Novinky
smartboy20
0
Nalozim mu jednu tonu na korbu, zapnem trojtonovy prives a s motorom to neurobi nic. Tajomstvo je v prevodovke.
Přejít do diskuze
Auto vzhledově vypadá hezky, ale chtěl bych vidět až ho někdo naloží na maximální váhovej limit co na to bude říkat motor. Když už tak tam měli dát nějaký silnější motor.
Neni to spatne, jen jsem nevedel, ze to navrhoval zevnitr nekdo, kdo se v minulosti specializoval na hracky. Asi spatne vidim, ale ja vidim hlavu E.T. 😄
Ted vazne, neni to spatne, jen ten volat z golfu bych ale opravdu nemusel !!!
Ted vazne, neni to spatne, jen ten volat z golfu bych ale opravdu nemusel !!!
Nemyslím si, že člověk, který tvrdí, že toto auto není pro práci, ale pro volný čas a "sateliťáky" (měšťáky co si hrají na vesničany) provádí u GTI-ho rektální alpinismus.
Toto auto je prostě dělané jako šperk, jako auto pro zábavu, s kterým občas mohu dělat i něco víc než s běžným autem, jako auto pro splnění dětských snů (parodie na americké pick-upy). Je pravda, že to poslední, na co u VW konstruktéři mysleli, byla práce. Prostě toto auto na práci nebude, absence singlecab, malý ložní prostor, slabý motor, kterému sílu musí dohánět biturbo - potenciální problém.
Jedinou nevýhodu bude mít - v česku je přecijen velká kradenost - do "kufru" si nemůžete nic dát.... Jenže to potom trochu postrádá smysl. Aneb jak na to upozorňovali i v Top-gearu.
Takže kdybych měl vybrat, tak klasiku - japonce - Hilux, L200, NP300 + Ranger/BT-50. Ostatní nepracovní náčiní...... postrádá smysl. To už je potom lepší off-road.
Toto auto je prostě dělané jako šperk, jako auto pro zábavu, s kterým občas mohu dělat i něco víc než s běžným autem, jako auto pro splnění dětských snů (parodie na americké pick-upy). Je pravda, že to poslední, na co u VW konstruktéři mysleli, byla práce. Prostě toto auto na práci nebude, absence singlecab, malý ložní prostor, slabý motor, kterému sílu musí dohánět biturbo - potenciální problém.
Jedinou nevýhodu bude mít - v česku je přecijen velká kradenost - do "kufru" si nemůžete nic dát.... Jenže to potom trochu postrádá smysl. Aneb jak na to upozorňovali i v Top-gearu.
Takže kdybych měl vybrat, tak klasiku - japonce - Hilux, L200, NP300 + Ranger/BT-50. Ostatní nepracovní náčiní...... postrádá smysl. To už je potom lepší off-road.
a zrovna ten nissan se bát nemusí (a ani ostatní japonská konkurence).tady jsou již karty dávno rozdaný... 😉
jasně - zrovna jsem vylezl GTImu z rekta. Ani se nechci hádat, ale četl jsi můj příspěvek celý? Začněme tím, že nešacuji VW jako pracanta na tvrdou práci...... a od toho se přesuňme k Hiluxu? Pokud mluvíš o Nissanu Navaře - tak ta dopadla blbě právě proto, protože spousty lidí si jí koupilo jako pracanta předchůdce a dopadlo to tak, že Nissan na práci musel povolat "starocha" jako NP 3000 nebo tak nějak. Takže Nissan v tomhle trošku pohořel. Vynechal jsi tedy Rangera - kterého používají některé důlní společnosti a energetici - což si nezaslouží nebýt jmenován..... Máš pravdu v tom, že na práci je nejlepší Hilux - který snese neskutečně a zvlášť, když lidi vynechají 2,5litr a jdou do třílitru. L200 má zase ve vyšších verzích mezinápravový diff a může trvale na čtyři - což je k nezaplacení.
