Novinky
Oukej, beru že mé pocity se nechaly trochu unést vyšší třídou, ale zato já nejel v C63 AMG a podle testů co mám přečtené a zhlédnuté působí Cčko, hlavně při vypnutých stabilizacích divočeji a méně předvídavé. Obecně ale ze všech AMG ve kterých sem se kdy vezl sem měl měkčí pocit než z konkurence. O tom že je to auto vyladěné nepochybuji, ale myslel sem to jinak a to tak že pro audi chtě nechtě hraje quatro i když je třeba méně sportovní. M3 i když je měkčí než E46 tak je to celkem pořádný kostitřas, neříkám, že by se Cčko houpalo, vůbec, jen z ostatních AMG modelů mám pocit že umí od komfortu po sport, který je ale odlišný od toho jak si já představuji sportovnější auto.
Tyhle kousky jsou velmi silně vyrovnané. Určitě není jedno komfortní nějak znatelně více než druhé. Na běžných okreskách třepou hodně všechny (pokud tedy bereš C 63 jako nejvíce komfortní) Nejel jsem sice ani v M-ku nebo RS5, ale v sedanu C63 ano. Jde o kus tvrdého náčiní rozhodně není komfortní a rozhodně je dost dravé a málokdo z něj dokáže vymáčknout všechno. Drží stopu není nevypočítavý... Alespoň na to mé schopnosti nestačili a to nejsem nějaký zelenáč. Myslím, že je stejně dokonale vyladěná jako to Audi. To, co uvádíš, platí trochu o třídu výše, tedy E63 x M5 x A6.
PS: psát umíš 😄
PS: psát umíš 😄
Vidíš snad, že by se někdo smál? Možná na někoho může můj příspěvek působit úsměvně, možná neumím psát, možná jsem mimo mísu, ale takhle to cítím, tak mi prosím ujasni, co tě pobavilo?
Zrovna Jeremy není vyloženě "můj člověk", častěji se shodnu třeba s Chrisem Harrisem...
Co tě tak "pobouřilo" Johnnne, zřetelně svůj příspěvek myslí vážně, nemusíš s ním sice souhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat... 😉
Promin, pouzil jsem spatne uvozovky :😉 A mas pravdu, moje postoje "reprezentuji" spis jini jeho kolegove. Potrebujes odkaz? >😒]
Nazdar, tak nevidel som ten clanok, no par rokov dozadu v ML 63AMG (co by je prakticky to iste) ten agregat vazil cca 200 kg. Netusim kolko vazi ta mnichovska strojarina - ak vies, napis.
Tak pořádný americký motor (jako třeba v té Vette) skoro žádnou převodovku nepotřebuje, tam by na jízdu mezi 0 a 130 km/h v podstatě stačil jakýkoliv převod kromě jedničky a šestky :yes: 😄
Schválně, jestlipak by taková Fabia HTP (nebo cokoliv jiného podobné kategorie) ujelo Corvettě zrychlující z volnoběhu na šestku? 😉
Schválně, jestlipak by taková Fabia HTP (nebo cokoliv jiného podobné kategorie) ujelo Corvettě zrychlující z volnoběhu na šestku? 😉
Jak píše i CHerokee, test Yetiho si zjevně nepochopil, ale od tebe mě to nepřekvapuje. Jeremy vyloženě neprezentuje tvoje automobilové postoje... :😉 >😒]
Celkem souhlasím, současně se mi nejvíce z prémiovek líbí SLK, Z4, S5 a CLS. Ikdyž tatím má E v AMG a nevypadá zle.
Řídil jsem současnou generaci Corvetty (standardní, nikoliv Z06 ani ZR-1) s manuálem a bylo to úplně v pohodě. Takže bych očekával, že v CTS-V bude ta převodovka fungovat podobně... 😐
Ostatně v silnějších BMW z poslední doby je potřeba při řazení taky trochu zabrat.
Ostatně v silnějších BMW z poslední doby je potřeba při řazení taky trochu zabrat.
Já zase tak nadšen nejsem. Zejména ve vyšší střední je pro mě dominance pětky obrovská a možná i nová A6 vypadá lépe. To platí i pro kupé a kombík... a to minulá generace v kombíku byla fantastická 😄
Ve střední se karta obrací, C-Class vypadá lépe než přece jen již starší 3... ovšem pouze v sedanu, C kombi opět nic moc.
