Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
Autosalon Ženeva 2020 |
|
Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
normalni discont car za rozumne penize co na tom hledate za krasu nevim vazne...
ale k veci verze combi zakryva tu disproporci tohoto vozu a pri bocnym pohledu to je vic jak patrne u sedanu nebo jak tomu vlastne rikate >😁
ale chapu firma Skoda musi nabidnout vic mista a prostoru aby byla prodejna samozrejme v jedne ruce s cenou..
at si koupi kazdy kdo chce ale hledat na tomto aute zrovna na tomto nejaky design pocin a krasu mi pripada mirne receno mimo realitu..
Jinak vase narazky na full size truck nechavam stranou..jeste jste na takovedle vozy nedospeli a buhvi jestli nekdy ta vase zaostala zeme dospeje..
Kdyz se nezmuzete ani na jednu poradnou dalnici v zemi jen hejno polosilnic tak si muzete vyrabet treba superb 5.5 metru ale stejne budete porad tou zaostalou postkomunistickou vychodni zemi s hruznymi silnicemi kdyz jsem cizinec dorazi.
Technika VW pro obycejne lidi nic vic to neni a na vzhledu je to videt ...
Jestli je toto auto pro vas nejaka modla nebo co mi pripada >😒] je mi vas lito..
ale uz mate i ventilovane sedacky JÉJÉ >😒] vy vubec dekujte rozhodnuti nemeckych manazeru ze to tam budete mit
Vase stesti vubec je ze vam tu nemci zavedli vyrobu docela uchazejicich aut jinak by jste vyrabeli furt dokola ty sve komunisticke hruzy ,favorit ,s 120 >😁
To co tu kritizuješ, je logický dopad působení 40 let v sovětské zóně, do které jsme bohužel spadli po druhé světové válce. Kdyby se amící s přehnaným respektem poslušně nezastavili u Plzně, mohli jsme na tom být třeba podobně, jako západní Německo. Poněkud přehlíživě se demokraticky profilující amíci zachovali i při vpádu sovětských vojsk v r. 1968, který jasně prokázal, že budoucnost Českolslovenska tehdy rozhodně neměli ve svých rukou jen jeho občané...
Jinak veškerou původní civilizaci (včetně "objevení ameriky"), průmyslovou výrobu apod. mají v USA "na svědomí" právě evropané, nebo snad byl třeba Henry Ford potomek náčelníka Siuxů?
Jeho otec byl Ir a matka dcera belgických přistěhovalců a téměř veškerý původní "fenomén" USA byl především fenoménem evropských přistěhovalců.
Mimochodem vzhledem k tomu, že se území USA nedotkla žádná světová válka, včetně jejich politických důsledků, není její současná ekonomická situace nijak extémně ohromující. O superspotřební životní filosofii většiny amíků nemluvě.
Raději budu jezdit po těch našich polosilnicích (představ si, že už máme i novější dálnice, než D1), než usínat při ploužení s tempomatem na vašich superdálnicíh...
Skutečná/reálná demokracie je spíš v Evropě, což nezmění ani fakt, že amerika jí má podstatně plnější "hubu"...
P.S. Já rozhodně Superb za žádnou modlu nepovažuju a vůbec netuším jak si na něco podobného přišel, až budu mít nějaké auto za modlu, tak si tady vyvěsím k nicku jeho fotku, podobně jako to tu máš třeba ty, se svým "dospělým full size trackem".... :😉 😉
Jen připomenu že při prvních fotkách současnýho Superbu byli z designu rozpačitý málem všichni (hlavně ten boční profil, brrr 8-s ) a nevim jak se to stalo ale dneska se "najednou" líbí skoro všem.
Mně osobně vadí jak ta celkem tuctovwá použitá technika, tak slabší torzní tuhost a hlavně uzoučkej interier. Chápu že potřebovali Superb "ponížit" oproti passatu, exeu a A4 ale i tak.. A to že zrovna Superb (proč ne třeba Mondeo který je asi největší ve třídě, proč ne Insignie která je v kombíku asi nejdelší ve třídě, proč ne C5 která má podvozek odvozenej z C6, takže asi nejsofistikovanější podvozek ve třídě...) je "najednou" v různejch automagazínech srovnávanej dokonce s auty o třídu vejš - to radši nekomentovat ;-\
Na všech autech, které si uvedl se dá najít něco vyjímečnějšího, ale i něco tuctovějšího.
Jsi (mírně řečeno) rozpačitý z určitého "uznání" některých lidí (včetně žurnalistů) kvalit Superbu, ale přitom si sám si vůči němu naopak očividně dost zaujatý... 😉
Pravda, i ta moje by možná už potřebovala vylepšit - už to není co to bývalo 😄
Naprosto s tebou souhlasim že na všech vozech co sem zmínil je něco nadprůměrnýho a něco naopak - otázkou se proto jeví PROČ je s autama vyšší třídy "najednou" srovnávanej JEN ten Superb?
