Nechápu, proč chce BBC prodávat něco, co se u lidí těší ohromný oblibě a vydělává peníze. Top Gear Magazine v německých rukách, to z toho bude druhej Auto Bild 8-s
Tak VW prezentuje, že chce být největší na celém světě. V 39 touhle dobou to už svět jednou slyšel, takže nic nového pod sluncem.. Já myslím, že to tak nějak zapadá do sebe.. Sem klidný. >:-[]:yes:
Aston Martin je britská srdcová záležitost, takže jejich příklon k této značce chápu. Ale z několika testů německých aut proti britským (např. už postarší test BMW M5 proti Jaguar XJR [odkaz] mi připadá, že Jaguaru a Fordu občas fandí více, než by bylo zdrávo. Ale sto lidí, sto chutí :-) každopádně TG sleduju pravidelně a mám je rád.
Mě už ten jejich patriotismus celkem vytáčel, u všeho samozřejmě poznamenají, že to postavili britští inženýři a o Austrálii se zmiňujou samozřejmě jako o "kolonii". Pokud ti není 20, tak po shlédnutí x dílů musíš dojít k tomu, že to jsou přerostlí puberťáci. Ale snaží se to dělat zábavnou cestou takže se na to rád podívám i já.
Britský humor někomu sedí, někomu ne. Já ho mám moc rád. Navíc to jsou opravdu nadšenci a značnou část názorů na automobilový průmysl s nimi sdílím. Jezdím v německém autě a problém s Top Gearem nemám.
Byl bych klidný. Pokud bude mít kterýkoliv z nových majitelů všech 5 pohromadě, nebál bych se. Top Gear a jeho úspěch je definován nenudným, někdy kontroverzním přístupem, který přišel s osobou Jeremyho Clarksona. I Top Gear býval nudným a "suchým" pořadem o číslech. Je otázkou, jak silné osobnosti jsou jak Jeremy, Tak Richard Hammond, tak i James May. Věřím, že hodně. Z toho také usuzuji, že pokud by mělo dojít k zásadním změnám proti současnému stylu, je otázkou, jestli by se podařilo toto trio udržet. V momentě kdy ne, byl by konec se současnou formou a úspěchem. A to si také doufám všichni zainteresovaní uvědomují.
tady jde vidět že jim schází kreativita a humor. To samé platí o autech prostě žádné emoce jenom aby to dobře fungovalo mělo to nejlepší vychytávky ale že to vypadá nudně a fádně je člověk prostě nepřesvědčí protože v sobě to cítění prostě nemají :no:
O čem chceš německé automobilky přesvědčovat? Co vyrobí jsou schopni prodat a generovat zisk.
Kreativita jim schází tím, že chtějí koupit něco co je na prodej a generuje to zisk ?
Pokud se změnou majitele dojde i k zkvalitnění pořadu, tak proč ne?
Třeba to zas bude více o autech a technice vůbec, třeba se to konečně přiblíží víc pořadům jako jsou např. Motorvision.
Nejdriv si precti clanek jedna se pouze o prodej casopisu, ne TV Show.
A nevim proc by se mel Top Gear priblizovat poradum jako Motorvision.
BBC ma jako porad o autech Fifth Gear a Top Gear je "pouze" zabavna show s auty. Cilem top gearu neni informovat o autech, ale bavit (coz je to co divaci zjevne chteji).
Je škoda že se třeba Tom Ford ukazuje pouze v tištěné verzi TG protože ve Fifth Gearu je perfektní. A pokud se nepletu tak i Tiff Needle dělal kdysi v TG...
Mě třeba zajímalo, jestli do tištěného TG budou i v německém vlastnictví psát články Jeremy, Richard a James??? Zajímá mě to jen jako zajímavost, tyhle časopisy o supercars neodebírám a ani si je nekupuji, spíš jen tak letmo proletím někde v obchodě. Ale ty sloupky JK byly fajn, ty jsem vždy pročetl.
To je zajimava otazka... na kterou neznam odpoved.
Casopis bez prispevku hlavnich redaktoru by nemel zadny smysl... asi musi jit o nezmenenou podobu jelikoz oni plati za casopis s obsahem techto moderatoru a znacku jako takovou.
Je to možné, ale já si teda nemyslím, že by zrovna JK měl chuť psát pod němcema. Ale to jsou jen spekulace, nevíme jak to mají podložené smlouvami a jak moc se struktura časopisu bude měnit a jestli se vůbec bude měnit. Třeba čtenář ani nepozná, že se nějaká změna udála.
Pod pojmem stěhování redakce si představím, že nový majitel dostane komplet tým. Samozřejmě se může stát, že si Clarkson pod Němci smlouvu neprodlouží.