Vrcholné provedení Opelu Insignia OPC s přeplňovaným motorem 2,8 V6 stojí s karoserií sedan 1.099.900,- Kč, za liftback je potřeba připlatit 10 tisíc Kč, kombi Insignia OPC ST stojí 1.134.900,- Kč.
Zaprve: je nadherna, zatim me nezaujala, ale vcera jsem ji v bile videl a musel jsem smeknout, slusi ji to. No a jeste tahle vyvonena, no stala by za hrich.
Zadruhe: jaky liftback za desitku? insignia je snad jen sedan, nebo se pletu?
No fakt, zavital jsem na orig. stranky a nasel je, no ale ten rozdil je opravdu minimalni, to je asi duvod, proc mi to uniklo. No kazdopadne sedan vypada urcite lepe
Hezké letadlo, základní cena poměrně sebevědomá, ale příplatky lidové - 20k za kovaná kola i 5k za bixenony je fajn. Teď ještě aby se s tím dalo normálně jezdit...
co jsem četl slovenský test na netu, tak na běžné ježdění je prý více než fajn. Testovali to na okruhu, pak si ale uvědomili, že skoro dvoutunová kára je spíš na sportování na dálnicích, ne na klikaté okresky nebo okruhy, a pak už to bylo ok. :yes:
no tak na okruhy to není určitě, na druhou stranu na klikaté okresky by se s tím dalo vejít - rozhodně lepší než "sportování na dálnicích"
Celkově to vypadá zajímavě, ale v reálu se mi to auto až tak nelíbí. Jinak dost dělají ta kola, i když zase vláčet se s nějakýma 20" to musí být teror.
Fantasticke auticko, ovsem ta cena?!?
Hm...ale pozeram aktualne ceny Passatu a pytaju si u nas cca o 20% viac...takze nakoniec cena Oplu je zda sa OK.
Moj nazor (prosim nekomentovat!!!)je, ze Insignia je automobil, pred ktorym sa Passat musi poklonit ;-)
Ta poslední věta, to je esence diskusního diletantismu. Jedno jestli v ní figuruje insignia, passat nebo kdokoliv jiný, hlavně jde o její paušálnost, je vidět, že naprosto nemáš tušení, jak různorodá auta můžou být v rámci jednoho modelu, takový passat 1,4tsi je naprosto jiné auto než 2,0tdi a s passatem R mají společné jen to jméno passat. U insignie je to podobné, tohle opc má vztah k nějakému základu v dýzlu také jen tím jménem. Tedy, jak může být např. insignina tdci oproti srovnatelnému passatu 2,0tdi lepším autem, nemusí to platit u základních benzínů nebo u vrcholných motorizací (tady ani nemluvím o tom, že s tím opc nemá zatím nikdo žádnou zkušenost). Prostě paušální prohlášení typu "passat se musí klanět před insigniní" si, například já, nedovolím u žádného auta obecně, možná proto, že na rozdíl od tebe mám třeba v té střední třídě projet každý model v několika motorizacích. Myšáci, huš zpátky na pískoviště. :no:
Paušální prohlášení samotná nemusejí ničemu vadit, jen je třeba zmínit alespoň nějaké kriterium/kriteria, a ten, na kterého narážíš, jich při podobných příležitostech uvádí vždy spoustu. Budeme-li například hodnotit design, klidně si paušalizaci sám dovolím. Ovšem paušální hodnocení ve stylu, jeden model auta je horší než druhý, aniž bych zmínil cokoliv o kriteriích, u mě neobstojí. A divím se, že u tebe ano.
Tady to bylo zřejmě myšleno zejména vůči verzím OPC a R. Ale můžu hodnotit i celé modely, pak pracuju s nějakým průměrem a s tím, co má ten model společné.
Třeba řeknu, že Megane je lepší auto než Ceed (abychom zvolili nějaké reálné konkurenty). A samozřejmě, pokud to začnu pitvat, tak najdu nějaké body, kde to neplatí. Přesto si myslím, že to prohlášení obstojí (minimálně to je názor, za který se nemusím stydět).
On to opc už někdo vůbec jel? On ho už někdo hodnotil v nějakém srovnávacím testu? Pokud pominu nulovou osobní zkušenost kohokoliv z fóra, pak prosím odkaz na nějaký srovnávací test opc vs. R. Jediné, o čem vím, je "First drive" v Autocaru, jejich hodnocení si najdi.
Jinak, docela mě překvapuješ, ta poslední věta je taky celkem chabá, takový ten pubošdefekt, ale budiž, k tomu abych ti tu vysvětloval, že každé srovnání vedoucí k zobecnění má nutně mít nějaká kriteria, jsi dospělý dost, jen myslím, že celá tahle diskuse pod mou poznámkou o paušalizaci je o ho.vnu, dál se tu bude plkat jen proto, aby někteří mohli napsat co nejvíc vět na téma vw je * a jiní k tomu souhlasně mručet. Tak si to užijte. ;-)
Poslední věta je taková narážka na to, že jsem si nevšiml, že pokud se oslavuje Golf nebo Fox tak by k tomu byla nějaká upřesňující kritéria.
I tady to vypadá, že ses ozval právě na obranu Passatu - kdyby tam bylo Mondeo, byl by klid.
OPC nejel asi nikdo, Passat R pravděpodobně taky málokdo (ani já ne) - takže to vyjde nastejno ;-).
mít projetý každý model ve střední v několika motorizacích - to je nějaká nová filie? :-!
No a pokud není, tak se tím asi živíš, potažmo někdo ti za to platí, potažmo nemáš tak úplně nezávislý názor že?
Podle mě je většině lidí úplně u ři.i jestli se auto X musí poklonit před autem Y, ale machýrci typu "hele já jel ve všem, tak ti můžu vykládat co si můžeš dovolit napsat" lezou krkem všude všem.