Dvojspojka je BEZVA vynález (a klukum od Porsche :yes: 😉 ), ale jak určitě sám víš u některejch vozů koncernu resp. spíš motorů neni uplně 100% - v některejch případech je to trochu takovej "škubátor" 😄
Nemám nic ani proti 4x4, byť preferuju jiný varianty než Haldex, ale "no problem" a 6válce mám fakt rád - i když taky radši v jinejch uspořádáních než "V", ale i to V je dobrý 😉
Znám žurnalisty který sou "rovina chlap" (teda jednoho 😄 ) a pak spoustu takovejch co se podepíšou pod fakt VELKÝ kraviny. Očividně je mi Superb naprosto ukradenej a nazrodíl od jeho děsivýho předchůdce je to normální auto střední třídy! Já jen popichuju ty zblblíky co si myslej že to je nejlepší auto na světě a že se fakt může měřit s vozama o třídu vejš 😉
Přehlednou tabulku torzní tuhosti všech vozů třeba tý střední třídy bych měl moc rád - a je možný že bysme místama docela čubrněli 😉 Z toho mála co občas prosákne, resp. nějakej výrobce se pochlubí - aktuálně platí slušný hodnoty u Citroënu C5 a ne snad tragický jak píšeš (to by nejspíš sedělo na minulou generaci Superbu) ale podpůrměrný pro superb.
A mě se to zdá i logický, vw určitě NECHTĚL postavit superb jako premianta mezi svejma vozama střední třídy (to že je nejužší neni nedopatření nebo debilita konstruktéru, to je jasnej úmysl, nebo máš jinej názor?) popravdě spíš naopak 😉
No a nemyslim že by pár mejch zmínek bylo "nekonečnej dialog" - trochu "nekonečný" jsou vzhledem k reálu spíš ty neustálý fanfáry na superb. Bez jakejchkoliv diskuzí je to to normální slušný auto střední třídy. Nic míň a taky nic víc 😄
O Mondeu jsem mluvil že je největší nejprostornější a na největšim rozvoru ve střední třídě - takže když už, tak bych s vozy vyšší střední třídy srovnával spíš to Mondeo než Superb. 😄
A to samý platí o C5 - jako uchycení přední nápravy má dvojitý lichoběžníky, což je kvalitka známá spíš z tý vyšší střední nebo ještě výš - superb se z běžnejch standardů kategorie po technický stránce nijak nevymyká - jediná jeho vyjímečnost je víc místa před zadníma sedačkama. Nebo? 😉
Napsal sem to už 2x - přijde mi na hlavu, že "najednou" začali redaktoři různejch časopisů srovnávat zrovna Superb s vozy vyšší střední třídy. KDYŽ už naznačovat že se něco ze střední může srovnávat, tak asi to Mondeo - protože je největší a na největšim rozvoru. Že už nemá 6válec mě mrzí, to se ale během týhle generace stane bohužel všem autum střední třídy, takže nějak vyzdvihovat postarší atmosferickej V6 v superbu moc smysl nemá 😉
Stejný je to s Insignií, ta je zas myslim nejdelší v kombi - tak když už tak by se srovnávat s vyšší třídou mohla snad ta. No a to samý u C5 - viz výše.
Prostě každej z nich je v něčem nej - i když to neni důvod srovnávat je z vozy z vyšší střední jako se to "najednou" děje u superbu. No a nabízí se otázka PROČ se to děje JEN u toho superbu 😄
Já bych do vyšší střední necpal ŽÁDNEJ z nich - prostě protože tam nepatří. A superb kterej v tom vnitřnim prostoru a tuhosti karoserie stíhá dokonce jen tak tak svoji kategorii je "najednou" prezentovanej ... no však víš sám 😉
Ale narozdíl od svýho předchůdce se už nemusí stydět - je to normální vůz kategorie střední třídy 😉
Skoda, že do Mondea nedají 4x4.... 6ti válec ani ne. Stačí to co je.
4x4 je spíš momentální móda, reálně potřeba neni - třeba pravej samosvornej diferenciál je pro jízdu daleko lepší věc :yes:
[odkaz]
>😒]
Jen aby mezi náma bylo jasno - citoval jsi z tiskový zprávy propagačního oddělení škodovky, víš to žejo? 😉
Chceš snad tvrdit, že Superb I je konkurenční liftback pro Superb II? >😁
Ty jsi fakt špičkový demagog...
P.S. Máš snad objektivnější informace, které by to případně vyvracely? 😉
Chci tvrdit že superb jedna byl *** a superb II je normální auto střední třídy - v žádnym případě a ničim ale nepatří a nemá žádnou sovislost s vyšší střední - teda krom snahy marketingu 😄
PS: Ptal sem se jestli víš že CITUJEŠ propagační materiál škody auto - asi víš proč neodpovídáš na otázky 😉
Protože občas "zabloudíš", tak to pro jistotu shrnu - současnej superb je normální vůz střední třídy, v několika parametrech mírně zaostávající mezi aktuálními vozy svý kategorie. Nejkřiklavější je vnitřní prostor na šířku - nejde o neumětelství ale o úmysl vw takhle vůz koncipovat. Jednoznačně mě URÁŽÍ články snažící se vůz tlačit někam zcela mimo jeho reálnou konstrukci. Věci jako 4x4 a dneska už bohužel i použití starýho klasickýho atmosferickýho V6 nemaj žádnou souvislost s jeho zařazenim/nezařazenim do třídy. Na tom že to je JEN vůz střední třídy a nic víc se snad shodnem.
