Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Concept M5: Nová M5 se ukáže v Šanghaji

Po úniku fotografií na internet BMW přispěchalo s oficiální tiskovou zprávou ke Conceptu M5.
Zpět na článek
4. 4. 2011 15:28
4. 4. 2011 15:32
4. 4. 2011 21:10
5. 4. 2011 06:43
5. 4. 2011 06:56
5. 4. 2011 08:39
5. 4. 2011 09:46
5. 4. 2011 09:59
5. 4. 2011 14:07
4. 4. 2011 21:29
5. 4. 2011 06:44
5. 4. 2011 06:58
5. 4. 2011 10:01
5. 4. 2011 11:31
5. 4. 2011 08:42
5. 4. 2011 10:01
4. 4. 2011 15:32
4. 4. 2011 15:47
4. 4. 2011 16:24
4. 4. 2011 16:36
4. 4. 2011 16:49
4. 4. 2011 17:27
5. 4. 2011 05:42
5. 4. 2011 06:44
5. 4. 2011 18:17
4. 4. 2011 16:32
4. 4. 2011 16:35
4. 4. 2011 17:26
5. 4. 2011 09:58
5. 4. 2011 15:06
5. 4. 2011 16:18
5. 4. 2011 21:18
4. 4. 2011 17:40
5. 4. 2011 18:17
4. 4. 2011 21:08
5. 4. 2011 13:22
5. 4. 2011 13:37
5. 4. 2011 18:21
5. 4. 2011 21:10
4. 4. 2011 15:28
Esence
BMW opět ukazuje světu jak má vypadat správně namíchaný koktejl pro sportovní sedan. Překrásné základní proporce doplňuje vyzývavý bodykit s nádhernými koly...dá se k tomu vůbec něco napsat? :-)
Rozbalit vlákno
22
4. 4. 2011 21:10
Re: Esence
K čemu a pro koho takový auto je? Výkon nikde nevyužiješ a určitě ho nedělaj v manuálu :no:
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 06:43
Re: Esence
>:-[] přesně, tomuhle se bude vyčítat nesmyslný výkon, turbo, že nemá manuál... aby ses pak na vedlejší stránce dočetl, že nejlepší je "dobrá práce pane Hondo hybrid". ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2011 07:56
Re: Esence
No jo, člověk už ani nemůže používat známou zkratku HH, aby si to tu někdo náhodou nespletl s HondoHybridem... >:-[]
5. 4. 2011 06:56
Re: Esence
Pro pá zbohatlíků, kteří neumí řadit! :-! ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2011 08:01
Re: Esence
>:-[]
...a ještě si k tomu neumí přiznat, že si na ten "sport" jen hrají, kulaci jedni BraMboroWí... >:D
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 08:39
Re: Esence
>:D jo vždycky si představím ty plejstejšnové "na manuál nedám dopustit" hrdiny, jak tam v nějakém pětisetkoňovém autě při plném kalupu sází meziplyny, prostě bez manuálu ho to nevtáhne do děje. >:D Tihle hoši většinou končí s debatami podobného druhu, až když se náhodou dostanou k nějakému o dvěstě koní slabšímu autu a zjistí, že i s tím dokáže jet max. na půl plynu a ještě má co dělat, aby stíhal řídit, natož pořádně řadit. Z4, cayman to jsou auta pro manuál, našlápnutý sedan vyšší střední při současných výkonech nutně volá po automatu nebo dvojspojce. ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2011 08:46
Re: Esence
Určitě souhlas, i když třeba já už bych dneska i to Z4/Caymana (a jim podobná auta) "vydržel" klidně i na dvojspojce, jen kdyby v nich bylo víc místa, hlavně na výšku..., když zrovna ten Cayman se v tomto ohledu docela dá, ale je to spíš "vyjímka"...
