÍ radši "zatajili"? Tak to už rovnou nechám bez komentáře.. (nevim kolik má současnej, ale minulej superb s většim rozvorem měl vnitřní rozměr 1779 mm - kdybys s tim měl problém tak byl vevnitř podélně o 2,3 cm delší = v OBOU si za sebou dva dospělý sedno no problem - tvý řeči o kompaktklasse byly prostě jen a jen kecy...
Eště k tomu Mondeu a dalšim - dal sem PŘIKLAD pár aut co v tom či onom Superb předčej - a že KDYŽ už srovnávat něco ze střední tak třeba Mondeo - protože má nejdelší rozvor (kterej vlastně fakt už patří do vyšší střední), nebo C5 (která má podvozek z C6, tzn. dvojitý trojuhelníkový ramena s oddělenou těhlicí = konstrukci co fakt patří do vyšší střední resp. jen mezi drahý luxusní auta). Superb je narozdíl od předchůdce už normální auto svý kategorie, ale NIC víc - je to naprosto tuctová konstrukce, jediná "výjímečnost" je víc místa před zadní sedačkou. Problém je že z posledních 100 superbů co sem na silnici potkal jich 90 mělo vzadu prázdno ;-) = je to chytrej, ale jen a pouze MARKETINGOVEJ trik :-) Ale je fakt že se superb hodí jako taxík.>:-[]
Vozy Kompaktklasse a Untere Mittelklasse a Golfklasse a kategorie C sou furt jedno a to samý. Myslel sem že i tupounovi jako si ty to s těma písmenkama dojde - ty holt zvládneš udělat po kategorii C - anglicky COMPACT CAR asi Č nebo cos to tam dovymyslel za kategorii - protože D už sou auta střední třídy. Že ty se děsíš si podrobnej rozpis v Týdnu nebo na český wiki přečíst je jen a jen tvůj problém. Že tady radši předvádíš zoufalý tanečky je už fakt na psychiatra >:D
Eště ti prozradim že cpát tam věty jako že auto co má 4,5 m nemůže bejt Kompaktklasse je už úplná BLBOST. Auta rostou víc než rychle - to asi víš i ty. Původní Golf je velkej jako dnešní Polo a to samý platí pro všechny kategorie - neni to tak dávno co 4.5 m dlouhý auto byla slušná střední třída - jak SPRÁVNĚ píšeš, tuhle dýlku dnes atakujou vozy Golfklasse - teda ty ve verzích sedan nebo liftback ale to neni podstatný, prostě vozy segmentu C.
Nebuď baba a podívej se stránky o rozdělení aut do tříd nebo jestli to chceš brát důkladně zajdi si do tý knihovny! Jo a psal sem že na německý wiki je to trochu "divně" rozepsaný - anglická česká wiki, jakákoliv odborná literatura nebo pro normální lidi třeba ten Týden věc vidí JINAK - než ty. No a pak je samozřejmě speciální "mikesh" rozdělení - tam seš naprostej originál - to že si nezabral ani na to rozdělení podle abecedy a snažíš se protlačit něco jako třídu Č, to je fakt gól, to je na vopravdovej ZLATEJ VENTILEK.
A nejjednoduší je to fakt po těch písmenkách - abecedu snad UMÍŠ! Všichni se mejlej a ty jedinej si to představuješ správně?? Nech toho - už je to fakt moc. Tohle prostě nemůžeš ukecat!! Nech toho - si mimo a teď už naprosto TOTÁLNĚ TRAPNEJ MIMOŇ 8-s
Jo moudřejší ustoupí - je fakt že tahle totálně nesmyslná diskuze kdy ti dám odkaz a ty radši řekneš že X odkazů je blbě než abys přiznal omyl mě už unavuje. A co se týče whita on neustoupil, jen má narozdíl od tebe úroveň. Chvíli se tě zastával a pak od tebe dal radši ruce pryč - teď už se tě zastávat totiž fakt nejde - s těma kategoriema aut si prostě ujel, to NIKDY NEOKECÁŠ >:-[]
Neozývej se dokud si někde nepřečteš o dělení aut do kategorií A, B, C, D - dál číst nemusíš :-)
16. 3. 2011 00:39
Re: Ten zadek musí předělat
Hele, mě tvoje prohra fakt nebolí, spíš mě baví jak ti tečou nervy >:-[]

Špatné údaje jsou na auto.cz, kdybys nebyl tak zaslepený by sis toho všimnul už dávno že na ně není spoleh. Tady je úplně normální že jedno auto změří pokaždé jinak, rozdíl dělá klidně centimetry, v případě Mondeo x Superb přijdeš na to že se seknou klidně o 10cm - při jednom měření má max. podélný prostor vpředu Mondeo nějakých 1120 a Superb 1030, v dalším testu to je naopak, např. tady [odkaz] má Superb 1120 a Mondeo 1020. Tady jsou hodnoty naměřené Autobildem kde jim to nelítá při každém měřeníé o 10cm... - Mondeo max. delka vpredu 1170, Superb 1165, při SHODNEM nastaveni predni sedacky, pouzivaji na to sablonu jako by tam sedela stejna osoba, ma Mondeo vzadu podelny prostor 790, Superb 880. Porad chces tvrdit že o co je vetsi Superb vzadu o to má víc místa Mondeo vpředu? Já si to nemyslim.

Které že to údaje nemají chybné na citroen.cz Ty které tam nemají vůbec? Jo tak ty chybné mít nemůžou, to je fakt >:D

Dej si studenou sprchu a vzpamatuj se, proč pořád popíráš, že to co je na wikipedii není pravda? Nepsal jsi snad ze tam maji CHYBU? >:-[] Tak co, pořád víš lépe než němci co je kompakt a co nižší střední? Čtyř a půl metrové auto je fakt kompakt jako bič >:-[] Ne nadarmo některé statistiky řadí oktávku a podobně dlouhá auta do střední třídy. Už jsi jim napsal na wikipedii že ty tomu rozumíš lépe než oni a ať si to opraví? >:D Ne? Proč ne? Ty jsi pořád ještě nepochopil (a o tom to celé je a ted uz ti to je trapné přiznat poté co tady pořád nadáváš jako dlaždič), že když shrneš kompaktklasse a untermittelklasse do jedné kompaktklasse/untermittelklasse (coz pro tebe jedno jest) jsou to porad auta kompaktklasse A untermittelklasse? Chápeš ten rozdíl?

Jestli má pro tebe white label úroveň jen proto že dovede ustoupit, tak to už se celkem chápu tvůj celkem politováníhodný žebříček hodnocení, holt si asi white label prostě řekl že moudřejší ustoupí >:D I když kdo ví jak to bylo...
Avatar - Hamunasakra
13. 3. 2011 18:20
Re: Ten zadek musí předělat
Prohra bolí, co? >:-[]
Jsou špatný údaje tady na auto.cz nebo KECÁŠ TY? No jasně že ty ;-)
Maj chybný údaje na citroen.cz nebo sis to VYMYSLEL TY, No jasně že ty :-)
Vymysleli si to na tyden.cz a wikipedii nebo BLÁBOLÍŠ TY. No jasně že ty >:D
Ultratrapně a teď spíš už úchylně se snažíš vykroutit se z faktů na který sem ti dal odkazy. Takhle trapnou sebenamyšlenou nulu co svý bláboly a fantasmagorie nadřazuje nad odkazy na profi stránkách člověk hned tak nepotká. Ty si snad vopravdu myslíš že to maj všichni všude blbě a jedinej ty to má v hlavě v pořádku >:-[]
Víš s white labelem se taky neshodnu ale má úroveň a dovede ustoupit - ty ho trapně napodobuješ a nesaháš mu ani po kotníky - tak co pitomče, eště si myslíš že ti ty tvý totální bláboly někdo baští? I dítě školou povinný by pochopilo že prostě zoufale kecáš - a klepeš se strachy nějakej z těch odkazů otevřít a přečíst si co tam píšou - to by ti pak nezbylo než přiznat že to máš v hlavně fakt TOTÁLNĚ POMOTANÝ >:D >:-[] ;-)
13. 3. 2011 17:05
Re: Ten zadek musí předělat
Člověče, já myslel fakt doteď že to jenom hraješ že jsi natvrdlý, ale ty jseš opravdu tak hloupý a evidentně to nehraješ >:D To, že ty něco prohlásíš za CHYBU je jen tvoje stupidita a nadutost přiznat si jak jsi vedle, studuj dál šašku >:D Přečti si to ještě několikrát, pak si poposedni, pak to přečti znovu, třeba ti to pak dorazí až na správné místo v mozku (má-li to vůbec kam dorazit a nekončí to u tebe ve vzduchoprázdnu, čemuž bych se po tomhle tvém "výkonu" vůbec nedivil) >:-[]
Avatar - Hamunasakra
13. 3. 2011 13:35
Re: Ten zadek musí předělat
Kdybys nebyl idiot - nemusel bys to číst jako nudli >:D
Pro primitivy je ještě jedno rozdělení dle tříd - kategorie A, B, C = nižší střední, D = střední třída atd. ;-)
BOJÍŠ se dohledat si to na wikipedii nebo na Týdnu, tak se z toho snažíš radši VYCOUVAT? Bojíš se tady na webu kouknout se na srovnání superbu a mondea a zjistit že to jinak než sis představoval? Bojíš se podívat na web citroen že i to s tou C5 sis vybájil? Už nejsi ani trapnej - došly ti argumenty? To máš blbý, já ti můžu dát další odkazy - pro příště si míň vymejšlej a víc čti :-)
Chybu může udělat každej, jen nula, ubožák, lůza ... to neumí přiznat ;-)
13. 3. 2011 13:25
Re: Ten zadek musí předělat
"Víš, když budeš používat smajlík >:-[] - tak se z toho pravda nestane." - s tím máš bohaté zkušenosti, viď? >:D

