Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Top 10 na exotických trzích: Čína, Indie, Rusko

Čínskému trhu vládne Volkswagen, v Indii ještě více dominuje domácí Maruti a v Rusku je jedničkou Lada.
Zpět na článek
2. 4. 2011 14:38
2. 4. 2011 15:10
4. 4. 2011 15:45
2. 4. 2011 16:28
2. 4. 2011 19:03
2. 4. 2011 14:38
Folcvágen
Zvláštní žebříčky. Minulý týden jsem se vrátil z číny a na silnicích tam moc folcvágenů nejezdí .Jedině taxislužba, kde jezdí nějaké staré podivné modely korado a pak jsem viděl 2 tiguany,jináč většína japonci, korea i jejich vlastní výroba. Vše překvapivě nové udržované a žádný šrot tam prakticky nejezdí. Snad jen starší náklaďáky. Platí to pro Guanghzou ,kde jsem byl týden .V hongkongu jezdí ještě modernější a luxusnější auta,ale převažuje Japonsko a vyskytuje se občas i Audi , BMW,Porsche a podobně.Škodovka pochopitelně žádná.
Rozbalit vlákno
9
2. 4. 2011 15:10
Re: Folcvágen
ono v číne je to regionálne značne odlišné. Napr. v Šanghaji vidieť tých VW veľa (aj ich tam vyrábjú), mnoho GM, japoncov, kórejcov a pôvodnej čínskej produkcie je veľmi riedko. Aj samotní číňania sa o nich vyslovujú s dešpektom a radšej kupujú "zahraničné" vozy.
Avatar - pallas
4. 4. 2011 15:45
Re: Folcvágen
Volkswageny vyrabaju v Cine dve rozlicne: Shanghai VW a FAW Volkswagen.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 17:38
Re: Folcvágen
A všudybud se ozval. Nechceš si založit blog a napsat esej o své cestě do Číny? Jak se mirekkk jal Čínu objevovat. Tam by ses mohl zcela vyprázdnit ze svých emocí. A napsat tam ta svá fakta, že jsi nepotkal žádnou Škodu v mnohamilionovém městě, že VW tam vlastně nikdo nemá, byť je tam nejprodávanější, a že vlastně v Číně jezdí všichni v nových Toyotách. Že to jsou vlastně všechno kecy, co jsme dosud o Číně slyšeli a ty nám to určitě všechno objasníš ;-)
2. 4. 2011 21:07
Re: Folcvágen
Čoveče nestraš s blogem "Co viděl Stevie Wonder v Číně" :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 21:48
Re: Folcvágen
Proč ne, byla by sranda a dověděli bychom se spoustu nových věci >:D
3. 4. 2011 21:17
Re: Folcvágen
Ty ses minulý týden vrátil tak akorát z pole, blbečku. VW Corrado jako taxi-o tom se ti zdá když slezeš ze svý Mařeny po celodenní šichtě na traktoru? Co může balík z Benešova vědět o světě? Ty jsi byl nejdál tak 2 km od svý hroudy, chytrolíne. A to datum narození 7.3. 1961, děláš si srandu? Jako u puberťáka bych tyhle myšlenkový pochody očekával, ale u dospělého člověka.....Je vidět, co mezi námi žije za psychopaty :-!
Tím nereaguji přímo na tento příspěvek, ale celkově na ty zvratky, kterými nás tu již delší dobu zásobuješ. A znovu opakuji: Jdi se dělit o své světácké dojmy mezi lopaty ve své oblíbené nálevně v Benešově na náměstí, tam určitě zapadneš :no:
A propos, mohl by jsi nám osvětlit, jak jsi se v té tvé Číně domluvil, když umíš s bídou česky? >:D
Avatar - white label
3. 4. 2011 21:51
Re: Folcvágen
Ty blbečky a psychopaty bych sice klidně vynechal, ale i přesto rozhodně nelze nesouhlasit! Co taky čekat od někoho, kdo si dá sám do profilu jako motoristickou osobnost "ford cosforth" s "f" místo "w"...
:-O :*) 8-s :no:
3. 4. 2011 23:57
Re: Folcvágen
Jasně, výrazy jsem mohl volit uvážlivěji, ale mě prostě tito všudybylkové a všeználkové, co v životě dokázali kulový, ale jsou chytří jako rádio dokáží rozzuřit. Jednoho takového jsem měl tu čest poznat osobně a musel jsem se hodně krotit, abych mu nedal pár facek. Kdyby sem ten mirekk přišel a napsal že škodovka je blbá, nelíbí se mu a nikdy by si jí nekoupil, tak neřeknu ani slovo, páč je to jeho názor, na který má svaté právo. Ale nemusí se tu povyšovat nad jiné a urážet je , na to zase je moc malý pán-tím nemyslím toto vlákno, ale ta ostatní, ve kterých se opravdu "vytáhl"( navíc z úrovně jeho vyjadřování je jasně vidět, že ten hňup byl v životě nejdál opravdu tak v tom benešovskym Lídlu). Ale asi se rozčiluju zbytečně, protože takových individuí se tu vyskytuje povícero (chodím sem poslední dobou velmi málo) a kdybych se měl každým takovým k.k.t.m nechat vytočit......prostě jsem nemohl uvěřit, že tohle dokáže splodit 50ti letý chlap. Omlovám se :-| Naštěstí se tu vyskutuje i spousta lidí, kteří si sem chodí opravdu podiskutovat o autech a taky jim rozumí (ty, Dinar, občas i GTI-i když ten to někdy taky trochu přehání-nebo spíš provokuje "všeználky", Klaudius, Ronault, Navtech a další)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 4. 2011 16:40
Re: Folcvágen
jaros38- úplný souhlas... Máš naprostou pravdu úplně ve všem :yes: ;-)
white, na toho jeho cosforta jsem ho už taky upozornil, ale on asi není ani natolik chytrý, aby to opravil, takže už opravdu nevím, jestli ti blbečkové a psychopati nebyli od jarose na místě, byť to jsou silná výraziva...
2. 4. 2011 14:40
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
19
2. 4. 2011 14:43
Re: cekal jsem ze v rusku
asi mají mozek , koncernový popelnice jsou nejenom hnusný ,ale neuvěřitelně poruchový
Avatar - twistedTSD
2. 4. 2011 16:17
Re: cekal jsem ze v rusku
vy jste se hledali...
Avatar - white label
2. 4. 2011 15:55
Re: cekal jsem ze v rusku
Rusi jsou velmi vybíraví a nároční, coč je jasně vidět, nejen podle čtyř LAD včele jejich Topky. A těch čínských mozků sis raději nevšiml co, náš tradičně bystrý "xindlbezmozku"... ;-)
2. 4. 2011 16:46
Re: cekal jsem ze v rusku
Ono na tom zase neco bude...v tamejsich podminkach je casto potreba opravit auto provazem, kladivem a klestema. Takze moderni auta, ktera nefunguji, pokud v nich nemas origo dily (pozdravuju Renault, BMW a VW), jsou zbytecna.
Navic moderni diesel by tam neujel ani deset tisic...