Uchycením náprav, rozvorem podvozku, nádrží i tou nešťastnou šířkou výrobce (myslim vw) jasně naznačil kam vůz řadí - rozhodně ne NAD passat nebo A4.
Vychytrali marketingoví oblbovači napsali že je o 10% lepší než liftbacky v době kdy byl nový - snad to je pravda, otázka je s čim to srovnávali - i když se ti to nebude líbit tak zřejmě s minulejma generacema ... nevim kdo všechno dělal liftback a nechce se mi to jít hledat, od C5 po Avensis. Tak to bude asi v souhrnu všechno - prostě současnej superb je naprosto normální vůz svý třídy a jeho srovnání s vozy o třídu vejš je naprostá blbost protože v pár parametrech nedosahuje ani průměru jen svý kategorie a nevyčnívá naprosto v ničem co by z něj vyšší střední mělo dělat - je to jen a jen důsledek marketingu. Pokud "najednou" začali novináři superb srovnávat s autama o třídu vejš, měli by to dělat i s ... Mondeem, Insignií, C5, možná P508 atd. - a to prostě nedělaj, dělá se to JEN se superbem. Náhoda? Ani omylem
😉
Navíc Superb není ani VW a do Golfu GTI má taky sakra daleko...
No a já bych řek že superb minimálně trochu vw je - nebo alespoň hodně dílů v něm 😄
A to jako tím jak píšu že to je NORMÁLNÍ vůz svý kategorie? 😉
Já se zas vysmívám tomu jak ho marketing cpe do vyšší střední - to je prostě hovadina. Zdá se že ty se snažíš tuhle blbost obhájit 😄
Spíš bych řekl, že ty máš z toho občasné "cpaní" novinářema , hodně nepříjemný duševní exem... >😒]
A jestli máš dojem že superb neobhajuješ, je asi čas dát si pauzu 😄
Takže podle tebe je pro případné zařazení do vyšší střední rozhodující rozvor, ale např. absence šestiválce, nebo 4x4 (případně "aspoň" zadního náhonu) už naopak problém není. To je potom těžké. když si sám určuješ co podstatné je a co není, podle toho, jak se ti to hodí. Ale líbí se mi jak neustále odbíháš od té své původní filosofie "tuctové" techniky. Pořád jsem se nedozvěděl, co je na technice Mondea tak netuctového, teda kromě té jeho celkové přerostlosti... 😉
Já nikam neodbíhám, to spíš ty neumíš číst - zatimco to že superb používá zcela standardní tuctovou techniku sem řek a tak to prostě je, mondeo sem zmiňoval v úplně jiný souvislosti - i když angláni z Autocaru tvrděj že to je nejlepší mainstreamový auto střední třídy 😄
Mondeo je asi největší ve třídě a určitě na největšim rozvoru, tak snad když už tak by bylo vhodnější vydávat za vyšší střední spíš to - i když je to BLBOST jak u superbu tak u mondea.
A s tou V6 moc nemávej, už i u koncernu maj novější (3.2 FSI má menší spotřebu a o 20 či kolik kw víc) a tahle atmosferická 3.6 dojíždí jen v levnějších modelech a jinak V6 ve třídě celkově končí všude. Naopak to Mondeo je vlastně "napřed", do budoucna budou všude jen naturbovaný 4válce. Z mýho pohledu je to bohužel, nicméně to Mondeo je zrovna v týhle motorizaci vlastně dokonce 2 generace napřed - atmosferickej V6, přímovstřikovej popř. turbo V6 (Mondeo mívalo výbornej naturbovanej R5) a teď holt budou samý EcoBoosty atp. No a v budoucnu 6tiválec bude mít leda tak BMW 3 pro top verze
Zdá se že s tim máš taky trochu problém, ale superb je ať chceš nebo ne naprosto vobyč auto svý kategorie, co jen já vim tak ve dvou kategoriích dokonce mírně zaostávající jen ve svý třídě = žádná vyšší střední, to ANI OMYLEM >😒]
Pravda, když za střední třídu vydávaj Octavii tak je holt asi logický že superb cpou vejš 😄
Rozvor neřeš. To, že má auto větší rozvor vůbec neznamená že nabízí taky větší prostor.
Co mě ale fakt fascinuje je tvoje schopnost ukázkově se střelit do vlastní nohy, Mondeo nenabízí nic z toho co napsal whitelabel, s turbobenziny prisel pozdeji, ale podle tebe je to diky tomu ze je o 2 generace napred, to uz je fakt silné kafe >😁
Já sem někde řikal, že větší rozvor automaticky znamená větší vnitřní prostor? 😉
Koukám že máš taky trochu problémy chápat text - Mondeo za nejlepší vůz střední třídy považujou redaktoři britskýho Autocaru, ne já. A co se týče toho turbobenzínu, stejně jako u Seatu Exeo i Mondeo po faceliftu používá místo vícválcovýho motoru stejně silný v reálu navíc pružnější motory, byť jen 4válce = TO je budoucnost, ať se ti to líbí nebo ne. Takže jo, Mondeo je v tuhle chvíli vrcholnym motorem víc "in", co se týče vývoje je o 2 generace dopředu, protože evoluce třeba konkrétně u vw byla V6 3.6, pak V6 3.2 FSi a budoucnost jsou bohužel přeplňovaný 4válce jako má aktuálně to Mondeo nebo Exeo = i to Exeo je z rozhodnutí koncernu "modernější" než superb - ale to třeba i Ibiza...
