Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Řecko: Zákaz kouření v osobních autech

V Řecku se při jízdě autem nesmí od loňského prosince kouřit. Kouřit nesmí řidič, ani spolujezdci.
Zpět na článek
17. 3. 2011 08:31
17. 3. 2011 08:36
17. 3. 2011 10:14
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 12:16
17. 3. 2011 13:04
17. 3. 2011 13:07
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 13:28
17. 3. 2011 13:34
17. 3. 2011 14:00
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 09:54
17. 3. 2011 10:32
17. 3. 2011 14:53
17. 3. 2011 15:34
17. 3. 2011 15:54
17. 3. 2011 16:08
17. 3. 2011 08:35
17. 3. 2011 08:37
17. 3. 2011 09:02
17. 3. 2011 09:22
17. 3. 2011 19:33
17. 3. 2011 08:59
17. 3. 2011 09:02
17. 3. 2011 10:10
17. 3. 2011 10:15
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 10:22
17. 3. 2011 10:40
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 16:45
17. 3. 2011 09:13
17. 3. 2011 09:24
17. 3. 2011 10:25
17. 3. 2011 12:56
17. 3. 2011 10:55
17. 3. 2011 14:01
17. 3. 2011 14:54
17. 3. 2011 16:46
Avatar - CHerokee
17. 3. 2011 08:27
Cigarety za volantem
Podle mě zákaz kouření za volantem už měl být dávno. Cigareta mi přijde daleko nebezpečnější než mobil....upadne nedopalek nebo spadne, popálí řidiče a může být malér. Nebo bych chtěl vidět rychlý úhybný manévr, když takový řidič drží cigaretu v ruce... Krom toho podle mě cigarety do auta vůbec nepatří... ničí interiér.

Zákaz telefonování s hands-free sadou je kravina a chtěl bych vidět, jak by mi to někdo dokázal.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 4hill
17. 3. 2011 08:55
Re: Cigarety za volantem
Kdyby...na druhé straně neznám nikoho kdo měl autonehodu díky cigaretě ale těch co ji měli kvůli telefonu znám dost..
Avatar - gld
17. 3. 2011 10:08
Re: Cigarety za volantem
Zákaz telefonovať s hands-free sadou nie je kravina. Robili sa seriózne výskumy na tému telefonovanie za volantom a výsledky? Držanie telefónu pri uchu je len malý zlomok pri znížení schopnosti ovládať auto..omnoho väčší problém predstavuje strata koncentrácie- sústredíš sa na rozhovor do telefónu a auto riadiš len tak "periférne".
Avatar - Schapp
17. 3. 2011 14:49
Re: Cigarety za volantem
Presne tak - hodnota koncentrace je omezena stejne tak jako operacni pamet v PC - jeji kapacita pak zavisi na odpocinuti, psychickym rozpolozeni, atd atd, takze u kazdeho je jina a meni se z hodiny na hodinu... o to tezzsi je zobecnovat. Fakt je, ze telefonovani ukrajuje ohromny kus koncentracni kapacity, zvlast kdyz signal anebo hlasitost je slabsi a clovek se automaticky musi soustredit vic na to, co ten druhy rika aby tomu porozumel - takze handsfree nehandsfree. Kazdopadne co se tyce rozhovoru se spolujezdcem tam se clovek zase kolikrat muze dostat do intenzivnejsi diskuze nez chitchat po telefonu a zbytky soustredenosti ktery zustanou na to, co se deje na silnici jsou srovnatelne maly jako pri telefonovani. A koureni? Akorat clovek nema ruku po 100% casu, koureni je vetsinou vic na 'autopilot' nez cokoli jinyho takze pozornost muze narusit akorat zapalovani - tady to je spis o zdravi spolucestujicich, spousta koure v malem prostoru a vyzkum na rakovinu ktery broji i proti koureni na verejnych prostranstvich... ehm, urcite koureni za volantem nebude v prvni rade o bezpecnosti ale o zdravi jako takovym :-!
