Ty jsi asi nikdy neměl nový auto že?. Ten výfuk je nový a jelikož je v tom tlumiči veliká teplota, tak on se ten nový plech vypaluje, tak proto to vypadá jako rez,ale rez to není:-)
auto bolo uvedené na trh v roku 2006 čo len podčiarkuje čo si napísal...ono ten podvozok je prevzatý zo Stila, len je trochu tvrdšie naladený (Stilu bol vytýkaný naopak "príliš"komfortný podvozok)..klasika v predu Mc Pherson vzadu priečka...jednoduchý avšak spoľahlivý..štatistiky ako aj osobné rozhovory s mechanikmi potvrdzujú, že sa jedná o robustné spoľahlivé auto.okrem toho krásny dizajn a špičkové motorizácie. Fiat to napriek tomu nemá v C segmente jednoduché, stále bojuje s predsudkami o čom svedčia aj nižšie predaje...
ten podvozek je úplně v pohodě. Mám na něm 50tkm a nikdy jsem se nedostal do situace, že by auto nestačilo mému tempu ;-) Bravo je prostě obyčejná spotřebka - normálně to jezdí, má to nízké provozní náklady.... Není to auto dělané na radost z jízdy.... (ikdyž s T-jetem to je docela zábavné)
Jinak prodeje má slabé, ale pokud mu je (v Itálii) sráží Giulietta, tak si myslím, že to není až zas takový problém....
Jinak v Česku je to auto strašně drahé, což je asi ten největší problém.... :*)
u nás na slovensku naopak je to jedno z najlacnejších aut nižšej strednej...za 11000 euro to máš s klímou, CD a na 16 tkach elektronoch..podobne ako Megane...vyjde to lepšie ako Oktavia Tour..ano v taliansku Giulietta predbehla Bravo...a dotiahla sa na prvý Golf(preskočila konečne astru a Quasquai)..zaujímavé su štatistiky, prevažuju jednoznačne ropáci a to tak u Golfa, Giulietty či Brava...
presne tak, i kdyz tech 11K EUR to tady stoji asi tak nejak podobne a ve vybave Formula. A tje zakldani motor je rozhodne lepsi nez valna vetsina zakadnich motoru u konkurence, snad vyjma i30, ale tam zase chybi 6tka. Kazdopadne, t-jet uz je na ceste;-)
ale to auto ma naozaj nieco do seba. Pohodlne auto, prijemne vlastnosti. Jedine co mu chyba je nejaka verzia kombi. Myslim ze by mu to zdvihlo predaje..
Ta spotreba vazne nie je nijak zazracna, najma pri trocha dynamickejsej jazde (ja mam dlhodobo 7,0, ale jazdim najma po BA a na dialnici), ale dynamika auta je skutocne dobra. A rizik sa pri 5 rocnej zaruke (s asistencnou sluzbou) prilis nebojim.
Pomaly zacinam pozerat nastupcu mojho Fucusa 1.6i. Je to pomerne slaby motor, ale som na 6.8 vacsinou v meste. 103kw a 7l/100 je slusna hodnota. Hladal som v tychto vodach, lebo som chel nieco "vykonejsie" a s 6/100. Vseti dnes slubuju hory-doly, vsade je downsizing, ceny ropy rastu, mozno aj vykony, ale spotreba je skoro taka ista.
Pri tomto motore spotreba v extremnej miere zavisi od sposobu jazdy. V meste sa da ist 50 na 6-ku (krutak veselo postacuje) pri spotrebe ani nie 4l/100km. Pri 110 na D1 si povie o cca 6l, co je tiez celkom prijemna hodnota, pri konstantnej 150-ke je uz blizko k 9... Pokial vsak chces vyuzit potencial motora, dostanes sa k uplne inym cislam.
Oproti Focusu je podvozok mozno konstrukcne jednoduchsi, ale zvladne viac ako moja odvaha, a v Brave je aj vsetko akosi "maksie" - pedale, riadenie, radenie, takze sa nezlakni, ked/ak ho pojdes vyskusat.
No, i ta malá horní ochutnávka vydá za bezesnou noc leckterého krvežíznivého fanouška. Počítám, že na diskusi pod testem se budou preventivně rozdávat pytlíky jako v letadlech. Připrav si kýbl, bude na co... ;-)