Takže tolik k tomu kafi >😒]
To, že má Mondeo údajně největší rozvor jsi teda psal proč? Proto, že to je naprosto nedůležité, viď?
Co za jaké auto považují v Autocaru je fakt naprosto nepodstatné, že by tvoje další modla?
Ohledně turbobenzinu jsi nezvladnul pochopit pointu (kdy že to Mondeo začalo nasazovat ty turbobenzíny, dřive než Superb?)?
Že je Exeo modernější než Superb už jsi psal, jen bych tě rád upozornil že se jedná už o jednou uvedený vtip? >😁
Určitě ne to, že mě sere že některý novináři "najednou" srovnávaj superb jako jedinej model střední třídy s autama o třídu vejš 😉
S tim Mondeem sem to vysvětloval už několikrát, ale budiž - když už srovnávat nějaký auta ze střední třídy s vozy o kategorii výš, tak třeba Mondeo který je dle Autocaru prej nejlepší a hlavně je celkově největší a na největšim rozvoru. Nebo možná Insignii která je zas nejdelší v kombíku a byla ne uplně nezaslouženě "Car of the Year", možná taky C5 která má víceméně podvozek z C6 = má konstrukci povozku a uchycení náprav co fakt patří "o třídu vejš". Já osobně bych tam necpal NIKOHO z nich, ale když už tak spíš někoho z těhle než superb kterej je v pár parametrech sotva průměr střední třídy a v něčem dokonce nejslabší i ve svý kategorii.
Tohle je CELÁ podstata diskuze - já tvrdim že superb je "jen" normální vůz svý kategorie, nic víc. A too že je "najednou" v různejch časopisech jako jedinej ze třídy srovnávanej s autama o třídu vejš že neni náhoda ale čistej 100% marketing 😉
Jo a exeo neni modernější než superb! Taky už po x-tý zopakuju, má modernější TOP motorizaci - už tomu rozumíš? 😄
Asi spíš ne - možná než tu zase začneš plácat pátý přes devátý bys moh nejdřív mrknout o čem byla řeč - takhle se zbytečně ztrapňuješ >😒]
Asi se snažíš něco vysvětlovat ale je to celkem o ničem. Mně je fakt ukradené s čím kdo srovnává vyšší střední, jen mi přijde komické že ty kvůli tomu snad ani nespíš podle toho jak to zuřivě řešíš. Já test ve kterém je mezi vyšší střední zařazený Superb neviděl ani nepamatuju, ty je asi vídáš denně. Pokud hledají auta ke srovnání ve kterém si vzadu přehodíš nohu přes nohu tak tam holt asi zařadí Superb, C5 se svým tragickým podélným prostorem těžko >😒]
Jsem rád, že píšeš, že Exeo není modernější než Superb, předtím jsi psal přesný opak. Stejně tak není pravda, že po x-té opakuješ, že má modernější motorizaci, píšeš to poprvé. Příště si lépe nastuduj vlastní příspěvky a nebudeš muset odvádět pozornost od vlastních nesmyslů poukazováním na něčí ztrapňování, sám jsi ho předvedl dokonale.
A když už jsme u toho Exea, jseš mimo i co se týká té modernější motorizace.
Když se nebudeš chtít dál ztrapňovat, tak co to je fetiš, popř. modla se dá vygooglovat během pár vteřin ve vedlejšim okně - a tim bych rád tohle téma uzavřel 😉
Tak tobě je "ukradené s čím kdo srovnává vyšší střední"? Tak proč se cpeš do diskuze přesně na TOHLE téma?!? >😒]
Tak tys objevil že si vzadu v superbu můžeš přehodit nohu? No jak sem v diskuzi JÁ psal, to je to jediný v čem je ve svý kategorii nadprůměrnej - v pár dalších parametrech je to bohužel naopak. No a PROTO je jeho tlačení marketingem do vyšší střední trochu trapný - a O TOM byla diskuze - už tomu rozumíš? 😄 A proto sou tvý "objevy" tak mimo 😉
Je mi dost fuk kdy seš rád a kdy ne - a jestli chceš, projdi si tuhle diskuzi, já NEPSAL že Exeo neni modernější než superb a dokonce ani ten pravý opak 😄
A s tou motorizací by mě MOC zajímalo co si vymylslel - to co teď proběhlo u TOP motorizace Mondea (teda náhrada 2.5 litrovýho R5 jen 2litrovym 4 válcem) nebo u Peugeotu 508 (místo V6 "jen" 2.2 HDi) bude pokračovat napříč všema značkama - PROTO sem psal že V TOMHLE je Mondeo napřed (to samý proběhne POCHOPITELNĚ i u superbu, jen "za čas"). Proto má Exeo to co má a protože v hierarchii vw je škoda až ZA seatem (i když tady si lidi radši koupěj starou fabii než novou Ibizu) a to samý SAMOZŘEJMĚ potká i superb - jedno jestli při faceliftu nebo v příští generaci (tam prostě V6 už URČITĚ nebude).