Avatar - skejpa
5. 4. 2011 09:46
Re: Esence
:yes: s tim souhlasim. u auta s tak obrovskym vykonem uz je manual zbytecnej.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 4. 2011 14:02
Re: Esence
Hraju taky nějaký ty auta, ale na pc, ovšem bez automatu nedám ani ránu. ;-) >:D
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 14:07
Re: Esence
Kup si lepší džojstyk, pak poznáš to pravé kouzlo manuálu. >:D ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 4. 2011 17:34
Re: Esence
Dík za radu, ale já žádné zvláštní herní vybavení nevedu. Mastim to na klávesnici a to mi stačí...
4. 4. 2011 21:29
Re: Esence
Snad jen, že BMW opět ukazuje světu jak má vypadat správně namíchaný koktejl pro sportovní sedan. Překrásné základní proporce doplňuje vyzývavý bodykit s nádhernými koly... ;-) :yes:
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 06:44
Re: Esence
:yes: Jen ho vidím spíš v tmavě modré a s přirozenou barvou kol. ;-)
5. 4. 2011 06:58
Re: Esence
Na to, jak stříbrná ubírá, tak tady to vůbec nevadí. Dal bych u kol přednost "kouřovému" efektu a la E39 :-)
5. 4. 2011 10:01
Re: Esence
Kola jen klasika, je to stejný jako s botama...
5. 4. 2011 11:31
Re: Esence
Právě ;-) s krásnou modrou a originály s kouřovým efektem zastínila E39 vše ostatní :-) Jinak boty souhlas!
Avatar - white label
5. 4. 2011 08:25
Re: Esence
Docela souhlasím s pajou, ta stříbrná tady překvapivě docela sedne, ale ono je to i tím zajímavým "kovovým" odstínem (viz titulní fotka), který vozu přidává technicistní akcent, já bych šel do podobně kovového odstínu, ale s výrazně tmavším základem..., celé černé kola taky moc extra nemusím, ale s úplné klasiky (šedostříbrný lak) bych měl taky "strach", v dnešní době by to zrovna na M5 mohlo působit trochu "lacině", spíš bych na ně volil kovový "lesk" v kombinaci s temně šedým metalickým lakem (klidně i matným)...
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 08:42
Re: Esence
Já jsem konzerva, mě se hliník nejvíc líbí v barvě hliníku, max. k bílé snesu kola grafit. ;-)
Avatar - white label
5. 4. 2011 08:55
Re: Esence
Povrchově vhodně upravená slitina hliníku, zalakovaná bezbarvým lakem jo, ale běžný lak v "hliníkovém" odstínu už spíš ne... :-)
5. 4. 2011 10:01
Re: Esence
Tak je to správně.
Avatar - DawQa
4. 4. 2011 15:32
fuj...
doba kdy bmw mělo pěkný auta je ta tam.... :'-(
Rozbalit vlákno
23
4. 4. 2011 15:47
Re: fuj...
Tak to doporučuji Latitude ;-)
4. 4. 2011 16:24
Re: fuj...
Tak to doporucuji to BMW projet.

Kdo jednou zkusi, nechce jinak :yes:
4. 4. 2011 16:36
Re: fuj...
Já to nezpochybňuju :-) Na to jsou tu jiní...prostě se jim ten plakát na poličku bvedle matchboxů nehodí ;-)
4. 4. 2011 16:49
Re: fuj...
No jasne, ja reagoval na to prvni fuj, jen jsem se krapitko netrefil >:D
Avatar - DawQa
4. 4. 2011 17:27
Re: fuj...
A až ho projedu tak bude vypadat líp?? >:D
5. 4. 2011 05:42
Re: fuj...
Auto ne, pokud ho nenakulíš, ale Ty zcela jistě ano >:D
Avatar - white label
5. 4. 2011 08:03
Re: fuj...
Pokud ho nakulí, tak určitě lépe vypadat nebude ani to auto, ani on... >:-[]
Avatar - white label
5. 4. 2011 17:52
Re: fuj...
