Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb 2012: Ventilovaná sedadla a další nové prvky výbavy

Ondřej Láník
Diskuze (112)
Design vlajkové lodi se zatím nemění. Šíře příplatkové výbavy ano.

Pro modelový rok 2012 přichystala Škoda Auto několik menších novinek pro většinu nabízených řad. Očekávané zavedení diod pro koncová nebo denní světla Superbu se ale zatím nekoná, přestože vozy v čínské specifikaci již vzadu doidy mají.

O optické oživení se momentálně starají nová kola z lehké slitiny Laurel (17") a Luxon (18"), jejichž design byl vytvořen speciálně pro Superb. Elegantní charakter vozu podtrhnou nové metalické laky zelená Malachit a modrá Lava.

V interiéru poskytnou maximální míru komfortu nová ventilovaná přední sedadla dodávaná na přání. Příkladnou pohodu při sezení v horkých letních měsících ocení majitelé obou verzí karoserie nejen na dlouhých cestách. Dvojité sluneční clony pro řidiče a spolujezdce z nabídky mimořádných výbav umožní lepší ochranu před oslněním.

Během delších jízd si mohou užívat zábavy cestující na zadních sedadlech díky přípravě pro instalaci DVD přehrávače se dvěma monitory na zadní straně opěradel předních sedadel, která je dodávána na přání.

Superb dostane - podobně jako další modely Škody - od modelového roku 2012 inovovaný navigační systém Amundsen+ s mapovými podklady nainstalovanými již z výroby. Zákazníci budou moci podle vlastních potřeb vybírat ze dvou verzí mapových podkladů: východní a střední Evropa nebo západní a střední Evropa. Zadání cíle bude nově možné prostřednictvím až sedmimístného směrovacího čísla, které používá několik evropských zemí.

Navigační přístroj je vybaven CD přehrávačem a radiopřijímačem, který může být na přání doplněn o digitální příjem rozhlasového vysílání DAB a Bluetooth modul pro handsfree telefonování za jízdy.

Ondřej Láník
Diskuze (112)
Avatar - Hamunasakra
17. 3. 2011 07:35
Re: Ten zadek musí předělat
Hm - komu neni rady.. :no:
Myslel sem že alespoň abecedu zvládneš - no tak buď dál tak "chytrej" jak seš a nezapomeň o novym segmentu "Č" cos vymyslel informovat i všechny ostatní >:-[]
Krom toho že se naprosto mimo realitu snažíš urážet - proč řikáš že v diskuzi vyhráváš?? Přichyt sem těm jak si vymejšlíš, jak nemáš ani základní znalosti dělení aut, umíš jen machrovat a naparovat se.
O superbu si neřek jedinou věc proč by měl narozdíl od mondea, C5 nebo Insignie patřit do vyšší střední třídy - já sice vim že to je jen oblbovák marketingu ale ty jim bůhvíproč asi fandíš.
U C5 sis malej vnitřní podélnej prostor prostě hloupě vymyslel - těžko říct proč - to že je jen o 2 cm menší než minulej superb ti vzalo dech - to do tvejch fantasmagorií nezapadá, co? Konstrukci podvozku ani nejseš schopnej komentovat - prostě všechny auta nejsou tak prosťoučký základní konstrukce jako superb, je docela HODNĚ aut co jsou nad ním :-)
Hádáš se o jednom jedinym rozměru mondea - přitom jak v česku tady na auto.cz nebo na autowebu tak v anglii v testech superb porazil, někde je mondeo braný jako nejlepší vůz kategorie. Krom toho je icelkově ve všech nebo aspoň ve většině parametrů větší - takže když něco tlačit o vyšší střední tak ...
Insignia je v kombíku zas nejdelší ze všech aut střední - což z ní sice vyšší střední nedělá ale to nikoho - což bys věděl kdybys chápal jak a proč a podle čeho se auta dělí do tříd - což jak už teď víme oba dva NEVÍŠ - a to co děláš když to prasklo je fakt ubohost neuvěřitelná, to se hned tak nevidí..
Hádáš se leda tak o centimetr sem-tam, což sice ukazuje na typ tvej "znalosti" :-)
Bohužel pro tebe o tom řeč jednak nebyla a za druhý to v hodnocení auta má relativně podružnou roli.. což někdo jako ty ale asi nikdy nepochopí..
No a tvý šílený extempore kde se naprosto zoufale a ultratrapně snažíš okecat neokecatelný, tedy svou neznalost tříd automobilů (A, B, C, D ;-) ) nebudu komentovat - to je prostě ukázkovej ZLATEJ VENTILEK - neboj nezapomenu dát na tvou perlu odkaz >:-[]

