Technika
Je to zcela logický krok, nejlepší resp. nejmodernější a nejprogresivnější motory patří do nejlepších resp. designově nejprogresivnějších aut.
Až půjdete po ulici a budete si myslet, že slyšíte kompresor, který se blíží, tak to není kompresor ale Alfa Romeo >😁 >😁 >😁
Ty už jsi to slyšel? 😉
v pětistovce, ale spíš to měla být narážka na staré Fiaty s dvouválcema, kterým se říkalo kompresor, protože to znělo jak když šlape kompresor.
Já jo: [odkaz]
Mě to přijde jako základní motor pro Mito jako naprosto ideální. Má charakter, sílu, rád se nechá vytočit a ten zvuk připomínající superbike taky nezní špatně.
Nesmíme zapomenout, že Twin Air bude jedna z variant motorů. Komu se tedy dvouválec u MiTa nebude líbit, může dát přednost 1,4 nebo naftě. Trošku nerozumím kritice dvouválců. Někomu se tady nelíbilo, že se např. Bravo dělá pouze v jedné karosářské variantě. Teď se začne dělat MiTo nebo Punto v další variantě (pravda, jenom motorové) a zase tady vidím odsudky.
máte tam chybu, autor chtěl zřejmě napsat verze 77kW a 155Nm, místo toho tam je 155kW i když takový výkon z dvouválce, to by bylo na zlatou medajli >😒] :yes:
Pokud u TwinAiru režim Eco zajistí splnění pitomých předpisů Unie a bez něj se bude dát normálně slušně jezdit, tak není problém, ne?