Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Magna Steyr MILA Aerolight: Lehká a úsporná studie

3 komentáře

Avatar - gld
gld
Veľkí výrobcovia by sa mali intenzívnejšie zaoberať znižovaním hmotnosti svojich vozidiel. Nízka hmotnosť a dobrá aerodynamika v kombinácii s malým, efektívnym motorom dokáže viac zázrakov než kdejaký hybrid.

Zatiaľ som výraznejšiu iniciatívu v tomto ohľade videl len u mazdy. Ale hybrid, to má dnes snáď aj dacia..
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ale kde ty kilogramy šetřit? Přibývá výbava, bezpečností prvky a modely neustále narůstají na rozměrech. Na auta nižší a střední třídy, kterých jezdí nejvíc jsou karbon, titan, magnesium, příliš drahé materiály. U luxusní třídy se lze bavit o extenzivním použití hliníku, ale asi ani ten není všespasný, zde jsou nejdál Audi a Jaguar. I tak stále nejde donekonečna snižovat hmotnost a Cx.
Avatar - gld
gld
Nie donekonečna znižovať..prinajmenšom aby nová generácia modelu nebola ťažšia ako predchádzajúca. Viem, že zo sprísňujúcimi sa bezpečnostnými nárokmi je to náročná úloha, ale o tom to snáď je- prekonávať problémy a priniesť nové postupy, konštrukcie materiály.

A nie nevyhnutne cez drahé ultraľahké materiály..možno treba zmeniť prístup ku konštrukcii od základu..toyota pred istou dobou predstavila koncept ľahkého vozidla kde bolo niekoľko zaujímavých nápadov, škoda že si nespomeniem na názov.