Samozrejme tohle se vztahuje na vsechny zapadni vozy, nejen na VW.
2. 4. 2011 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
2. 4. 2011 17:07
Re: cekal jsem ze v rusku
V Rusku potřebují kvalitní auta, tedy zejména ty Lady, ve zbytku Evropy se podle tebe lidi zřejmě spokojí s "méně kvalitními" značkami aut.
Co potřebují lidi v Rusku víš přesně, co potřebuješ ty, stále marně hledáš...
2. 4. 2011 17:34
Re: cekal jsem ze v rusku
Že se tim emanem, co neumí ani psát vůbec zabýváš. Vždyť je to pořád dokola ta samá pohádka ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 17:46
Re: cekal jsem ze v rusku
Jediný, kdo je tady tupý, jsi Ty, což nám všem tady dáváš najevo při svém každém příspěvku. A to jak pravopisnými chybami, tak svým obsahem. Zajdi si na diskuzi pod aprílový článek o Passatu, něco tam máš ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 17:34
Re: cekal jsem ze v rusku
Ááá kdo se nám přišel ukázat! Opět cosworth a jeho nový kolega, jež se mu svým plkáním může rovnat, mirekkk!!! Nechcete vy dva založit nějaké sdružení proti VW, když je vám tak proti srsti? už bych měl i nějaká jména např. Blbci proti VW nebo VW fůj, Lada huj! Služební vozy vyfasujete žigulíky a bude objíždět města ČR a apelovat na občany, aby přestaly ty koncernové zmetky kupovat. Super, ne? Myslím, že to by pro vás byla dobrá činnost, rozhodně lepší, než blít na diskuze to, co zde předvádíte ;-)
2. 4. 2011 18:20
Re: cekal jsem ze v rusku
To by bylo kontraproduktivni. S temi sluzebaky by tech mest moc neobjeli. >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2011 19:46
Re: cekal jsem ze v rusku
To je fakt, ale ti dva nekňubové by stejně nikam nedojeli, protože by nikam netrefili >:-[]
3. 4. 2011 13:54
Re: cekal jsem ze v rusku
Vysmíváš se za gramatické chyby a sám je děláš - píšeš >:D Ty si můžeš s cosworthem dost dobře podat ruku, takže moc nevyskakuj.

