Novinky
0
být to škodovka, tak máme odpovědi snad i dřív než ty otázky ... sem se zase pobavil ... >😁 >😁
Přejít do diskuze
Problém je v tom, že v Reykjaviku je tuhá zima, takže tobě stejně jako tomu fandovi Dacie zamrzá turbo mezi ušima, jak by řekl klasik.
Kdybys byl trochu pozornější a nemlel pod každým článkem ódy na Opel, jsi taková oplí obdoba Deadlifta, tak by sis všiml spousty věcí, dokonce by sis i lépe vyložil můj nick, to je však naprosto marné.
Kdybys byl trochu pozornější a nemlel pod každým článkem ódy na Opel, jsi taková oplí obdoba Deadlifta, tak by sis všiml spousty věcí, dokonce by sis i lépe vyložil můj nick, to je však naprosto marné.
Jo, Golf Mk.1 - to byla nádhera. Ostatně i tehdejší Kadett, Escort, Fiat 128 a další dnes přitahují pozornost a vypadají tvarově úžasně čistě.
Bohužel dnes už hodně jiná doba a tomu krédu jednoduchosti už se zpronevěřili všichni včetně VW.
A mimochodem, byl jsem velmi překvapen, že v prvním srovnávacím testu AutoBildu (který obvykle koncern VW velmi prosazuje) zvítězila nová Astra nad Golfem:
[odkaz]
Bohužel dnes už hodně jiná doba a tomu krédu jednoduchosti už se zpronevěřili všichni včetně VW.
A mimochodem, byl jsem velmi překvapen, že v prvním srovnávacím testu AutoBildu (který obvykle koncern VW velmi prosazuje) zvítězila nová Astra nad Golfem:
[odkaz]
Oproti Captive ma interie lepsi, to mas pravdu, exterierove je to (zpracovanim) ale minimalne na stejne urovni...
S druhym odstavcem vice mene souhlasim az na ten nesmyslnej blabol o meganobravu, kterym se snazis pokrejt zada Ronaultem apod.. 😉
Vis on jsou v tom tvem prispevku dva problemy, jeden je ze mas nick Ronault, naznacujici tve preference na ctyrech kolech a urcite limity a druhy a zasadni problem je, ze Opel ma ty vysledky v NCAPu lepsi, takze je mi lito, myslenka dobra, ale spatnej material...Podivej se, vcera mi tady v Reykjaviku jeden Rumun rekl, ze by si nikdy nekoupil Skodovku, nebo VW, ze Dacie je o mnoho lepsi a kdyz jsem mu naznacil, ze Dacia je levnej prepravni prostredek na urovni beznych aut z roku 1996, tak my rekl, ze to neni pravda, ze Dacia je ikona a ze o ni takhle mluvit nemuzu a ze je proste lepsi, nez skodovka. Stejne tak to mas ty s Renaultem...v tom je zakopanej pes.
Astra hb? Nejak se v tech oznacenich Aster ztracim, myslis tu prvni hranatejsi( do ted jako Astra Clasic nebo tak nak...)? Ta nema prodlouzenej podvozek? Mozna mas pravdu sakra, ted o tom premyslim a asi prodlouzili fakt jen tu Ackovou a tu co se ted prodava ;-\ jsi me zaskocil 😄 :yes: .
tak minimalne vsechny karosarske verze budou, byl by to u Astry krok zpet, kdyby se vyprdli na tridver, sedan a kabrio a kombik s roztazenym podvozkem...
Já jsem nemluvil o německých vozech obecně, třeba M-B v NCAP boduje už dávno 😉
Nejnemečtější auto je přece španělské Exeo >😒]
P.S.: Hele, co kdybych si Twingo nechal já a pro tchýni to moje, to by určitě splnilo cíl >😁
Nejnemečtější auto je přece španělské Exeo >😒]
P.S.: Hele, co kdybych si Twingo nechal já a pro tchýni to moje, to by určitě splnilo cíl >😁
Nabízí se tu potom také otázka, co je "dnes" více "německé" auto? Např. ten "zámořský" OPEL, nebo spíš ten "jižní" SEAT...?
