Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

PSA bojuje o značku Simca

8 komentářů

Klaudius
Tak spor o značku, alebo sport? 😄
Frantizsekk
Ten Joachym je docela mazanej, resp. informovanej :yes:
Treba to jako sport ma >😁
Avatar - DaewooMaster
DaewooMaster
Ja bych tyhle očividný spekulanty tak neglorifikoval... :no:
Frantizsekk
Zrovna tohle auto si koupil za totace jeden nas skorosoused. Celej zbytek zivota to lestil a pak umrel. Nejvic to auto najezdilo z garaze pred barak.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak Simca tu za totáče byl hit a velký luxus.

Jak ty staré, tak pak i 1307/1308 z doby kdy to vlastnil Chrysler, stejně jako Chrysler-Simca 160/180 (1610). A bylo tu i pár Horizonů (později prodávaný jako Talbot Horizon - v USA jako Plymouth Horizon a Dodge OMNI).
gil54
Pro mě je poslední dobrá Simca model 1301 Special.
ByCool
Ja si pamätam, keď otec ešte za komančov kúpil Simca-Talbot 1510 GLS v zlatej farbe. V tej dobe, ako tu už odznelo to boli pomerne luxusné autá. Dodnes máme v garáži náhradné čelné sklo, nejaké svetlomety a pár súčiastok 😄 Ako už u francúzskych aut, mal Talbot mäkky podvozok s pocitom, ako by sa človek plavil na člne 😄 Spracovanie interieru bolo na tú dobu nadštandarné, kvalitné čalunenie, lepšia audio sústava, atd. Všetko sa podpísalo na hmotnosti auta, okolo 1400 kg. My sme mali 1,6 benzín, tak akcelerácia pri spomínanej váhe nebola žiadna sláva.
Marko
Ono to asi realne nebude nijaky problem, pretoze Jean-Marc Gales z PSA povedal pre minulotyzdnovy L´Automobile-Magazine, ze lacne auta koncernu neponesu ani znacku Talbot, ani Simca. Zdovodnil to tym, ze by museli komplet ozivovat znacku, ktora uz davno neexistuje ani domacom trhu.

Inak, este ma napada, ze tento projekt ma dva rozne vyvojove kody: M33 pre Peugeot a M43 pre Citroen. Co vyzera tak, akoby tie auta mali byt predavane pod oboma povodnymi znackami. Ak by sa vyvijala jedina verzia, neboli by dva kody. 😉