To co tady v Evropě zastávají velké nákladáky, tak na to maj v USA velké pikapy.
Otázka je co je lepší a praktičtější, ale na táhání velkých přívěsů asi spíše ty pickupy, které jsou variabilnější
gld
0
Myslím, že túto veľkostnú kategóriu v európe pokrývajú väčšie verzie dodávok ako jumper, movano, sprinter..príves s tým ťahať môžeš a nemusíš sa báť nechať niečo na korbe pickupu.
Ale ram hd je impozantné auto, krútiaci moment ako kamión, auto postavené vyslovene na ťahanie 😄
pallas
0
no veď Fiat to tým amíkom vysvetlí, že to ide aj inak 😄
Anonym
1
Já myslím, že tot zastávjaí v Evropě auta jako Avia, Daf 45, Renalut Midlum apod.
Sprinter a spol jako fakt ne, ty 10ti tunový náklad fakt neuvezou popř. neutáhnou....
gld
0
Tak záleží, čo prevážaš...ramka potiahne ťažší náklad, ale v dodávke odvezieš objemnejší náklad
Vencos
0
Tak ono je to docela vidět na popularitě Sprinteru v US, možná je to i nejprodávanější dodávka. Fiat tam pomaličku chystá dodávkový iveka.
BTW,ale to jistě všichni víte, se dá na korbu pořídit právě ehm "točna jako na tahači" a pak z toho ten tahač v podstatě je
pallas
0
U nás by s tým platil cestné mýto aj bez prívesu .. A neviem či by nemusel mať aj tachograf a povinné prestávky.
Anonym
0
Však jo, tohle je pracovní stroj, ne kára na vejlety a jízdu do tesca.
Otázka je co je lepší a praktičtější, ale na táhání velkých přívěsů asi spíše ty pickupy, které jsou variabilnější
Ale ram hd je impozantné auto, krútiaci moment ako kamión, auto postavené vyslovene na ťahanie 😄
Sprinter a spol jako fakt ne, ty 10ti tunový náklad fakt neuvezou popř. neutáhnou....
BTW,ale to jistě všichni víte, se dá na korbu pořídit právě ehm "točna jako na tahači" a pak z toho ten tahač v podstatě je