Novinky
positivemind
0
Na konkurenčním serveru jsem četl, že by snad měla nová M5 být čtyřkolka? Na jednu stranu mi to přijde jako poměrně logický krok, 560 koní (společně s velkým krouťákem) na zadní nápravu už je poměrně vážně hodně.... nevíte, jestli to bude mít xdrive, kdy půjde většinu času výkon na zadek a v zatáčkách a při rozjezdu půjde výkon i na předek?
Přejít do diskuze
na EVOmagazine.co.uk sem si to vyhledal v souvislosti s mým příspěvkem...nicménně M5 je víc než auto,je to legenda a informace o ní by měli být pro automobilový server stěžejní...pro koho je například přednější srovnání hyundai genesis s konkurencí...nejsem si jistý,zda je zaměření ACZ o dost širší než všeobecné zpravodajství novinky.cz,které může nechat nějaká M5 chladným...
Ale elektřina se bude objevovat i tam, a tak je pro BMW lepší, že se tím zabývá již teď.
I z těch automobilových serverů bude jeden nejrychlejší, ale nikdy ne ve všem. A zaměření ACZ je o dost širší, než jak rubrika Auto-moto na novniky.cz, přičemž tvorba originálního obsahu je časově náročnější, než jen překlad zprávy. Navíc, pokud už sis to přečetl na Evo 8.března, máš být rád a neřešit, že se to tady objevilo až nyní.
mě to přijde dost podstatný...automobilový server by měl vždycky o všem informovat jako první...například EVO magazine tuto informaci přinesl už 8 března...
děkujeme za zprávy...i socální portál Novinky.cz,který má AutoMoto jako okrajovou rubriku,přišel s pár informacemi a videem dříve než server zaměřený na auta...bravo
S honěním za výkonem je konec, příští generace empětky nejspíš vůbec nebude na benzin, už dneska se i v M GMbH zkoušejí úplně nová šasi s elektromotorem v každém kole atd., F10 je poslední mohykán. :-!
JJ, nic jiného jim nezbývá. Konkurence v podobě E 63 AMG je daleko použitelnější v běžném provozu (v city modu) než současná M5.
Btw. 412 kW (560 k) namísto 408 kW (555 k)...to je opravdu podstatný rozdíl >😒]
Btw. 412 kW (560 k) namísto 408 kW (555 k)...to je opravdu podstatný rozdíl >😒]