Nechce se mi tu tvoji nudli číst tak se zeptám rovnou, už jsi příšel k rozumu nebo pořád meleš stejné blbosti? >:-[]
Avatar - Hamunasakra
12. 3. 2011 17:41
Re: Ten zadek musí předělat
Víš, když budeš používat smajlík >:-[] - tak se z toho pravda nestane. Rozdělení aut do tříd má svý pravidla a buď můžeš zajít třeba do knihovny a něco na to téma si půjčit, nebo si stručnou jednostránkovou verzi ke každý kategorii přečíst třeba v tom Týdnu - jinak diskuze nemá smysl - ty prostě nemáš koule nebo mozek pochopit jak to je a i když sem ti dal už dva odkazy z kterejch je jasný že Untere Mittelklasse, Golfklasse a Kompaktklasse jsou stále jedno a to samý - ultratrapně se před fakty schováváš a zoufale kličkuješ, jen abys nemusel přiznat že sis to splet - hodně smutný :'-(
Zkusim to eště jednou a naposled - buď zvládneš přiznat že sis to prostě poplet, nebo s tebou nemá smysl nic. Takže česky nižší střední třída, německy Untere Mittelklase NEJSOU jen vozy jako Jetta jak si představuješ, ale že je to trochu JINAK.
Odkaz nějak nechodí, ale budeš to mít JEDNODUCHÝ - mrkni se na českou wikipedii, je to trochu stručný ale to je pro tebe možná jen dobře. Možná ještě jedno VELMI JEDNODUCHÝ rozdělení. Typickym autem nižší střední je GOLF. Typickym vozem Kompaktklasse je GOLF. Co je typickym představitelem Golfklasse možná zvládneš domyslet sám.
Co se týče superbu a pár vozů co jsem zmínil - neustále utíkáš od meritu věci. PROČ cpát co vyšší střední třídy JEN superb, když ten nebo onen vůz ho tím či oním překonává - TO je PODSTATA na kterou sem upozornil.
Nemám moc rád hádání se o centimetry, protože až jednou vyrosteš pochopíš že o tom auto není (i když u tebe to asi nehrozí >:-[] ) ale pokud jsou pravdivý údaje na TOMHLE webu, tak Mondeo má vepředu VÍC místa než superb ;-) - a jak jsem řek superb je OPRAVDU vyjímečný prostorem před zadním sedadlem, v ničem jinym už ale ne :-) = je to dobrej taxik, NE auto vyšší střední třídy!
Trošičku mě překvapuje jak bliješ na minulou Audi A4, ale neboj můj favorit to taky neni. Protože i přes opakování NECHÁPEŠ o čem byla v souvislosti s Exeem řeč, tak ještě naposledy. Motor kterej white label zmínil jako KLAD superbu V6 3.6 je bohužel spíš důkaz mírný ZASTARALOSTI. Tenhle motor byl u koncernu nejdřív nahrazenej modernějšim V6 3.2 FSi a do budoucna se u VŠECH automobilek - škodu nevyjímaje - dočkáme toho co právě proběhlo u Mondea - tj. nahrazení víceválcovejch motorů s většim objemem pouhejma naturbovanejma 4válcema. Občas můžou mít papírově nižší hodnoty ale maj to co je dneska na prvnim místě = výrazně nižší emise, nižší spotřebu a sou i výrazně pružnější. O TOM byla řeč a z tohohle pohledu je exeo modernější. Ostatně nejde jen o exeo, modernější je i celá ibiza a tenhle trend bude u vw pokračovat - je úplně jedno co na to řekne nějakej mikesh, vw co do technologií řadí škodovku eště o půl kroku ZA seat. Tak co, už to chápeš? ;-)
No a co se týče C5, to o jinym vnitřním podélnym rozměru kombíku a sedanu sis nejspíš vymyslel - na webu citroen se tváří že to je stejný. Já mužu mluvit za kombík a tam se dva chlapi 185-190 cm vysoký za sebou posaděj no problem, navíc sedačky působěj hodně luxusně - to jen tak pro info :-) Jestli máš nějakej zdroj nebo test kde je C5 vnitřnim prostorem srovnatelná s něčim z Untere Mittelklasse jak píšeš - rád si to přečtu - jen mi na ten "solidní automagazín" musíš dát odkaz!! Jo a představ si, že rok před tím než superb získal titul "nej taxikářský auto" - což je myslim docela zasloužený, TAM to jeho jediný plus fakt MÁ smysl, tak tenhle titul získal Citroen C5 ... takže to s tim místem možná nebude až tak děsný jak si to představuješ >:D
A než budeš zas dál machrovat a urážet s tim rozdělenim do tříd, tak si vo tom zkus někde něco přečíst - prostě buď je správný to rozdělení co znám odevšak, roky a naposled v češtině třeba z toho Týdne = a ty seš FAKT MIMO .... a nebo sou mimo všichni ostatní a ty jedinej tomu rozumíš proč se auta rozdělujou právě takhle a co sou ty rozhodující parametry atd. >:-[] >:D >:-[]
12. 3. 2011 00:06
Re: Ten zadek musí předělat
Opravdu nemusíš pořád dokazovat jak jsi hloupý tím že se snažíš dokázat, že němci nerozumí svému vlastnímu rozdělení. Jednou zmoudříš a pochopíš že oni tomu rozumějí líp než ty, ale čeká tě ještě dlouhá cesta >:-[]

Škoda ale že jsi tak laxně přešel (nebo snad vědomě ignoroval) skutečný podélný prostor v Mondeu vs Superbu? Už sis to nastudoval kašpárku? >:D A co C5? Ještě pořád jsi to od oka "změřil" líp než solidní automagazín? >:-[]

A co tvé špičkové Exeo? Taky najednou ticho po pěšině. Holt když je u někoho čtyřválec s 200k špičkovější motorizace než šestiválec s 260k je každá rada marná >:-[]
Avatar - Hamunasakra
10. 3. 2011 22:28
Re: Ten zadek musí předělat
Vrať se do svýho světa kde sou Golfklasse a Untere Mittelklasse dvě různý kategorie a nepruď svejma výplodama dospělý :-)
Psal sem ti že jestli neumíš německy rozdělení aut do tříd včetně důvodu proč to tak je a příkladů typickejch modelů najdeš i v češtině, důkladně se tomu věnoval třeba časopis Týden. Tak CO myslíš, maj v tom bordel oni nebo ty? >:-[]

Příjemnou zábavu při němčině (a představ si že tady si ty pitomci z Auto Motor und Sport taky myslej že Golf- Kompakt- a Untere Mittelklasse sou to samý - nezapomeň jim to vysvětlit! ;-)

[odkaz]
10. 3. 2011 21:10
Re: Ten zadek musí předělat
Ale já jsem nepsal že jsou němci pomatení, já jsem psal že jsi ty pomatený, už ti to zase nějak v hlavě přeskakuje... To rozdělení není moje ale jejich, že ty nezvládáš překlad je tvůj problém, příště se nepouštěj do toho co nezvládáš a bude klid.

Co mondeo, už jsi ho vevnitř natáhnul na velikost superbu? >:D
Avatar - Hamunasakra
10. 3. 2011 05:26
Re: Ten zadek musí předělat
Ty si ale lůzr :no: To seš takovej ubožák že neumíš přiznat chybu a radši TOTÁLNĚ BLÁBOLÍŠ a ultratrapně kličkuješ? Myslíš že ti někdo uvěří že ofic. německý stránky s tabulkama prodejů aut sou blbě a naopak tvoje představy o rozdělení aut do kategorií sou správně? >:-[]
Ty musíš bejt fakt nula neuvěřitelnejch rozměrů >:D
Je jasný že tebe se ptát do jaký kategorie patří třeba superb je nesmysl. Ty nemáš vůbec tušení podle čeho se auta do kategorií třídí! Ale MACHRUJEŠ statečně - byť teď už fakt HODNĚ TRAPNĚ.
Před časem vyšel popis jednotlivejch kategorií aut v českym časopise Týden, včetně popisu proč který auto kam patří a včetně typickej modelů pro každou kategori. Tak si to dohledej a nezapomeň jim napsat jak sou stejně jako ty němci pomatený - že ty máš speciální jiný rozdělení a to jediný je správný >:D >:-[] >:D
10. 3. 2011 00:00
Re: Ten zadek musí předělat
Copak copak, tobě vadí urážky? Tak je nepoužívej, to je jednoduché :-!
Já nepsal proto abych odpovídal na tvoje pomatené dotazy ano/ne, jseš prostě mimo kompletně a v tom je ten problém. Jen pro zajímavost, kolik těch testů jsi viděl? Tipuju že žádný a teprve začneš zuřivě googlovat aby jsi nějaký našel, ale hlavní je nadávat na zlé marketéry ze škodovky, kteří vymyli mozek motoristickým novinářským esům v celé Evropě, ne-li dál. Vskutku komická představa >:D

Že jseš to ty, uvedu na pravou míru (asi už naposled, protože mám pocit že jsi fakt trochu natvrdlý) ty tvoje blbiny:
Superb x Mondeo - nastuduj si ty rozměry (hlavně podélný) a přestaň si je cucat z prstu, pak se máme o čem bavit. A povím ti rovnou velké tajemství, Mondeo má o 10cm menší prostor vzadu při stejném nastavení přední sedačky, pozor ať to s tebou nešlehne o zem >:-[]

C5 - viz výše, holt smůla, ale tvoje. Ty tvoje odhady a dohady jsou k ničemu, údaj "já jsem v tom seděl, já to vím nejlíp" je dobrý argument tak do hospody a proti rozměrům změřeným renomovaným časopisem to má asi stejnou váhu jako věštění z koule. Snad se z toho nezhroutíš až si zjistíš fakta.

fetiš/modla - doporučuji zakoupit nový slovník, přece jen ten tvůj z první republiky už asi není to pravé ořechové :-)

Exeo - to už fakt nemá cenu komentovat, jseš prostě mimo, Superb má dvoulitr turbo, Exeo má dvoulitr turbo, Superb má navíc silnější šestiválec, ale Exeo je na tom prý líp, protože má lepší top motorizaci >:-[] Hele a co taková DSG, bude ji mít to supemoderní Exeo nebo zůstane u zastaralého průserového Multitroniku? Holt pokrok je pokrok...