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 16:40
Re: Cigarety za volantem
Mnohem nebezpečnější bude pitomec, který ve snaze co nejdříve zastavit a vzít ten zvonící telefon bude kličkovat všude po silnici. A že jsem takových už pár viděl. Volat se bojí, aby ho náhodou policajti nechytili, ale přece si nekoupí blbé sluchátko za tři stovky. Bohužel, zase někdo rychleji mluví, než myslí.
A mimochodem, netuším, jak by mi tohle vůbec kdy kdo mohl prokázat. Mobil mám v držáku (ten není zvenku vidět), handsfree na sluneční cloně (to taky není zvenku vidět) a spojení přes Bluetooth. A kdo mi dokáže, že jsem telefonoval nebo si zpíval?
Avatar - gld
17. 3. 2011 17:01
Re: Cigarety za volantem
Zákon, ktorý by zakazoval debilitu (za volantom či všeobecne) ešte nevymysleli a asi ani nevymyslia.

Nevravím, že pri kľudnej jazde za dobrého počasia na rovnej ceste a pri slabej premávke je smrteľne nebezpečné zdvihnúť cez hands-free hovor..len vravím, že to celkom jednoznačne a preukázateľne znižuje koncentráciu a bezpečnosť jazdy.

Užitočná analógia ma napadá s dezénom na pneumatikách..zákonné minimum je síce tých 1,6 milimetra, ale ja by som na takých slikoch, tobôž v daždi, nejazdil..a z podobných dôvodov prichádzajúce hovory počas šoférovania ruším..hands free nehands free...polhodinku to môže počkať, nie som kuriér ani menežér..
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 17:06
Re: Cigarety za volantem
Jenže to jsi ty, komu ty hovory mohou počkat. A pak je plno takových, kteří čekat nemohou nebo nechtějí. Radši, když budou donuceni používat handsfree, než aby takhle ohrožovali provoz.
Na auto by měly být psychotesty jako na bouchačku...
Avatar - gld
17. 3. 2011 23:04
Re: Cigarety za volantem
No však vravím, kuriér alebo šéf podniku nech si úradujú aj z auta cez hands-free..ale ja dobrovoľne nebudem ohrozovať seba alebo posádku svojho auta..

.a potom sú samozrejme aj jedinci, ktorí proste majú "syndróm dôležitosti"..lúzri v teplákovej súprave ktorí musia vybavovať hrooozne dôležité veci zásadne za jazdy, pipinky čo prevolajú 600 minútový paušál za dva dni..je teda rozdiel medzi musí a "musí" telefonovať za volantom

Psychotesty sú (aspoň v našich podmienkach) hlúposťou..tiež ťa presvedčili žvanilovia v telke? Predseda komory psychológov siahodlho vysvetľuje, že 30 eurový psychotest pre každého žiadateľa o vodičkák zachráni svet a nehodovosť zrazí na nulu..milé
17. 3. 2011 08:31
zakaz
Daleko rozumnejsi napad nez zakazat telefonovani s hands-free.
Takove koureni je daleko nebezpecnenjsi nez hands-free telefonovani, staci kdyz treba upadne cigaro na zem nebo na sedacku (to nadela i vic skody nez volani s telefonem u ucha). Bych to zakazal beze zbytku.
Naopak ten Bartuv vymysl s hands-free je naprosta demagogie. hands-free telefonovani je v podstate bezpecnejsi nez vybavovani se za jizdy se spolucestujicimi (nehrozi ze se ridic bude otacet na toho s kym mluvi). Takze to asi zakazi taky :-). Na Bartovi je videt, ze je pro svou funkci naprosto nekompetentni a populista k tomu. A aby to nebylo malo tak jeste vymysli takoveto blbosti.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - CHerokee
17. 3. 2011 08:36
Re: zakaz
Tak on je populista ve stylu stojím "za bohatými a ukážu těm chudým"! Ve skutečnosti jde po střední třídě. Přitom sám má Maseratti tuším. Bude ty bohatší pokutovat a ještě zakáže hands free, protože v nejlevnějších vozech není obvyklé. Odporné.
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 10:14
Re: zakaz
Bárta je stejně nekompetentní jako celý Věci Veřejný :no:

V případě zákazu handsfree by museli zakázat veškerou komunikaci ve vozidle, jak píše xpaja.
