Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Alfa Romeo MiTo a Fiat Punto Evo: S TwinAirem už na podzim

18 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Není důležité, aby auto mělo malou spotřebu v reálu, ale vše se ladí dle nereálné směrnice.
Magistr
No, nevím jestli u TwinAiru to bude s režimem Eco úplně stejné, ale u Alfy s DNA to funguje takto (a výborně): režim N je v podstatě režimem pro měření emisí. Auto splní normy a může se prodávat. Na reálnou jízdu je ale určený režim D, ve kterém se to auto chová tak jak se na Alfu sluší, je rychlejší, lépe reaguje na plyn, má i lepší zvuk... (a možná neplní normy 😄 ). Režim A je k použití skutečně jen na zaledovatělou silnici, ale tam se zase hodí.

Pokud u TwinAiru režim Eco zajistí splnění pitomých předpisů Unie a bez něj se bude dát normálně slušně jezdit, tak není problém, ne?
King of rain
Mno dvouválcová Alfa, to nezní ideálně, ale třeba to pojede dobře.
A2
Je to zcela logický krok, nejlepší resp. nejmodernější a nejprogresivnější motory patří do nejlepších resp. designově nejprogresivnějších aut.
King of rain
Máš tam těch NEJ nějak moc ne.... >😁
BeranK
To nic, u tohodle je to jenom taková choroba....není to nebezpečné a projevuje se to jenom plácáním blbostí na internetu 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Až půjdete po ulici a budete si myslet, že slyšíte kompresor, který se blíží, tak to není kompresor ale Alfa Romeo >😁 >😁 >😁
webpaja
Ty už jsi to slyšel? 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
v pětistovce, ale spíš to měla být narážka na staré Fiaty s dvouválcema, kterým se říkalo kompresor, protože to znělo jak když šlape kompresor.
Dixik2
Já jo: [odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Vytočený to zní docela v pohodě. Volnoběh už ale dva válce nezapře.

Obzvláště tady😒br /> [odkaz]
webpaja
Jojo, trochu mi to připomíná, když jsem kdysi jezdil jednu z prvních HTP, kdy mi chlapík na Shellce povídal, že mám asi něco s motorem 😄
webpaja
Sympatickej brumla 😉
zlysoused
Mě to přijde jako základní motor pro Mito jako naprosto ideální. Má charakter, sílu, rád se nechá vytočit a ten zvuk připomínající superbike taky nezní špatně.
JardaK.
Nesmíme zapomenout, že Twin Air bude jedna z variant motorů. Komu se tedy dvouválec u MiTa nebude líbit, může dát přednost 1,4 nebo naftě. Trošku nerozumím kritice dvouválců. Někomu se tady nelíbilo, že se např. Bravo dělá pouze v jedné karosářské variantě. Teď se začne dělat MiTo nebo Punto v další variantě (pravda, jenom motorové) a zase tady vidím odsudky.
Avatar - del42sa
del42sa
máte tam chybu, autor chtěl zřejmě napsat verze 77kW a 155Nm, místo toho tam je 155kW i když takový výkon z dvouválce, to by bylo na zlatou medajli >😒] :yes:
BeranK
Taliáni dostanou z dvouválce i těch 155kW a když ne, tak to alespoň slíbí... 😄
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Opraveno, děkujeme za upozornění