Tak rozumbrado abys furt jen nekritizoval a my se taky dozvěděli nějakej tvuj názor. Co myslíš ty? Patří superb mezi vozy vyšší střední nebo ne? Je to jen marketingová snaha a technicky je superb klasická střední a ani vo chlup víc (místama dokonce vo chlup míň)? 😄
Jo a jak si to myslel s "tragickym podelnym prostorem" v C5? Úplně náhodou sem tam totiž před tejdnem seděl a dva skoro 190ti cm chlapi sme se vešli za sebe. I když tu sem zmínil z jinýho důvodu (má de facto opravdovej podvozek z vyšší střední), sedělo se tam docela dobře a s V6 biturbem to i docela dobře jelo. Pravda, nevim jestli je rozdíl mezi sedanem a kombi, tohle bylo kombi 😉
Tohle není diskuse o zařazení Superbu do nějaké třídy, ale o tom že tady plácáš nesmysly. Superb nabízí turbobenzíny, Mondeo nabízí turbobenzíny, Exeo nabízí turbobenzíny, Superb navíc šestiválec a DSG, ke kterému se Mondeo dohrabalo až teď, Exeo se k němu nedohrabalo vůbec, ale ty pořád trpíš utkvělou mylnou představou jak jsou ostatní děsně napřed.
Ja jsem už psal, že jsem test s vyšší střední už nějaký pátek neviděl, takže nevím co pořád řešíš, mě to žíly netrhá, ale tvoje hysterická reakce mě přijde docela komická, jseš z toho úplně na prášky koukám >😁
C5 kombi má podélný prostor o cosi větší než sedan, v sedanu je prostor tak někde mezi nižší střední a kompakty, v C5 kombi je na úrovni nižší střední (jako ostatně i u některých jiných horších aut střední třídy), kam už se člověk posadí celkem normálně. Mondeo (ani Superb) to není.
Nejsem siceznalec C5, ale zdá se že podélnej prostor obou verzí je stejnej, rozdíl je ve vejšce nad sedákem. Realita je že dva dospělí za sebou seděj celkem normálně takže psát vo spíš nadprůměrně velkym autu střední třídy že je "někde mezi nižší střední a kompakty" to může jen *** jako ty >😁 >😒] >😁 - než budeš pokračovat v tom machrování vo autech vygoogluj si co to znamená "vůz nižší střední třídy" a v němčině vůz "Kompaktklasse" 😉 NÁPOVĚDA: celkem typickym představitelem týhle jedný a tý samý kategorie je Golf >😁 >😒]
Že nevíš jak správně použít slovo fetiš bych eště pochopil, ale tohle byla vážně SLABOTA.
Googlování ti moc nejde - význam a vhodnost použití slov "modla" a "fetiš" si evidentně ani s tim googlem nepochopil, nicméně když někdo řekne že srovnávání superbu s BMW 5 a Audi A6 mu přijde na hlavu, tak tohle fetiš FAKT NENI >😒]
Že nečteš žádný testy je mi fuk a chlubit se tim nemusíš. Pravdou je že marketing superb tlačí nahoru a prezetnuje ho jako alternativu konkrétně BMW 5 nebo A6 což mě přijde UJETÝ, Ok to může připadat snad leda těm co maj superb jako modlu - fetiš 😉
Než si se to do toho začal motat, vůbec nebyla řeč vo motorech ale jen o nejvyšší motorizaci a vo tom že motory jako V6 3.6 ze superbu končej a všude přijde to co teď při faceliftu v Mondeu - naturbovanej EcoBoost. A když už sem u Mondea, myslim že má cca stejnej podélnej prostor než Superb, ten má sice víc místa vzadu zato ale míň vepředu - já myslim že důležitější je to vepředu, tam totiž narozdíl od míst vzadu vždycky někdo sedí 😉
Svým elaborátem s vysvětlováním kompaktklasse jsi pobavil, takhle udělat ze sebe vola umíš snad jenom ty. Až budeš příště zase listovat nasliněným prstíkem ve slovníku, tak si přelož "nižší střední třídu". Nebo já tě radší dorazím hned ať se dlouho netrápíš, znamená to "Untere Mittelklasse" a ta se nachází mezi Mittelklasse a Kompaktklasse. Mittelklasse je např. Golf (tuhle ameriku jsi už objevil, bravo), Untere Mittelklasse je např. Jetta (obecně sedan nebo kombi verze kompaktů), Mittelklasse Passat. Ale chápu že se s nějakým rozlišováním nezatěžuješ, pro tebe je i kráva a tráva to samé >😁
Já jsem nepsal, že žádné testy nečtu (to ti asi zase přeskočilo nějaké kolečko v hlavě), psal jsem že jsem takové testy už dlouho neviděl, což je dáno tím že jich je jako šafránu (už tě vidím jak běžíš pro slovník zjistit co je to šafrán >😒] ).
Snažíš se teď kličkovat když argumenty nemáš, ale s chutí ti připomenu že jsi psal (psal jsi toho víc ale budiž) že motory v Exeu jsou modernější a dosud jsi nevysvětlil v čem. Taky jsi nevysvětlil čím že se to Exeo nachází v hierarchii VW nad Superbem.