Tak Autokiste jo, to jsou experti >:D To se nedivím že jsi tak pomatený. Holt, smiř se s tím, že jediná chyba je v tvém mozku.
Avatar - Hamunasakra
8. 3. 2011 00:05
Re: Ten zadek musí předělat
Urážet umíš docela pěkně :yes: - škoda že aspoň z poloviny tak nerozumíš autum ;-)
Připlet ses do diskuze jestli Superb patří do vyšší střední kam ho marketing tlačí a začínaj se objevovat i srovnávací testy superbu a třeba BMW 5.
Místo názoru jo - ne, když už si měl tu potřebu se zapojit do diskuze, tady zoufale machruješ urážíš a ještě čteš tak nesoustředěně že sem ti několikrát musel opakovat vo co vůbec jde. A ty pak místo jednoduchoučký odpovědi napíšeš 4 odstavce blábolů vo všem možnym jen NE to jediný vo čem byla řeč = prostě sebestřednej namyšlenej idiot kterej navíc moc nerozumí ani základnímu rozdělení aut do tříd.
Zajímá tě cos to všechno pomotal a splet?
- Mondeo x Superb - dohledej si někde tabulky, o prostoru na šířku netřeba mluvit, to víš určitě sám :-) co se týče vnitřního prostoru na dýlku tak mondeo je vpředu proti superbu králem i v podélnym směru, vzadu je to naopak - ale zatimco šéf s řidičem si nejspíš nekoupí superb, tak za volantem někdo VŽDYCKY sedět musí žejo ;-)
- už ti došlo že použít slova fetiš a modla v souvislosti s řazenim superbu do vyšší střední třídy je blbost? Tak fajn, aspoň něco
- já sem řek nejsem odborník na C5, ale narozdíl od tebe si nevymejšim kraviny, že to je vůz na ůrovni nižší střední, nebo že podélnej prostor v kombi je jinej než v sedanu - máš holt smůlu já totiž náhodou právě v tomhle autě minulej tejden jel - prostě smůla >:-[]
- abych eště něco z tvejch totálních kravin ocitoval: "něco mezi nižší střední a kompakty" je čistá BLBOST - to už nevokecáš, tady sis to prostě podělal, je mi (tě) líto :-)
- exeo a superb byla řeč opět JEN o vrcholný motorizaci - ty fakt neumíš moc číst, co? A tam je teď exeo napřed, motory typu V6 3.6 končej - sám uvidíš že v příští generaci, nebo už při faceliftu jako u mondea bude tenhle motor vyřazenej z nabídky. A do budoucna bude mít jak jak exeo tak mondeo tak já nevim co vrcholnej jen motor typu co je už teď v tom mondeu exeu a nově jako náhradu R6 s něčim takovym přichází i bmw atd.
A kdybys to fakt netušil, tak vw už nějakou dobu seatu dává novější modernější techniku a škodovce naopak v rámci koncernu platformy i další techniku až jako poslední ze svejch značek. Neni náhoda že 1. superb byl čínskej passat zatimco exeo je audina. A tak jak to s felicii začalo to bude pokračovat i dál, Feldě implantace motorů a techniky vw tehdy šíleně pomohla, na druhou stranu to byla technika už docela "vysloužilá" a do svejch modelů vw už tou dobou začal dávat novější modifikace - prostě to co vw prodává pod značkou škoda bude vždycky víc či míň "dojíždějící" technika a motory, bohužel i ten seat před škodou trochu upřednostňujou.
Takže ne motory - množný číslo jak furt vopakuješ - ale motor, jeden. Řeč byla o top motorizaci - tak teď už to možná zvládneš pochopit i ty vo čem že sme se to bavili :-)
- Tak "kráva a tráva" a předtim zas "prášky"? No ještě že nevidim vodkuď píšeš >:-[]
- svý chytrosti vo rozdělení aut do tříd v němčině si evidentně bral z německý wikipedie (a nechal sis to přeložit googlem) což je normálně použitelný, problémek je, že tam je CHYBA :-)
Untere Mittelklasse neboli Kompaktklasse nebo i Golfklasse je JEDNA KATEGORIE. Rozumíš tomu? Je to furt JEDNA a ta samá kategorie - ty teda autum FAKT "rozumíš", bohužel asi nejen v tomhle >:-[]
Tak pro příště machruj na někoho jinýho, já sem na takovýhle amatérský kraviny už moc starej a narozdíl vod tebe si nemusim tim nasliněnym prstíkem, pod práškama s výhledem z vokna na krávy na pastvě jak se popisuješ dohledávat německý slovíčka. Tady máš vodkaz na německý rozdělení aut do tříd - je to v němčině ale snad to pochopíš i ty. Tak se nauč aspoň tyhle základy když tu chceš machrovat co všechno vo autech něco víš - abys měl aspoň nejzákladnější základy

[odkaz] ;-)

A pro jistotu ještě přehled všech kateogrií - abys konečně věděl jak se (a už hodně dlouho, evidentně dávno předtim než ses narodil) dělí auta do tříd! :-)

[odkaz]
7. 3. 2011 21:47
Re: Ten zadek musí předělat
O jakých práškách mluvím? No o tvých přece, to je jasné :-) To, že znalec nejsi nemusíš psát, to je jasné že o tom prd víš.
Svým elaborátem s vysvětlováním kompaktklasse jsi pobavil, takhle udělat ze sebe vola umíš snad jenom ty. Až budeš příště zase listovat nasliněným prstíkem ve slovníku, tak si přelož "nižší střední třídu". Nebo já tě radší dorazím hned ať se dlouho netrápíš, znamená to "Untere Mittelklasse" a ta se nachází mezi Mittelklasse a Kompaktklasse. Mittelklasse je např. Golf (tuhle ameriku jsi už objevil, bravo), Untere Mittelklasse je např. Jetta (obecně sedan nebo kombi verze kompaktů), Mittelklasse Passat. Ale chápu že se s nějakým rozlišováním nezatěžuješ, pro tebe je i kráva a tráva to samé >:D
Já jsem nepsal, že žádné testy nečtu (to ti asi zase přeskočilo nějaké kolečko v hlavě), psal jsem že jsem takové testy už dlouho neviděl, což je dáno tím že jich je jako šafránu (už tě vidím jak běžíš pro slovník zjistit co je to šafrán >:-[] ).
Snažíš se teď kličkovat když argumenty nemáš, ale s chutí ti připomenu že jsi psal (psal jsi toho víc ale budiž) že motory v Exeu jsou modernější a dosud jsi nevysvětlil v čem. Taky jsi nevysvětlil čím že se to Exeo nachází v hierarchii VW nad Superbem.

No a tohle už je jen opravdu symbolická perla na závěr:
"A když sem u Mondea, myslim že má stejnej nebo dokonce větší podélnej prostor než Superb, ten má sice víc místa vzadu zato míň vepředu" - Myslet si můžeš cokoliv, ale místo díky tomu v tom Mondeu nepřibude >:D
Avatar - Hamunasakra
7. 3. 2011 15:15
Re: Ten zadek musí předělat
Těžko říct vo jakejch práškách mluvíš, nejspíš sis zapoměl vzít nějaký svý :-)
Nejsem siceznalec C5, ale zdá se že podélnej prostor obou verzí je stejnej, rozdíl je ve vejšce nad sedákem. Realita je že dva dospělí za sebou seděj celkem normálně takže psát vo spíš nadprůměrně velkym autu střední třídy že je "někde mezi nižší střední a kompakty" to může jen IDIOT jako ty >:D >:-[] >:D - než budeš pokračovat v tom machrování vo autech vygoogluj si co to znamená "vůz nižší střední třídy" a v němčině vůz "Kompaktklasse" ;-) NÁPOVĚDA: celkem typickym představitelem týhle jedný a tý samý kategorie je Golf >:D >:-[]
Že nevíš jak správně použít slovo fetiš bych eště pochopil, ale tohle byla vážně SLABOTA.
Googlování ti moc nejde - význam a vhodnost použití slov "modla" a "fetiš" si evidentně ani s tim googlem nepochopil, nicméně když někdo řekne že srovnávání superbu s BMW 5 a Audi A6 mu přijde na hlavu, tak tohle fetiš FAKT NENI >:-[]
Že nečteš žádný testy je mi fuk a chlubit se tim nemusíš. Pravdou je že marketing superb tlačí nahoru a prezetnuje ho jako alternativu konkrétně BMW 5 nebo A6 což mě přijde UJETÝ, Ok to může připadat snad leda těm co maj superb jako modlu - fetiš ;-)
Než si se to do toho začal motat, vůbec nebyla řeč vo motorech ale jen o nejvyšší motorizaci a vo tom že motory jako V6 3.6 ze superbu končej a všude přijde to co teď při faceliftu v Mondeu - naturbovanej EcoBoost. A když už sem u Mondea, myslim že má cca stejnej podélnej prostor než Superb, ten má sice víc místa vzadu zato ale míň vepředu - já myslim že důležitější je to vepředu, tam totiž narozdíl od míst vzadu vždycky někdo sedí ;-)
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 12:44
Re: Ten zadek musí předělat
To přijde, těšte se.
Avatar - Barrichello
7. 3. 2011 12:41
Re: Ten zadek musí předělat
Nejhezčí sou ty zadní dveře, to je designový skvost, že by jeden.... :no:

A pak volant s tím jeho "zdobením"
7. 3. 2011 08:33
Nove disky?!
Disky Laurel a Luxon su ako priplatkova vybava hned od predstavenia Superbu, nie je to ziadna novinka... Tiez fotky vo fotogalerii nie su zo Zenevy 2011, ale z Pariza 2008 :no:
7. 3. 2011 02:05
Re: Ten zadek musí předělat
Kdyby sis trochu zagoogloval tak bys ze sebe nemusel dělat pitomce (nápověda, fetiš nebo modla nemusí znamenat jenom bůžka) >:D A když už se budeš vzdělávat, zjisti si taky použití slova SEŠ, SOU a spol.

