Novinky
doba kdy bmw mělo pěkný auta je ta tam.... 😢
Tak to doporučuji Latitude 😉
Tak to doporucuji to BMW projet.
Kdo jednou zkusi, nechce jinak :yes:
Kdo jednou zkusi, nechce jinak :yes:
Já to nezpochybňuju 😄 Na to jsou tu jiní...prostě se jim ten plakát na poličku bvedle matchboxů nehodí 😉
A až ho projedu tak bude vypadat líp?? >😁
Přesně, poslední pěkné a zajímavé auto E90 ideálně kupé
[odkaz]
[odkaz]
Nová 5er je etalon třídy, E-class i nová A6 na ni nemají.
A v čem na ní ztrácí? četl jsem dva testy BMW vs. Nová A6 obojí třílitry diesely a v obou případech byl vítěz testu Audi. A to i jízdím projevem, kde měla nižší spotřebu, lepší zrychlení i pružnost.
Dnešní auta německé D3 jsou na špičkové úrovni a jsou si naprosto rovnocenná a určitě by jsem si netroufl říct, že je jeden z nich ethalon a ostatní na něj ztrácí.
Dnešní auta německé D3 jsou na špičkové úrovni a jsou si naprosto rovnocenná a určitě by jsem si netroufl říct, že je jeden z nich ethalon a ostatní na něj ztrácí.
Nechci bejt hnidopich ale do "jízdího projevu" bych nižší spotřebu, lepší zrychlení i pružnost moc neradil. Jsou to spis atributy 3.0 TDI , kde audi proti BMW 30d opravdu neztraci 😉 Jinak s mas s temi etalony uplnou pravdu.
Od kdy se do jízdního projevu neřadí zrychlení a pružnost, ať už se jedná o subjektivní dojem, nebo objektivní měření..., u spotřeby je to spornější, ale i ta případně dokáže člověku zpříjemnit/znechutit celkový dojem z jízdního projevu... 😉
Osobne pojem "jizdni projev" chapu jako obecnou jizdni charakteristiku vychazejici ze zakladnich konstrukcnich veci jako je umisteni motoru, pohaneny napravy, rozlozeni hmotnosti atd. Samozrejme se na to neda nahlizet obecne, ale vzdycky na konkretni kus auta a jeho vybavu, typicky priklad obrovsky rozdil audi predokolka nebo quatro. Takze aby kari.laz zachoval objektivitu, mel by napsat komplet vybavu obou aut (xdrive, quatro, DSG, aktivni rizeni.....), vcetne motorizaci, protoze napsat obecne: "BMW vs. Nová A6 obojí třílitry diesely a v obou případech byl vítěz testu Audi. A to i jízdím projevem" je minimalne nepresny.
Mas ale pravdu v tom, ze motor do jizdniho projevu 100% patri, to sem se ja blbe vyjadril 😄
Mas ale pravdu v tom, ze motor do jizdniho projevu 100% patri, to sem se ja blbe vyjadril 😄
V testech o kterých byla "řeč" se srovnávaly srovnatelné verze, tedy A6 3,0 TDI quattro + 7st. DSG vs. 530d x-drive + 8st. steptronic, případně ještě vs Ečko 350 CDI 4matic 7st. automat.
Konečné celkové pořadí: A6, Ečko, 5er. Samozřejmě, že rozdíly byly celkově minimální a záleží na osobních preferencích...
Konečné celkové pořadí: A6, Ečko, 5er. Samozřejmě, že rozdíly byly celkově minimální a záleží na osobních preferencích...
To jsou přesně ty testy. JInak ještě doplním, že k jízdnímu projevu se počítá i projev motoru, kde byl motor v audi hodně vysoce hodnocen. Byl o něco tišší a měl kultivovanější chod než v BMW. Navíc vyzdvihli i lineární zátah. Popisovali to tak, že máte pocit, že Audi nezrychluje tak razantně, ale opak je pravdou.
Nic nechybí, nic nenadbývá, úžasné auto.
nebyla atmosfera v10 prece jenom lepsi?
