Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo MiTo a Fiat Punto Evo: S TwinAirem už na podzim

Na internet prosákly informace, že dvouválcový motor 0,9 TwinAir se ještě letos dočká premiéry hned ve dvou modelech segmentu B.
Zpět na článek
25. 3. 2011 07:53
25. 3. 2011 07:59
25. 3. 2011 07:54
25. 3. 2011 09:20
25. 3. 2011 10:12
25. 3. 2011 10:33
25. 3. 2011 10:48
25. 3. 2011 11:16
25. 3. 2011 11:20
25. 3. 2011 11:18
25. 3. 2011 14:12
Avatar - KANKUNEN
25. 3. 2011 07:53
Díky EU
Není důležité, aby auto mělo malou spotřebu v reálu, ale vše se ladí dle nereálné směrnice.
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2011 07:59
Re: Díky EU
No, nevím jestli u TwinAiru to bude s režimem Eco úplně stejné, ale u Alfy s DNA to funguje takto (a výborně): režim N je v podstatě režimem pro měření emisí. Auto splní normy a může se prodávat. Na reálnou jízdu je ale určený režim D, ve kterém se to auto chová tak jak se na Alfu sluší, je rychlejší, lépe reaguje na plyn, má i lepší zvuk... (a možná neplní normy :-) ). Režim A je k použití skutečně jen na zaledovatělou silnici, ale tam se zase hodí.

Pokud u TwinAiru režim Eco zajistí splnění pitomých předpisů Unie a bez něj se bude dát normálně slušně jezdit, tak není problém, ne?
25. 3. 2011 09:35
Re: Díky EU
Mno dvouválcová Alfa, to nezní ideálně, ale třeba to pojede dobře.
25. 3. 2011 07:54
Samozřejmost
Je to zcela logický krok, nejlepší resp. nejmodernější a nejprogresivnější motory patří do nejlepších resp. designově nejprogresivnějších aut.
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2011 09:36
Re: Samozřejmost
Máš tam těch NEJ nějak moc ne.... >:D
25. 3. 2011 15:27
Re: Samozřejmost
To nic, u tohodle je to jenom taková choroba....není to nebezpečné a projevuje se to jenom plácáním blbostí na internetu :-)
Avatar - kari.laz
25. 3. 2011 09:20
Kompresor
Až půjdete po ulici a budete si myslet, že slyšíte kompresor, který se blíží, tak to není kompresor ale Alfa Romeo >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
8
25. 3. 2011 10:12
Re: Kompresor
Ty už jsi to slyšel? ;-)
Avatar - kari.laz
25. 3. 2011 10:33
Re: Kompresor
v pětistovce, ale spíš to měla být narážka na staré Fiaty s dvouválcema, kterým se říkalo kompresor, protože to znělo jak když šlape kompresor.
Avatar - kari.laz
25. 3. 2011 11:16
Re: Kompresor
Vytočený to zní docela v pohodě. Volnoběh už ale dva válce nezapře.

Obzvláště tady:
[odkaz]
25. 3. 2011 11:20
Re: Kompresor
Jojo, trochu mi to připomíná, když jsem kdysi jezdil jednu z prvních HTP, kdy mi chlapík na Shellce povídal, že mám asi něco s motorem :-)
25. 3. 2011 11:18
Re: Kompresor
Sympatickej brumla ;-)
25. 3. 2011 11:25
Re: Kompresor
Mě to přijde jako základní motor pro Mito jako naprosto ideální. Má charakter, sílu, rád se nechá vytočit a ten zvuk připomínající superbike taky nezní špatně.
25. 3. 2011 14:12
Re: Kompresor
Nesmíme zapomenout, že Twin Air bude jedna z variant motorů. Komu se tedy dvouválec u MiTa nebude líbit, může dát přednost 1,4 nebo naftě. Trošku nerozumím kritice dvouválců. Někomu se tady nelíbilo, že se např. Bravo dělá pouze v jedné karosářské variantě. Teď se začne dělat MiTo nebo Punto v další variantě (pravda, jenom motorové) a zase tady vidím odsudky.
Avatar - del42sa
25. 3. 2011 12:19
chyba v článku
máte tam chybu, autor chtěl zřejmě napsat verze 77kW a 155Nm, místo toho tam je 155kW i když takový výkon z dvouválce, to by bylo na zlatou medajli >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2011 15:29
Re: chyba v článku
Taliáni dostanou z dvouválce i těch 155kW a když ne, tak to alespoň slíbí... :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
26. 3. 2011 15:47
Re: chyba v článku
Opraveno, děkujeme za upozornění