No a tohle už je jen opravdu symbolická perla na závěr:
"A když sem u Mondea, myslim že má stejnej nebo dokonce větší podélnej prostor než Superb, ten má sice víc místa vzadu zato míň vepředu" - Myslet si můžeš cokoliv, ale místo díky tomu v tom Mondeu nepřibude >😁
Připlet ses do diskuze jestli Superb patří do vyšší střední kam ho marketing tlačí a začínaj se objevovat i srovnávací testy superbu a třeba BMW 5.
Místo názoru jo - ne, když už si měl tu potřebu se zapojit do diskuze, tady zoufale machruješ urážíš a ještě čteš tak nesoustředěně že sem ti několikrát musel opakovat vo co vůbec jde. A ty pak místo jednoduchoučký odpovědi napíšeš 4 odstavce blábolů vo všem možnym jen NE to jediný vo čem byla řeč = prostě sebestřednej namyšlenej *** kterej navíc moc nerozumí ani základnímu rozdělení aut do tříd.
Zajímá tě cos to všechno pomotal a splet?
- Mondeo x Superb - dohledej si někde tabulky, o prostoru na šířku netřeba mluvit, to víš určitě sám 😄 co se týče vnitřního prostoru na dýlku tak mondeo je vpředu proti superbu králem i v podélnym směru, vzadu je to naopak - ale zatimco šéf s řidičem si nejspíš nekoupí superb, tak za volantem někdo VŽDYCKY sedět musí žejo 😉
- už ti došlo že použít slova fetiš a modla v souvislosti s řazenim superbu do vyšší střední třídy je blbost? Tak fajn, aspoň něco
- já sem řek nejsem odborník na C5, ale narozdíl od tebe si nevymejšim kraviny, že to je vůz na ůrovni nižší střední, nebo že podélnej prostor v kombi je jinej než v sedanu - máš holt smůlu já totiž náhodou právě v tomhle autě minulej tejden jel - prostě smůla >😒]
- abych eště něco z tvejch totálních kravin ocitoval: "něco mezi nižší střední a kompakty" je čistá BLBOST - to už nevokecáš, tady sis to prostě podělal, je mi (tě) líto 😄
- exeo a superb byla řeč opět JEN o vrcholný motorizaci - ty fakt neumíš moc číst, co? A tam je teď exeo napřed, motory typu V6 3.6 končej - sám uvidíš že v příští generaci, nebo už při faceliftu jako u mondea bude tenhle motor vyřazenej z nabídky. A do budoucna bude mít jak jak exeo tak mondeo tak já nevim co vrcholnej jen motor typu co je už teď v tom mondeu exeu a nově jako náhradu R6 s něčim takovym přichází i bmw atd.
A kdybys to fakt netušil, tak vw už nějakou dobu seatu dává novější modernější techniku a škodovce naopak v rámci koncernu platformy i další techniku až jako poslední ze svejch značek. Neni náhoda že 1. superb byl čínskej passat zatimco exeo je audina. A tak jak to s felicii začalo to bude pokračovat i dál, Feldě implantace motorů a techniky vw tehdy šíleně pomohla, na druhou stranu to byla technika už docela "vysloužilá" a do svejch modelů vw už tou dobou začal dávat novější modifikace - prostě to co vw prodává pod značkou škoda bude vždycky víc či míň "dojíždějící" technika a motory, bohužel i ten seat před škodou trochu upřednostňujou.
Takže ne motory - množný číslo jak furt vopakuješ - ale motor, jeden. Řeč byla o top motorizaci - tak teď už to možná zvládneš pochopit i ty vo čem že sme se to bavili 😄
- Tak "kráva a tráva" a předtim zas "prášky"? No ještě že nevidim vodkuď píšeš >😒]
- svý chytrosti vo rozdělení aut do tříd v němčině si evidentně bral z německý wikipedie (a nechal sis to přeložit googlem) což je normálně použitelný, problémek je, že tam je CHYBA 😄
Untere Mittelklasse neboli Kompaktklasse nebo i Golfklasse je JEDNA KATEGORIE. Rozumíš tomu? Je to furt JEDNA a ta samá kategorie - ty teda autum FAKT "rozumíš", bohužel asi nejen v tomhle >😒]
Tak pro příště machruj na někoho jinýho, já sem na takovýhle amatérský kraviny už moc starej a narozdíl vod tebe si nemusim tim nasliněnym prstíkem, pod práškama s výhledem z vokna na krávy na pastvě jak se popisuješ dohledávat německý slovíčka. Tady máš vodkaz na německý rozdělení aut do tříd - je to v němčině ale snad to pochopíš i ty. Tak se nauč aspoň tyhle základy když tu chceš machrovat co všechno vo autech něco víš - abys měl aspoň nejzákladnější základy
[odkaz] 😉
A pro jistotu ještě přehled všech kateogrií - abys konečně věděl jak se (a už hodně dlouho, evidentně dávno předtim než ses narodil) dělí auta do tříd! 😄
[odkaz]
Já nepsal proto abych odpovídal na tvoje pomatené dotazy an👋ne, jseš prostě mimo kompletně a v tom je ten problém. Jen pro zajímavost, kolik těch testů jsi viděl? Tipuju že žádný a teprve začneš zuřivě googlovat aby jsi nějaký našel, ale hlavní je nadávat na zlé marketéry ze škodovky, kteří vymyli mozek motoristickým novinářským esům v celé Evropě, ne-li dál. Vskutku komická představa >😁
Že jseš to ty, uvedu na pravou míru (asi už naposled, protože mám pocit že jsi fakt trochu natvrdlý) ty tvoje blbiny😒br /> Superb x Mondeo - nastuduj si ty rozměry (hlavně podélný) a přestaň si je cucat z prstu, pak se máme o čem bavit. A povím ti rovnou velké tajemství, Mondeo má o 10cm menší prostor vzadu při stejném nastavení přední sedačky, pozor ať to s tebou nešlehne o zem >😒]
C5 - viz výše, holt smůla, ale tvoje. Ty tvoje odhady a dohady jsou k ničemu, údaj "já jsem v tom seděl, já to vím nejlíp" je dobrý argument tak do hospody a proti rozměrům změřeným renomovaným časopisem to má asi stejnou váhu jako věštění z koule. Snad se z toho nezhroutíš až si zjistíš fakta.
