Novinky
Vampix(Diesel Power)
0
to je prostě další audi...V dnešní době se kromně R8 vyvíjejí všechny jejich řady pro mé gusto až moc podobně, jenom prostě větší. Jasně že v každém modelu jsou designové odchylky(bavím se ted o exterieru) ale mám z audin takovy jednolitý pocit. Všechno na jedno kopyto když to řeknu ostře a lidově. Každopádně bych se v budoucnu rád svezl, ještě jsem neměl tu čest. Jenom vím že S-klase je jak na kožené houpačce, uplně obyváček, ohledně luxusu bych asi vybral zatim S-klass tak uvidíme co nám audi nabídne😊
Přejít do diskuze
Tak ja som potom asi úplne mimo priemer, koncern nevyrába auto, ktoré by som si eventuálne chcel kúpiť...
těmi kvalitními vozy myslíš těch 5 Honda strojů co se ti za poslední dva roky rozpadlo, jak si psal minule?
Jen bych si dovolil u té Itálie připomenout Qporte. Ačkoliv to není úplně klasický konkurent k A8/7/S, tak přece jen svoje celkem pevné místo v tomto segmentu má. Jinak souhlas.
Ten kdo si kupuje A8 ho beztak bude mít max. 5 let a pak půjde z domu a případné poruchy jsou v rámci záruky opraveny bezplatně. Audi není žádný extra držák co se týká spolehlivosti starších ročníků, je tam hodně techniky a tá časem začne odcházet. Ale není to jen o vlastnich autech, je to i tom, jak se majitelé k autům chovají. Osobně jsem měl A4 1.8T Q a ta byla 8 let poctivě servisovaná u Audi v Itálii a s autem nebyl žádný problém. Jinak A8 určitě nesklame, protože za posledních pár let jde u Audi o mírnou evoluci než revoluci
Jistěže značky Fiat a Alfa v této třídě nic nenabízí - proč by taky měly? Konkurovaly by tak zbytečně koncernovému sourozenci Maserati Quattroporte.
Nevyhýbají to je pravda a každej koncern,každá automobilka má svoje specifický problémy.
Nejvíc myslím dává na frak Japoncům globalizace,Mazda-Ford,Nissan-Renault.
Ale jsou i tací,kteří těch problémů vůči konkurenci mají výrazně mín.
Nejvíc myslím dává na frak Japoncům globalizace,Mazda-Ford,Nissan-Renault.
Ale jsou i tací,kteří těch problémů vůči konkurenci mají výrazně mín.
Určitou "kliku" potřebuješ mít u všech "výrobků"..., nebo taky věříš např. některým místním "japanofilům", že "japonci" se vůbec nekazí...?
Vím o konkrétních lidech s konkrétními problémy a rozhodně se ani těm s japonskými auty, zdaleka nevyhýbají...
Vím o konkrétních lidech s konkrétními problémy a rozhodně se ani těm s japonskými auty, zdaleka nevyhýbají...
No jasne souhlas - jen jsem reagoval na vyse uvedene - Nelibi se ti A8, bude to tim, ze jezdis MHD - to je proste tak hluboka myslenka ze stala za zvyrazneni - OMFG 😄
Za tím tvým: "JÁ jezdím v kvalitních autech..." si tentokrát zapomněl dát aspoň tři-čtyři vykřičníky. >😒]
Ty máš tu samolibost snad vrozenou, asi musíš docela hrozně "smrdět samochválou"... >😁
P.S. Lidi co jezdí v opravdu kvalitních autech, jaksi necítí potřebu o tom všechny (a tím hlavně sami sebe) přesvědčovat... :-!
Ty máš tu samolibost snad vrozenou, asi musíš docela hrozně "smrdět samochválou"... >😁
P.S. Lidi co jezdí v opravdu kvalitních autech, jaksi necítí potřebu o tom všechny (a tím hlavně sami sebe) přesvědčovat... :-!
ze pises do diskuse pod clankem, ktery se jmenuje "Audi A8 - >😁 >😁 >😁 :no: :no:
To se mám posadit na *???