:no: :no:
Avatar - white label
3. 4. 2011 15:01
Re: cekal jsem ze v rusku
V příspěvku, na který reaguješ, žádné vysmívání za gramatické chyby nevidím a ani s těmi gramatickými chybami to není tak hrozné (snad, až na výraznější hrubku přestalY)...

S cosworthem si tu naštěstí může podat ruku málokdo, mirekkk svým způsobem určitě ano, Parda71 zatraceně těžko..., ale časem na to určitě přijdeš i sám...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2011 17:53
Re: cekal jsem ze v rusku
;-) díky a ještě jednou omluva za hrubku, nepřečetl jsem si to před vložením, což dělám vždycky, ale teď na to nebyl čas.
Avatar - white label
3. 4. 2011 18:48
Re: cekal jsem ze v rusku
Myslím, že zhruba vím, kdo tu dělá a kolik (jak často a jaké) gramatických chyb, takže se omlouváš celkem zbytečně...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2011 17:52
Re: cekal jsem ze v rusku
Že by další plkař? Já napsal příspěvek týkající se jejich hloupých příspěvků zde a ty vypíchneš mou jednu hrubku, kterou jsem udělal nechtěně při psaní příspěvku v rychlosti.
Pokud mě srovnáváš s ním, tak buď neumíš číst a nebo jsi cosworth pod jiným nickem >:D
Avatar - white label
3. 4. 2011 19:08
Re: cekal jsem ze v rusku
R-class, že by byl cosworth pod jiným nickem? To bys zase cosworthovi zbytečně fandil ty. Coswotrh by přece nedal dohromady ani podobně souvislé, celé věty... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2011 20:20
Re: cekal jsem ze v rusku
Jo to máš pravdu, moc mu fandím >:D
Avatar - twistedTSD
2. 4. 2011 16:28
čína
Do top 10 se probojoval jediný model domácí produkce...Možná by se už měli čínští výrobci probrat...
Rozbalit vlákno
2
2. 4. 2011 19:03
Re: čína
Třeba nemají důvod. Vše se v Číně vyrábí a předpokládám, že i nějaké akcie už taky v Číně skončily. Navíc čínské značky dominují na mnohem větším trhu užitkových aut. :-!
Avatar - Barrichello
4. 4. 2011 09:43
Re: čína
No hlavně nám tu kdysi vykřikoval jistý člověk že v číně žádný Buicky nejezdí. Sakra, tak kde ty auta sou, když je i jeden model v TOP 10 :o))
Avatar - white label
2. 4. 2011 16:34
VW Lavida a Renault Latitude
Zajímavá podobnost...

[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
22
2. 4. 2011 16:40
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Ctvery kola, dvoje svetla, ctvery dvere...hele, nejsou to nahodou auta? ;-\
Avatar - white label
2. 4. 2011 16:47
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Překvapil jsi mě, poznal si to! :yes:
Vtipnou kaši si dnes zjevně pozřel, ale slepý nejsi, víš snad o nějakém jiném Renaultu, který by byl podobný takovýmto VW?
2. 4. 2011 16:52
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Ted to moc nepobiram, asi uz jsem prepracovanej.
Oboji je asijska skola, neni se teda co divit, ze vypadaji podobne. Passat je take podobny A4, Mondeu a 508, nebo ne?

O jinem podobnem Renaultu opravdu nevim. Spis je zajimave to, ze ta Lavida vubec nevypada jako VW.
Avatar - white label
2. 4. 2011 16:58
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Jestli vidíš vzájemnou podobnost Passatu, A4, Mondea a 508čky na srovnatelné úrovni s podobou Lavidy a Latitude (např. do očí doslova bijící přední maska), tak to vidím spíš na tu přepracovanost... :-)
2. 4. 2011 17:12
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Vzdyt jo, uz to balim...
Za tu puvodni reakci sorry, ta auta jsou si dost podobna, ale pripadne zameny bych se moc nebal. Spis v dnesni dobe konstrukteri vzdycky dojdou k podobnemu vysledku.
Avatar - white label
2. 4. 2011 17:20
Re: VW Lavida a Renault Latitude
V pohodě, záměny bych se taky nebál, logo známého kosočtverce je nazaměnitelné a velmi profláklé, od TV reklam až po veřejné toalety... >:-[]
Avatar - Andromeda
3. 4. 2011 15:10
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Koukám, že Ti Rencek nedá spát. GTI má oddech, tak zastupuješ ? ;-)
Avatar - white label
3. 4. 2011 18:25
Re: VW Lavida a Renault Latitude
S těmi toaletami to byl pokus o vtip, ale jestli v tom primárně vidíš útok na démant a nedá to spát naopak tobě, tak s tím ti teď já asi nepomůžu... :-)