Ano byla. Bohužel kvůli emisím už takové motory nebudou. Škoda 😒
Nebudou jenom u těch truhlíků v BMW. Mercedes má stojí atmosféru AMG 6,2 pořád a ani Audi se nevzdává svých osmi a dvanáctiválců. Nechápu, proč ti oslové tak vyměkli.
A počkej až přijde BMW 513i s tříhrnkem 1,3 sedmkrát foukaný 195KW/630Nm
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Vždycky je lepší vědět, než začneš se soudy. V AMG aktuálně dokončují vývoj V8 turbo o objemu do 4,5 litru pro příští ámgéčka. V audi jakbysmet, za dva roky sám uvidíš až vyjede nová RS6. Velká atmosféra s min. pětiset koňmi je mrtvá, a jde to čistě na konto nesmyslných emisních limitů resp. metodiky jejich výpočtu. :-!
Tak RS6 byla turbo i v minulé generaci. Ale pořád tu je RS5 a údajně by stejný motor měla mít i RS4
Řeč je o M5, předpokládám, proto zmiňuju RS6, M3 má taky atmosféru.
U té RS6 nejde ani tak o to turb👋a, jako o to, že má také přijít o dva válce, jako M5ka...
Neboj, jsem informován. Nicméně v řadě C zůstává nadále atmosférický 6,2 dokonce se zvýšeným výkonem. Tam se nic nezměnilo. Takže s těmi soudy jsi trochu mimo.
Auto bez kazu. Neexistuje jedinej špatnej šroubek, všechno sedí tak jak to sedět má. Popravdě si ale napišme, že tohle není nic pro kloboukáře, vajíčkáře a všechny ty garážové antoušky. Tohle žádá chlapa. Jestli tedy vůbec víš, co pojem chlap vlastně znamená... Zahoď empétrojku, sundej melír, umyj se, odlož náušnici, kup si kravatu, kožený kopyta, nějakej slušnej orloj a udělej ze sebe alespoň papírově toho chlapa. Pak se postav do fronty. Až přijdeš na řadu, tak se modli abys prošel...
BRAVO BMW :yes:
BRAVO BMW :yes:
Myslím, že tenhle styl M5 vystihuje dokonale.
Co ode mne k M5 concept? Netajím se tím, že nová 5er řady F10/11 je pro mě nejlepší BMW od roku 1998, kdy vyšla E46, takže jak hodnotit M5 F10 opravdu nevím, snad jen klišé dokonalé auto po všech stránkách..
Co ode mne k M5 concept? Netajím se tím, že nová 5er řady F10/11 je pro mě nejlepší BMW od roku 1998, kdy vyšla E46, takže jak hodnotit M5 F10 opravdu nevím, snad jen klišé dokonalé auto po všech stránkách..
lol.... vsetko sedi ako ma 😊)) vidim ze si v nom uz vela najazdil 😊)
kup kravatu ??? preto v bmw jazdia hlavne vymleti dementi s krkom hrubsim ako tvoje nohy dokopy v teplakoch 😊)) vidim ze styl BMW mas zmaknuty >😁
kup kravatu ??? preto v bmw jazdia hlavne vymleti dementi s krkom hrubsim ako tvoje nohy dokopy v teplakoch 😊)) vidim ze styl BMW mas zmaknuty >😁
Jsem velkým fandou firmy, ovšem nová M5 potažmo pětka je pro mně zmenšená sedmička, tzn. limuzína se vším všudy. Sportovní nádech jí vůbec nesluší, ale vůbec. To auto je k uzoufání nudné. Taková může být limuzína, ovšem ne sportovní sedan. A ty přeplňované motory, unifikované pro dalších pět aut... M5 měla vždycky svůj vlastní motor, který byl něčím vyjímečný... no prostě velké zklamání
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nova M5 nema chybu, auto se kterym se muz, jak ho spravne popsal GTI, neztrati v zadne situaci. Osobne se ale jeste o chloupek vic tesim na M5 tourig... Nemate nekdo info kdy by mohlo prijit?