>😒]
P.S. jinak tchýni už jsem dnes objednal Twingo a hned jak jí přijde, tak to na ní zkusím třeba s Golfem... >😁
Jen doufám, že z toho "vytančím" já a ne ona... :😉 8-s
>😒]
P.S. jinak tchýni už jsem dnes objednal Twingo a hned jak jí přijde, tak to na ní zkusím třeba s Golfem... >😁
Jen doufám, že z toho "vytančím" já a ne ona... :😉 8-s
Ty si taky mysli, co chceš, jen je to docela pro smích. Když jsou soudruzi od Opelu tak dobří, že rozdrtí Renaulta, tak proč to nedokážou v tom obyčejném testu v 50 km/h? Proč? To Opel nechce mít dobré výsledky crashtestů. Cíleně chce hůře prodávat? Jako protest to není špatný návrh, ale logiku to postrádá.
Je to těžké. Tak jako ve sportovních vozech holt Porsche vyhmát´ tu pravou kastli, vyhmát´ji v kompaktech GOLF. Všichni ostatní se jen snaží vypadat jinak. A podle toho to také vypadá. Dnes je to v mainstreamové kompaktní třídě ve vizáži hatchback rozloženo tak, že je tu reference, ideál, tedy ten jedinečný a originální - GOLF, a pak všichni ostatní... kteří všichni vypadají takřka úplně stejně. A táhne se to od Paříže, přes Soul až do Tokia. Ono, popravdě, když se člověk zadívá na G1, dojde mu, že tohle je přesně ten kompaktní absolutní "zlatý řez". Ano, vždy a všude totiž platí, že v jednoduchosti je krása. A je-li ta jednoduchost současně sledovaná účelností, je vyhráno.
Nemám dotaz, snad jen postesknutí, že nová astra podle mého nenaplňuje svou vizualitou letité ambice Opelu, totiž být tím nejsilnějším soupeřem pro GOLF. Přitom právě v poslední generaci dokázal Opel vystoupit z golfmindráku a vystavět poměrně slušnou nadrzlou konkurenci s designově vynikající filosofií. Ano, dosavadní Astra byla svá a byla originální i tím, co kolem sebe vyzařovala. Všichni jistě máme v srdcích ten jistý sveřepý, arogantní styl Astry. Z nové Astry na mne však číší především úporná snaha vytvořit vizuálně bezkonfliktní, rodinný hatchback á la meganobravo. Takový, jakých jezdí po Evropě statisíce. Ty milióny holt okupuje Volkswagen a jeho evergreen GOLF.
Nemám dotaz, snad jen postesknutí, že nová astra podle mého nenaplňuje svou vizualitou letité ambice Opelu, totiž být tím nejsilnějším soupeřem pro GOLF. Přitom právě v poslední generaci dokázal Opel vystoupit z golfmindráku a vystavět poměrně slušnou nadrzlou konkurenci s designově vynikající filosofií. Ano, dosavadní Astra byla svá a byla originální i tím, co kolem sebe vyzařovala. Všichni jistě máme v srdcích ten jistý sveřepý, arogantní styl Astry. Z nové Astry na mne však číší především úporná snaha vytvořit vizuálně bezkonfliktní, rodinný hatchback á la meganobravo. Takový, jakých jezdí po Evropě statisíce. Ty milióny holt okupuje Volkswagen a jeho evergreen GOLF.
Jenom jsem proletl prispevky co tu jiz jsou a koukal jsem ze dotazy ohledne muziky uz tu zaznely.
Ale chtel bych se zeptat pokud budete mit tu moznost odzkouset jak moc velky je rozdil mezi zakladem (4 repraky) a priplatkem (7 repraku). A vubec jaka je kvalita zvuku.
Ale chtel bych se zeptat pokud budete mit tu moznost odzkouset jak moc velky je rozdil mezi zakladem (4 repraky) a priplatkem (7 repraku). A vubec jaka je kvalita zvuku.
SUHLASIM S TEBOU ZE JE TO MOZNE, ZE ANTERA MA KVALITNEJSI PODVOZOK AKO CSPTIVA. ZAUJIMA MA TO A PRETO SKUS NAPISAT PODROBNEJSIE ROZDIELY, ALEBO DAJ NEJAKY LINK KDE O TOM PISU.
DAKUJEM.
INAK CRUZE JE NA KOREJSKY CHEVROLET SUPER AUTO.
P.S.NIC V ZLOM, VELKYM PISEM, LEBO SA MI ZHORSIL ZRAK.
