Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kia Cadenza (VG): Koncept velkého sedanu KND-5 dostal sériovou podobu

10 komentářů

Klaudius
Tak tých artefaktov by sa našlo viac, a nie len v "spotrebnej triede". Ktoré považuješ za také ikony? 😄
_patrik
Tak jest. Hra na sportovního ducha, přenášená do krotkých rodinných/referentských aut za pomoci stylistických prvků napodobujících skutečné sportovní vozy, je někdy nepříjemně blízko amatérského tuningu starého šrotu. Asi podle hesla, že lid to žádá. Vysoké pontony, malá okna a přídě ve stylu bojových transportérů jednoduše nepůsobí přívětivě a jsou velmi často těžkopádné, i když logické. Ale nějaká změna časem zákonitě přijde, nejspíš ji s sebou zavlečou auta zelené generace, která budou chtít dávat najevo novou image. Pro mě staromilce ale logicky zůstanou i ve "spotřební třídě" nepřekonatelné některé artefakty let 80.-90., s tím už nic nenadělám. Pěkný den :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
oproti nemu by byla pokrok i multipla >😒] ...ne vazne vypada docela dobre...
Dušan10
Oproti Opirusu a Magentisu je to poriadny krok dopredu. Ak to takto pôjde ďalej tak Ceed po čase vymením za niečo také : ).
Európske automobilky to budú mať zas raz ťažšie. Toto auto sa mi zdá byť celkom podarené. Uvidíme, čo a ako, ale ak Kia udrží svoju cenovú politiku, tak Exeo, Superb, Avensis ba dokonca aj trio Mondeo, C5 a Insignia môžu mať poriadne problémy. Kia si buduje svoju pozíciu a ak presvedčí európskeho zákazníka kvalitou a spoľahlivosťou, tak tu ešte bude cenová vojna európa vs. kórea. Ako zákazník sa teším na nižšie ceny. Nie je normálne, aby automobilky predávali o tretinu drahšie v EU ako napr. v USA.
Klaudius
Stručne by sa dalo povedať, že je to pekné, ale nič nové pod slnkom. Podobného rozruchu, aký spôsobila štúdia KIA cee´d, sa asi len tak nedočkáme. Značky, zdá sa, idú dnes viac na istotu. Mne sa už tie vysoké pontóny, nízky "dynamické" okná, vysoké tupé nosy, a plastové tubusy okolo prístrojov prejedajú... Chcelo by to čerstvejší vietor.
Mimochodom, díky za odkazy. 😉 :yes:
_patrik
Není to zlé. Profil mi taky připomněl něco od Toyoty, ale to jen konstatuju, ve skutečnosti jsou mi ty prvky sympatické. Horší je to z mého pohledu s maskou, Kia pokračuje v manipulacích s "hubou od ucha k uchu", chromem a ultralesklým černým plastem, pro mě tohle prostě příliš atraktivní není. Pořád tak trochu čekám, jestli Kia nějak rozvine i evropskou větev pojetí designu, kterou naznačila na modelu Venga a která by snad mohla být ve výrazu skromnější. A asi jsem maximalista, čekal jsem od Schreyera něco jednoznačně přesvědčivého, ne design, nad kterým člověk pokývá a řekne, že to není špatné. A tak (a) čekám na ta auta naživo, (b)čekám dál, co ten Schreyer.
Dávám sem ještě odkaz hi-res obrázky [odkaz] a na pelmel různých fotek [odkaz]
chrudoš
No ja myslim, ze toto vypada velice realne a i v clanku je napsano, ze je to hotovka. No, na toto auto se opravdu tesim, bude to jeste chvilku trvat, ale od pohledu krasa
velmi elegantne auto, skoda, ze mnoho konceptov sa nedostane do vyroby, pripadne v pozmenenej forme.
Klaudius
Zdá sa, že vlak KIA je dobre rozbehnutý, a len tak sa nezastaví.
Tento voz vyzerá nadmieru dobre, aj keď najmä zboku mi príde trošičku lexusoidný. Čo sa mi nepáči, a nie je to vec len tohto auta, ale drvivej väčšiny aktuálnych modelov, je mohutný vysoký predok. Stále väčšie bezpečnostné nároky čoskoro spravia z áut nie iba ťažké, ale už aj ťažkopádne vyzerajúce malé tanky na kolesách... ;-\