Tohle není diskuse o zařazení Superbu do nějaké třídy, ale o tom že tady plácáš nesmysly. Superb nabízí turbobenzíny, Mondeo nabízí turbobenzíny, Exeo nabízí turbobenzíny, Superb navíc šestiválec a DSG, ke kterému se Mondeo dohrabalo až teď, Exeo se k němu nedohrabalo vůbec, ale ty pořád trpíš utkvělou mylnou představou jak jsou ostatní děsně napřed.

Ja jsem už psal, že jsem test s vyšší střední už nějaký pátek neviděl, takže nevím co pořád řešíš, mě to žíly netrhá, ale tvoje hysterická reakce mě přijde docela komická, jseš z toho úplně na prášky koukám >:D

C5 kombi má podélný prostor o cosi větší než sedan, v sedanu je prostor tak někde mezi nižší střední a kompakty, v C5 kombi je na úrovni nižší střední (jako ostatně i u některých jiných horších aut střední třídy), kam už se člověk posadí celkem normálně. Mondeo (ani Superb) to není.
Avatar - Hamunasakra
7. 3. 2011 00:12
Re: Ten zadek musí předělat
No ty SEŠ ale chytrolín :-)
Když se nebudeš chtít dál ztrapňovat, tak co to je fetiš, popř. modla se dá vygooglovat během pár vteřin ve vedlejšim okně - a tim bych rád tohle téma uzavřel ;-)
Tak tobě je "ukradené s čím kdo srovnává vyšší střední"? Tak proč se cpeš do diskuze přesně na TOHLE téma?!? >:-[]
Tak tys objevil že si vzadu v superbu můžeš přehodit nohu? No jak sem v diskuzi JÁ psal, to je to jediný v čem je ve svý kategorii nadprůměrnej - v pár dalších parametrech je to bohužel naopak. No a PROTO je jeho tlačení marketingem do vyšší střední trochu trapný - a O TOM byla diskuze - už tomu rozumíš? :-) A proto sou tvý "objevy" tak mimo ;-)
Je mi dost fuk kdy seš rád a kdy ne - a jestli chceš, projdi si tuhle diskuzi, já NEPSAL že Exeo neni modernější než superb a dokonce ani ten pravý opak :-)
A s tou motorizací by mě MOC zajímalo co si vymylslel - to co teď proběhlo u TOP motorizace Mondea (teda náhrada 2.5 litrovýho R5 jen 2litrovym 4 válcem) nebo u Peugeotu 508 (místo V6 "jen" 2.2 HDi) bude pokračovat napříč všema značkama - PROTO sem psal že V TOMHLE je Mondeo napřed (to samý proběhne POCHOPITELNĚ i u superbu, jen "za čas"). Proto má Exeo to co má a protože v hierarchii vw je škoda až ZA seatem (i když tady si lidi radši koupěj starou fabii než novou Ibizu) a to samý SAMOZŘEJMĚ potká i superb - jedno jestli při faceliftu nebo v příští generaci (tam prostě V6 už URČITĚ nebude).
Tak rozumbrado abys furt jen nekritizoval a my se taky dozvěděli nějakej tvuj názor. Co myslíš ty? Patří superb mezi vozy vyšší střední nebo ne? Je to jen marketingová snaha a technicky je superb klasická střední a ani vo chlup víc (místama dokonce vo chlup míň)? :-)
Jo a jak si to myslel s "tragickym podelnym prostorem" v C5? Úplně náhodou sem tam totiž před tejdnem seděl a dva skoro 190ti cm chlapi sme se vešli za sebe. I když tu sem zmínil z jinýho důvodu (má de facto opravdovej podvozek z vyšší střední), sedělo se tam docela dobře a s V6 biturbem to i docela dobře jelo. Pravda, nevim jestli je rozdíl mezi sedanem a kombi, tohle bylo kombi ;-)
6. 3. 2011 22:18
Re: Z první ruky:))
Blábolíš nesmysly. A to jednoduše neokecáš nějakým směrováním a řečičkama o mezích.
6. 3. 2011 20:23
Re: Ten zadek musí předělat
To je těžké když máš problémy i s pochopením použití tak složitého slova jako je třeba modla ;-)
Asi se snažíš něco vysvětlovat ale je to celkem o ničem. Mně je fakt ukradené s čím kdo srovnává vyšší střední, jen mi přijde komické že ty kvůli tomu snad ani nespíš podle toho jak to zuřivě řešíš. Já test ve kterém je mezi vyšší střední zařazený Superb neviděl ani nepamatuju, ty je asi vídáš denně. Pokud hledají auta ke srovnání ve kterém si vzadu přehodíš nohu přes nohu tak tam holt asi zařadí Superb, C5 se svým tragickým podélným prostorem těžko >:-[]
Jsem rád, že píšeš, že Exeo není modernější než Superb, předtím jsi psal přesný opak. Stejně tak není pravda, že po x-té opakuješ, že má modernější motorizaci, píšeš to poprvé. Příště si lépe nastuduj vlastní příspěvky a nebudeš muset odvádět pozornost od vlastních nesmyslů poukazováním na něčí ztrapňování, sám jsi ho předvedl dokonale.
A když už jsme u toho Exea, jseš mimo i co se týká té modernější motorizace.
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 18:18
Re: Ten zadek musí předělat
Spíš bych řek že tam se JEZDÍVALO jinak než u nás, už i tam potkáš na dvouproudový dálnici českej slovenskej atd. kamion co ti vjede v klídku do levýho - jedinej rozdíl je že tady brzdíš ze 130 - no pravda někdy taky z něčeho maličko vyššího ;-) a tam dneska potkáš idioty co ti tam vjedou i když jedeš 200 km/h ;-\
To pružný zrychlení na dálnici využiješ míň ale celkově ho člověk využije vpodstatě denně - zatimco ta maximálka jestli 244 nebo 250 km/h je i v tom německu víceméně jedno. Popravdě maximálně sem jel nějakejch 220 km/h, ne protože by se mi nechtělo ale prostě nebylo kde :-(
S tím 80-120 máš sice teoreticky pravdu, ale prakticky je to naopak a proto motory typu V6 ze superbu končej. Já mám sice radši víc válců ale jeho reálnej náskok je snad jen v maximálních rychlostech kde může mít nad tim nabušenym 4válcem trochu navrch, jinak je ten EcoBoost apod. prostě "praktičtější" a lepší ;-\
Vypadá to že teď během jedný generace aut zůstanou V6, R6 i B6 vyhrazený jen těm nejvyššim modelum a pokud tvrdě nezaplatíš dostaneš prostě jen 4válec - byť v reálnym provozu možná i lepší než byl jeho 5 - 6válcovej předchůdce :-|
6. 3. 2011 17:34
Re: Ten zadek musí předělat
Je to jedno, samozdrejme, ale zrovna na dalnici je zrychleni 80-120 trochu na nic, tam se jezdi jinak (alespon u nas >:-[] ) Ty auta jsou si dneska tak podobny, ze za volantem beznej clovek ty papirovy rozdily temer nepozna. A jeste k ty elasticite. Ze je auto pruznejsi v rozmezi 80 - 120 neznamena, ze mu zase jindy nemuze dojit dech, kdyz se jinej motor probudi.
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 17:17
Re: Ten zadek musí předělat
Zrovna minulej tejden sem jel skoro na druhou stranu německa a zpátky, věř mi že rozdíl jestli auto jede 244 km/h nebo 250 km/h je totálně nedůležitej ;-) naopak při každym předjíždění dnes a denně budeš radši v něčem co má lepší elasticitu - zrychlení třeba z 80 - 120 km/h :-)
Ale to s tim kloubovym autobusem bylo DOBRÝ! :yes: :-)
6. 3. 2011 17:08
Re: Ten zadek musí předělat
TOP Superb ma vyssi maximalku, lepsi zrychlei, vic koni, pohon na vsechny, DSG, je vetsi a luxusnejsi, nez Exeo, to same pri srovnani s Mondeem (krom te sirky), Insignie mu ujede jen ve verzi OPC a to nijak zavratne, co do rozmeru na tom budou temer stejne (Insignia ma nabranejsi blatniky), Accord mu taky nestaci ani rozmerove, ani vykonostne. Audi A4 je mensi, pouze zrychleni ma o par desetinek lepsi+dvojite lichobezniky. Passat je rychlejsi pouze ve vrcholne motorizaci a sirka vetsi o 3mm neni teda nic moc. A co ztraci na sirce nazene Superb na delce. Peugeot 508 je opet pouze o neco sirsi. Samozdrejme je tu tragicka torzni tuhost vozu, ale to se hodi pri manevrovani ve meste. Superb je pak takovy maly kloubovy autobus.
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 15:53
Re: Ten zadek musí předělat
No jasně, ale v době uvedení Supebu byla 407 už i po faceliftu a jen "dojížděla" - delší dobu budou společně vyráběný superb a P508. Rozdíl 100 koní zdí docela dramaticky dokud si neporovnáš jejich reálný jízdní výkony - tam to je v pružnosti motoru dokonce obráceně (lepší je Seat) a i když já osobně mám radši 6 a vůbec vícválce než jen 4. Nicméně ta V6 v superbu je prostě už trochu historie, vw obecně u škodovky "dojíždí" svou starší techniku. Uvidíme kdy skončí V6 supebu a nahradí jí naturbovanym dvoulitrem, jestli taky při faceliftu jako třeba u Mondea nebo až v příští generaci..
Myslim že hlavní důvod proč nahoru cpou jen superb je trochu jinde. Už se celkem povedlo vydávat golf s batohem za střední = škodovka přece nebude mít 2 modely ve střední třídě :-)
Jsou to jen takový hrátky - technicky je superb naprosto obyč. vůz střední třídy, se svym vnitřm rozměrem na šířku by byl ve vyšší stř. fakt pro ostudu, stejně tak nádrží (tam je srovnatelnej snad s Meganem :-) ) a vůbec použitou technikou. Je to prostě hra a marketing většinou nakonec stejně zvítězí - což ale nic nemění na tom že majitelé superbů jezděj s běžnym vozem střední třídy >:-[]
6. 3. 2011 15:37
Re: Z první ruky:))
Máš problém s chápáním a mně se nechce vše vysvětlovat. Někomu stačí nastínit myšlenku a hned pochopí, někdo potřebuje podrobné vysvětlení. Soustředíě se detaily a slovíčka a nejseš schopen vidět celek. Ale to je realita. Každý máme nějaké meze chápání. Já jsem ochoten dát ostatním diskutujícím fakta v bodech a nastínit směr, kterým by se měli dát. pokud se trochu víc zamyslíš, tak dojdeš k závěru, že vše ,co jsem napsal sedělo.
6. 3. 2011 15:24
Re: Ten zadek musí předělat
No jasne, ale 407 byla v dobe uvedeni Superbu konkurence a Exeo je sice stara A4ka, ale tyhle auta byly vzdycky konkurence pro BMW 3, nez pro tu "elitu" stredni tridy, jako je Superb >:-[] Passat, Insignia, atd. Dal tu jsou motory. Nejlepsi, co muze Exeo pohanet je dvoulitr, nepochybne o nekolik generaci pred 3.6 v Superbu, ALE Superb ma o 100 koni vic+DSG+4x4, coz muzou bejt zbytecnosti, ale co je doma, to se pocita. Kdyz si srovnam rozmery Exeo vs. Superb, tak je Superb delsi jak rozvorove, tak celkove, procemz rozvor je pro posadku nejdulezitejsi udaj a je dokonce i sirsi. Superb se za svoje rozmery nemusi totiz stydet ani pred takovou A6kou (krome te sirky), coz je rozhodne uz vyssi stredni. Mondeo je sice kratsi, ale zase o necelych 5 cm sirsi, nicmene oproti Superbu vypada, jako vsechna ostatni auta stredni tridy, prilis obycejne a to je nejspis ten duvod, proc se do vyssi stredni cpe nejcasteji Superb a ne Mondeo, nebo Insignia.
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 14:42
Re: Ten zadek musí předělat
No evidentě ty - otevři si slovník a podívej se co to znamená modla >:D
Určitě ne to, že mě sere že některý novináři "najednou" srovnávaj superb jako jedinej model střední třídy s autama o třídu vejš ;-)
S tim Mondeem sem to vysvětloval už několikrát, ale budiž - když už srovnávat nějaký auta ze střední třídy s vozy o kategorii výš, tak třeba Mondeo který je dle Autocaru prej nejlepší a hlavně je celkově největší a na největšim rozvoru. Nebo možná Insignii která je zas nejdelší v kombíku a byla ne uplně nezaslouženě "Car of the Year", možná taky C5 která má víceméně podvozek z C6 = má konstrukci povozku a uchycení náprav co fakt patří "o třídu vejš". Já osobně bych tam necpal NIKOHO z nich, ale když už tak spíš někoho z těhle než superb kterej je v pár parametrech sotva průměr střední třídy a v něčem dokonce nejslabší i ve svý kategorii.
Tohle je CELÁ podstata diskuze - já tvrdim že superb je "jen" normální vůz svý kategorie, nic víc. A too že je "najednou" v různejch časopisech jako jedinej ze třídy srovnávanej s autama o třídu vejš že neni náhoda ale čistej 100% marketing ;-)
Jo a exeo neni modernější než superb! Taky už po x-tý zopakuju, má modernější TOP motorizaci - už tomu rozumíš? :-)
Asi spíš ne - možná než tu zase začneš plácat pátý přes devátý bys moh nejdřív mrknout o čem byla řeč - takhle se zbytečně ztrapňuješ >:-[]
6. 3. 2011 14:32
Re: Ten zadek musí předělat
Fetiš je v přeneseném významu mj. i modla, pak kdo tady má problémy s chápáním >:D
To, že má Mondeo údajně největší rozvor jsi teda psal proč? Proto, že to je naprosto nedůležité, viď?
Co za jaké auto považují v Autocaru je fakt naprosto nepodstatné, že by tvoje další modla?
Ohledně turbobenzinu jsi nezvladnul pochopit pointu (kdy že to Mondeo začalo nasazovat ty turbobenzíny, dřive než Superb?)?
Že je Exeo modernější než Superb už jsi psal, jen bych tě rád upozornil že se jedná už o jednou uvedený vtip? >:D
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 14:20
Re: Ten zadek musí předělat
Nechtěl sem superb srovnávat s exeem, to byl jen příklad s top motorizací - má de facto stejnou jako faceliftovaný Mondeo a bohužel to je budoucnost, takový motory budou mít během pár let určitě všichni.. Já chápu že se snažej superb tlačit trochu nahoru, ostatně co jim zbejvá když octavii vydávaj za střední třídu, žejo ;-)
A exeo snad až takovej chudáček neni ne? Dyť je to sakra ne až tak stará "prémiová" Audi A4ka!
407 je už mimo, když už srovnávat s pažoutem tak s 508 - a jak superb tak 508 jsou normální současný auta střední třídy, nic víc - že je marketing automobilek vydává za "něco víc" je fakt jen ten marketing >:-[]
6. 3. 2011 14:10
Re: Z první ruky:))
Máš talent motat všechno dohromady, aniž bys rámcově tušil. O pár příspěvků výš je podle tebe Superb auto zaměřené pro Čínu, prodá se tam údajně polovina produkce. Zde je pro Superb nejdůležitější český a německý trh (ačkoli je debata o cenách Yetiho). Pokud se někde prodá polovina produkce, těžko mohou být další dva významnější trhy.