Kupoval jsi tak v hračkárně TDI-čka.
Já jezdím v kvalitních autech,nepotřebuji řešit kde co koupit ale asi tu ventiluješ svoje praktiky,podle sebe soudím Tebe. /label-moudro jsem našel na netu to není z mojí hlavy,jen aby jsi zase neplašil/
To se mám posadit na *???
Kupoval jsi tak v hračkárně TDI-čka.
Já jezdím v kvalitních autech,nepotřebuji řešit kde co koupit ale asi tu ventiluješ svoje praktiky,podle sebe soudím Tebe. /label-moudro jsem našel na netu to není z mojí hlavy,jen aby jsi zase neplašil/
Precetl jsem si tve prispevky o "koncernu" vyse jako napr. tento... "Mě stačí když vidím co mají známý kolem mě za problémy se slavnými TDI a ne jen s nimi a nemluvím o cenách dílů a servisu." ...a hned vidim, ze jsi bazarovy kovboj a se znamyma resis, kde na vrakaci sehnat levneji to ci ono. Uvedom si laskave, ze pises do diskuse pod clankem, ktery se jmenuje "Audi A8 - Nejbližší novinka luxusní třídy" a neplet si pojmy a dojmy z nejakeho golfu TDI 😄 Ja kupoval nekolik NOVYCH firemnich vozu TDI a problem nikdy zadny. 😉
Tos někde četl, nebo jen viděl v kině? Hlavně zas netvrď, žes na to přišel úplně sám... :😉
Jak podle toho "žiješ" jsi tu předvedl nejen ve 22:06... >😒]
Jak podle toho "žiješ" jsi tu předvedl nejen ve 22:06... >😒]
Jo jo, neboj, všiml jsem si, že se ti hned ulevilo..., někomu holt stačí použít tak ze tři "kouzelná" vulgární slova a hned je pro něj život o něco menší peklo... 😉
Koncern přece dělá tolik typů aut, že aspoň nějaké se musí líbit a nějaké zase naopak nelíbit, téměř každému...viz ty osobně..., (ale logicky třeba i já...) 😉
to není žádný AAA,je to server [odkaz]
tak si tam můžeš počíst klady i zápory a nebo si přidej svojí recenzi.
tak si tam můžeš počíst klady i zápory a nebo si přidej svojí recenzi.
tvuj nazor. Já tě nebudu přesvědčovat a kdybych chtěl tak tě odkážu na servis kde mi Preluda servisovali a jen by ti to potvrdili,na kupce co ho koupil ale nemám to zapotřebí jsi mi u prde...le a tvoje doměnky taky. Když tomu nevěříš tak nereaguj,nemůžu za to,že jsi socka co s bídou zaplatí výjezd jednou týdně na nákup,pokud máš čím ale to možná ani nemáš protože tu smrdíš od rána do večera,den co den a prudíš jak deb....
Protože ten ti k tomu něco navíc, zase nemůže dát to, co "má" naopak ta R8.
Tedy např. na supersport nevídanou použitelnost na "běžné" ježdění/používání, využitelnost výkonových parametrů i pro "běžného" řidiče... ideální třeba pro dobře placené sportovce >😒]
Tedy např. na supersport nevídanou použitelnost na "běžné" ježdění/používání, využitelnost výkonových parametrů i pro "běžného" řidiče... ideální třeba pro dobře placené sportovce >😒]
Ty tvoje "me***beprezentace" tvých životních superzkušeností s auty, tady pozoruju už déle a velmi se u nich bavím...
Kdyby byla jen z velmi malé části pravda to, co tu občas píšeš, rozhodně bys neměl tak silnou "potřebu" se tu tak často a "veřejně" ztrapňovat. Např. (opravdu trapného) zdůrazňování tvých nedostižných ("taxikářských") 10tis. km měsíčně mnoha vykřičníky, jsem si tu zdaleka nevšiml jen já...viz. několik reakcí na tebe...