DAKUJEM.
INAK CRUZE JE NA KOREJSKY CHEVROLET SUPER AUTO.
P.S.NIC V ZLOM, VELKYM PISEM, LEBO SA MI ZHORSIL ZRAK.
Mně přišel z Ikei jen vánoční leták a tam byla jen nějaká mladá sobice. Nevím jak řídí a protože se mám docela rád, zůstanu u svý starý.
Ty máš nějakou "starou"?
Tak ji vyměň za "mladou", teď je na to prý nějaká akce v IKEA...
😉 >😒]
Tak ji vyměň za "mladou", teď je na to prý nějaká akce v IKEA...
😉 >😒]
Magor není urážka a vozí mě stará. Bylo by docela zajímavé tu tvoji databázi bouraček někam hodit na web. Možná by se pak dalo o něčem rozumně bavit.
Podívej se ale na Insignii, tam výchozí model razantně natáhli a kombík už má stejnej rozvor. U Astry hb. je to podobně, tak mě právě zajímá, jestli kombík nezůstane na tom, co má pětidveřák
Bude nástupce Astry Caravan mít také prodloužený rozvor, nebo zůstane rozvor stejný s hatchbackem a délka jen mírně delší jako u Insignie ST?
A chystají se další karosářské verze - třídveřový hatchback, coupé, sedan, případně cabrio nebo něco dalšího?
A chystají se další karosářské verze - třídveřový hatchback, coupé, sedan, případně cabrio nebo něco dalšího?
Vis proc? Protoze je to auto a ty jses, mirne receno, zraly na facelift optiky 😉 . Nic ve zlem.
TO ano, je to stejna platforma, stejnej design interieru, presne jako to bylo u Captivy a Antary, akorat Antara ma propracovanejsi podvozkove soustavy, kvalitnejsi materialy a zpracovani v interieru atd... proste na oko to je podobny ale v realnem uzivatelskem svete je to uplne neco jineho...schvalne si precti porovnavaci testy Antara vs Captiva, nebo jejich neprima srovnani, uvidis ze je to tak a to same se da ocekavat i u dua Astra / Cruze 😉 :yes: .
Jj motory jsou stejne no, interier jina galaxie, stejne jako podvozek 😊....Captiva mi pripomina zpracovanim toho Renaulta Koleose, to je taky bida...venku u uvnitr...
Nj, plno lidi je povazovano za magory, vetsinou kvuli tomu, ze jim ti normalni nesahaji ani po kotniky...promin, ty jsi zacal s urazenim, ja ti to jen vracim asertivnim zpusobem.
Pogo, cim jezdis?
Pogo, cim jezdis?
K tomuto zaveru jsem dosel po serii fotografii od znameho, ktery je zachranar, v oblasti, kde jsem bydlival je jedno misto, kde pravidelne, mista neznali ridici, bouraji, prakticky ve stejne rychlosti, prakticky pod stejnym uhlem, po shlednuti fotek jsem uveri tomu, proti cemu hodne automobilek protestuje a to je fakt, ze na EURO NCAP narazove zkousky je jednoduche postavit auto tak, aby dostalo 5*, protoze kdyz vyrobce presne vi, do ceho, jak rychle, pod jakym uhlem atd auto do prekazky narazi, je strasne jednoduche, postavit to tak, aby to za techto podminek proslo. Kdyz se ale trefis jinak, najednou hvezdy mizej...Nerikam, ze Rendliky atd jsou pojizdne rakve...na to tu mame Logana a spol, jen rikam, ze auta zjiznich provincii Evropy nejsou tak komplene bezpecna, jako auta nemecka, japonska a svedska...Nemusis mi verit, me je to jedno, umri si v cem chces kdz si budes pet vterin pred smrti pripadat bezpecne, aspon nezesidivis pri nouzovem manevrovani, opravdu mi je ukradene, jestli se mnou souhlasis nebo ne, protoze ja budu vzdycky sedet v tom bezpecnejsim a muj nazor nezmenis, stejne, jako ho nezmenis lidem, kterejm palubka zprelamala nohy, strecha je zarazila do sedacek, A sloupek rozpulil oblicej ve stylu jiznich 5*...