Pokud chceš používat termín "solventnější", měl bys vědět, co to znamená. A opravdu to není o tom, jestli je Superb na nějakém trhu levnější nebo dražší než Laguna.
6. 3. 2011 14:00
Re: Ten zadek musí předělat
Stejne tak, jako ho ty srovnavas s Exeem, ktery se mi sice libi, ale oproti Superbu je to chudacek. Je to snaha o to, aby mel i Seat kousek z pomyslneho kolace stredni tridy. Jinak nez aby SUperb nekdo cpal do vyssi stredni, tak ho spis radi na pomezi. Srovnej si ho treba s 407 apod.
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 13:42
Re: Ten zadek musí předělat
Fetiš je něco jinýho, to sis trochu poplet :-)
Já sem někde řikal, že větší rozvor automaticky znamená větší vnitřní prostor? ;-)
Koukám že máš taky trochu problémy chápat text - Mondeo za nejlepší vůz střední třídy považujou redaktoři britskýho Autocaru, ne já. A co se týče toho turbobenzínu, stejně jako u Seatu Exeo i Mondeo po faceliftu používá místo vícválcovýho motoru stejně silný v reálu navíc pružnější motory, byť jen 4válce = TO je budoucnost, ať se ti to líbí nebo ne. Takže jo, Mondeo je v tuhle chvíli vrcholnym motorem víc "in", co se týče vývoje je o 2 generace dopředu, protože evoluce třeba konkrétně u vw byla V6 3.6, pak V6 3.2 FSi a budoucnost jsou bohužel přeplňovaný 4válce jako má aktuálně to Mondeo nebo Exeo = i to Exeo je z rozhodnutí koncernu "modernější" než superb - ale to třeba i Ibiza...
Takže tolik k tomu kafi >:-[]
6. 3. 2011 13:19
Re: Ten zadek musí předělat
Co to máš pořád za fetiš s tou vyšší střední? Koukám jseš z toho úplně nemocný.
Rozvor neřeš. To, že má auto větší rozvor vůbec neznamená že nabízí taky větší prostor.
Co mě ale fakt fascinuje je tvoje schopnost ukázkově se střelit do vlastní nohy, Mondeo nenabízí nic z toho co napsal whitelabel, s turbobenziny prisel pozdeji, ale podle tebe je to diky tomu ze je o 2 generace napred, to uz je fakt silné kafe >:D
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 02:04
Re: Ten zadek musí předělat
Exem zrovna ne, ale sere mě to, to zas jo - novináři by měli bejt alespoň trochu nezávislý a ne tak snadno zobat marketingu ty jeho bláboly - ty zas sezobnou čtenáři a .. a tak se ze Superbu nejdřív stal nej vůz střední třídy a časem dokonce alternativa vozů vyšší střední 8-s
A jestli máš dojem že superb neobhajuješ, je asi čas dát si pauzu :-)
6. 3. 2011 01:59
Re: Z první ruky:))
Pro Superb je český trh společně s německým nejdůležitější. Nevím jaké solventnější trhy máš na mysli. Třeba ten britský, kde je Superb levnější než Laguna ?
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 01:57
Re: Ten zadek musí předělat
Já číst umim - u tebe si ale nejsem úplně jistej. Furt dokola na netuctovou techniku Mondea apod. ses ptal ty ;-)
Chci tvrdit že superb jedna byl *** a superb II je normální auto střední třídy - v žádnym případě a ničim ale nepatří a nemá žádnou sovislost s vyšší střední - teda krom snahy marketingu :-)
PS: Ptal sem se jestli víš že CITUJEŠ propagační materiál škody auto - asi víš proč neodpovídáš na otázky ;-)
Protože občas "zabloudíš", tak to pro jistotu shrnu - současnej superb je normální vůz střední třídy, v několika parametrech mírně zaostávající mezi aktuálními vozy svý kategorie. Nejkřiklavější je vnitřní prostor na šířku - nejde o neumětelství ale o úmysl vw takhle vůz koncipovat. Jednoznačně mě URÁŽÍ články snažící se vůz tlačit někam zcela mimo jeho reálnou konstrukci. Věci jako 4x4 a dneska už bohužel i použití starýho klasickýho atmosferickýho V6 nemaj žádnou souvislost s jeho zařazenim/nezařazenim do třídy. Na tom že to je JEN vůz střední třídy a nic víc se snad shodnem.
Uchycením náprav, rozvorem podvozku, nádrží i tou nešťastnou šířkou výrobce (myslim vw) jasně naznačil kam vůz řadí - rozhodně ne NAD passat nebo A4.
Vychytrali marketingoví oblbovači napsali že je o 10% lepší než liftbacky v době kdy byl nový - snad to je pravda, otázka je s čim to srovnávali - i když se ti to nebude líbit tak zřejmě s minulejma generacema ... nevim kdo všechno dělal liftback a nechce se mi to jít hledat, od C5 po Avensis. Tak to bude asi v souhrnu všechno - prostě současnej superb je naprosto normální vůz svý třídy a jeho srovnání s vozy o třídu vejš je naprostá blbost protože v pár parametrech nedosahuje ani průměru jen svý kategorie a nevyčnívá naprosto v ničem co by z něj vyšší střední mělo dělat - je to jen a jen důsledek marketingu. Pokud "najednou" začali novináři superb srovnávat s autama o třídu vejš, měli by to dělat i s ... Mondeem, Insignií, C5, možná P508 atd. - a to prostě nedělaj, dělá se to JEN se superbem. Náhoda? Ani omylem
;-)
6. 3. 2011 01:49
Re: Ten zadek musí předělat
Tak sem dej čísla prodejů a výrobu mimo Čínu, ať máme jasno. Polovina z celkového počtu se vyrobí a prodá v Číně. Na Evropu zůstává tak 40 000 za rok. To by mohlo stačit na TOP10 ve třídě.
Avatar - white label
6. 3. 2011 01:32
Re: Ten zadek musí předělat
A kde něco podbného obhajuju? Ve tvých zlých snech? >:D
Spíš bych řekl, že ty máš z toho občasné "cpaní" novinářema , hodně nepříjemný duševní exem... >:-[]
Avatar - white label
6. 3. 2011 01:28
Re: Ten zadek musí předělat
Umíš číst? "...o deset procent vyšší, než u srovnatelných konkurenční vozů s karoserií liftback"! Co má Superb I (navíc sedan!) společného s konkurenčními liftbacky současného Superbu II? 8-s
Chceš snad tvrdit, že Superb I je konkurenční liftback pro Superb II? >:D
Ty jsi fakt špičkový demagog...