Halina by byla v pohodě, má totiž navíc i vlastní velkokapacitní airbagy... >:-[]
5. 4. 2011 18:17
Re: fuj...
presiel som sa na niekolkych BMW a nechcem ich. Jazdia priemerne a vyzeraju podpriemerne...
Avatar - white label
5. 4. 2011 20:11
Re: fuj...
To ti rodiče nevysvětlili, že se nechodí po modelech od Bburaga/Maista, ale ani po cizích autech, a to bez ohledu na jejich značku... :no: 8-s
4. 4. 2011 16:32
Re: fuj...
Přesně, poslední pěkné a zajímavé auto E90 ideálně kupé
[odkaz]
4. 4. 2011 16:35
Re: fuj...
zrovna coupe E90 je třída ladnosti F10, hoši ;-)
Avatar - DawQa
4. 4. 2011 17:26
Re: fuj...
kupé možná ok, ale nejnovější sedany se mi nelíbí a tady specialně ta boční linka co ji hýzdí kliky a ještě jakoby vedla kolem celého auta se mi prostě hnusí..

tohle je třeba podle mého pěkné [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 18:21
Re: fuj...
Ale to by bylo z pohledu součastnosti neprodejný... >:D
Avatar - positivemind
4. 4. 2011 21:14
Re: fuj...
Nová 5er je etalon třídy, E-class i nová A6 na ni nemají.
Avatar - kari.laz
5. 4. 2011 09:58
Re: fuj...
A v čem na ní ztrácí? četl jsem dva testy BMW vs. Nová A6 obojí třílitry diesely a v obou případech byl vítěz testu Audi. A to i jízdím projevem, kde měla nižší spotřebu, lepší zrychlení i pružnost.
Dnešní auta německé D3 jsou na špičkové úrovni a jsou si naprosto rovnocenná a určitě by jsem si netroufl říct, že je jeden z nich ethalon a ostatní na něj ztrácí.
5. 4. 2011 15:06
Re: fuj...
Nechci bejt hnidopich ale do "jízdího projevu" bych nižší spotřebu, lepší zrychlení i pružnost moc neradil. Jsou to spis atributy 3.0 TDI , kde audi proti BMW 30d opravdu neztraci ;-) Jinak s mas s temi etalony uplnou pravdu.
Avatar - white label
5. 4. 2011 15:29
Re: fuj...
Od kdy se do jízdního projevu neřadí zrychlení a pružnost, ať už se jedná o subjektivní dojem, nebo objektivní měření..., u spotřeby je to spornější, ale i ta případně dokáže člověku zpříjemnit/znechutit celkový dojem z jízdního projevu... ;-)
5. 4. 2011 16:18
Re: fuj...
Osobne pojem "jizdni projev" chapu jako obecnou jizdni charakteristiku vychazejici ze zakladnich konstrukcnich veci jako je umisteni motoru, pohaneny napravy, rozlozeni hmotnosti atd. Samozrejme se na to neda nahlizet obecne, ale vzdycky na konkretni kus auta a jeho vybavu, typicky priklad obrovsky rozdil audi predokolka nebo quatro. Takze aby kari.laz zachoval objektivitu, mel by napsat komplet vybavu obou aut (xdrive, quatro, DSG, aktivni rizeni.....), vcetne motorizaci, protoze napsat obecne: "BMW vs. Nová A6 obojí třílitry diesely a v obou případech byl vítěz testu Audi. A to i jízdím projevem" je minimalne nepresny.

Mas ale pravdu v tom, ze motor do jizdniho projevu 100% patri, to sem se ja blbe vyjadril :-)
Avatar - white label
5. 4. 2011 18:01
Re: fuj...
V testech o kterých byla "řeč" se srovnávaly srovnatelné verze, tedy A6 3,0 TDI quattro + 7st. DSG vs. 530d x-drive + 8st. steptronic, případně ještě vs Ečko 350 CDI 4matic 7st. automat.
Konečné celkové pořadí: A6, Ečko, 5er. Samozřejmě, že rozdíly byly celkově minimální a záleží na osobních preferencích...