Avatar - dr.biker
17. 3. 2011 12:16
Re: zakaz
Souhlas, pokud chtějí zakázat handsfree, tak to potom můžou zrovna zakázat mluvení za jízdy s řidičem, poslouchání rádia nebo sledování navigačního systému. To vše rozptyluje řidiče při řízení automobilu. :no:
17. 3. 2011 13:04
Re: zakaz
Mě to nezajímá. Jestli to zakážou, stejně si budu s hands free telefonovat. Jejich nařízení jsou mi ukradený. Stejně jsem policejní hlídku nepotkal ani nepamatuju. Navíc bych chtěl vidět jak mi dokážou, že jsem telefonoval přes hands free.
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 13:07
Re: zakaz
Pak už stačí, když dokážou, žes telefonoval (protože bude úplně jedno, jestli s nebo bez handsfree), a zrovna to neni díky výpisům od operátora žádný problém ;-)
17. 3. 2011 13:28
Re: zakaz
Tak toho se opravdu nebojím >:D
Avatar - white label
17. 3. 2011 13:34
Re: zakaz
Soukromé výpisy od operátora, jen k vůli podezření na telefonování přes hansfree? To by byl policejní stát. Navíc jak bysi Policie zajistila výpis k předplaceným kartám bez paušálu, kdy ani nezjistí, jaké máš telefonní číslo?
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 14:00
Re: zakaz
To by ti ho samozřejmě musela zabavit, což už asi je trošku nad hranicí.

Telefon + handsfree je podle mě v pořádku, ať si VV myslí co chtěji. Proti klasickým telefonistům (přístroj v ruce/u ucha) ovšem tvrdě brojím - jeden takovej do taťkovýho auta celkem intenzivně zezadu najel.
17. 3. 2011 09:54
Re: zakaz
Neděláš pro jednu švédskou stavební firmu? :-)
17. 3. 2011 10:32
Re: zakaz
nedelam, ale skansky bych se zastal. stat ji dluzi stamiliony a klidne by mohla uplatnovat slusne penale. jenze to nedela, takze bych rek ze je celkem benevolentni. Barta jen potreboval obetniho beranka pro media. Ne ze by skanska (i ostatni velci hraci) nevedela jak si na tech stavbach slusne nahrabat, s tim ovsem barta nic delat nechce. :-(
Stejne tak bartovi reci o slevach sou pekna blbost, ty slevy ve skutecnosti znamenaji pouze skrty ve stylu misto podchod udelame nadchod (ale uz se tam nedostane nikdo s kocarem nebo na vozejku) nebo radsi nepostavime nic.
clovek, ktery dokaze prohlasit, ze penize z EU budem moct cerpat i po roce 2012, ze uz to ma domluvene a ze jsou v bruselu naopak radi ze proveri vyuziti kazde koruny musi byt bud naprosty magor nebo lhar bez spetky studu.
Napr. polaci stavi o sto sest, aby vycerpali co nejvice penez z fondu EU, protoze vedi ze je lepsi postavit neco ted za 50% ceny a klidne se zadluzit, nez to postavit pozdeji treba v PPP projektu za 150% ceny (PPP je jen obdoba leasingu nic vic).
Existuje nekolik jednoduchych a ucinych zpusobu jak dopravni stavby zlevnit, jiste o nich vi, ale samozrejme nema zajem nic menit (bud on osobne nebo ti co mu radi). bo nejde o to setrit statni rozpocet, ale pomoci sobe a svym kamaradum. Jen nevim jestli je vazne takovy blb, jak pusobi, a necha se opit rohlikem svych poradcu nebo to jen hraje a jde mu o vlastni zajmy. :-)
Nazory leckdy meni jak ponozky, podle toho co mu vynese vice bobriku u volicu. Ale podobne se chova i zbytek VV.