A odsuzovat Amaroka jen jako železo pro "pozery" - no ber to tak, že ne každý chce hned na autě lift a BFka přes 30", aby mohl krosit po kabinu v bahně - to je to, co píšu v prvních třech řádcích. Je spousta lidí, kterým vyhovuje Navara - která bude ve stejném gardu jako Amarok. Amarok má jen tu výhodu, že může mít permanentní čtyřkolku - což navara ne.....A líbí-li se někomu Amarok a vyhovuje mu proč ne. Mně se jeden čas hrozně líbila Subaru Baja - což ale se svou nosností prohrála. Uvažoval jsem a uvažuji neustále o pickupu - s tím, že v něm bude jezdit i žena - protože na tři auta fakt nemám - a pak musí splňovat pár kompromisních parametrů. V diskuzích oscilujeme okolo L200 - tam mi hraje hlavně ten permanentní pohon na čtyři - protože chtěj po ženě, aby přemýšlela nad vypínáním a zapínáním čtyřkolky v zimě......a nyní se dostává do hledáčku i Amarok, který má ale nevýhodu, že nemá automat . Jde zkrátka o volbu jako výsledek mnohdy protichůdných požadavků - ber to jako pozérství.......
A odsuzovat Amaroka jen jako železo pro "pozery" - no ber to tak, že ne každý chce hned na autě lift a BFka přes 30", aby mohl krosit po kabinu v bahně - to je to, co píšu v prvních třech řádcích. Je spousta lidí, kterým vyhovuje Navara - která bude ve stejném gardu jako Amarok. Amarok má jen tu výhodu, že může mít permanentní čtyřkolku - což navara ne.....A líbí-li se někomu Amarok a vyhovuje mu proč ne. Mně se jeden čas hrozně líbila Subaru Baja - což ale se svou nosností prohrála. Uvažoval jsem a uvažuji neustále o pickupu - s tím, že v něm bude jezdit i žena - protože na tři auta fakt nemám - a pak musí splňovat pár kompromisních parametrů. V diskuzích oscilujeme okolo L200 - tam mi hraje hlavně ten permanentní pohon na čtyři - protože chtěj po ženě, aby přemýšlela nad vypínáním a zapínáním čtyřkolky v zimě......a nyní se dostává do hledáčku i Amarok, který má ale nevýhodu, že nemá automat . Jde zkrátka o volbu jako výsledek mnohdy protichůdných požadavků - ber to jako pozérství.......
Nějaký následovník nicku GTI ? Myslím že než volit novinku od VW, který v této třídě prakticky začíná - rozumný uživatel, který si chce ušetřit nepříjemné překvapení zvolí klasiku od Toyoty, Nissanu nebo Mitsubishi. Jasně, pro pozéry to asi bude to ideální "železo". Člověk který má pick-up k práci zvolí osvědčenou klasiku. Hi-Lux RULEZZ :yes:
Tak a máme ho tady i s cenovkou. Jasně, jasně - není na tvrdou práci - to si nenalhávejme. Možná jednou, jednou až se na nějakém případu ukáže, že dokáže i dvoulitrový motor vydržet namáhání někde zostra, pak se začne Amarokem zabývat i segment, který auta fakt "huntuje".
Ale k realitě - tohle auto je ideální "železo" pro volný čas. Pro někoho kdo nepotřebuje pickup na každodenní převážení tun čehokoliv kamkoliv. Je to vůz pro sportovně založené "vesničany"(sateliťáky chcete-li), kteří mají své auto na normální ježdění do města a občas potřebují převézt cokoliv objemnějšího či třeba sněžný skůtr, crossku, čtyřkolku apod.
Čeho jsem se upřímně bál byla cena s jakou souzi z Wolfsburgu vylezou - a tahle obava se rozplynula - cena je více než dobrá. Pravda o některých položkách výbavy by se dalo s úspěchem diskutovat, ale základní věci jako závěrka zadku- za pár kaček(14papírů) je v pohodě......
Kdo uvažuje o pickapu, jako alternativě a "životním" stylu - měl by se minimálně na to auto podívat............Neudělá chybu........
Ale k realitě - tohle auto je ideální "železo" pro volný čas. Pro někoho kdo nepotřebuje pickup na každodenní převážení tun čehokoliv kamkoliv. Je to vůz pro sportovně založené "vesničany"(sateliťáky chcete-li), kteří mají své auto na normální ježdění do města a občas potřebují převézt cokoliv objemnějšího či třeba sněžný skůtr, crossku, čtyřkolku apod.
Čeho jsem se upřímně bál byla cena s jakou souzi z Wolfsburgu vylezou - a tahle obava se rozplynula - cena je více než dobrá. Pravda o některých položkách výbavy by se dalo s úspěchem diskutovat, ale základní věci jako závěrka zadku- za pár kaček(14papírů) je v pohodě......
Kdo uvažuje o pickapu, jako alternativě a "životním" stylu - měl by se minimálně na to auto podívat............Neudělá chybu........