Avatar - kari.laz
5. 4. 2011 21:18
Re: fuj...
To jsou přesně ty testy. JInak ještě doplním, že k jízdnímu projevu se počítá i projev motoru, kde byl motor v audi hodně vysoce hodnocen. Byl o něco tišší a měl kultivovanější chod než v BMW. Navíc vyzdvihli i lineární zátah. Popisovali to tak, že máte pocit, že Audi nezrychluje tak razantně, ale opak je pravdou.
Avatar - bubucci
4. 4. 2011 17:40
to má koule
Nic nechybí, nic nenadbývá, úžasné auto.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Pekelná Micinka
4. 4. 2011 18:20
Re: to má koule
Jo, je přesně taková, jaká se čekala...
Avatar - dicky
4. 4. 2011 19:09
Re: to má koule
nebyla atmosfera v10 prece jenom lepsi?
Avatar - Mireon
4. 4. 2011 20:14
Re: to má koule
Ano byla. Bohužel kvůli emisím už takové motory nebudou. Škoda :-(
5. 4. 2011 09:13
Re: to má koule
Nebudou jenom u těch truhlíků v BMW. Mercedes má stojí atmosféru AMG 6,2 pořád a ani Audi se nevzdává svých osmi a dvanáctiválců. Nechápu, proč ti oslové tak vyměkli.
Avatar - kari.laz
5. 4. 2011 09:59
Re: to má koule
A počkej až přijde BMW 513i s tříhrnkem 1,3 sedmkrát foukaný 195KW/630Nm

>:D >:D >:D
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 10:02
Re: to má koule
Bohužel to není až taková utopie, někdy koncem životního cyklu aktuální pětky i ona dostane hybrid (jako ekvivalent základního dýzlu) s tříválcem 1,5 litru. :'-(
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 10:00
Re: to má koule
Vždycky je lepší vědět, než začneš se soudy. V AMG aktuálně dokončují vývoj V8 turbo o objemu do 4,5 litru pro příští ámgéčka. V audi jakbysmet, za dva roky sám uvidíš až vyjede nová RS6. Velká atmosféra s min. pětiset koňmi je mrtvá, a jde to čistě na konto nesmyslných emisních limitů resp. metodiky jejich výpočtu. :-!
Avatar - Mireon
5. 4. 2011 10:31
Re: to má koule
:yes: :yes: :yes: Přesně tak bavíme se tady o V10 ne o V8 Nová RS6 má mít údajně 4.0TFSI
Avatar - kari.laz
5. 4. 2011 12:00
Re: to má koule
Tak RS6 byla turbo i v minulé generaci. Ale pořád tu je RS5 a údajně by stejný motor měla mít i RS4
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 13:34
Re: to má koule
Řeč je o M5, předpokládám, proto zmiňuju RS6, M3 má taky atmosféru.
Avatar - kari.laz
5. 4. 2011 15:07
Re: to má koule
řeč byla o atmosférách u D3, alespoň v tomto vláknu. Rekce se odvíjejí od poznámky "Mercedes má stojí atmosféru AMG 6,2 pořád a ani Audi se nevzdává svých osmi a dvanáctiválců"
Článek je o M5, ale povzdych byl nad rušením atmosfér u D3.
Avatar - white label
5. 4. 2011 15:31
Re: to má koule
U té RS6 nejde ani tak o to turbo/a, jako o to, že má také přijít o dva válce, jako M5ka...
Avatar - Pekelná Micinka
5. 4. 2011 17:47
Re: to má koule
Takže kvůli motoru nakonec všichni mimo "indiány nebrat techa" skončí u XFR (V8,2turbo,510k) ?
Avatar - Mireon
5. 4. 2011 18:20
Re: to má koule
Taky nemám nic proti turbo motorům akorát jestli to takhle půjde dál tak za chvíli bude M5 4válec ne-li hůř :-(
5. 4. 2011 20:03
Re: to má koule
Neboj, jsem informován. Nicméně v řadě C zůstává nadále atmosférický 6,2 dokonce se zvýšeným výkonem. Tam se nic nezměnilo. Takže s těmi soudy jsi trochu mimo.