fetiš/modla - doporučuji zakoupit nový slovník, přece jen ten tvůj z první republiky už asi není to pravé ořechové 😄
Exeo - to už fakt nemá cenu komentovat, jseš prostě mimo, Superb má dvoulitr turbo, Exeo má dvoulitr turbo, Superb má navíc silnější šestiválec, ale Exeo je na tom prý líp, protože má lepší top motorizaci >😒] Hele a co taková DSG, bude ji mít to supemoderní Exeo nebo zůstane u zastaralého průserového Multitroniku? Holt pokrok je pokrok...
Tak Autokiste jo, to jsou e😜erti >😁 To se nedivím že jsi tak pomatený. Holt, smiř se s tím, že jediná chyba je v tvém mozku.
Ty musíš bejt fakt nula neuvěřitelnejch rozměrů >😁
Je jasný že tebe se ptát do jaký kategorie patří třeba superb je nesmysl. Ty nemáš vůbec tušení podle čeho se auta do kategorií třídí! Ale MACHRUJEŠ statečně - byť teď už fakt HODNĚ TRAPNĚ.
Před časem vyšel popis jednotlivejch kategorií aut v českym časopise Týden, včetně popisu proč který auto kam patří a včetně typickej modelů pro každou kategori. Tak si to dohledej a nezapomeň jim napsat jak sou stejně jako ty němci pomatený - že ty máš speciální jiný rozdělení a to jediný je správný >😁 >😒] >😁
Co mondeo, už jsi ho vevnitř natáhnul na velikost superbu? >😁
Psal sem ti že jestli neumíš německy rozdělení aut do tříd včetně důvodu proč to tak je a příkladů typickejch modelů najdeš i v češtině, důkladně se tomu věnoval třeba časopis Týden. Tak CO myslíš, maj v tom bordel oni nebo ty? >😒]
Příjemnou zábavu při němčině (a představ si že tady si ty pitomci z Auto Motor und Sport taky myslej že Golf- Kompakt- a Untere Mittelklasse sou to samý - nezapomeň jim to vysvětlit! 😉
[odkaz]
Škoda ale že jsi tak laxně přešel (nebo snad vědomě ignoroval) skutečný podélný prostor v Mondeu vs Superbu? Už sis to nastudoval kašpárku? >😁 A co C5? Ještě pořád jsi to od oka "změřil" líp než solidní automagazín? >😒]
A co tvé špičkové Exeo? Taky najednou ticho po pěšině. Holt když je u někoho čtyřválec s 200k špičkovější motorizace než šestiválec s 260k je každá rada marná >😒]
Zkusim to eště jednou a naposled - buď zvládneš přiznat že sis to prostě poplet, nebo s tebou nemá smysl nic. Takže česky nižší střední třída, německy Untere Mittelklase NEJSOU jen vozy jako Jetta jak si představuješ, ale že je to trochu JINAK.
Odkaz nějak nechodí, ale budeš to mít JEDNODUCHÝ - mrkni se na českou wikipedii, je to trochu stručný ale to je pro tebe možná jen dobře. Možná ještě jedno VELMI JEDNODUCHÝ rozdělení. Typickym autem nižší střední je GOLF. Typickym vozem Kompaktklasse je GOLF. Co je typickym představitelem Golfklasse možná zvládneš domyslet sám.
Co se týče superbu a pár vozů co jsem zmínil - neustále utíkáš od meritu věci. PROČ cpát co vyšší střední třídy JEN superb, když ten nebo onen vůz ho tím či oním překonává - TO je PODSTATA na kterou sem upozornil.
Nemám moc rád hádání se o centimetry, protože až jednou vyrosteš pochopíš že o tom auto není (i když u tebe to asi nehrozí >😒] ) ale pokud jsou pravdivý údaje na TOMHLE webu, tak Mondeo má vepředu VÍC místa než superb 😉 - a jak jsem řek superb je OPRAVDU vyjímečný prostorem před zadním sedadlem, v ničem jinym už ale ne 😄 = je to dobrej taxik, NE auto vyšší střední třídy!
