líní španěláci mají v socialistickém Španělsku, kde se nikomu nechce dělat, zvýšit prodeje? >:D Auta dělají ošklivá, neprémiová a drahá. Španělská kvalita, španělským tempem. Já bych tak tipnul, že půjdou hned po portugalcích na státní bankrot. A pak Itálie, a pak ..... sakra to abych koupil zlato, pole, teru, sazenice erteplí a...... GLOCK.
Podle toho, co jsi tu vyblil, koukám, že máš ještě z toho pátečního fotbalu pořádný trauma co? >:-[] To přejde neboj, dej si obklad na hlavu, projeď se třeba někam tím francouzským hnojem a bude Ti hned o něco líp ;-) Držim palce!
Tak, dnes jsem si po dlouhé době koupil CarAuto a našel jsem tam zajímavou zmínku o Seatu. Plánuje expandovat do Číny a to prý díky sportovní image... VW do něj lije prachy a tlačí ho do sportovna a toreadoři evidentně nechápou. Když bych měl pokušení koupit si nějaký nehezký nezajímavý koncernový výplod od VW, budu vybírat u Seatu...
Nemyslím si, že SEAT dělá špatná nebo dokonce ošklivá auta - Leon i Ibiza jsou auta vysloveně hezká, zbytek produkce neurazí vzhledem, bohužel nedoceněny jsou užitkové vlastnosti (Toledo). Na druhou stranu, SEAT je dlouhodobě asi trochu průšvih celého VW a je otázka, jak dlouho bude VW chtít SEAT sanovat ze svých aktiv.
NIcméně zvýšení výroby a prodeje o jednu desetinu je docela realistický plán a mohl by se podařit, nakonec i jen to malé auto z Bartislavy by tohle navýšení mohlo samo pokrýt. Uvidíme, ale když porovnáme rozvoj škodovky a problémy SEATu, je otázkou, jak dlouho SEAT bude dostávat šanci.
Myslím, že značka SEAT je celkově velmi nedoceněná. Auta jako Ibiza, Leon, Altea (kratší) se myslím po stránce designu nemají za co stydět a hravě strčí do kapsy takové "klenoty" jako jsou zdejší Fabie, Roomster, Octavia i Yeti...a někdy i po stránce technologie. Nehledě k tomu, že jsou podstatně levnější. Nicméně každý preferuje své, na druhou stranu si myslím, že SEAT má určitě potenciál ke zlepšení odbytu a zisku. Sám sem jezdil již s několika - Cordoba II, Cordoba III, Ibiza, Altea, Exeo a nemám jim co vytknout.