Může si dovolit napsat co chce, stejně jako já si to můžu dovolit kritizovat. :-!
A pokud kritizuju, uvedu důvod na jehož základě si to můžu dovolit, v tomto případě je to konkrétní zkušenost. To je, podle mého, správný přístup, žádné machrování. A tos například ty v kritice toho, co jsem napsal, neudělal. Že ti lezu krkem, je mi srdečně fuk.
A jen na okraj, ježdění auty mě nijak neživí, s autobranží nemám nic společného, a můj názor je závislý maximálně na mojí peněžence.
Moje názory může každý zesměšňovat stylem jakým se mu zlíbí, tohle je volná diskuse, píše se tu cokoliv, zesměšňování je běžně používáno, každý ať si připomene, co kdy a jak sám napsal, medvěde, třeba se i ty chytneš za nos. Ale o to nejde, jestli je mým stylem zesměšňování, jestli je ono motem té mojí reakce na myšáka, anebo mi jde o podstatu věci, to posuď sám, ale na rovinu říkám, já zdejší debaty beru jako debaty lidí, kteří mají o autosvětě nějaký přehled, a proto podobné hodnocení, x je horší než y, a basta, s oddůvodněním, že má dotyčný nárok na svůj názor, bez toho aniž by k tomu cokoliv dalšího dodal, nemluvě o nějakém seriozním srovnání, to budu, medvěde, kritizovat a klidně zesměšňovat vždycky.
Showroomy neobcházím, mám shodou okolností jiné možnosti, ale klidně přiznávám, že to není žádná moje zásluha, jen ty možnosti prostě využívám.
heh, Dinar, ale uznaj, že keď som svojho času utrúsil poznámku na kárované sedačky G6GTI (v zmysle, že zase fajn textil pre nemeckých sedliakov :-) ), tak si hneď po mne vybehol, takže niečo na tom, čo píše Emel bude, len si to možno nechceš tak celkom pripustiť ;-) pritom sa mi G6GTI páči (vrátane tých poťahov), bola to len taká "nevinná" poznámka, a tá znôška následných nálad na moju adresu...hmm...no bolo to pekné, ešte teraz sa usmievam :-)
Inak Insignia OPC vyzerá veľmi slušne, pre mňa je to i dizajnovo trefa...nemal som však ešte príležitosť vyskúšať bežnú Insigniu, i keď chute, hlavne na kombi, už boli, ale zatiaľ ich zaháňam, najmä po skúsenostiach s predošlou Vectrou, ktorá ma svojím prejavom, ako vodiča, vôbec neoslovila...ale minimálne pre porovnanie ju budem musieť v blízkej dobe "liznúť", lebo mi to nedá... :-)
"...možná proto, že na rozdíl od tebe mám třeba v té střední třídě projet každý model v několika motorizacích..." A jak, prosím tě, víš, že on nemá? To je také esence diskuzního diletantismu, ty nebo misiak, hlavně jde o tvoji paušálnost, je vidět, že nemám naprosto tušení, jak různorodí lidé mohou být v rámci jedné diskuzní komunity na auto.cz
Překvapilo by mě, neobjevit se někdo s podobnou reakcí. Jenže, pokud by najeto měl, nenapsal by to, co napsal. Takže v případě, že ty reaguješ, jak reaguješ, můžu s klidem prohlásit, že pro tebe ve smyslu "projetí" platí to samé, co pro myšáka. ;-)
On tady misiak plácá kraviny, jako že je lepší si koupit základní Focus než Fabii a to už ani tak nesouvisí s tím, jestli ty auta jel. Takže (pokud není ve skutečnosti dítě) mohl klidně napsat, co napsal a mít zároveň projetých víc motorizací.
Samozřejmě to neomlouvá jeho paušalizaci, ale tvojí taky ne ;-)
to mi teda nevysvetlis ;-)
Moj nazor je ten, ze kto si dovoli platit splatku 200 EUR, moze si dovolit aj 250. A ak si to uz nemoze dovoit tak to znamena, ze si nenehali dostatocnu rezervu na zivot.
Já takhle reaguji, protože se mi chce. A jestli to vypovídá o tom, co jsem všechno projel, budiž, dneska jsem dokonce projel zasněžené parkoviště v Černém Dole. Smekám před tebou a před tvojí analytikou. Btw. internetové diskuze snesou všechno. I to, že má někdo projetou kompletně celou střední třídu a dokonce ve více motorických verzích. Jó, paušalizování je ošemetné... Takže v případě, že ty reaguješ, jak reaguješ, můžu s klidem prohlásit, že pro tebe ve smyslu "projetí" platí to samé, co pro mě ;-)
Sám dobře víš, jaké flame tu vyvolá jakákoliv zmínka o VW. Jen jsem se pozastavil nad a) buď naivitou nebo spíš za b) snahou o "roztočení kola štěstí" pisatele ;-)
Vezl jsem se v předváděčce 2.0T těch 220HP a přišlo mi to jednak hrozně líné a hrozně vrzala palubovka + plasty okolo rádia. Je to předváděčkou nebo je opravdu ta kvalita zpracování špatná? :-(
Stopro je to predvadeckou, zrejme i nejaky predseriovy kousek, znamej ji ma ve 2.0T, jezdi s ni po Praze a nevrzne si to ani na kostkach ani pri nechtenemm vymeteni krateru v asfaltu, kdyz jsem s nim jel naposledy, mela Insig. nakrouceno 120 000km.
OPC verze je určitě konkurenceschopná. U nás už dlouho stává na náměstí 4x4 Turbo a je to krásné autko a vždycky po něm hodím očkem a OPC verze vypadá ještě líp.