Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Fiat pozastavil investici půl miliardy eur do bývalé továrny Bertone

5 komentářů

King of rain
Já myslel že už budou letos první. >😁 Někdo tady před pár lety vyhrožoval..... >😒]
BeranK
Že ty se chceš za každou cenu dostat na WČLND - wolffovu černou listinu největších *, kteří nechápou, že Fiat je nejvetší, nejsilnější, nejkrásnější, nejúspěšnější, nejchytřejší atd. a dokonce si občas vzpomenou, co tady kdo velkohubě prohlašoval (resp. psal) před dvěma třemi roky... 😄
Avatar - Krispos
Krispos
Pokud chci razit nějaký trend, měl bych pro něj neprve nadchnout své zaměstnance... odbory dnes jsou brzdou jakéhokoli vyjednávání nebo chtění práce po jejích členech. Kdyby Fiat přesunul továrnu do Vietnamu a nechal mzdy na poloviční úrovni, získá si moře zaměstanců, kteří mu budou vděčností trhat ruce a jakmile se zapracují, budou podávat i špičkové výkony...
Avatar - abacus
abacus
Prečo do Vietnamu? Vari poliaci, či srbi nepracujú za štvrtinu toho, čo taliani?
Sľuby sa sľubujú a ….... vieme ako tá detská riekanka končí.
No zrejme sever Talianska si povedal, že planým sľubom vedenia Fiatu neuverí.
Južania už majú svoje „skúsenosti“. Pred dvomi rokmi Fiat svätosväte sľúbil, že ak vláda spusti šrotovné, nezavrie žiadnu fabriku a naleje do nich ďalšie ojrá, samozrejme za finančnej účasti štátu a peňazí únie. Ako „funguje“ fabrika v Termini Imerese na juhu Talianska už vieme.

Dolce vita v podaní talianov pokračuje - modré pondelky ( veď ktorý talian po víkende pracuje?), pohárová streda ( kto by sa netešil na večerný zápas?), piatkové úteky ( veď ktorý talian by sa netešil na víkend?). V podstate sú to heroické výkony, ktoré talianska ekonomika podáva.

Takže sa tešme na modelovú ofenzívu, ktorá príde z …........????Brazílie? Kanady? USA?
Giorgio
Když jsem tak koukal na článek vedle, tak problém nadchnout odbory asi mají i v Mladé Boleslavi. I když tam se spíš odbory nadchly víc než management... Problém je ve výsledku stejný - automobilka se snaží zůstat "domací" a její "domácí" zaměstnanci na to kašlou. Z hlediska ekonomiky výroby by jistě bylo lepší výrobu přemístit jinam, ale jak by to přijali zákazníci? Kolikrát tu bylo omílánu, odkud je a není krerý model? A když to vezmu třeba u svých motorek - ano, honda vyrobená v thajsku prostě není tak kvalitní jako kawasaki z Japonska. přitom image výrobce hovoří ve prospěch Hondy. Vyrábět mimo "domov" několik modelů nebo celé modelové portfolio, to je podle mě velký rozdíl.