Ano ma to logiku, pouzij google, ale majitele techto vozu to nikdy nepripusti, takze necekam, ze mi to tu vesele odkejvete. Jen rikam, ze kdyz to s Golfem nebo Astrou naperes ferove do Megana, tak z nemcu vtancujes, z megose te vystrihaj, to je cele. Bez si to zkusit 😉 , jestli chces, budu ten v tom druhem aute 😉...v tom nemeckem...
Stisnenost vzadu je dan za design, u tridveraku to bude jeste horsi, tak jak tomu samozrejme bylo i posledne, ale kombik bude zase prostorova pecka v tride...az na kufr 😊.
Tys tu Astru ještě nejel, tak to nemůžeš posoudit. Musíš věřit Beranovi a jeho osobním zkušenostem s novou Astrou.
k té "neporovnatelně větší" bezpečnosti jsi dospěl na základě čeho? Podělíš se s náma o nějaké empirické údaje? 😉
Takovy to, co tu lidi nazyvaj bezduvodne premii 😄, XC90, BMW 6 a jestli se dosud neprodala, je tam jeste A6, ale snad uz je pryc.
... jinak asi nejvyváženější nejčistší design ve své třídě... vše na svém místě bez zbytečných pozlátek... :yes:
Ne, tahat se nebudou, protoze si zadny Cech nepripusti, ze by mohl byt Korejec a Nemec vic nez podobne auto. Hosi, prohlidnete si trosku oba dva nebo si zajedte Cruze projet, nedelejte zavery bez zadne zkusenosti, na to jsou tu jini.
Nehlede na to, ze Cruze je pro GM stejny pokus jako Ceed pro hyundai a nutno rict, ze dle me jim to vychazi stejne, ten posun ve vsem je neuveritelny, kdo si projel, vi
Nehlede na to, ze Cruze je pro GM stejny pokus jako Ceed pro hyundai a nutno rict, ze dle me jim to vychazi stejne, ten posun ve vsem je neuveritelny, kdo si projel, vi
No praveze co vim, tak Cruze vyjel v tichosti na novem podvozku, ktery je spolecny s Astrou, i kdyz je velikostne spis k Insignii, a interier je az na stredove cudliky stejny, volant stejny, takze jsou si podobne vic nez se zda, precejen je to porad jedno GM
:yes: dobry prispevok...to mas na ostrovoch alebo v stredozemi?
G ano, no H som nejazdil - len sa par krat vozil. So schranky si tazku hlavu nerob - mne to chladi rovnako ;-\
Dotaz o zmene podvozku pri 3-dveraku je na mieste! hoci si myslim, ze to estane detto (su nastavitelne tlmice).
Mna napadol jeden dotaz vazena redakcia, na ktory mi odpoviete urcite aj teraz... no nadej zomiera posledna 😉 nebude sa prepisovat historia? 4x4 zase nebude? a ake servisne intervaly budu mat turbobendziny je uz zname?
Dakujem
G ano, no H som nejazdil - len sa par krat vozil. So schranky si tazku hlavu nerob - mne to chladi rovnako ;-\
Dotaz o zmene podvozku pri 3-dveraku je na mieste! hoci si myslim, ze to estane detto (su nastavitelne tlmice).
Mna napadol jeden dotaz vazena redakcia, na ktory mi odpoviete urcite aj teraz... no nadej zomiera posledna 😉 nebude sa prepisovat historia? 4x4 zase nebude? a ake servisne intervaly budu mat turbobendziny je uz zname?
Dakujem
Pravda!!! tiez suhlasim, ano pre automat a hlavne pre tu dynamiku... 2.5 s. v zrychlovani na stovecku (ak je v prispevku spravne) je nebo a dudy...rozdiel triedy! ak nie viac! Ja na to pozeram, ze kto chce tu 1.7? ak nejazdi sam a hlta km tak asi sa neoplati?! ale sto ludi, sto chuti...
Hlavne interier je nebo a dudy!!! Antara ako premia...captiva na zaplakanie...no motor je na vlas rovnaky 😐
S tim podvozkem a interierem bych pribrzdil, napriklad Antara a Captiva se podvozkove lisi brutalne, v Antare jsou kvalitnejsi dily znat....projed si testy . Jinak mas pravdu Cruze je povedenej kousek.
