Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
Autosalon Ženeva 2020 |
|
Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
Myslel sem že alespoň abecedu zvládneš - no tak buď dál tak "chytrej" jak seš a nezapomeň o novym segmentu "Č" cos vymyslel informovat i všechny ostatní >😒]
Krom toho že se naprosto mimo realitu snažíš urážet - proč řikáš že v diskuzi vyhráváš?? Přichyt sem těm jak si vymejšlíš, jak nemáš ani základní znalosti dělení aut, umíš jen machrovat a naparovat se.
O superbu si neřek jedinou věc proč by měl narozdíl od mondea, C5 nebo Insignie patřit do vyšší střední třídy - já sice vim že to je jen oblbovák marketingu ale ty jim bůhvíproč asi fandíš.
U C5 sis malej vnitřní podélnej prostor prostě hloupě vymyslel - těžko říct proč - to že je jen o 2 cm menší než minulej superb ti vzalo dech - to do tvejch fantasmagorií nezapadá, co? Konstrukci podvozku ani nejseš schopnej komentovat - prostě všechny auta nejsou tak prosťoučký základní konstrukce jako superb, je docela HODNĚ aut co jsou nad ním 😄
Hádáš se o jednom jedinym rozměru mondea - přitom jak v česku tady na auto.cz nebo na autowebu tak v anglii v testech superb porazil, někde je mondeo braný jako nejlepší vůz kategorie. Krom toho je icelkově ve všech nebo aspoň ve většině parametrů větší - takže když něco tlačit o vyšší střední tak ...
Insignia je v kombíku zas nejdelší ze všech aut střední - což z ní sice vyšší střední nedělá ale to nikoho - což bys věděl kdybys chápal jak a proč a podle čeho se auta dělí do tříd - což jak už teď víme oba dva NEVÍŠ - a to co děláš když to prasklo je fakt ubohost neuvěřitelná, to se hned tak nevidí..
Hádáš se leda tak o centimetr sem-tam, což sice ukazuje na typ tvej "znalosti" 😄
Bohužel pro tebe o tom řeč jednak nebyla a za druhý to v hodnocení auta má relativně podružnou roli.. což někdo jako ty ale asi nikdy nepochopí..
No a tvý šílený extempore kde se naprosto zoufale a ultratrapně snažíš okecat neokecatelný, tedy svou neznalost tříd automobilů (A, B, C, D 😉 ) nebudu komentovat - to je prostě ukázkovej ZLATEJ VENTILEK - neboj nezapomenu dát na tvou perlu odkaz >😒]
[odkaz]
Tam máš v polovině stránky JEDNODUCHÝ PŘEHLEDNÝ rozdělení aut do tříd - to snad pochopíš i ty
Takže v čemžeto se vlastně cejtíš vítězem? 😉
Jediný co děláš je že urážíš napadáš a sebechválíš se - asi kompenzace komplexu méněcenosti. O autech a jejich konstrukci víš kulový a se to snažíš dohnat stupidními výplody jako že prostor v C5 je někde mezi Kompaktklasse a Untere Mittelklase ... to je neuvěřitelný kolik blbosti jsi nacpal do jedný věty, co? Místa vzadu je v C5 víc než dost - skoro stejně jako v minulym superbu a segment C je prostě fakt jen jeden - i když se pro něj používá víc názvů...
A jak to tak u lidí tvý inteligence bejvá, svý schopnosti i znalosti GIGANTICKY PŘECEŇUJEŠ 😉