Líbí se mi SLK, líbí se mi facelift Rka a další modely, ale zrovna v klíčové vyšší střední se mi Mercedes do vkusu netrefil.
Ve střední se karta obrací, C-Class vypadá lépe než přece jen již starší 3... ovšem pouze v sedanu, C kombi opět nic moc.
Líbí se mi SLK, líbí se mi facelift Rka a další modely, ale zrovna v klíčové vyšší střední se mi Mercedes do vkusu netrefil.
Je no, ale nemám na něj. Měl sem 350 CDI a teď čekám 350 benzín. Kdybych měl o půl mega více, šel bych do AMG.
Myslím, e si test Yetiho nepochopil. 😉 ALe jasně ukázali zábavnou formou jeho přednosti. ALe není to pořad pro každého...
Existuje jedno spolehlivé řešení jak se toho strachu zbavit - prostě si to auto koupit. Toto řešení má však tu nevýhodu, že se týká pouze omezeného okruhu osob. Pokud k nim ale patříš tak neváhej, tohle je jedna z posledních příležitostí koupit auto se skutečným motorem 😄
Názor jednoho jedinyho cloveka, ktery btw nedavno vazne hlasal ze Yety je nejlepsi auto na svete, coz navic podporil dost blaznivym "testem". Ale od tebe me to neprekvapuje, Jeremy vylozene reprezentuje tvoje automobilovy postoje 😉
Mě se líbí nejvíc z německý prémiový trojky tohle kupé [odkaz] Podle mě je nejhezčí, podle všech ostatních i nejsportovnější.
Ten motor je špička, ale bojím se doby, až v C AMG bude motor 1,4 se 4 turbama...a dvěma baterkama, aby to bylo dost zelené.
Měl by sis vyzkoušet jak se s manuálem v Amrikách o 500 koních řadí. Vyzkoušel jsem Viper i starší Shelby požitek to zrovna nebyl...šlo to těžko a rozhodně ne přesně.
Četl jsem tuším že na autowebu zajímavý údaj, že motor v C 63 AMG je i přes svůj velký objem lehčí než motor v M3. Autor článku celkem správně relativizuje honbu za vysokým litrovým výkonem, je-li dosažena neúměrnou hmotností agregátu (BMW) a preferuje poměr hmotnost/výkon , kde hraje prim C 63 AMG. Pokud je pravda, že M-B dokáže postavit šestilitr s nižší hmotností než BMW čtyřlitr tak klobouk dolů.
Dělali to v roce 2009 tuším, takže to sedí, navíc to jsou klasické sedany. RS5 je ale podle mě jinde...to až Mercedes udělá E kupé v provedení 63 AMG.
Vzhledem k tomu, že je článek o ostrých verzích, použil bych spíš podobný odkaz...
[odkaz]
[odkaz]
Rozhodně nemyslím tento odkaz, pusť si tohle a v závěru se dozvíš, že RS4 byla lepší i než M3, "na to vemte jed"...
[odkaz]
[odkaz]
K technickej stránke Mercedesu nemám najmenšie výhrady. Dizajn je ale niečo úplne iné. Na mňa C kupé pôsobí ako trojdverový sedan, nie ako klasické elegantné kupé. Zrejme je to tou vysokou, robustnou prednou časťou: [odkaz] každopádne elegantné kupé si predstavujem inak, napríklad takto: [odkaz]
...tvary Mercedesu obecně se mi v poslední době dost líbí. Bohužel C coupé mi úplně do oka nepadlo a v tomhle modelu mně nejvíc ubíjí hlavice řadicí páky která je totožná s tou co má moje mamka v C 220cdi. Jak již mnozí napsali, o C63 AMG v sedanu se říká že je bestie a podle mně sou to všechny modely AMG. Umí jet hodně rychle rovně, umí jezdit i bokem a přitom nabízí třeba komfortní nastavení podvozku a rázem je z toho dálniční koráb. Zato RS5 je vyšperkovaný technický skvost s krásnou karoserií, brilantně vyladěným pohonem čtyř kol a pěknou sílou motoru pod kapotou. M3 je podle mně větší motokára než oba předem zmínění, i když je použitelná i v běžném životě bez problému. Není ale tak komfortní jako Cčko a není tak striktní jako RS5. Obecně bych asi AMG v garáži nechtěl protože ke mně nikterak nepromlouvají. Audi je silnější rival a RS5 bych si klidně pořídil. Podle mně s tím autem musí být radost jezdit, musí být přesné a usazené jako v kolejích díky svému pohonu. K tomu bych ale vzal ještě jednu M3 a to na zábavnější dny a taky s Manuální převodovkou, kterou nabízí jako jediná. Každé auto má něco a každý si najdeme právě to svoje. Není to tak dávno co bych Audi nechtěl ani cítit ale s příchodem RS5 se mi docela vryli pod kůži. Naštěstí ze mně ale ještě nevypumpovali modrou krev >😒]
A to já bych si v téhle kategorii vybral Cadillaca CTS-V Coupé, samozřejmě s manuální převodovkou. :yes:
Jeden z posledních špičkových atmosférických motorů. Ještě ho dávají do Éčka (tam má 525 koní)...s tím mám zkušenost a je to fakt síla.