Je to dan za bezpecnost, ktera je neporovnatelne vetsi (pri stejnem poctu hvezdicek), nez napriklad u Renaultu, Seatu, Fiatu a Peugeotu. Mluvim tu o bezpecnosti v realnych situacich, ne o bezpecnosti v predem propocitanych deformacich pripravenych pro narazove testy NCAP...
No, jedna Astra doma je, kombik, na psy a kdyz se sklopy sedacky, tak jak se sklopit maj, tak podlaha rovna je, myslim, ze pri otoceni tech sedaku by mela byt rovna i v hatchy...Nekdo tu pise ze 1,6ka konci, no nicmene potom by bylo dobre vedet, kolik toci na dalnici ta 1,4ka, protoze 1,6kaTwinport by si na nemecke dalnici zaslouzila sestku...Jinak ja osobne jsem si Astru oblibil, ac je v zebricku prestiznosti v nasem vozovem parku nejniz, je proste fajn a kdyz zrovna nohonim vodu pred slecnama, preferuju ji.
Ty máš k dispozici ceník? V Německu je levnější než Golf, jestli bude i u nás (což vzhledem k impotenci CZ importéra není jisté), tak bude cena naprosto OK.
vsimol som si az teraz 😉
vidim ze si tiez uzivatelom astry 😉
tak este jeden postreh teda:😜ri ustalenej rychlosti okolo 90km/h v terajsej 1.7CDTI je uspornejsie mat zaradeny 4ty ako 5ty prevodovy stupen.Kedze motor 1.7 ma taku charakteristiku ako ma(rad je az okolo 2000otacok).
Cize ak by sa nakoniec redakcia zamerala na tuto prkotinu,tiez by ma to potesilo.
okrem ineho ma napada este aj sklapanie zadnej lavici(ci je povrch rovny alebo stale do kopca a problem s opierkami hlav),ci sa objavil riesenie z Asrty G(opierka zo stredneho sedadla vyklopna a za nou otvor na lyze) alebo ako v H(teda lavica 40:20:40 a tak strata tohto vcelku zaujimaveho riesenia)
vidim ze si tiez uzivatelom astry 😉
tak este jeden postreh teda:😜ri ustalenej rychlosti okolo 90km/h v terajsej 1.7CDTI je uspornejsie mat zaradeny 4ty ako 5ty prevodovy stupen.Kedze motor 1.7 ma taku charakteristiku ako ma(rad je az okolo 2000otacok).
Cize ak by sa nakoniec redakcia zamerala na tuto prkotinu,tiez by ma to potesilo.
okrem ineho ma napada este aj sklapanie zadnej lavici(ci je povrch rovny alebo stale do kopca a problem s opierkami hlav),ci sa objavil riesenie z Asrty G(opierka zo stredneho sedadla vyklopna a za nou otvor na lyze) alebo ako v H(teda lavica 40:20:40 a tak strata tohto vcelku zaujimaveho riesenia)
Souhlasím, jen mě nemůžeš brát doslova 😉 To co si napsal je vše pravda, otázkou ale je jestli je to dost důvodů proč se rozhodnout pro 2.0. Ten argument s automatem zní jako dobrý argument proč koupit 2,0.
Výzorovo sa mi tento ázijsko-európsky mišung celkom páči.
Aj jazdné vlastnosti predošlej generácie boli na dobrej úrovni,nechápem tu len vysoke hodnoty zrýchlenia pri papierovo dobrých výkonnostných parametroch.. napríklad na 1.4 -74kw 14,3 sekundy ? a toje nový hatchback nižšej strednej triedy ? všetky akcelerácie sa mi zdajú proste slabšie...
S tažším,koncernovým a konštrukčne 13 rokov starým motorom
1.6 (Glxi/MPi/FSi) -74kw to napríklad stará Ochcávka urobí za 11,3 s.. nemám pravdu ??
Aj jazdné vlastnosti predošlej generácie boli na dobrej úrovni,nechápem tu len vysoke hodnoty zrýchlenia pri papierovo dobrých výkonnostných parametroch.. napríklad na 1.4 -74kw 14,3 sekundy ? a toje nový hatchback nižšej strednej triedy ? všetky akcelerácie sa mi zdajú proste slabšie...