[odkaz]

Tam máš v polovině stránky JEDNODUCHÝ PŘEHLEDNÝ rozdělení aut do tříd - to snad pochopíš i ty

Takže v čemžeto se vlastně cejtíš vítězem? ;-)
Jediný co děláš je že urážíš napadáš a sebechválíš se - asi kompenzace komplexu méněcenosti. O autech a jejich konstrukci víš kulový a se to snažíš dohnat stupidními výplody jako že prostor v C5 je někde mezi Kompaktklasse a Untere Mittelklase ... to je neuvěřitelný kolik blbosti jsi nacpal do jedný věty, co? Místa vzadu je v C5 víc než dost - skoro stejně jako v minulym superbu a segment C je prostě fakt jen jeden - i když se pro něj používá víc názvů...
A jak to tak u lidí tvý inteligence bejvá, svý schopnosti i znalosti GIGANTICKY PŘECEŇUJEŠ ;-)
16. 3. 2011 23:38
Re: Ten zadek musí předělat
Víš co, radši už nepiš dokud nezmoudříš, nic jiného už se ti poradit nedá >:-[] Kdo nepochopí, že když někdo víckrát změří stejnou věc a pokaždé naměří jiné rozměry asi neměřil dobře to v hlavě moc v pořádku mít nemůže. Nabídnul jsem ti seriózně změřené rozměry (já si je na rozdíl od tebe nevymýšlím), ale holt to neodpovídá tvým mylným představám, tak je to špatně. Kam se hrabe nějaký Autobild se svými rozměry na odhad od oka Hamunasakry >:-[] A tak to je se vším, holt "mistr" Hamunasakra ví líp než němci co si mají pod čím představit, pašák >:-[] . Myslel jsem to s tebou dobře ale nedá se nic dělat, holt umřeš blbej >:D
Avatar - Hamunasakra
16. 3. 2011 11:57
Re: Ten zadek musí předělat
Ta tvá první věta - to se snažíš mě imitovat nebo je to snad ubohoučkej pokus o cosi jako protiútok? >:D
Jak sem už napsal dřív, hraní na centimetry NEMÁM moc rád, o tom auta nejsou. Šlo o snahu řadit superb o třídu výš což je blbost - v mnoha srovnávacích testech ho třeba zrovna mondeo porazilo, za nej po považujou jak v anglii tak třeba českej autoweb. Nevim jestli si v nich seděl, mám pocit že jen zaslepeně fandíš superbu proti čemukoliv. Když se posadíš je prostě vepředu v Mondeu VÍC místa - což pravda může bejt jen pocit, je to pocit ale dost jednoznačnej - m.j. danej celkou konstrukcí auta který je na většim rozvoru i rozchodu, zatimco superb působí trochu jako jezevčík. Jestli to tady na auto.cz při přímym srovnávacim testu pomotali TAK MOC, že pomáhali mondeu proti superbu - a to nejen měřenim ale i v textu, tak sou paka ještě větší než ty.. Realitou prostě nejspíš je, že superb je lepší JEN prostorem před zadnim sedákem - užší je vždycky, on je asi nejužší ve svý třídě vůbec - ve vyšší střední by byl už totálně pro ostudu a 60 litrovou nádrž ve vyšší střední asi nemá taky nikdo žejo..
Jinak ale jak sem řek už před pár příspěvky - auto neni o centimetru sem tam a až si jednou něco přečteš o autech tak věštší rozvor a rozchod mondea je lepší věc než nataženej prostor před zadní sedačkou. Ten prostor totiž musí bejt "vykoupenej" něčim jinym. To ale nebyla podstata, podstata je že marketing tlačí superb nahoru neb mnozí sbaštili že octavia je vlastně skoro vůz střední třídy = superb musí bejt o třídu vejš. Což je TO co mi přijde fakt smutný - jestli se jednou svezeš víceméně jedno čim z vyšší střední a pak superbem asi pochopíš - dokonce možná i ty - co mě na tom přijde tak na hlavu.