Avatar - Mireon
5. 4. 2011 21:34
Re: to má koule
Vzhledem k tomu že je to diskuze o M5 tak bych psal spíš o E 63 AMG ;-). Myslím si že jde taky o ten desetiválec. Přece jen takových motorů není moc.
Avatar - Dinar
6. 4. 2011 06:51
Re: to má koule
A M3 má co? Elektromotor?
5. 4. 2011 18:17
Re: to má koule
klasicka nudna krabica na kolesach.... :no:
Avatar - Johny.Rico
4. 4. 2011 20:53
Úžasné je slabé slovo!
Za mě :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
4. 4. 2011 21:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
4. 4. 2011 21:40
M JAKO... MISTROVSTVÍ
Auto bez kazu. Neexistuje jedinej špatnej šroubek, všechno sedí tak jak to sedět má. Popravdě si ale napišme, že tohle není nic pro kloboukáře, vajíčkáře a všechny ty garážové antoušky. Tohle žádá chlapa. Jestli tedy vůbec víš, co pojem chlap vlastně znamená... Zahoď empétrojku, sundej melír, umyj se, odlož náušnici, kup si kravatu, kožený kopyta, nějakej slušnej orloj a udělej ze sebe alespoň papírově toho chlapa. Pak se postav do fronty. Až přijdeš na řadu, tak se modli abys prošel...

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 4. 2011 22:06
Re: M JAKO... MISTROVSTVÍ
Myslím, že tenhle styl M5 vystihuje dokonale.
Co ode mne k M5 concept? Netajím se tím, že nová 5er řady F10/11 je pro mě nejlepší BMW od roku 1998, kdy vyšla E46, takže jak hodnotit M5 F10 opravdu nevím, snad jen klišé dokonalé auto po všech stránkách..
4. 4. 2011 23:12
Re: M JAKO... MISTROVSTVÍ
Ano.
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 06:45
Re: M JAKO... MISTROVSTVÍ
:yes: ;-)
5. 4. 2011 10:03
Re: M JAKO... MISTROVSTVÍ
Je to dělo.
5. 4. 2011 13:23
Re: M JAKO... MISTROVSTVÍ
"nějakej slušnej orloj" - >:D :yes:
5. 4. 2011 18:20
Re: M JAKO... MISTROVSTVÍ
lol.... vsetko sedi ako ma :))) vidim ze si v nom uz vela najazdil :))
kup kravatu ??? preto v bmw jazdia hlavne vymleti dementi s krkom hrubsim ako tvoje nohy dokopy v teplakoch :))) vidim ze styl BMW mas zmaknuty >:D
5. 4. 2011 21:13
Re: M JAKO... MISTROVSTVÍ
Nesuď všechny majitele BMW podle Jarmila vedle z vesnice, co ti přebral holku.
5. 4. 2011 09:15
Velký fanda BMW
Jsem velkým fandou firmy, ovšem nová M5 potažmo pětka je pro mně zmenšená sedmička, tzn. limuzína se vším všudy. Sportovní nádech jí vůbec nesluší, ale vůbec. To auto je k uzoufání nudné. Taková může být limuzína, ovšem ne sportovní sedan. A ty přeplňované motory, unifikované pro dalších pět aut... M5 měla vždycky svůj vlastní motor, který byl něčím vyjímečný... no prostě velké zklamání
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2011 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 4. 2011 13:22
M5 touring
Nova M5 nema chybu, auto se kterym se muz, jak ho spravne popsal GTI, neztrati v zadne situaci. Osobne se ale jeste o chloupek vic tesim na M5 tourig... Nemate nekdo info kdy by mohlo prijit?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 13:37
Re: M5 touring
Bude za rok. ;-)
5. 4. 2011 14:58
Re: M5 touring
Tak brzo? Tak to konec plkani a vzhuru do prace :-) Diky ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 4. 2011 13:53
Výjimečné eMko?