Mmmm, počkejme si na první testy, ovšem takhle z papíru to je opět další ústupek původnímu výjimečnému postavení divize M. Místo jedinečné V10 tady je "nafoukané 550i". Nedělám si iluze, že snad nová M5 nebude rychlejší, pohodlnější a celkově schopnější, než ta minulá, ale zároveň se nemůžu ubránit dojmu, že je typickým obrázkem zeštíhlování výroby a důlazem, že se při vývoji šetří, kde se dá.
PS: Mohlo to dopadnout i hůř 😄
PS: Mohlo to dopadnout i hůř 😄
No, to jsou ty rychlé soudy od stolu. Stačí trochu se pošťourat v technice motoru z 550i a srovnat s eMkovým V8 a zjistíš, že ta střeva jsou natolik rozdílná, že kdyby BMW pro novou generaci předělalo V10ku z E60, tak na vývoji ušetří. Tohle turbení napříč spektrem výrobců nemá s náklady na vývoj a výrobu (resp. jejich snižováním) společného zhola nic. Je to čistě cesta, jak udržet příp. zvýšit mezigeneračně výkon a dostát nesmyslným emisním limitům. 😉
Ehm, co si pamatuju tak má akorát překopaný sací a výfukový trakt dovnitř véčka, možná nějaké zesílené části a pak už je vše jen "chiptuning" - jestli máš ale nějaký pěkný link k "prošťourání" motoru tak sem s ním, ať si mohu poopravit svůj názor, že jde jen o nahoněnou a "obyčejnou"4.4 biturbo. Prostě si nějak neuvědomuju zásadní konstrukční zásah do motoru nebo zásadní změnu jeho vlastností - potvrdil mi to i letmý průet článku tady na auto.cz. To že z něj tehdy při premiéře M SUV BMW dělalo málem nový motor, mi přišlo jako jeden z mnoha marketingových žvástů. Jestli by bylo drahší překopat 5.0 V10 pro EURO 5 nebo 4.4 V8 na větší výkon, to bych nerad soudil, nicméně u té atmosféry bych to selským rozumem možná viděl jako drahší variantu.
Šetření a náklady nejsou jen otázkou motoru, ale všeho. E46 měla vnitřní panely přichyceny vícebodově na bytelných šroubcích s podložkou, nová F10 má pár plastových kolíků - to je jen taková malá demostrace 😄 Ale krize samozřejmě donutila "ojebávat" náklady u všech značek.
PS: O tom, že turbobenzin je pravděpoodbně jediná budoucí cesta, jak projít EUROtest spotřeby je mi jasné, ale má základní myšlenka byla, že BMW stále ustupuje ze svých dřívějších pozic a poladěná 4.4 V8 to jen potvrzuje...
PS2: Už jsem to psal na autofun - čekám, kdy přijde první eMkový model v naftě a 😁rivu 😄 Vzhledem k současnému rozložení prodejů by to mohlo být pro BMW terno, páč spousta kupců by takovéto "M" viděla jako krásný budoucí vrchol svého pachtění za autem
Šetření a náklady nejsou jen otázkou motoru, ale všeho. E46 měla vnitřní panely přichyceny vícebodově na bytelných šroubcích s podložkou, nová F10 má pár plastových kolíků - to je jen taková malá demostrace 😄 Ale krize samozřejmě donutila "ojebávat" náklady u všech značek.
PS: O tom, že turbobenzin je pravděpoodbně jediná budoucí cesta, jak projít EUROtest spotřeby je mi jasné, ale má základní myšlenka byla, že BMW stále ustupuje ze svých dřívějších pozic a poladěná 4.4 V8 to jen potvrzuje...
PS2: Už jsem to psal na autofun - čekám, kdy přijde první eMkový model v naftě a 😁rivu 😄 Vzhledem k současnému rozložení prodejů by to mohlo být pro BMW terno, páč spousta kupců by takovéto "M" viděla jako krásný budoucí vrchol svého pachtění za autem
nuda, nuda a este raz nuda... ako obvykle u BMW...
...a ještě si k tomu neumí přiznat, že si na ten "sport" jen hrají, kulaci jedni BraMboroWí... >😁