Ekonomika
S původním velorexem to bude mít společné pouze jenom název a ješte k tomu ten název není zrovna až zas tak ten nejlepší co vzbudí ohlas.
Velorex je nejvíce znám v Česku a Slovensku a to jako vozítko pro invalidy, myslím že tato firma bude muset vsadit na něco jiného než na image "prchajícího stanu".
Velorex je nejvíce znám v Česku a Slovensku a to jako vozítko pro invalidy, myslím že tato firma bude muset vsadit na něco jiného než na image "prchajícího stanu".
Meli to udelat jako lidove vozitko, presne tak, jak to bylo driv a nesnazit se z invalidniho vozitka udelat drahou zalezitost. Chapu, je daleko snadnejsi vyrobit 10ks za rok a prodat je s obrovskou marzi, daleko lepsi by bylo prodat jich rocne 200 jako lidovky, protoze by se tech 200ks doopravdy prodalo, takhle jim z rocni produkce zustanou na sklade vzdy minimalne 4 kousky...
Nevím jestli jste někdy viděli co v Motoscootu u nás v Opavě umějí, i ten nový pionýr po jejích úpravě má šmrnc a jde sním i mimo obec porušit předpisy😄 No nebude to KTM, tudíš nižší cena ale s tímto motorem velká zábava. Takže nedělejme závěry dokud nevidíte jak to vypadá
v Evropě dnes..., důchodce v Albánii? >😒]
Další věc je, že tak jednoduše udělaný Velorex, jako byl tehdy, by dnes nemohl nikdo (jako nový) na evropské cesty ani "pustit"... 😉
[odkaz]