Mmmm, počkejme si na první testy, ovšem takhle z papíru to je opět další ústupek původnímu výjimečnému postavení divize M. Místo jedinečné V10 tady je "nafoukané 550i". Nedělám si iluze, že snad nová M5 nebude rychlejší, pohodlnější a celkově schopnější, než ta minulá, ale zároveň se nemůžu ubránit dojmu, že je typickým obrázkem zeštíhlování výroby a důlazem, že se při vývoji šetří, kde se dá.

PS: Mohlo to dopadnout i hůř :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
5. 4. 2011 14:06
Re: Výjimečné eMko?
No, to jsou ty rychlé soudy od stolu. Stačí trochu se pošťourat v technice motoru z 550i a srovnat s eMkovým V8 a zjistíš, že ta střeva jsou natolik rozdílná, že kdyby BMW pro novou generaci předělalo V10ku z E60, tak na vývoji ušetří. Tohle turbení napříč spektrem výrobců nemá s náklady na vývoj a výrobu (resp. jejich snižováním) společného zhola nic. Je to čistě cesta, jak udržet příp. zvýšit mezigeneračně výkon a dostát nesmyslným emisním limitům. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
5. 4. 2011 16:10
Re: Výjimečné eMko?
Ehm, co si pamatuju tak má akorát překopaný sací a výfukový trakt dovnitř véčka, možná nějaké zesílené části a pak už je vše jen "chiptuning" - jestli máš ale nějaký pěkný link k "prošťourání" motoru tak sem s ním, ať si mohu poopravit svůj názor, že jde jen o nahoněnou a "obyčejnou"4.4 biturbo. Prostě si nějak neuvědomuju zásadní konstrukční zásah do motoru nebo zásadní změnu jeho vlastností - potvrdil mi to i letmý průet článku tady na auto.cz. To že z něj tehdy při premiéře M SUV BMW dělalo málem nový motor, mi přišlo jako jeden z mnoha marketingových žvástů. Jestli by bylo drahší překopat 5.0 V10 pro EURO 5 nebo 4.4 V8 na větší výkon, to bych nerad soudil, nicméně u té atmosféry bych to selským rozumem možná viděl jako drahší variantu.

Šetření a náklady nejsou jen otázkou motoru, ale všeho. E46 měla vnitřní panely přichyceny vícebodově na bytelných šroubcích s podložkou, nová F10 má pár plastových kolíků - to je jen taková malá demostrace :-) Ale krize samozřejmě donutila "ojebávat" náklady u všech značek.

PS: O tom, že turbobenzin je pravděpoodbně jediná budoucí cesta, jak projít EUROtest spotřeby je mi jasné, ale má základní myšlenka byla, že BMW stále ustupuje ze svých dřívějších pozic a poladěná 4.4 V8 to jen potvrzuje...

PS2: Už jsem to psal na autofun - čekám, kdy přijde první eMkový model v naftě a xDrivu :-) Vzhledem k současnému rozložení prodejů by to mohlo být pro BMW terno, páč spousta kupců by takovéto "M" viděla jako krásný budoucí vrchol svého pachtění za autem
Avatar - Dinar
6. 4. 2011 06:50
Re: Výjimečné eMko?
Hm, tak nejdřív píšeš o motoru, jak tu máme serivovou V8 kvůli šetření nákladů, a teď už se šetření netýká motoru... Zbytečná debata, zas by to bylo deset postů, jak kdo co myslel, a že vlastně... o ničem. :-!
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 4. 2011 07:51
Re: Výjimečné eMko?
No, když myslíš. Já nic takového nepsal ;-)
5. 4. 2011 18:21
nudaaaa
nuda, nuda a este raz nuda... ako obvykle u BMW...
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2011 21:10
Re: nudaaaa
Chceš zaujmout? Chceš na sebe upoutat pozornost? Kup si M5, nebo kosmodisk.