S tažším,koncernovým a konštrukčne 13 rokov starým motorom
1.6 (Glxi/MPi/FSi) -74kw to napríklad stará Ochcávka urobí za 11,3 s.. nemám pravdu ??
trosku si dovolim dopplnit tento inak velmi dobry postreh o spotrebu pri rychlosti 100 k tej 130ne 😄
no to je snad jasný ne? žabáci a makaróni přece nikdy nevyrobí dobré auto :-! 😉
i kdyby mělo lepší motory, nižší spotřebu, větší kufr, víc airbagů....
i kdyby mělo lepší motory, nižší spotřebu, větší kufr, víc airbagů....
Já teda nevím, ale Cruze je konkurence pro Insignii. Na autosalonu v Brně stály oba modely vedle sebe a musím říct, že bych taky asi sáhl po Cruzovi - prostornější, pohodlnější a až na masku i hezčí. Možná trochu starší technika (mj. pětikvalt), ale pro normálního řidiče s běžnými nároky minimálně skutečně námět k úvaze. Jinak tohle auto s chutí sleduju v závodech cestovních vozů v modré barvě a v boji s převahou Seatů, bavoráků a proti žigulíkům - docela zábava.
Jinak Astra je z hlediska designu povedené auto - jakoby chtěli ukázat Renaultu (nový Megane) a Fiatu (aktuální Bravo), jak by auto tohodle stylu měli udělat, kdyby to uměli.
Jinak nová Astra má necnosti Insiognie - stísněný interier vzadu (prostor i výška) a malý zavazadlový prostor. V těchto parametrech je horší než předchozí model. Nicméně, k etalonu třídy má mnohem blíž než franko-italská konkurence....
Jinak Astra je z hlediska designu povedené auto - jakoby chtěli ukázat Renaultu (nový Megane) a Fiatu (aktuální Bravo), jak by auto tohodle stylu měli udělat, kdyby to uměli.
Jinak nová Astra má necnosti Insiognie - stísněný interier vzadu (prostor i výška) a malý zavazadlový prostor. V těchto parametrech je horší než předchozí model. Nicméně, k etalonu třídy má mnohem blíž než franko-italská konkurence....
Snad bys nechtěl srovnávat korejský Cruze s Astrou... tahle dvě auta se rozhodně o zákazníky tahat nebudou, to mi věř... :-!
Jak vsichni vime, palubni deska se velmi zmenila, prinesla tato zmena snadnejsi ovladani?Me totiz to soucasne snadne prislo po par dnech uzivani. Jak moc se zlepsil podvozek, prejezdy pricnych nerovnosti. Je audio porad tak dobre? Toto mi trosku chybi ve vsech testech... audio a jeho schopnosti, protoze napriklad soucasna generace Astry hraje o mnoho lepe ( se rovnocenou audiovybavou), nez zbytek aut tridy..
Jeste by mne zajimalo porovnani jizdnich vlastnosti, vykonu a spotreby soucasne verze s tou co prave prichazi v motorizaci 1,6, predpokladam, ze jde o vice mene stejny Twinport, jako v soucasne generaci. Nejvice by mne zajimala dalnicni dynamika nad 130, spotreba kolem 130ti a klasika prumerna.
Stejne tak by bylo fajn, kdyby neco prozradili o zmenach pripravovanych pro kombi, prodlouzi se rozvor?Jak na tom bude se zmenami tridverova verze (hlavne podvozek). A v neposledni rade, jestli uz funguje chlazeni uzaviratelne prihradky spolujezdce, protoze v te soucasne verzi je to celkem nefunkcni, funguje to jedine v pripade, ze jede klima na max tzn i v interieru, proste kdyz chcete mit studene piti z kastliku, musite nejdriv zmrznou. U vseho jineho proudi do kastliku opravdu maximalne studeny vzduch a nezalezi na chlazeni interieru, vyzkousejte to schvalne 😉 , je to detail, ale v praxi to pak celkem stve. Stejne tak odkladaci prostory, v soucasne atre nebylo co kam polozit (0,5l lahev se rozmne vesla prakticky jen do prihradky pred spolujezdcem a vice mene znemonila jeji dalsi pouzivani 😄 ) A jeste mi povezte, jestli jste si vsimli toho, ze se vratil teplomer chladici kapaliny..samozrejme ze jste si ho vsimli, ale opravdu ho tam poterbujete...?