No a to samý Citroen - ty si představuješ že uvedli hodnotu vnitřního prostoru 1756 mm u sedanu a tu u kombi která je podle tebe VĚTŠÍ radši "zatajili"? Tak to už rovnou nechám bez komentáře.. (nevim kolik má současnej, ale minulej superb s většim rozvorem měl vnitřní rozměr 1779 mm - kdybys s tim měl problém tak byl vevnitř podélně o 2,3 cm delší = v OBOU si za sebou dva dospělý sedno no problem - tvý řeči o kompaktklasse byly prostě jen a jen kecy...
Eště k tomu Mondeu a dalšim - dal sem PŘIKLAD pár aut co v tom či onom Superb předčej - a že KDYŽ už srovnávat něco ze střední tak třeba Mondeo - protože má nejdelší rozvor (kterej vlastně fakt už patří do vyšší střední), nebo C5 (která má podvozek z C6, tzn. dvojitý trojuhelníkový ramena s oddělenou těhlicí = konstrukci co fakt patří do vyšší střední resp. jen mezi drahý luxusní auta). Superb je narozdíl od předchůdce už normální auto svý kategorie, ale NIC víc - je to naprosto tuctová konstrukce, jediná "výjímečnost" je víc místa před zadní sedačkou. Problém je že z posledních 100 superbů co sem na silnici potkal jich 90 mělo vzadu prázdno ;-) = je to chytrej, ale jen a pouze MARKETINGOVEJ trik :-) Ale je fakt že se superb hodí jako taxík.>:-[]
Vozy Kompaktklasse a Untere Mittelklasse a Golfklasse a kategorie C sou furt jedno a to samý. Myslel sem že i tupounovi jako si ty to s těma písmenkama dojde - ty holt zvládneš udělat po kategorii C - anglicky COMPACT CAR asi Č nebo cos to tam dovymyslel za kategorii - protože D už sou auta střední třídy. Že ty se děsíš si podrobnej rozpis v Týdnu nebo na český wiki přečíst je jen a jen tvůj problém. Že tady radši předvádíš zoufalý tanečky je už fakt na psychiatra >:D
Eště ti prozradim že cpát tam věty jako že auto co má 4,5 m nemůže bejt Kompaktklasse je už úplná BLBOST. Auta rostou víc než rychle - to asi víš i ty. Původní Golf je velkej jako dnešní Polo a to samý platí pro všechny kategorie - neni to tak dávno co 4.5 m dlouhý auto byla slušná střední třída - jak SPRÁVNĚ píšeš, tuhle dýlku dnes atakujou vozy Golfklasse - teda ty ve verzích sedan nebo liftback ale to neni podstatný, prostě vozy segmentu C.
Nebuď baba a podívej se stránky o rozdělení aut do tříd nebo jestli to chceš brát důkladně zajdi si do tý knihovny! Jo a psal sem že na německý wiki je to trochu "divně" rozepsaný - anglická česká wiki, jakákoliv odborná literatura nebo pro normální lidi třeba ten Týden věc vidí JINAK - než ty. No a pak je samozřejmě speciální "mikesh" rozdělení - tam seš naprostej originál - to že si nezabral ani na to rozdělení podle abecedy a snažíš se protlačit něco jako třídu Č, to je fakt gól, to je na vopravdovej ZLATEJ VENTILEK.
A nejjednoduší je to fakt po těch písmenkách - abecedu snad UMÍŠ! Všichni se mejlej a ty jedinej si to představuješ správně?? Nech toho - už je to fakt moc. Tohle prostě nemůžeš ukecat!! Nech toho - si mimo a teď už naprosto TOTÁLNĚ TRAPNEJ MIMOŇ 8-s
Jo moudřejší ustoupí - je fakt že tahle totálně nesmyslná diskuze kdy ti dám odkaz a ty radši řekneš že X odkazů je blbě než abys přiznal omyl mě už unavuje. A co se týče whita on neustoupil, jen má narozdíl od tebe úroveň. Chvíli se tě zastával a pak od tebe dal radši ruce pryč - teď už se tě zastávat totiž fakt nejde - s těma kategoriema aut si prostě ujel, to NIKDY NEOKECÁŠ >:-[]
Neozývej se dokud si někde nepřečteš o dělení aut do kategorií A, B, C, D - dál číst nemusíš :-)
16. 3. 2011 00:39
Re: Ten zadek musí předělat

