opravdu je velké mínus,že tady je zatím jen jediné zastoupení [odkaz] (a možná i v brně),ale zase co se týká servisu,tak si pro auto jezdí (do 200 km)a je to mimořádný komfort a služby.jinak nissan to zatím servisovat nemůže
... 5er je 5er. A já s ním souhlasím. Ovšem za předpokladu, že už s 5er jel a taky s tímto. Na tom autě nevidím jedinou chybu - jak design, tak technika, která bude určitě - a to ruku na srdce - méně poruchovější než u kamarádů z Bavorska (a to jsem BMW Lover). Navíc to auto fakt dobře vypadá, standartd na 19". Viděl jsem ho přesně v této specifikaci (barva, vnitřek, exterier + kola) a říkám, že to je taková nádherná buggy (bugina), že jsem se za tím párkrát otočil, když kolem mě v centru Ostravy jezdil.
Jedno mínus to auto má - nemá vydiodovaný zadek. To je bohužel věc, která se prostě neodpouští a k k těm nejlepším patří. Diody nejen, že dobře vypadají, ale svítí svítí "o světelný rok" rychleji než ty po*ebané žárovky a to nemluvím o výdrži.
No a ta spotřeba - ukázková.
Moje volba by padla na 535d za 1 433 000 Kč a nějak bych to zkusil do těch mega 6 za tuto japonskou střelu dovybavit, ikdyž bych i tak měl "holouše" oproti Infáčovi.
Toť za mě a pro Infiniti jednoznačně :yes: za vynikající sedan !!! :-!
EDIT: Tak ta 5er by šla teda asi nějak ke 2 s výbavou, jako má Infáč... >:D Vzal bych teda asi levnější 530d >:-[] Nehorázně drahé ty příplatky, hnus...
Tož nemůžu říct, že bych byl z M-ka uchvácen, ale nevypadá úplně špatně. Podle testu tahle kombinace naftové V6 s automatem zjevně funguje velice slušně, takže tady moc místa na výčitky nebude.
Nevíte, jestli se chystá kombík? Chápu, že model je primárně pro US a tam podobně jako Lexus v této třídě kombíky moc nejsou, ale v EU tvoří zajímavou část prodejů.
Nemám důvod nepochválit Nissan, pardon, Infinity za tento výtvor. Jak testér trefně poznamenává, Infi dává jasně najevo odkud pochází a nestydí se za to. Tím se také v mém oku jasněji profiluje jako jiná alternativa k německé trojce než Lexus na kterém je přeci jen pořád znát na základě jaké myšlenky vznikl. Řekl bych jasnější alternativa a pokud si majitel hlavně sám před sebou dokáže řict, proč si vybral tuto alternativu a ne německou trojku, nemá se vůbec za co stydět.
Domnívat se, že by Infi mohlo nějak zásadně narušit zaběhlé evropské standarty by bylo minimálně naivní, ale východní vítr v podobě Infinity je mi sympatický. Žádné modely, které se snaží hrát si na evropské auto, ale prostě a jednoduše japonská alternativa.
Jsi si jisty, ze common rail nema srtici klapku? Minimalne pritokova a odtokova skrtici klapka ve vstrikovaci je. Dal bych odkaz, ale pres mobil se mi spatne kopiruje a vklada
Mimochodem, oproti přehnaným singleframe maskám je tohle ještě v pohodě. O víkendu jsem potkal novou A8 s italskou značkou a teprve pak si člověk naplno uvědomí, jak absurdní ten předek je.
Zajímalo by mě jak je to v republice se zastoupením této značky. A co se auta samotného týká, bude to mít moc těžké. Zákaznící v tomto segmentu jsou dost rozděleni a většinou konzervativní. Mi samotnému se auto líbí krom zadních partií...tam vypada moc asijsky.