Profil
0
Hyundai imho na designové sjednocení teprve čeká (dost naléhavě). Zvláště předními maskami se trápí už řadu let a ani i30 problém asi (uvidíme naživo) nevyřešila. Kdybychom vedle sebe postavili současnou modelovou řadu, bude to tak trochu každý pes jiná ves. Nevím,co na to Joel Piaskowski, šéfdesignér. Minimálně by mohl vysvětlit, co ho vedlo (nebo to snad bylo boží rozhodnutí předsedy Čong Mong-kua?) k radikálnímu vycouvání z pojetí Arnejsu. i30 na mě působí trochu jako koláž jemně disciplinovaného stylu Mazda 90. let a dnes módních biomorfních prvků (přední světla, žeby Spark?!), zadní svislá světla pozůstalá z Arnejsu jsou taky trochu odjinud. Možná i30 jako celek nebude vypadat špatně, ale je to takové odbočení jinam, které ještě víc zvětšuje rozdíly pojetí mezi modely. Ironií osudu se zdá, že Hyundaiem adoptovaná sirota Kia má v celkové koncepci svého designu zřetelně jasněji.
0
Suhlasím s tebou, je to ta trochu kontrast umírněná příď a dravej zadek. Ty světla a všechno v předu mělo být víc agresivní.
0
No podle mne zase není až tak nejlepší když automobilka a její auta jsou podle vzhledu stejná nebo značně podobná.To se potom na dálku hned pozná jaké auto teda značka jede například škodovka až potud ok ale potom o jaký model jde jestli Oktavie nebo Felicie nebo Superb atd. u VW je to stejné.Jaký je ale pocit majitele Superbu když mu někdo řekne včera jsem tě viděl co to máš za typ Oktavii nebo Felicii?!.To asi tohoto člověka moc nepotěší,že dal cca 1 mil.za auto,které si lidi mohou a také pletou s autem za 250 tis.
V septembri by sa mal začať predávať,zaujímavá bude cena
Praktické a pohodlné by malo byť
Tč máme doma hyundai Atos a getz Mojmu naturelu aj obe autá vyhovejú hlavne aj pre pohodlie aj vzadu a hlavne že majú sedadlá vyššie apriori uložené ako u ostat aut napr Pikanto-nehovoriac,že je menej tam miesta a maličký kufrík má,Atos má 220 l
Na getz-i mám spotrebu cca 5.3-5.5l/l00 km motor 12V 1,3 ka
I ked I30 je už pre mna skôr horná hranica čo sa týka výkonu etc
:yes:
Praktické a pohodlné by malo byť
Tč máme doma hyundai Atos a getz Mojmu naturelu aj obe autá vyhovejú hlavne aj pre pohodlie aj vzadu a hlavne že majú sedadlá vyššie apriori uložené ako u ostat aut napr Pikanto-nehovoriac,že je menej tam miesta a maličký kufrík má,Atos má 220 l
Na getz-i mám spotrebu cca 5.3-5.5l/l00 km motor 12V 1,3 ka
I ked I30 je už pre mna skôr horná hranica čo sa týka výkonu etc
:yes: