Profi
ryman
0
tak s těmi motory to je hodně smutné.. ;-\
Přejít do diskuze
Ano, dle neoficiálních informací se výroba a vývoj motorů prodá firmě Talosa (bývalá dceřinná firma Tatry).
Vztahy mezi Dafem a Tatrou zatím neosvětlily ani neoficiální zdroje. Zatím to vypadá, že DAF bude pouze dodavatelem kabin a motorů.
(ale kdo ví jak to vše dopadne, třeba to bude úplně jinak)
Vztahy mezi Dafem a Tatrou zatím neosvětlily ani neoficiální zdroje. Zatím to vypadá, že DAF bude pouze dodavatelem kabin a motorů.
(ale kdo ví jak to vše dopadne, třeba to bude úplně jinak)
motorárna? to už tatra nebude dělat motory? 😲 prosím upřesnit pro neznalého.. jinak si myslím, že jediné, co může tatru zachránit v delším časovém horizontu, je spolupráce nebo začlenění do velké a silné skupiny, jakou je např. právě paccar (samozřejmě s ohledy na tradice tatry). takže pokud tímto směrem, tak jedině :yes:
Hlavně, ať se Tatře daří :yes: Tatra je moje jediná oblíbená česká automobilka (ono z toho, co tu dodnes zbylo, ani nejde vybrat něco jinýho) a přeju jí, aby i do budoucna přežila a našla pro svoje náklaďáky odbyt. Sám si sice Tatru už asi nikdy nekoupim, protože se nedá věřit tomu, že by byla někdy obnovena výroba osobních aut a na stavbě se pracovat nechystám, ale stejně mám Tatry rád 😄
zapomínám, že taky chodíš na TF 😉
Ono by dle mého stačilo, kdyby vyměnili světla za bodovky.
Otázkou je jestli stejný facelift potká i T810. Jinak mám stejnou obavu jako ty. Obchod moc nezvládají.
Ono by dle mého stačilo, kdyby vyměnili světla za bodovky.
Otázkou je jestli stejný facelift potká i T810. Jinak mám stejnou obavu jako ty. Obchod moc nezvládají.
Ja sa len bojim, aby nas zo strednodobeho pohladu necakali horsie veci... ;-\ Ale musime byt optimisti...
"T158" vyzera vcelku fajn - teda co sa kabiny tyka (aj ked na Tatru sa mi CF zda byt trochu mala - viac by sa hodila XF, ale ta na buduci rok konci). Skoda, ze sa nezmenil dizajn naraznika - keby sa cely ten plastovy diel zmenil, malokto by v tom poznal DAF.
"T158" vyzera vcelku fajn - teda co sa kabiny tyka (aj ked na Tatru sa mi CF zda byt trochu mala - viac by sa hodila XF, ale ta na buduci rok konci). Skoda, ze sa nezmenil dizajn naraznika - keby sa cely ten plastovy diel zmenil, malokto by v tom poznal DAF.