Barta mi proste pripomina bezny jev soucasne ceske novinariny (vetsinou z internetovych medii), kde redaktori pisi zaroven clanky o zahradniceni, autech, mobilech, mode a jadernych elektrarnach. O dane problematice maji pouze zcela povrchni znalosti (pokud vubec nejake), ale jejich (vetsinou opsane) clanky na laika mohou pusobit fundovane (i kdyz tam je casto mnoho faktickych chyb, o zkreslovani a bulvarizaci radeji nemluvit). :-)
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2011 14:53
Re: zakaz
Jak se máte v té Skansce? ....šlape na kuří očka tak se vztekáte. Ale vždyť on ten Bárta má pravdu. Neřeš bártu, řeš to kuřivo. Chceš říct, že je v pohodě vypalovat ry.pák za jízdy? ...já ne. Co se telefonování týká - má pravdu, ale tohle je realitě mírně vzdálené....
17. 3. 2011 15:34
Re: zakaz
Ke koureni za jizdy a telefonovani sem se vyjadril na zacatku tohodle vlakna.
k tomu, ze nedelam na skansce sem se vyjadril primo v prispevku na ktery si reagoval, takze si asi mirne natvrdly. :-)
Ty si presne ten pripad laika, ktery si naivne mysli, ze nekomu slape na kuri oka (stejne jako 95% obyvatel, ktery o tom vedi prd), ale on jen populisticky tlacha (viz. ten pripad s tou skanskou). O zastavovani staveb nemluvim, ono jim nakonec dojde, ze tim ztratili miliardy, ale to uz bude pozde.
Kdyby chtel opravdu nekomu slapat na kuri oka, tak by to vypadalo jinak. Napr: .V CZ vyhrava zakazku nejnizsi cenova nabidka. Ale nikdo uz se nestara o polozky, ze kterych se ta vysledna cena sklada. Takze treba prave ta "tvoje" Skanska naceni veci u kterych se neda predpokladat velky narust vicepraci (treba patniku nebo svodidel, tech bude stejne) na velmi male castky. A tam kde je rust vicepraci temer jisty nebo hodne pravdepodobny (ruzne sanace podlozi atp. - proste tam kam pred stavbou nikdo nevidi) napali cenu treba 10x vyssi nez je realna. Pak uz staci uctovat viceprace a vydelavat. Na vetsi stavbe se tak da ziskat klidne pres 100 milionu. Pritom by stacilo stanovit nejake prumerne ceny polozek a ten kdo da do souteze polozku s cenou vyssi nez treba 10% nad stanovenou hodnotu bude ze souteze vyrazen. To je mesic prace pro par uredniku a behem nekolika let by to usetrilo miliardy. Vsadim se, ze i ten nablbly Barta to vi, ale jen s tim nechce nic delat.
A takovychto veci, ktere by sli legislativne upravit a prinesli obrovske uspory je vic, jenze nikdo kompetentni, a uz vubec ne Barta, nema zajem to menit. Takze akorat populisticky tlacha a naivkove jako ty mu to pak zerou a mysli si jak bojuje proti predrazovani. ;-) Proste jen vyuziva toho, ze vetsina nasi populace je dostatecne nablbla na to, aby se nechala opit rohlikem (jako treba ceduli "zde stavela Skanska").
Podobne se chova i john na vnitru a vetsina lidi mu to taky zere, ale co sme si zvolili to mame. :-(
Jeste by me zajimalo v cem ma ten Barta pravdu?
Bo takovych veci jsem od nej slysel za jeho ministrovani minimum (a pokud jo, tak casto hned obratil o 180°).
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2011 15:54
Re: zakaz
....vidíš to moc černobíle s přidáním modré skanskové a rudé v očích. Co se týký průměrných cen tak ty přece řeší URS. Co se týká cen v čr tak to je známá fraška. Biješ se za modrou hezky, ale nemá to reálný základ. Kdyby totiž ta vaše skanska neměla to máslo na hlavě, tak vytáhnout během půl dne dokumenty, kterýma by Bártovi mohli mlátit po hlavě hlava nehlava. Ale asi to tak modré nebude. Ale je hezké, že se biješ za své barvy - loajalita se dnes tak moc nevidí :yes:
17. 3. 2011 16:08
Re: zakaz
Podle úrs se uz temer nerozpoctuje. A hlavne nikdo neresi ty ceny za polozky, proste vyhraje nejnizsi cena a hotovo. Jen u polozek vzniklych v prubehu stavby se dela rozklad ceny jehoz soucasti je 5% zisk pro stav. firmu. Kdyby se jelo podle nejakych cen treba z ursu, tak by se nestavalo, ze se stavby vysoutezi treba za 2x tolik nez byla jejich predpokladana cena. Je to stejne jako driv, stavebni firmy navazane na vysoke uredniky (kamaradicek, kamaradickovi). Jen Barta dela humbuk a hraje si na "Robina Hooda", pritom si chce samozrejme taky namastit kapsu. To co se odehrava v mediich je jen naoko, jeho vztahy se Skanskou jiste nebudou spatne.