P.S. Máš snad objektivnější informace, které by to případně vyvracely? ;-)
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 01:15
Re: Ten zadek musí předělat
Já sem "slepě zaujatý"? >:D
A to jako tím jak píšu že to je NORMÁLNÍ vůz svý kategorie? ;-)
Já se zas vysmívám tomu jak ho marketing cpe do vyšší střední - to je prostě hovadina. Zdá se že ty se snažíš tuhle blbost obhájit :-)
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 01:11
Re: Ten zadek musí předělat
To asi nebude moc vo těšení a netěšení - a o deset procent lepší než předchůdce určitě je :-)
Jen aby mezi náma bylo jasno - citoval jsi z tiskový zprávy propagačního oddělení škodovky, víš to žejo? ;-)
Avatar - white label
6. 3. 2011 01:11
Re: Ten zadek musí předělat
Jediný, kod je tu slepě zaujatý (v ohledu k Superbu), jsi ty. Já si z té tvojí zaujatosti dělám jen srandu, ty "zuřivá obrano"... >:-[]
Avatar - white label
6. 3. 2011 01:06
Re: Ten zadek musí předělat
Tahle zdejší citace k Superbu II tě asi moc nepotěší, stejně jako nadpis článku ze kterého je:
"Cíleným použitím vysokopevnostních ocelí je pevnost karoserie v krutu na úrovni, která je nyní o deset procent vyšší, než u srovnatelných konkurenční vozů s karoserií liftback."
[odkaz]