Trošičku mě překvapuje jak bliješ na minulou Audi A4, ale neboj můj favorit to taky neni. Protože i přes opakování NECHÁPEŠ o čem byla v souvislosti s Exeem řeč, tak ještě naposledy. Motor kterej white label zmínil jako KLAD superbu V6 3.6 je bohužel spíš důkaz mírný ZASTARALOSTI. Tenhle motor byl u koncernu nejdřív nahrazenej modernějšim V6 3.2 FSi a do budoucna se u VŠECH automobilek - škodu nevyjímaje - dočkáme toho co právě proběhlo u Mondea - tj. nahrazení víceválcovejch motorů s většim objemem pouhejma naturbovanejma 4válcema. Občas můžou mít papírově nižší hodnoty ale maj to co je dneska na prvnim místě = výrazně nižší emise, nižší spotřebu a sou i výrazně pružnější. O TOM byla řeč a z tohohle pohledu je exeo modernější. Ostatně nejde jen o exeo, modernější je i celá ibiza a tenhle trend bude u vw pokračovat - je úplně jedno co na to řekne nějakej mikesh, vw co do technologií řadí škodovku eště o půl kroku ZA seat. Tak co, už to chápeš? 😉
No a co se týče C5, to o jinym vnitřním podélnym rozměru kombíku a sedanu sis nejspíš vymyslel - na webu citroen se tváří že to je stejný. Já mužu mluvit za kombík a tam se dva chlapi 185-190 cm vysoký za sebou posaděj no problem, navíc sedačky působěj hodně luxusně - to jen tak pro info 😄 Jestli máš nějakej zdroj nebo test kde je C5 vnitřnim prostorem srovnatelná s něčim z Untere Mittelklasse jak píšeš - rád si to přečtu - jen mi na ten "solidní automagazín" musíš dát odkaz!! Jo a představ si, že rok před tím než superb získal titul "nej taxikářský auto" - což je myslim docela zasloužený, TAM to jeho jediný plus fakt MÁ smysl, tak tenhle titul získal Citroen C5 ... takže to s tim místem možná nebude až tak děsný jak si to představuješ >😁
A než budeš zas dál machrovat a urážet s tim rozdělenim do tříd, tak si vo tom zkus někde něco přečíst - prostě buď je správný to rozdělení co znám odevšak, roky a naposled v češtině třeba z toho Týdne = a ty seš FAKT MIMO .... a nebo sou mimo všichni ostatní a ty jedinej tomu rozumíš proč se auta rozdělujou právě takhle a co sou ty rozhodující parametry atd. >😒] >😁 >😒]
Nechce se mi tu tvoji nudli číst tak se zeptám rovnou, už jsi příšel k rozumu nebo pořád meleš stejné blbosti? >😒]
Pro primitivy je ještě jedno rozdělení dle tříd - kategorie A, B, C = nižší střední, D = střední třída atd. 😉
BOJÍŠ se dohledat si to na wikipedii nebo na Týdnu, tak se z toho snažíš radši VYCOUVAT? Bojíš se tady na webu kouknout se na srovnání superbu a mondea a zjistit že to jinak než sis představoval? Bojíš se podívat na web citroen že i to s tou C5 sis vybájil? Už nejsi ani trapnej - došly ti argumenty? To máš blbý, já ti můžu dát další odkazy - pro příště si míň vymejšlej a víc čti 😄
Chybu může udělat každej, jen nula, ubožák, lůza ... to neumí přiznat 😉
A exeo snad až takovej chudáček neni ne? Dyť je to sakra ne až tak stará "prémiová" Audi A4ka!
407 je už mimo, když už srovnávat s pažoutem tak s 508 - a jak superb tak 508 jsou normální současný auta střední třídy, nic víc - že je marketing automobilek vydává za "něco víc" je fakt jen ten marketing >😒]
Myslim že hlavní důvod proč nahoru cpou jen superb je trochu jinde. Už se celkem povedlo vydávat golf s batohem za střední = škodovka přece nebude mít 2 modely ve střední třídě 😄
Jsou to jen takový hrátky - technicky je superb naprosto obyč. vůz střední třídy, se svym vnitřm rozměrem na šířku by byl ve vyšší stř. fakt pro ostudu, stejně tak nádrží (tam je srovnatelnej snad s Meganem 😄 ) a vůbec použitou technikou. Je to prostě hra a marketing většinou nakonec stejně zvítězí - což ale nic nemění na tom že majitelé superbů jezděj s běžnym vozem střední třídy >😒]
Ale to s tim kloubovym autobusem bylo DOBRÝ! :yes: 😄
To pružný zrychlení na dálnici využiješ míň ale celkově ho člověk využije vpodstatě denně - zatimco ta maximálka jestli 244 nebo 250 km/h je i v tom německu víceméně jedno. Popravdě maximálně sem jel nějakejch 220 km/h, ne protože by se mi nechtělo ale prostě nebylo kde 😒
S tím 80-120 máš sice teoreticky pravdu, ale prakticky je to naopak a proto motory typu V6 ze superbu končej. Já mám sice radši víc válců ale jeho reálnej náskok je snad jen v maximálních rychlostech kde může mít nad tim nabušenym 4válcem trochu navrch, jinak je ten EcoBoost apod. prostě "praktičtější" a lepší ;-\
Vypadá to že teď během jedný generace aut zůstanou V6, R6 i B6 vyhrazený jen těm nejvyššim modelum a pokud tvrdě nezaplatíš dostaneš prostě jen 4válec - byť v reálnym provozu možná i lepší než byl jeho 5 - 6válcovej předchůdce 😐
A pak volant s tím jeho "zdobením"