Samozrejme, ze Skanska ma maslo na hlave, treba to co sem zminil dela zcela bezne. To ze se snazi stat natahnout kde muze je taky zrejmy fakt, ale to by bez "tiche podpory" vysoce postavenych z MD, ŘSD, SŽDC neslo. A podle dosavadnich kroku a reci pana ministra rozhodne nemam pocit, ze by to chtel zmenit. Takze nechapu proc by mela skanska tahat nejake dokumenty, kdyz jim vlastne jeste nic neudelal. Akorat plka do TV.
Za celou dobu jeho ministrovani jeste neudelal jediny smysluplny krok, ktery by realne slouzil ke snizovani cen dopravnich staveb. Jen same hloupe reci, ktere bohuzel na lidi funguji.
Pokud se vazne snazi setrit, tak to dela dost nestastne a rozhodne ne tak jak by bylo treba. Ale to je dano tim, ze je pro takovou funkci nekompetentni a necha si nabulikovat jakoukoli kravinu. Naopak bych rekl, ze obcas jde "betonarske lobby" dost na ruku.
Avatar - Atlis
17. 3. 2011 08:35
vyborne
sofer nema za volantom robit nic ine, iba soferovat. ziadny telefon, cigarety, rizek a pivo... a neznasam idiotov, ktori vyhadzuju cigarety na za sebou iduce auta.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CHerokee
17. 3. 2011 08:37
Re: vyborne
:yes: jj letící nedopalky taky nemusím. Navíc jsou pak z toho hlavně v jižné Evropě požáry.
Avatar - 4hill
17. 3. 2011 09:02
Re: vyborne
Je smutný fakt že u nás toho létá z aut mraky..nejen nedopalky. Trest je snadný..týden čištění příkopů a okolí silnice.V autě popelník i místo je ..tak proč to *.. házet z oken?
17. 3. 2011 08:59
Re: vyborne
Moze obsluhovat autoradio? Moze sa rozpravat so spolucestujucimi? Moze si spievat?
Avatar - CHerokee
17. 3. 2011 09:02
Re: vyborne
Obsluha hands free i autorádia může být na volantu.
Avatar - gld
17. 3. 2011 10:10
Re: vyborne
>:D tak ja si občas za volantom zaspievam..keď je dlhá trasa a idem sám- výborná obrana proti mikrospánku ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 10:15
Re: vyborne
Autorádio můžeš obsluhovat aniž bys spustil oči ze silnice před sebou, a nemusíš k tomu mít ani ovládání na volantu. U navigací už to tak snadno nejde, a proto je jejich obsluha často i softwarově blokována, pokud se auto pohybuje.
17. 3. 2011 10:22
Re: vyborne
Taktéž handsfree mohu používat tak, aniž bych spustil oči ze silnice před sebou. Takže další důvod pro zákaz telefonování?
neregistrovaný "Hooonza"
17. 3. 2011 10:40
Re: vyborne
Podle mě slovo "telefon" v nejpůvodnějším příspěvku znamená přímo držení toho přístroje u ucha, obdobně jako když řekneš "nemůžu, mám telefon."
Avatar - white label
17. 3. 2011 10:52
Re: vyborne
Nehledě na to, co je nebezpečnější, zapalovat si za volantem cigáro, nebo přijmout hovor (i bez handsfree)?
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 16:45
Re: vyborne
Co cigarety, horší jsou blbci, kteří z autobusů vyhazují plechovky od piva.