Mercedesovo pojetí moderního hot-rodu jest čím dále více přitažlivé... až na tohle C-Coupé >😁 Já si nemůžu pomoct, něco mi na něm vadí, pravděpodobně malá délka dveří a jejihc jednoduchá zadní linka, která opticky nechává okolo zadního kola takovou podivnou masu. Sedan i kombík mi přijdou mnohem hezčí.
JInak výkonostně i pojetím nevybočuje ze standardu M3 a RS5, přesto mi je jeho schizofrenní osobnost poněkud afektovaného GTčka asi bližší, než civilizovaný sporťák od BMW :yes:
JInak výkonostně i pojetím nevybočuje ze standardu M3 a RS5, přesto mi je jeho schizofrenní osobnost poněkud afektovaného GTčka asi bližší, než civilizovaný sporťák od BMW :yes:
Ani bych neřekl. C63 a RS5 jsou naprosto odlišná auta. C63 je bestie, která ti ukousne hlavu, když jí k tomu dáš příležitost. RS5 je rychlé GT. Zážitek z jízdy diametrálně odlišný. M3 je někde mezi, vedle C63 působí dost civilně, je zábavnější než RS5, ale zase ztrácí trochu na komfortu. M3 a RS5 jsou si dost blízko, ale C63 je z jiného vesmíru >😁
Tak tak...vyhrál to Mercedes...teda pro mě. Ale každý podle toho co chce a hledá, ani jedno není chyba.
Test s RS4, tak ten už logicky něco pamatuje...
Pokud jsi takový pamětník, pak si jistě pamatuješ i to , jak RS4 porazila v TopGearu M3ku.
Pokud jsi takový pamětník, pak si jistě pamatuješ i to , jak RS4 porazila v TopGearu M3ku.
Tenkrát říkali, že M3 funguje nejlépe univerzálně, proto je nejlepší. Že MB C63AMG je moc odvázaná ***, která vyžaduje opatrné zacházení, jinak ji hodně rychle rozbiješ 😄
Souhlasím. Však oni to tež tak popisovali, že Audi RS4 je nejtechničtější, paradoxně tuším BMW nejcivilnější a C 63 nejbrutálnější. Ale jinak to jsou všechno skvělá sportovní auta.
všechna auta se sobě kvalitou,jízdními vlastnostmi atd. přibližují čím dál víc,zvlášť přímí konkurenti jako jsou prave M3 C63 a RS4,nebo RS5...podle mě už je to spíše o tom,kdo jaké značce fandí...ve všem jsou takřka naprosto srovnatelné...
V pořadu Top Gear cca z roku 2009. Srovnali je a skoro nejlépe byšel MB a tuším, že byl i nejrychlejší, i když chválili všechny...jsou vyrovnané.
Jak se mi designově moc nelíbily dřívější čtyřoké kreace mercedesu, tak jsem poslední roky nadšen... a C coupé obzvláště v AMG verzi? To je sakra paráda! Né že by vzhled nových BMW a AUDI byl ošklivý, to vůbec! Ale jestli bude mercedes takovou "dospělou" nápaditost a hravost předvádět dál, tak by se v Ingolstadtu a Mnichově mohli dočkat opravdový vzhledový šikany...
v jakém testu??když sem koukal na srovnání BMW M3,Audi RS4,Mercedes-Benz C63AMG,tak mercedes i audi dostali od BMW na okruhu parádní klepec... 😄
[odkaz]