Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Alfa Romeo MiTo a Fiat Punto Evo: S TwinAirem už na podzim

18 komentářů

Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Opraveno, děkujeme za upozornění
BeranK
Taliáni dostanou z dvouválce i těch 155kW a když ne, tak to alespoň slíbí... 😄
BeranK
To nic, u tohodle je to jenom taková choroba....není to nebezpečné a projevuje se to jenom plácáním blbostí na internetu 😄
JardaK.
Nesmíme zapomenout, že Twin Air bude jedna z variant motorů. Komu se tedy dvouválec u MiTa nebude líbit, může dát přednost 1,4 nebo naftě. Trošku nerozumím kritice dvouválců. Někomu se tady nelíbilo, že se např. Bravo dělá pouze v jedné karosářské variantě. Teď se začne dělat MiTo nebo Punto v další variantě (pravda, jenom motorové) a zase tady vidím odsudky.
Avatar - del42sa
del42sa
máte tam chybu, autor chtěl zřejmě napsat verze 77kW a 155Nm, místo toho tam je 155kW i když takový výkon z dvouválce, to by bylo na zlatou medajli >😒] :yes:
zlysoused
Mě to přijde jako základní motor pro Mito jako naprosto ideální. Má charakter, sílu, rád se nechá vytočit a ten zvuk připomínající superbike taky nezní špatně.
webpaja
Jojo, trochu mi to připomíná, když jsem kdysi jezdil jednu z prvních HTP, kdy mi chlapík na Shellce povídal, že mám asi něco s motorem 😄
webpaja
Sympatickej brumla 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Vytočený to zní docela v pohodě. Volnoběh už ale dva válce nezapře.

Obzvláště tady😒br /> [odkaz]
Dixik2
Já jo: [odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
v pětistovce, ale spíš to měla být narážka na staré Fiaty s dvouválcema, kterým se říkalo kompresor, protože to znělo jak když šlape kompresor.
webpaja
Ty už jsi to slyšel? 😉
King of rain
Máš tam těch NEJ nějak moc ne.... >😁
King of rain
Mno dvouválcová Alfa, to nezní ideálně, ale třeba to pojede dobře.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Až půjdete po ulici a budete si myslet, že slyšíte kompresor, který se blíží, tak to není kompresor ale Alfa Romeo >😁 >😁 >😁
Magistr
No, nevím jestli u TwinAiru to bude s režimem Eco úplně stejné, ale u Alfy s DNA to funguje takto (a výborně): režim N je v podstatě režimem pro měření emisí. Auto splní normy a může se prodávat. Na reálnou jízdu je ale určený režim D, ve kterém se to auto chová tak jak se na Alfu sluší, je rychlejší, lépe reaguje na plyn, má i lepší zvuk... (a možná neplní normy 😄 ). Režim A je k použití skutečně jen na zaledovatělou silnici, ale tam se zase hodí.

Pokud u TwinAiru režim Eco zajistí splnění pitomých předpisů Unie a bez něj se bude dát normálně slušně jezdit, tak není problém, ne?
A2
Je to zcela logický krok, nejlepší resp. nejmodernější a nejprogresivnější motory patří do nejlepších resp. designově nejprogresivnějších aut.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Není důležité, aby auto mělo malou spotřebu v reálu, ale vše se ladí dle nereálné směrnice.