Avatar - jenik1
17. 3. 2011 09:13
Ekonomika
Kdyby se raději starali o svojí umírající ekonomiku a ne o takovéto kraviny. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Tomas_2002
17. 3. 2011 09:24
Spolujezdec
Tak u toho řidiče bych to ještě tak nějak chápal, ale proč bych si nemohl zapálit jako spolujezdec ? >:D To mi hlava nebere...
Rozbalit vlákno
2
17. 3. 2011 10:25
Re: Spolujezdec
Protože tam je dítě mladší 12 let. Nesnáším lidi, co v uzavřeném prostoru vykuřují někomu, kdo nemůže za to, že má za rodiče *, když jsou schopni ničit zdraví svému vlastnímu dítěti.
P.S. Redakce by měla upravit titulku. Je zavádějící. Zákaz se týká pouze v případě, kdy jsou na palubě děti.
17. 3. 2011 12:56
Re: Spolujezdec
Máš pravdu, redakce by měla předpokládat, že hodně diskutujících čte jen nadpisy a pak hurá na diskusi bránit svobodu. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
17. 3. 2011 10:11
Velmi rozumne rozhodnuti!
Melo by se to rychle zavest take u nas - a pridat k tomu okamzite zruseni nesmyslneho povinneho sviceni po cely den! BTW: vite, kolik zemi povinne hloupe sviti ve dne v porovnani k tem, kde takove nesm,yslne narizeni neni?

Tak - a ted do mne. nepochybuji o tom, ze prakticky okamzite uhrovati mladenci se svymi rezavymi vozy na "F" zapomenou tema diskuse a vrhnou se na mne kvuli povinnemu sviceni
:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
17. 3. 2011 10:13
Cigaretka na dva ťahy
Treba grékov (výnimočne) pochváliť. Inak aj u nás by si vodiči mali vstúpiť do svedomia. Neodsudzujem teraz fajčiarov všeobecne, ale v aute (tobôž vlastnom) si fajčí iba buran. Nižšia bezpečnosť, devalvácia hodnoty auta, obťažovanie spolujazdcov, míňanie financií na rôzne "anti-tobacco" osviežovače ktoré aj tak nefungujú...

Dôvodov, prečo si zapáliť až počas technickej prestávky je viac než dosť ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
17. 3. 2011 11:26
Re: Cigaretka na dva ťahy
Souhlas, kouřit v autě může jen idiot. Auto tím trvale poškozuje, když už nemluvíme o svém zdraví a zdraví spolujezdců.
Avatar - kosmonaut
17. 3. 2011 10:55
Cigaretka
Coby těžkého kuřáka by se mě podobné nařízení dotklo. Za 15 let jsem z cigárkem problém neměl. Je ale samozřejmě fakt, že při 200km/h na autobahnu, nebo při alpském sjezdu si asi nezapálím. Na druhou stranu, při pohodovém okreskovém tempu, či v nějaké po5rané koloně je to pohoda.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ManInBlack
17. 3. 2011 12:38
Ukrajování salámu
Teď se zakáže handsfree, pak poslouchání rádia a nakonec zákaz osobní automobilové dopravy jako takové, protože se špatně ovládá a kontroluje a kamarádi z MHD chtějí vyšší zisky.
Rozbalit vlákno
1
17. 3. 2011 14:02
Re: Ukrajování salámu
:yes:
17. 3. 2011 14:01
Zakážme
telefonovat a psát smsky chodcům občas se některý z nich přece díky telefonování a nebo čumění na sms zapomene rozhlédnout a vleze pod auto, autobus a podobně. Zakažme vlastně vůbec vše čím větší budou lidé stádo ovcí tím víc si politici budou užívat své nadřazenosti i když jsou to jen sluhové placeni z naších daní aby dělali práci a zákony pro nás a ne proti nám.Jsem rád že za první republiky byla naše země snad nejdemokratičtější v Evropě možná i na světě, alespoň máme na co vzpomínat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2011 14:54
EKOLOGIE
....a co ekologické kouření? ...na to se to doufám nevztahuje.... :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
17. 3. 2011 16:46
Re: EKOLOGIE
Na to brzy taky nějaký zákon vymyslí.