P.S. Nevím jak ostatní, ale já tady píšu od prvního příspěvku jen a jen za sebe, s kým se tu případně zrovna (a na čem) shodnu/neshodnu, je mi šumák... ;-)
Avatar - Andromeda
3. 4. 2011 22:38
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Já se usmívám a spím víc než dobře, ale díky za optání. Jen mne během posledních několika dní překvapila (na tvůj styl) velká četnost tvých sarkastických vložek na adresu Rencka - běžně jsou k dostání od jinud, nic víc, nic míň... ;-)
PS: Individualitu nezpochybňuji - pokud to tak vnímáš ty, tak s tím zase nepomohu já ... ;-)
Avatar - white label
3. 4. 2011 22:54
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Běžně si na téma "kosočtverce" dělám srandu třeba s Ronaultem a i přes velmi příbuznou podobu jeho nicku se samotnou značkou (ale i jeho kladnému vztahu k ní), to bere zcela s nadhledem..., tak nevím proč to nejde podobně u tebe, navíc když jsi tak dobře naladěn a spíš dobře... :-)

P.S. Pokud se mě zeptáš, jestli tu někoho konkrétního zastupuju/supluju, pak případnou zmíňku o zpochybnění individuality za zbytečnou vztahovačnost nepovažuju... ;-)
Avatar - Andromeda
4. 4. 2011 20:35
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Jestli jsi si všiml, tak na konci byl tento smajlík ;-) a stejně tak to bylo myšleno - s nadhledem.Nenapadlo mne, že bych tím vyvolal až takový dojem, že to vezmeš tak osobně. Vždyť ten první příspěvek byl podle mne spíš nahrávka na smeč... ;-)

PS: Třeba ta narážka na zastupování byla onou nahrávkou... ;-)
Avatar - Ricardo
2. 4. 2011 16:57
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Náhodou Renault má víc chromu a menší mlhovky!
Avatar - white label
2. 4. 2011 17:01
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Konečně nějaká bystřejší reakce (i když už méně "vtipná/originální"). ;-) :-)
2. 4. 2011 17:31
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Jo, jsou si podobně ošklivá :-)

Jinak návrh na sázku. Kdo prohraje, dá si na rok 2012 do profilu fotku vítězného auta a uvede ho jako auto snů. Anebo pokud bys radši nějakou hmotnou sázku? Ale nerad bych tě "ožebračoval" >:D
Avatar - white label
2. 4. 2011 23:03
Re: VW Lavida a Renault Latitude
No, raději bych se nechal trochu ožebračit... >:D
3. 4. 2011 15:10
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Dobrá, piju Jamesona >:D
Avatar - white label
3. 4. 2011 18:32
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Jameson je dobrá volba, piješ základ, nebo něco vyzrálejšího? >:-[]
3. 4. 2011 19:32
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Většinou se spokojím se základem :-) Ale v tvým případě 12 letým >:-[]
Avatar - white label
3. 4. 2011 20:08
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Dobrá, pro tebe 12ti letý Jameson a v případě mého vítězství pro změnu
Jameson Rarest Vintage Reserve, platí? ;-) >:D
[odkaz]

P.S. Ale když budu mít dobrou náladu, dám ti klidně místo toho 12ti letého, 18ti letého... ;-)
3. 4. 2011 22:52
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Koukám, že sis pro sebe vybral pětinásobnou výhru oproti mně >:D
Avatar - white label
3. 4. 2011 22:56
Re: VW Lavida a Renault Latitude
To jo, jen jsem tak trochu počítal s tím, že na to přijdeš až po uzavření sázky, ale nějakých 400 euro snad není tak moc, zvlášť, když vlastně ani nemůžeš prohrát ... >:D

Ale pořád je to Jameson... >:-[]
4. 4. 2011 10:21
Re: VW Lavida a Renault Latitude
Prohrát nemůžu, to máš pravdu, ale zas nejsem takovej labužník a spokojím se s 12 -ti letou :-) Navíc myslím, že podstatou sázky je vsadit se o stejnou věc >:D

Takže sazka je o 12- ti letýho Jamesona, platí?
Avatar - pallas
4. 4. 2011 15:38
Predaje na cinskom trhu
Nedoverujem tejto zverejnenej statistike. To je skor odhad, ako realne cisla. Myslim odhad predaja tych znaciek, ktore v top 10 nefiguruju. Kde je VW Santana, Toyota, Honda, kde je Nissan, kde su domaci vyrobcovia?

K tomu este chybaju podiely jednotlivych modelov na trhu. Viem, ze nie je jednoduche dostat sa k cinskym statistikam (konkretne tato je prebrata z holandskeho Autoweek), cinska oficialna statistika ale uvadza ine poradie, nez je v clanku.
Rozbalit vlákno
0