V září letos opět triumfoval mezi luxusními vozy Mercedes-Benz S, druhá skončila třída R. V celkovém pořadí zcela dotáhla modernizovaná S-Klasse sedmičkové BMW. Celý trh luxusních limuzín se propadl o třetinu.
Koupit vybehovej model je vetsinou blbost at uz za nej das pul mega, mego nebo dve, ta suma jen odrazi na co mas a v jakych relacich se pohybujes. Zajimavy je, ze vybehovej passat se prodava porad vyborne, takze bych hledal duvody neuspechu A8 nekde jinde. Osobne si myslim ze je to jednoduse dano kvalitou, MB, BMW i Lexus jsou proste a jednoduse lepsi.
Porovnavat Pasika a A8 je mimo. Zvlast pri poctech kusu, ktere se umisti na trhu. A8 je urcena pro top managery, pripadne statni spravu. A pokud jsem top, pak vim, ze neni vhodne vypadat jako radovy dealer, coz se u luxusni limuziny dost casto stava.
O propadu ceny se ani nebavim.
Toyota je od Lexusu dost vzdialena - aspon co sa luxusu tyka. V kazdom pripade Lexus patri medzi BMW a MB. Lexus je kvalitny, ma mnohe technicke "fajnotky" a konkurencia ako BMW a MB ho povazuje za rovnocenneho hraca. Akurat Lexus nema (aspon v Europe) taky "cveng"
Tak nějak nechápu důvod tvé (aspoň teda mně zdánlivé - pokud se mýlím, tak se omlouvám)radosti nad neúspěchem Audi v luxusní třídě v měsíci září. Má to nějaký racionální důvod (jsi třeba zaměstnán u konkurenční firmy a proto te její neúspěch těší, případně tak něco?), nebo je to čistě kvůli "rýpnutí si" do GTIho? Protože v tom případě smysl těch diskuzí trochu nechápu. Obecně na zdejší diskuzi, dle mého názoru, panuje obrovská radost nad jakýmkoliv (dílčím) neúspěchem kterékoliv značky z koncernu VW (snad možná s výjimkou Porsche a Lamborghini) jen proto, že ta skupina lidí to jakoby musí dělat "na truc" člověku, který zde píše naopak, dle mého názoru přehnané(ale po literární stránce podle mě celkem pěkně psané) ódy na koncern VW. V tom případě ale celá diskuze ztrácí smysl, protože místo rozumného a slušného vyměňování názorů si zde člověk akurát tak přečte (často vulgární) útoky fanatických odpůrců a příznivců VW. Jinak,toto je, myslím, asi už 3. měsíc tohoto roku, kdy nebylo v ČR zakoupeno žádné Audi A8 (podle zdejších tabulek) a nikdo tu z toho nedělal žádný "humbuk", proto nechápu aktuální nadšení.
Ale jinak, teď již k samotnému autu - dle mého názoru je A8 pořád solidním autem své třídy, ale příjde mi naprosto logické, že zákazníci dávají spíše přednost MB-S a BMW 7, které jsou modernější a dle mého názoru i celkově lepší auta (to tak nějak, podle mého názoru, víceméně vyplýva už z té podstaty, že jsou to prostě o generaci novější auta). Řekl bych, že 24 prodaných kusů za 9 měsíců tohoto roku je ještě pořád velmi solidní výsledek pro již "výběhovou" A8. Já, i když je mi značka Audi sympatická a řekl bych o sobě, že jsem jejím fanouškem (nikoliv však dle mého názoru fanatikem), bych také nedával stejné peníze za starý model jako za novou generaci BMW 7 nebo modernizovanou S-klasse. Uvidíme, jak se prosadí nová generace A8 v této těžké konkurenci. Ale ta se má představit nejdříve asi až na jaře v Ženevě.
Bu! bu! bu! >:-[] To mas jedno, ktera strana sily >:D >:-[] Ted ale vazne - kdyz se tedy mame bavit v techto intencich, tak koneckoncu "zlo" muze byt, podle me, lepsi nez "dobro", staci se jen na veci divat z jineho uhlu. Komunisti, myslim, taky rikali, ze kapitalismus je zlo, ne? Ale v tomto pripade to "zlo" teda beru radsi (nechci sem tahat politiku, to byl jen takovy priklad) ;-)
P.S. Sorry, ze to je bez diakritiky, obcas si to neuvedomim a pisu bez toho.
Ja Audi beru naprosto v klidu, stejne tak GTI-ho, jen si do nej obcas musim rypnout protoze ON je ten kdo je mimo :-) Kdyz si k tomu prictes uminenost ditete, snahu o vseznalkovstvi, vyjde ti z toho idealni terc pro diskuterskou sikanu :-)