Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Amarok: Ceny na českém trhu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
Pick-up Amarok dorazil i na český trh a jeho ceny začínají na 619.975,- Kč včetně DPH.

Volkswagen Amarok směřuje do třídy vozidel s užitečnou hmotností kolem 1 tuny. Tento pick-up byl vyvinut v Německu užitkovou divizí automobilky Volkswagen, ale jeho výroba probíhá v Argentině v továrně Pacheco nedaleko Buenos Aires.

Na českém trhu je v současnosti nabízen Amarok pouze v provedení s dvojitou kabinou a verze s krátkou kabinou má dorazit až v druhé polovině letošního roku. Již nyní mohou ovšem zájemci volit mezi jedním ze dvou vznětových motorů, kterými jsou 2,0 TDI (90 kW) a 2,0 BiTDI (120 kW).

Pro obě motorizace je standardem šestistupňová manuální převodovka. U obou motorů a všech stupňů výbavy je možné volit mezi pohonem zadních kol nebo permanentním pohonem všech kol 4Motion. Bez příplatku je možné u verzí s permanentním pohonem všech kol objednat přiřaditelný pohon předních kol a redukční převodovku. Uzávěrka zadního diferenciálu je za příplatek 16.712,- Kč.

Nabídka standardních výbav je rozdělena do tří stupňů. Základ představuje DoubleCab, který charakterizují černé nárazníky, kliky dveří i zrcátka a ocelová 16palcová kola. Přední sedadla jsou ovšem výškově nastavitelná a volant je stavitelný ve dvou osách. Bezpečnostní výbava již u základního provedení obsahuje čelní, boční i hlavové airbagy, ABS, EDS, ASR s elektronickou uzávěrkou diferenciálu a ESP.

Funkční a komfortní výbava zahrnuje centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání předních i zadních oken a autorádio s CD i MP3 přehrávačem a dvěma reproduktory. Standardem základní verze pick-upu jsou i elektricky stavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a osvětlení nákladového prostoru.

Poloautomatická klimatizace Climatic je pro tuto verzi za příplatek 30.443,- Kč.

Vyšší specifikaci představuje Trendline. Exteriér je již kompletně lakován, vpředu jsou mlhová světla a pick-up stojí na 16palcových litých kolech. Standardní výbava je rozšířena mimo jiné o tempomat, multifunkční displej, poloautomatickou klimatizaci Climatic a autorádio RCD 210 spolupracuje se čtyřmi reproduktory.

Nejvyšší výbavou je Highline, který rozšiřuje předešlou o chromované prvky uvnitř i zvenčí, nástavce prahů a blatníků. Litá kola jsou sedmnáctipalcová, v interiéru najdeme například automatickou klimatizaci Climatronic, kůží obšitý volant, řadící páku i madlo ruční brzdy a autorádio RCD 310 s šesti reproduktory.

Samozřejmostí je široká nabídka příplatkových prvků. Navigační systém RNS 315 pro rádio RCD 310 je k dispozici za 20.964,- Kč. Zadní parkovací asistent přijde na 8.956,- Kč. Vyhřívání předních sedadel Volkswagen nabízí za 9.593,- Kč a kožené čalounění sedadel a 43.573,- Kč. Metalické laky nebo laky s perleťovým efektem jsou nabízeny za 17.138,- Kč.

Volkswagen Amarok - Technická data a ceny na českém trhu
Motor2,0 TDI2,0 TDI 4Motion2,0 BiTDI2,0 BiTDI 4Motion
Převodovka6M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]1968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]90/375090/3750120/4000120/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]340/1750-2250340/1750-2250400/1500-2000400/1500-2000
Max. rychlost [km/h]163161182181
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,513,710,811,1
Komb. spotřeba [l/100 km]7,3-7,47,4-7,67,6-7,77,8-7,9
Cena DoubleCab [Kč]619.975,-669.422,-675.602,-725.049,-
Cena DoubleCab Trendline [Kč]731.443,-780.891,-787.080,-836.518,-
Cena DoubleCab Highline [Kč]761.536,-810.983,-817.163,-866.610,-

Všechny ceny jsou včetně DPH.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
13. 4. 2011 20:35
Re: Hrozný!!!!!!
Nalozim mu jednu tonu na korbu, zapnem trojtonovy prives a s motorom to neurobi nic. Tajomstvo je v prevodovke.
Avatar - Aspire
25. 3. 2011 23:21
VW...
... Amarok je opravdu pěknej, cenu jsem čekal o něco menší 8-s
25. 3. 2011 20:26
Stredovy panel vs E.T.
Neni to spatne, jen jsem nevedel, ze to navrhoval zevnitr nekdo, kdo se v minulosti specializoval na hracky. Asi spatne vidim, ale ja vidim hlavu E.T. :-)

Ted vazne, neni to spatne, jen ten volat z golfu bych ale opravdu nemusel !!!
Avatar - Dan0044
25. 3. 2011 19:00
Re: Stylovka
Nemyslím si, že člověk, který tvrdí, že toto auto není pro práci, ale pro volný čas a "sateliťáky" (měšťáky co si hrají na vesničany) provádí u GTI-ho rektální alpinismus.
Toto auto je prostě dělané jako šperk, jako auto pro zábavu, s kterým občas mohu dělat i něco víc než s běžným autem, jako auto pro splnění dětských snů (parodie na americké pick-upy). Je pravda, že to poslední, na co u VW konstruktéři mysleli, byla práce. Prostě toto auto na práci nebude, absence singlecab, malý ložní prostor, slabý motor, kterému sílu musí dohánět biturbo - potenciální problém.
Jedinou nevýhodu bude mít - v česku je přecijen velká kradenost - do "kufru" si nemůžete nic dát.... Jenže to potom trochu postrádá smysl. Aneb jak na to upozorňovali i v Top-gearu.
Takže kdybych měl vybrat, tak klasiku - japonce - Hilux, L200, NP300 + Ranger/BT-50. Ostatní nepracovní náčiní...... postrádá smysl. To už je potom lepší off-road.
Avatar - pelikoš
25. 3. 2011 16:25
Re: Stylovka
a zrovna ten nissan se bát nemusí (a ani ostatní japonská konkurence).tady jsou již karty dávno rozdaný... ;-)