Ale vzdy je to o 130tKc viac, ako obycajna 1.2.
Uvidime, ako sa budu pohybovat ceny ojetin za rok.
Tu maju jednu krasnu hybridku. Keby ze to nie je sedan, tak uz ju mam😒br />
[odkaz]
mikesh
0
O 130tis. vic nez obycejna 1.2 ano, ale ne o 130tis. vic nez srovnatelne vybavena a mene dynamicka verze nehybridni - rozdil dela cca 20tis.
Nicco
0
Lenze toto je auto do mesta. Inde nema zmysel, tako ako 3.0d je na dialnicu a inde tiez nedava zmysel. Takze priamy konkurent je 1.2ka tkaze keby to stalo o 20tis viac ako 1.2ka (samozrejme s motorom 1.2), tak to sa vyplati (to je mensi priplatok, ako za vacsinu dieselov)
mikesh
0
Však taky nikdo netvrdí že to je dálniční dostavník tak nevím proč to řešíš... Já jsem narážel na to že srovnáváš naprosto rozdílné výbavy a že srovnatelný nehybridní Jazz ve výbavě Comfort a s automatem (a dokonce horší dynamikou) stojí jen o 20tis. míň.
Wartburg 353W
0
Uvidime, za kolik chce Nissan prodavat Micru DIG-S. Ta ma mit spotrebu 4,1l / 100km.
Uvidime, ako sa budu pohybovat ceny ojetin za rok.
Tu maju jednu krasnu hybridku. Keby ze to nie je sedan, tak uz ju mam😒br /> [odkaz]