Na konkurenčním serveru jsem četl, že by snad měla nová M5 být čtyřkolka? Na jednu stranu mi to přijde jako poměrně logický krok, 560 koní (společně s velkým krouťákem) na zadní nápravu už je poměrně vážně hodně.... nevíte, jestli to bude mít xdrive, kdy půjde většinu času výkon na zadek a v zatáčkách a při rozjezdu půjde výkon i na předek?
na EVOmagazine.co.uk sem si to vyhledal v souvislosti s mým příspěvkem...nicménně M5 je víc než auto,je to legenda a informace o ní by měli být pro automobilový server stěžejní...pro koho je například přednější srovnání hyundai genesis s konkurencí...nejsem si jistý,zda je zaměření ACZ o dost širší než všeobecné zpravodajství novinky.cz,které může nechat nějaká M5 chladným...
I z těch automobilových serverů bude jeden nejrychlejší, ale nikdy ne ve všem. A zaměření ACZ je o dost širší, než jak rubrika Auto-moto na novniky.cz, přičemž tvorba originálního obsahu je časově náročnější, než jen překlad zprávy. Navíc, pokud už sis to přečetl na Evo 8.března, máš být rád a neřešit, že se to tady objevilo až nyní.
mě to přijde dost podstatný...automobilový server by měl vždycky o všem informovat jako první...například EVO magazine tuto informaci přinesl už 8 března...
děkujeme za zprávy...i socální portál Novinky.cz,který má AutoMoto jako okrajovou rubriku,přišel s pár informacemi a videem dříve než server zaměřený na auta...bravo
S honěním za výkonem je konec, příští generace empětky nejspíš vůbec nebude na benzin, už dneska se i v M GMbH zkoušejí úplně nová šasi s elektromotorem v každém kole atd., F10 je poslední mohykán. :-!
Tak se se nám z M5 stane rychlé luxusní auto. Na druhou stranu, který kupující by chtěl z tak velkého auta sporťák. Stejně čekám, že jak roste výkon, že jednou to bude 4x4. Dneska prší a u čtyřkoly trakce dělá radost bez jakýchkoliv elektronických pomocníků.