Hele, mě tvoje prohra fakt nebolí, spíš mě baví jak ti tečou nervy >:-[]

Špatné údaje jsou na auto.cz, kdybys nebyl tak zaslepený by sis toho všimnul už dávno že na ně není spoleh. Tady je úplně normální že jedno auto změří pokaždé jinak, rozdíl dělá klidně centimetry, v případě Mondeo x Superb přijdeš na to že se seknou klidně o 10cm - při jednom měření má max. podélný prostor vpředu Mondeo nějakých 1120 a Superb 1030, v dalším testu to je naopak, např. tady [odkaz] má Superb 1120 a Mondeo 1020. Tady jsou hodnoty naměřené Autobildem kde jim to nelítá při každém měřeníé o 10cm... - Mondeo max. delka vpredu 1170, Superb 1165, při SHODNEM nastaveni predni sedacky, pouzivaji na to sablonu jako by tam sedela stejna osoba, ma Mondeo vzadu podelny prostor 790, Superb 880. Porad chces tvrdit že o co je vetsi Superb vzadu o to má víc místa Mondeo vpředu? Já si to nemyslim.

Které že to údaje nemají chybné na citroen.cz? Ty které tam nemají vůbec? Jo tak ty chybné mít nemůžou, to je fakt >:D

Dej si studenou sprchu a vzpamatuj se, proč pořád popíráš, že to co je na wikipedii není pravda? Nepsal jsi snad ze tam maji CHYBU? >:-[] Tak co, pořád víš lépe než němci co je kompakt a co nižší střední? Čtyř a půl metrové auto je fakt kompakt jako bič >:-[] Ne nadarmo některé statistiky řadí oktávku a podobně dlouhá auta do střední třídy. Už jsi jim napsal na wikipedii že ty tomu rozumíš lépe než oni a ať si to opraví? >:D Ne? Proč ne? Ty jsi pořád ještě nepochopil (a o tom to celé je a ted uz ti to je trapné přiznat poté co tady pořád nadáváš jako dlaždič), že když shrneš kompaktklasse a untermittelklasse do jedné kompaktklasse/untermittelklasse (coz pro tebe jedno jest) jsou to porad auta kompaktklasse A untermittelklasse? Chápeš ten rozdíl?

Jestli má pro tebe white label úroveň jen proto že dovede ustoupit, tak to už se celkem chápu tvůj celkem politováníhodný žebříček hodnocení, holt si asi white label prostě řekl že moudřejší ustoupí >:D I když kdo ví jak to bylo...
Avatar - Hamunasakra
13. 3. 2011 18:20
Re: Ten zadek musí předělat
Prohra bolí, co? >:-[]
Jsou špatný údaje tady na auto.cz nebo KECÁŠ TY? No jasně že ty ;-)
Maj chybný údaje na citroen.cz nebo sis to VYMYSLEL TY, No jasně že ty :-)
Vymysleli si to na tyden.cz a wikipedii nebo BLÁBOLÍŠ TY. No jasně že ty >:D
Ultratrapně a teď spíš už úchylně se snažíš vykroutit se z faktů na který sem ti dal odkazy. Takhle trapnou sebenamyšlenou nulu co svý bláboly a fantasmagorie nadřazuje nad odkazy na profi stránkách člověk hned tak nepotká. Ty si snad vopravdu myslíš že to maj všichni všude blbě a jedinej ty to má v hlavě v pořádku >:-[]
Víš s white labelem se taky neshodnu ale má úroveň a dovede ustoupit - ty ho trapně napodobuješ a nesaháš mu ani po kotníky - tak co pitomče, eště si myslíš že ti ty tvý totální bláboly někdo baští? I dítě školou povinný by pochopilo že prostě zoufale kecáš - a klepeš se strachy nějakej z těch odkazů otevřít a přečíst si co tam píšou - to by ti pak nezbylo než přiznat že to máš v hlavně fakt TOTÁLNĚ POMOTANÝ >:D >:-[] ;-)