Ale jak vidno, tak to neplatí tak úplně, když mají problém s odbytem. Samozřejmě je problém v přebujelosti administrativy a managementu, ale kvůli tomu ty fabriky nepadnou... Prostě, asi i chudý Rus už žádá za své peníze něco víc než pětadvacet let staré-nové auto. Dovoz japonských ojetin (nejen) do východních částí Ruska toho důkazem...
To máš na jednu stranu pravdu, na druhou stranu - proč se tam prodává takové množství velice kvalitních a dokonce špičkových prémiových aut?
Kdesi jsem zachytil informaci, že ruský trh byl donedávna největším trhem pro pětkové bavoráky. Větším než vlastní Německo. Spíš je to dáno daleko drastičtějšími sociálními a místními rozdíly. A tahle domácí auta prostě díky své ceně pro většinu populace nemají alternativu. A mají-li být laciná, nemohou být moc sofistikovaná a vyspělá. Pak by byla i drahá. Je to začarovaný trh. Nakonec, známe to i z domova - škodovka už dávno není nejlevnější na domácím trhu (řada lidí to sice nechápe a rozčiluje se nad tím, ale s tím se nic udělat nedá), vyspělá technika a odpovídající kvalita představuje logicky i vyšší cenu. Vždyt i logan je velice jednoduché auto. V Rusku se ovšem prodává pod značkou Renault - jako rumunskou Dacii by ho Rusové nebrali.
chlapi viděli jste někdy po čem tam ty auta jezdí?vzhledem k jejich nízkým příjmům,kvalitě nebo spíš nekvalitě benzínu někde na sibiři a stavu cest jsou to ideální auta pro Rusko.Oni potřebujou bytelnou a hlavně jednoduchou techniku co si spraví sami na koleně a hlavně žádnou elektroniku co by se mohla pos... :-!