Jeste by mne zajimalo porovnani jizdnich vlastnosti, vykonu a spotreby soucasne verze s tou co prave prichazi v motorizaci 1,6, predpokladam, ze jde o vice mene stejny Twinport, jako v soucasne generaci. Nejvice by mne zajimala dalnicni dynamika nad 130, spotreba kolem 130ti a klasika prumerna.
Stejne tak by bylo fajn, kdyby neco prozradili o zmenach pripravovanych pro kombi, prodlouzi se rozvor?Jak na tom bude se zmenami tridverova verze (hlavne podvozek). A v neposledni rade, jestli uz funguje chlazeni uzaviratelne prihradky spolujezdce, protoze v te soucasne verzi je to celkem nefunkcni, funguje to jedine v pripade, ze jede klima na max tzn i v interieru, proste kdyz chcete mit studene piti z kastliku, musite nejdriv zmrznou. U vseho jineho proudi do kastliku opravdu maximalne studeny vzduch a nezalezi na chlazeni interieru, vyzkousejte to schvalne 😉 , je to detail, ale v praxi to pak celkem stve. Stejne tak odkladaci prostory, v soucasne atre nebylo co kam polozit (0,5l lahev se rozmne vesla prakticky jen do prihradky pred spolujezdcem a vice mene znemonila jeji dalsi pouzivani 😄 ) A jeste mi povezte, jestli jste si vsimli toho, ze se vratil teplomer chladici kapaliny..samozrejme ze jste si ho vsimli, ale opravdu ho tam poterbujete...?
No srovnatelná úplně ne. 2,0CDTI má maximálku 215km/h a zrychlení 9s, 1,7 92kw CDTI má zrychlení 11,5s a maximálku 195km/h. Pružnost taky bude větší u 2,0.
2,0 bude lepší volba pro toho, kdo jezdí převážně dálnice nebo kdo chce automat, který k 1,7 nejde 😄. Uvidíme jestli bude časem přímé srovnání.
2,0 bude lepší volba pro toho, kdo jezdí převážně dálnice nebo kdo chce automat, který k 1,7 nejde 😄. Uvidíme jestli bude časem přímé srovnání.
:yes: to porovnání dieselů je na místě 😉 osobně si myslím že koupit 1,7 v nejsilnějším provedení je logičtější než koupit 2,0. Výše povinného ručení je jasná výhoda pro 1,7 a nedovedu si představit co by mě donutilo rozhodnout se pro 2,0. Jízdní dynamika bude asi srovnatelná.
Mě by tedy zajimalo proč koupit 2,0CDTi namísto 1,7CDTi.
Mě by tedy zajimalo proč koupit 2,0CDTi namísto 1,7CDTi.
No tak potom je tu samozrejme Cruze, stejny podvozek,stejny interier a cena od 320 000, coz uz za uvahu stoji
Dobry den
Mna by zaujimalo porovnanie 1.7 CDTI s 92kw a 2.CDTi.Ale aj celkova charakteristika tychto dvoch motorov.Takisto by ma zaujimalo porovnanie 1.4turbo s uz zmienovanymi motormi konkurencie(tu budu porovnania asi subjektivnejsie,ale aj tak)
Mna by zaujimalo porovnanie 1.7 CDTI s 92kw a 2.CDTi.Ale aj celkova charakteristika tychto dvoch motorov.Takisto by ma zaujimalo porovnanie 1.4turbo s uz zmienovanymi motormi konkurencie(tu budu porovnania asi subjektivnejsie,ale aj tak)
Ako dalsia generacia I30 - tak to na mna posobi. Osvedcene tvary, ake sme uz videli u konkurencie X,Y a Z. To auto je pekne, vyvazene, ale taknejak "cez kopir". Trochu odvahy prosim.
Počkej, až ji uvidíš na živo. Je jedním slovem krásná....čistota, svěžest, radost....pohoda....uvidíš. Pak tu písni, jak to teda dopadlo.
Cenou by som neriešil, Opel "rád" rozdáva rôzne zľavy podľa povolania klienta, prípadne fleetové zľavy, takže reálna cena je niekde inde. Mne skôr vadí, že auto sa ešte ani nepredáva a pripadá mi už okukané 😲 možno tou podobou s Meganom.... jednoducho mi to nepríde taká revolúcia akou bola Insigina.