>:-[]
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 00:57
Re: Ten zadek musí předělat
Průserovou tuhost proti špičkový bys poznal, to ale tenhle superb nemá - tak trochu průser byl jeho předchůdce. Dvojitý lichoběžníky proti standardnim McPhersonum poznáš nečekaně snadno - ideální porovnání teď nabízí Peugeot 508. Zkus se projet klidně jen kousek s verzí 2.2 HDi a pak třeba s dvoulitrem (ten bohužel lichoběžníky už nemá) a zase zpátky s 2.2 - to je lepší než všechny teorie a kecy tady v diskuzích ;-)
4x4 je spíš momentální móda, reálně potřeba neni - třeba pravej samosvornej diferenciál je pro jízdu daleko lepší věc :yes:
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 00:52
Re: Ten zadek musí předělat
Tak proč zrovna superb tak zuřivě "bráníš"? ;-)
No a já bych řek že superb minimálně trochu vw je - nebo alespoň hodně dílů v něm :-)
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 00:50
Re: Ten zadek musí předělat
4x4 může bejt občas sice fajn, ale jeho souvislost se zařazenim vozu do třídy je NULA ;-) Jo rozvor JE jeden z parametrů co MÁ vliv na zařazení vozu do třídy (takovej "podparametr" pro ty co se moc nevyznaj, kterej naznačí kam vůz patří je velikost nádrže :-) ). A s 6válcema jsem ti to už vysvětlil. Já osobně je mám rád, ale ve střední třídě končej. Například EcoBoost je ať se ti to líbí nebo ne o 2 generace modernější než 3.6 v superbu - nejen že má menší spotřebu ale hlavně výrazně lepší dynamiku při předjíždění, řiká se tomu elasticita motoru ;-)
Já nikam neodbíhám, to spíš ty neumíš číst - zatimco to že superb používá zcela standardní tuctovou techniku sem řek a tak to prostě je, mondeo sem zmiňoval v úplně jiný souvislosti - i když angláni z Autocaru tvrděj že to je nejlepší mainstreamový auto střední třídy :-)
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:43
Re: Ten zadek musí předělat
Je to parádní vůz. Osobně tuhost moc nepoznám, dvojitý lichoběžníky asi taky ne, ale je pravda, že je úzký. Je to limuzína, ale prostorově je to spíše na třetí řadu sedadel než na širokého chlapa..... nebo ženu >:D >:D >:D
Skoda, že do Mondea nedají 4x4.... 6ti válec ani ne. Stačí to co je.
Avatar - white label
6. 3. 2011 00:40
Re: Ten zadek musí předělat
Já, že jsem fanda Superbu? Tak si tady přečti třeba mé dva příspěvky z 15:50 a 15:52.
Navíc Superb není ani VW a do Golfu GTI má taky sakra daleko...
Avatar - VDC
6. 3. 2011 00:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 00:36
Re: Ten zadek musí předělat
Bít se může, že by díky tomu ale supeb narost do šířky, ztuhla mu karoserie nebo se mu z McPhersonu vyvinuly dvojitý lichoběžníky - to spíš asi ne :-)
Ale narozdíl od svýho předchůdce se už nemusí stydět - je to normální vůz kategorie střední třídy ;-)
Avatar - white label
6. 3. 2011 00:35
Re: Ten zadek musí předělat
Už zase ta tvoje schýza? Jak někdo nesouhlasí s tvým jednostranným názorem na Superba, tak z něj jednoduše uděláš jeho zaslepeného fandu (ne poprvé), co? >:-[]
Takže podle tebe je pro případné zařazení do vyšší střední rozhodující rozvor, ale např. absence šestiválce, nebo 4x4 (případně "aspoň" zadního náhonu) už naopak problém není. To je potom těžké. když si sám určuješ co podstatné je a co není, podle toho, jak se ti to hodí. Ale líbí se mi jak neustále odbíháš od té své původní filosofie "tuctové" techniky. Pořád jsem se nedozvěděl, co je na technice Mondea tak netuctového, teda kromě té jeho celkové přerostlosti... ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 3. 2011 00:31
Re: Ten zadek musí předělat
VWhite je fanda.... ;-) ....ten na fauwího nedá dopustit..... ale bije se dobře, komu čest, tomu čest...
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 00:30
Re: Ten zadek musí předělat
Ty fakt neumíš číst! >:-[]
Mondeo je asi největší ve třídě a určitě na největšim rozvoru, tak snad když už tak by bylo vhodnější vydávat za vyšší střední spíš to - i když je to BLBOST jak u superbu tak u mondea.
A s tou V6 moc nemávej, už i u koncernu maj novější (3.2 FSI má menší spotřebu a o 20 či kolik kw víc) a tahle atmosferická 3.6 dojíždí jen v levnějších modelech a jinak V6 ve třídě celkově končí všude. Naopak to Mondeo je vlastně "napřed", do budoucna budou všude jen naturbovaný 4válce. Z mýho pohledu je to bohužel, nicméně to Mondeo je zrovna v týhle motorizaci vlastně dokonce 2 generace napřed - atmosferickej V6, přímovstřikovej popř. turbo V6 (Mondeo mívalo výbornej naturbovanej R5) a teď holt budou samý EcoBoosty atp. No a v budoucnu 6tiválec bude mít leda tak BMW 3 pro top verze
Zdá se že s tim máš taky trochu problém, ale superb je ať chceš nebo ne naprosto vobyč auto svý kategorie, co jen já vim tak ve dvou kategoriích dokonce mírně zaostávající jen ve svý třídě = žádná vyšší střední, to ANI OMYLEM >:-[]
Pravda, když za střední třídu vydávaj Octavii tak je holt asi logický že superb cpou vejš :-)
Avatar - Hamunasakra
6. 3. 2011 00:06
Re: Ten zadek musí předělat
Ty neumíš číst, nebo seš tak zaslepenej fanda superbu? :-)
Napsal sem to už 2x - přijde mi na hlavu, že "najednou" začali redaktoři různejch časopisů srovnávat zrovna Superb s vozy vyšší střední třídy. KDYŽ už naznačovat že se něco ze střední může srovnávat, tak asi to Mondeo - protože je největší a na největšim rozvoru. Že už nemá 6válec mě mrzí, to se ale během týhle generace stane bohužel všem autum střední třídy, takže nějak vyzdvihovat postarší atmosferickej V6 v superbu moc smysl nemá ;-)
Stejný je to s Insignií, ta je zas myslim nejdelší v kombi - tak když už tak by se srovnávat s vyšší třídou mohla snad ta. No a to samý u C5 - viz výše.
Prostě každej z nich je v něčem nej - i když to neni důvod srovnávat je z vozy z vyšší střední jako se to "najednou" děje u superbu. No a nabízí se otázka PROČ se to děje JEN u toho superbu :-)
Já bych do vyšší střední necpal ŽÁDNEJ z nich - prostě protože tam nepatří. A superb kterej v tom vnitřnim prostoru a tuhosti karoserie stíhá dokonce jen tak tak svoji kategorii je "najednou" prezentovanej ... no však víš sám ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2011 23:45
Re: Ten zadek musí předělat
Např. ta technická "netuctovost" Mondea (i bez V6 a 4x4), viz 23:44. ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2011 23:44
Re: Ten zadek musí předělat
"Míchá" se to spíš tobě. U Superbu kritizuješ tuctovou techniku, ale Mondeu bez nejmenšího problému odpustíš absenci šestiválce i 4x4, které nemá ani ta C5. Co je tedy tak technicky netuctového na celkově přerostlém Modneu, snad ne, jen ta jeho přerostlost? >:-[]
5. 3. 2011 23:08
Re: deštník bude
Ja som to myslel ironicky. Beriem to s nadhľadom, len ma nebaví stále všade o tom dáždniku čítať.
Avatar - Hamunasakra
5. 3. 2011 23:02
Re: Ten zadek musí předělat
A co tě ještě (mimo jiné) pobavilo? >:D
Avatar - Hamunasakra
5. 3. 2011 22:57
Re: Ten zadek musí předělat
Nepromíchalo se ti to nějak? Říkal jsem že i 6válce do V jsou dobrý - i když já osobně dám přednost těm dvěma druhejm uspořádánim ;-)
O Mondeu jsem mluvil že je největší nejprostornější a na největšim rozvoru ve střední třídě - takže když už, tak bych s vozy vyšší střední třídy srovnával spíš to Mondeo než Superb. :-)
A to samý platí o C5 - jako uchycení přední nápravy má dvojitý lichoběžníky, což je kvalitka známá spíš z tý vyšší střední nebo ještě výš - superb se z běžnejch standardů kategorie po technický stránce nijak nevymyká - jediná jeho vyjímečnost je víc místa před zadníma sedačkama. Nebo? ;-)
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2011 22:39
Re: deštník bude
O deštník tu nejde. Ber to s nadhledem ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2011 22:28
Re: Ten zadek musí předělat
Jo, to mně taky (mimo jiné) docela pobavilo... >:-[]
5. 3. 2011 22:09
Re: Ten zadek musí předělat
"Chápu že potřebovali Superb "ponížit" oproti ....... exeu ..." >:D
Avatar - white label
5. 3. 2011 21:57
Re: Ten zadek musí předělat
Psal si, že moc nemusíš 6ti-válce do Vé, tak by mě ještě zajímalo, jaké uspořádání šestiválců má ta Cé5ka a hlavně to Mondeo >:-[] , které jsi uváděl. jako konkurenci Superbu s méně tuctovou technikou.... ;-)
Avatar - Hamunasakra
5. 3. 2011 21:41
Re: Ten zadek musí předělat
Ne to bohužel ne. Jak sem i tam psal, timhle se výrobci zrovna nechlubí - a většinu lidí to stejně nezajímá a "zapáleně" porovnávaj ty údaje co sou víceméně "o ničem" >:-[]
Přehlednou tabulku torzní tuhosti všech vozů třeba tý střední třídy bych měl moc rád - a je možný že bysme místama docela čubrněli ;-) Z toho mála co občas prosákne, resp. nějakej výrobce se pochlubí - aktuálně platí slušný hodnoty u Citroënu C5 a ne snad tragický jak píšeš (to by nejspíš sedělo na minulou generaci Superbu) ale podpůrměrný pro superb.
A mě se to zdá i logický, vw určitě NECHTĚL postavit superb jako premianta mezi svejma vozama střední třídy (to že je nejužší neni nedopatření nebo debilita konstruktéru, to je jasnej úmysl, nebo máš jinej názor?) popravdě spíš naopak ;-)
No a nemyslim že by pár mejch zmínek bylo "nekonečnej dialog" - trochu "nekonečný" jsou vzhledem k reálu spíš ty neustálý fanfáry na superb. Bez jakejchkoliv diskuzí je to to normální slušný auto střední třídy. Nic míň a taky nic víc :-)
Avatar - white label
5. 3. 2011 21:30
Re: Ten zadek musí předělat
Pochopil jsem to dobře. Narážel jsem na tvůj nekonečný dialog o "tragické" torzní tuhosti současného Superbu v jisté diskusi. Proto jsem se ptal, jestli už máš konkrétní hodnoty... ;-)
5. 3. 2011 21:30
Re: deštník bude
Len tak mimochodom, to si vážne pri kúpe auta niekto aj reálne zakladá na tom, či tam ten dáždnik dostane alebo nie?? 8-s
Avatar - Hamunasakra
5. 3. 2011 21:18
Re: Ten zadek musí předělat
Ne ne, to si špatně pochopil! Mluvil sem o torzní tuhosti Supebu >:-[]
Pravda, i ta moje by možná už potřebovala vylepšit - už to není co to bývalo :-)
Naprosto s tebou souhlasim že na všech vozech co sem zmínil je něco nadprůměrnýho a něco naopak - otázkou se proto jeví PROČ je s autama vyšší třídy "najednou" srovnávanej JEN ten Superb?
Dvojspojka je BEZVA vynález (a klukum od Porsche :yes: ;-) ), ale jak určitě sám víš u některejch vozů koncernu resp. spíš motorů neni uplně 100% - v některejch případech je to trochu takovej "škubátor" :-)
Nemám nic ani proti 4x4, byť preferuju jiný varianty než Haldex, ale "no problem" a 6válce mám fakt rád - i když taky radši v jinejch uspořádáních než "V", ale i to V je dobrý ;-)
Znám žurnalisty který sou "rovina chlap" (teda jednoho :-) ) a pak spoustu takovejch co se podepíšou pod fakt VELKÝ kraviny. Očividně je mi Superb naprosto ukradenej a nazrodíl od jeho děsivýho předchůdce je to normální auto střední třídy! Já jen popichuju ty zblblíky co si myslej že to je nejlepší auto na světě a že se fakt může měřit s vozama o třídu vejš ;-)
5. 3. 2011 21:16
Re: Ten zadek musí předělat
tvoj nick zodpovedá úrovni tvojej psychickej vyspelosti... 8-s
5. 3. 2011 21:13
Re: Ten zadek musí předělat
Je to mozny. Dobre, je to nejhezci auto z beznejch osobnich aut. Jinak je opravdu usmevne, jak pred ani ne rokem byl cely internet plny clanku, jak VW chce znicit Superb atd. a dnes cteme, jak mu obohacuje vybavu o luxusni prvky. Otazkou ale zustava " za kolik".
5. 3. 2011 21:07
Re: Ten zadek musí předělat
Tak to musíš mať dosť úzky obzor...
Avatar - white label
5. 3. 2011 20:52
Re: Ten zadek musí předělat
Zase ta tvoje "tragická" torzní tuhost... >:-[] Už jsi aspoň konečně zjistil konkrétní hodnoty? :*) Myslíš tuctovwou techniku se 4x4, dvojspojkou, nebo šestiválcem...
Na všech autech, které si uvedl se dá najít něco vyjímečnějšího, ale i něco tuctovějšího.
Jsi (mírně řečeno) rozpačitý z určitého "uznání" některých lidí (včetně žurnalistů) kvalit Superbu, ale přitom si sám si vůči němu naopak očividně dost zaujatý... ;-)
Avatar - Hamunasakra
5. 3. 2011 19:58
Re: Ten zadek musí předělat
Až 2013? Popravdě zajímavějš vypadá už i i40 ;-)
Avatar - Hamunasakra
5. 3. 2011 19:52
Re: deštník bude
Jasně že tam je www.autoevolution.com/…ws/geneva-2011-c… />
Hmm - nejde sem dát odkaz - tak alespoň že část funguje - a Citroën Metropolis prostě v Ženevě je - těžko říct proč zrovna v česku se tv, internet i tištěný média zrovna expozici citroenu tak důsledně vyhýbaj.. ;-)
Jo a napodzim ve Frankfurtu bude DS5 a možná i DS2 :-)
5. 3. 2011 19:51
Re: Ten zadek musí předělat
Ironie tam neni ani spetka. A pro uplnost jeste dodam, ze neznam hezci auto, nez Superb kombi s 18" kolama! :-!
Avatar - Hamunasakra
5. 3. 2011 19:47
Re: Ten zadek musí předělat
:-) :yes:
Jen připomenu že při prvních fotkách současnýho Superbu byli z designu rozpačitý málem všichni (hlavně ten boční profil, brrr 8-s ) a nevim jak se to stalo ale dneska se "najednou" líbí skoro všem.
Mně osobně vadí jak ta celkem tuctovwá použitá technika, tak slabší torzní tuhost a hlavně uzoučkej interier. Chápu že potřebovali Superb "ponížit" oproti passatu, exeu a A4 ale i tak.. A to že zrovna Superb (proč ne třeba Mondeo který je asi největší ve třídě, proč ne Insignie která je v kombíku asi nejdelší ve třídě, proč ne C5 která má podvozek odvozenej z C6, takže asi nejsofistikovanější podvozek ve třídě...) je "najednou" v různejch automagazínech srovnávanej dokonce s auty o třídu vejš - to radši nekomentovat ;-\
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
5. 3. 2011 19:43
who cares
New this, new that, still fugly...
5. 3. 2011 19:42
Re: Ten zadek musí předělat
tak to by asi měla škoda vyhodit desítky talentovaných a studovaných designerů a najmout pár farmařů a amíků s V8 auty, aby nám ukázali jak se to má dělat >:D >:D
neregistrovaný "metropolis"
5. 3. 2011 19:28
Re: deštník bude
Tuším tam metropolis v Ženeve majú aj keď som si neni istý či je to ten koncept, ktorý sa bude vyrábať a aj predávať v Číne... :yes:
5. 3. 2011 19:01
Re: Z první ruky:))
Proc by chodili dolu s cenou, kdyz vyrobni kapacity bohate pokryjou objednavky z mnohem solventejsich trhu..
5. 3. 2011 18:59
Re: Ten zadek musí předělat
podívej se na prodejní čísla, zkus se poptat na čekací lhůty nebo podíl pohonu 4x4 a DSG. jen tak na okraj, původní plány produkce včetně combi byly někde kolem 50 000 kusů za rok. za loňský rok se prodalo víc než dvakrát víc. ale chápu, že ceníkoví a katalogoví bojovníci budou vidět zadek jako největší propadák desetiletí.
Avatar - white label
5. 3. 2011 18:23
Re: Ten zadek musí předělat
Hrdý amík, který nám dospěl až na full size trucky nám to teď fuckt "nandal". >:-[]
To co tu kritizuješ, je logický dopad působení 40 let v sovětské zóně, do které jsme bohužel spadli po druhé světové válce. Kdyby se amící s přehnaným respektem poslušně nezastavili u Plzně, mohli jsme na tom být třeba podobně, jako západní Německo. Poněkud přehlíživě se demokraticky profilující amíci zachovali i při vpádu sovětských vojsk v r. 1968, který jasně prokázal, že budoucnost Českolslovenska tehdy rozhodně neměli ve svých rukou jen jeho občané...
Jinak veškerou původní civilizaci (včetně "objevení ameriky"), průmyslovou výrobu apod. mají v USA "na svědomí" právě evropané, nebo snad byl třeba Henry Ford potomek náčelníka Siuxů?
Jeho otec byl Ir a matka dcera belgických přistěhovalců a téměř veškerý původní "fenomén" USA byl především fenoménem evropských přistěhovalců.
Mimochodem vzhledem k tomu, že se území USA nedotkla žádná světová válka, včetně jejich politických důsledků, není její současná ekonomická situace nijak extémně ohromující. O superspotřební životní filosofii většiny amíků nemluvě.
Raději budu jezdit po těch našich polosilnicích (představ si, že už máme i novější dálnice, než D1), než usínat při ploužení s tempomatem na vašich superdálnicíh...
Skutečná/reálná demokracie je spíš v Evropě, což nezmění ani fakt, že amerika jí má podstatně plnější "hubu"...

