Hlavní rozdíl je, že Kappova Alfa nikde nejezdí, je to pouze showcar. Když jsem jí viděl v Miláně, měla "chlupatý" pneumatiky, pak jí opatrně převezli na valník a při tom jim to několikrát chcíplo 8-s
Tohle Ferrari je dost dobrý, hlavně v akci :yes:
Mě se líbí, že pan Glickenhaus chodí na fóra mezi fanoušky a je ochoten vysvětlit co, jak a proč udělali, kdy budou další testovací sessions a jaké úpravy plánuje.
Mimochodem, třeba včera řešili, jak z nelakovaného karbonu sundat rozpláclé brouky. Docela legrace, taky bych chtěl mít podobné problémy. :-)
JJ, psal tam, ze je to karbon bez te leskle povrchove upravy. Jestli je to hloupost, omlouvam se. Ja se v tech materialech nevyznam, koupil jsem tak jako prodavam.
Ta diskuse je na jalopniku, vcera navecer.
Cituju: The Untreated CF isn't an issue until the car spends a lot of time in the sun so when her racing days are over she'll receive a clear coating."
Ta citace mi nedává smysl. Neošetřené, tedy možná v tomto smyslu nelakované, karbonové vlákno, není problémem do doby. kdy auto tráví mnoho času na sluníčku, takže až dozávodí, dostane čirý lak. To myslí jako až definitivně dojezdí, nebo až skončí nějaké "kolo" závodů a bude čas... Přece s ním nebudou jezdit jen jednu sezónu.
Tech clanku o P4/5 je asi deset, vzdycky tam p. Glickenhaus prispival. Jen nevim, jestli se sem smi davat odkazy na "konkurenci". Mimochodem, z Jalopniku auto.cz prebira znacnou cast clanku.
Ta citace mi dava smysl jen tak, ze auto dostane kryci lak az po ukonceni zavodeni. Prece jen vetsinu casu stoji v boxech, pak bude obrazet prehlidky a to by se na povrchu mohlo nepekne podepsat.
A ten problém s brouky vyřešili: We've found WD-40 works well to clean up bugs and melted rubber... :-) Ačkoli jestli se to týká toho nezalakovaného karbonu, to těžko říct. Každopádně to tam nijak diskuzně nežije, očekával jsem, jak to tam rozebírá pár desítek lidí.
Ctvrt roku zpatky tam pod kazdym clankem bylo okolo tisice prispevku, pak presli na novy vzhled a prispevku ubylo. :'-( Ja jsem se taky vratil sem, bez komunity uz tam neni legrace.
Budiz to varovnym prstem pro ACZ. Nastesti ac s mensimi vyhradami, povazuji novy vzhled za zdareny. Co se tyka Jalopniku, tak jsem byl zdeseny a to ani nevim jak to vypadalo predtim.