P.S. Já rozhodně Superb za žádnou modlu nepovažuju a vůbec netuším jak si na něco podobného přišel, až budu mít nějaké auto za modlu, tak si tady vyvěsím k nicku jeho fotku, podobně jako to tu máš třeba ty, se svým "dospělým full size trackem".... :*) ;-)
Avatar - petrumr
5. 3. 2011 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
5. 3. 2011 17:28
Re: Ten zadek musí předělat
Já taky nikde nepíšu, že je něco špatného na tom, prodávat auta i jinde... :-)
5. 3. 2011 17:01
Re: deštník bude
Tak to je tiez velmi radostna sprava.... >:-[] Ale skor by ma zaujimala aj nejaka francuzska produkcia, napr. ci citroen doniesol do zenevy concept metropolis.
Avatar - dicky
5. 3. 2011 17:00
Re: Ten zadek musí předělat
ale ale ja nikomu nic nedoporucuji >:D >:D
ale k veci verze combi zakryva tu disproporci tohoto vozu a pri bocnym pohledu to je vic jak patrne u sedanu nebo jak tomu vlastne rikate >:D
ale chapu firma Skoda musi nabidnout vic mista a prostoru aby byla prodejna samozrejme v jedne ruce s cenou..
at si koupi kazdy kdo chce ale hledat na tomto aute zrovna na tomto nejaky design pocin a krasu mi pripada mirne receno mimo realitu..
Jinak vase narazky na full size truck nechavam stranou..jeste jste na takovedle vozy nedospeli a buhvi jestli nekdy ta vase zaostala zeme dospeje..
Kdyz se nezmuzete ani na jednu poradnou dalnici v zemi jen hejno polosilnic tak si muzete vyrabet treba superb 5.5 metru ale stejne budete porad tou zaostalou postkomunistickou vychodni zemi s hruznymi silnicemi kdyz jsem cizinec dorazi.
Technika VW pro obycejne lidi nic vic to neni a na vzhledu je to videt ...
Jestli je toto auto pro vas nejaka modla nebo co mi pripada >:-[] je mi vas lito..
ale uz mate i ventilovane sedacky JÉJÉ >:-[] vy vubec dekujte rozhodnuti nemeckych manazeru ze to tam budete mit

Vase stesti vubec je ze vam tu nemci zavedli vyrobu docela uchazejicich aut jinak by jste vyrabeli furt dokola ty sve komunisticke hruzy ,favorit ,s 120 >:D
5. 3. 2011 16:41
Re: Ten zadek musí předělat
Však na tom není nic špatného, dělat auty pro Číňany. Horší by to bylo pokud by Číňani dělali auta pro nás.
5. 3. 2011 16:25
Re: Ten zadek musí předělat
Facelift nebo SIII,nevím,jak to bude označené od roku 2013,tak bude mít jiná zadní světla u krátkého superbu.Byl vystaven v O2 Aréně na konferenci dealerů. :-! Světla,co jsou tam nyní,tak mají hodně negativní reakce.
Avatar - white label
5. 3. 2011 16:10
Re: Ten zadek musí předělat
U sedanu s tím souhlasím, u kombi ne, ten nemá problém ani se vkusem evropského zákazníka. ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2011 16:07
Re: Ten zadek musí předělat
Neboj, rozhodně myslel především náš trh... :-)
Avatar - white label
5. 3. 2011 16:06
Re: Ten zadek musí předělat
To víš "emeričtí" farmáři to "zde u nas cechach" nemají vůbec snadné a často si se svými ocelovýni monstry počínají jak sloni v porcelánu, což se občas projeví i v podobných diskusích... ;-) >:-[]
Avatar - white label
5. 3. 2011 15:56
Re: Ten zadek musí předělat
Přímo "krása" se na tom (za každou cenu) hledat nemusí, ale s designem kombíku naopak žádný podobný problém nemám a vzhledem ke své třídě a velikosti, patří Superb combi spíš k těm designově povedenějším.
Avatar - white label
5. 3. 2011 15:52
Re: Ten zadek musí předělat
Bohužel, nejen při pohledu šikmo... ;-)
Avatar - white label
5. 3. 2011 15:50
Re: Ten zadek musí předělat
Doufám, že to byla jen patřičná ironie..., protože tomu designu zadku sedanoliftbacku nepomůže žádné křídélko, ani stehýnko... 8-s :no:
5. 3. 2011 15:21
Re: Ten zadek musí předělat
Superb je auto se zaměřením hlavně na čínský trh, proto ten design. tobě se nelíbí, ale většina zákazníků v Číně bude asi spokojena.
5. 3. 2011 15:18
Re: Ten zadek musí předělat
Můžeš mi říct, jak vypadá tento extrémní úspěch ?
5. 3. 2011 14:55
Re: Ten zadek musí předělat
já nevím jak v Americe, ale tady platí, že každému se lbí něco jiného a má na to právo. Spíš to vypadá, jako kdyby ti někdo poručil koupit si velký pick-up a ty se za každou cenu pomocí pomlouvání většiny aut prodávaných v Evropě snažíš přesvědčit sebe sama, že si udělal dobře. Bůh ti pomáhej, fakt že jo >:D
Avatar - JGucci
5. 3. 2011 14:29
Re: Z první ruky:))
Bila strecha Yetimu bude sluset urcite vic nez Roomsteru. Pokud si ale Skoda chce udrzet 1. misto v kategorii SUV, tak by meli jit s cenou dolu alespon na slovenske ceny. V unoru se u nas prodalo 325 Yetiku a 317 Dacii Duster!
Avatar - dicky
5. 3. 2011 14:10
Re: Ten zadek musí předělat
tenhle automobilovy jezevcik stredni tridy nikdy nebude vypadat jako normalni auto >:-[]
normalni discont car za rozumne penize co na tom hledate za krasu nevim vazne...
Avatar - Katikakus
5. 3. 2011 14:08
Re: Ten zadek musí předělat
>:-[] >:-[] :yes:
5. 3. 2011 14:02
Re: Ten zadek musí předělat
...Zatimco s dobrou barvou, kolama a treba i s tim decentnim kridelkem vypada zadek liftu nadherne.
5. 3. 2011 13:34
Re: Ten zadek musí předělat
SII není dílo Kabana, ještě u o rok mladšího Yetiho nedělal všechno on. Navíc se liftback i přes extrémní úspěch combi prodává velmi dobře. Ale je pravda, že s blbejma kolama a barvou vypadá zadek při pohledu šikmo debilně.
5. 3. 2011 13:28
Re: Z první ruky:))
Tyto informace jsou známé už od začátku týdne, je to z materiálů zveřejněných k Ženevě. Informace o přípravě na DVD je v návodech už půl roku. Yeti dostane možnost bílé střechy, pro motory 1.2/51kW, 1.2/63kW a 77kW, 1.4/90kW budou volitelné ekofašistické úpravy. Amundsen bude inovovaný nejenom pro SII.
5. 3. 2011 13:03
Z první ruky:))
Vzhledem k tomu, že těmito informacemi zatím nedisponují ani dealeři, dávám jednoznačně :yes: :yes: :yes: !
5. 3. 2011 12:50
Ten zadek musí předělat
Superb Combi je NEJ Škoda současnosti. Ale když mě třeba na dálnici předjíždí liftback a koukám na ten zadek auta , tak prostě nemůžu pochopit , že něco takového mohli pustit do výroby. To se opravdu nepovedlo. Vám se to jako líbí pane Kabane? 8-s