S tebou nemá vůbec cenu (na rozdíl třeba od "Vašuta74") diskuse nejen na téma "auta"..., tvá "přirozená porucha osobnosti", kterou tady dnes velmi přesně vystihl "Andy" (ve 4:00), je tak silná, že je to opravdu jen ztráta času, podobně jako teď to tvé velmi "inteligentní" vypisování (jen další důkaz tvé "poruchy") "objektivních" zkušeností majitelů "koncernových" aut...
Klidně se tentokrát budu "opakovat" a okomentuji to slovy "Andyho": "Tvůj život musí být peklo. Ale nějak mi to neva...
Kdyby byla jen z velmi malé části pravda to, co tu občas píšeš, rozhodně bys neměl tak silnou "potřebu" se tu tak často a "veřejně" ztrapňovat. Např. (opravdu trapného) zdůrazňování tvých nedostižných ("taxikářských") 10tis. km měsíčně mnoha vykřičníky, jsem si tu zdaleka nevšiml jen já...viz. několik reakcí na tebe...
S tebou nemá vůbec cenu (na rozdíl třeba od "Vašuta74") diskuse nejen na téma "auta"..., tvá "přirozená porucha osobnosti", kterou tady dnes velmi přesně vystihl "Andy" (ve 4:00), je tak silná, že je to opravdu jen ztráta času, podobně jako teď to tvé velmi "inteligentní" vypisování (jen další důkaz tvé "poruchy") "objektivních" zkušeností majitelů "koncernových" aut...
Klidně se tentokrát budu "opakovat" a okomentuji to slovy "Andyho": "Tvůj život musí být peklo. Ale nějak mi to neva...
Nová osma asi osmý div světa nebude, přesto ti, co se jí budou moci podívat bez červenání do vočí, se mají na co těšit. Áosma je (bude) opět technickým a technologickým výkvětem Koncernu. Snažit se vyrobit či vyrábět střední prémiovku, to je ještě poměrně pochopitelná věc, ovšem vtlačit úspěšně svůj produkt do lux segmentu, to vyžaduje mistrovství. Mistrovství, na které nemají například ve Francii. Ani Peugeot, ani Reanult ani Citroen... končí o třídu nížeji (Peugeot, Citroen). Renault a v Itálii Fiat dokonce o třídy dvě. Alfa Romeo též... U AUDI to ovšem zvládli již v aktuální generaci a to co přijde, bude samozřejmě ve stejných intencích. Tedy designově neskutečně dotažená karoserie na technologicky a technicky špičkovém podvozku, s motory, které tvoří elitu světa.
Vrcholně technicistní charakter vozu, akcent na sportovní eleganci, s níž podle mého názoru velmi tvrdě nabourá pozici takové ikony, jakou je BMW7. S příchodem osmy zestárne rovněž S-klasse, ovšem z aktuálních designových počinů Mercedesu odtušujme, že to bude on, kdo bude i nadále v této až nadpozemské třídě kralovat.
A jízda? No... každý si jistě všiml, co dokázali u AUDI udělat s novou gnerací áčtyřky. A osm je dvakrát čtyři...
Tak mě napadá, že nejen vlastnictví, ono i jen svezení v autě této kategorie naplňuje člověka velkými pocity. Tam je totiž vrchol velkosériové produkce, a to vrchol napříč všemi reprezentanty. Zde již není prostor pro kritiku, zůstává jen neskonalý obdiv.
Na závěr nezbývá než politovat ty méně intelektuálně vybavené diskutéry, a to za bezostyšnou, příznačně tupou kritiku vozu, který, kdyby měli možnost se sním svézt byť jen několik kilometrů, byl by jim poskytl jeden z nejsilnějších zážitků jejich životů. Co naplat, být malým je údělem než... malých. Na jejich obranu snad jen připomenutí, že ze zaplivané zastávky jednadvacitky na Moráni se tahle auta posuzují vskutku bolestně...
BRAVO AUDI :yes:
Vrcholně technicistní charakter vozu, akcent na sportovní eleganci, s níž podle mého názoru velmi tvrdě nabourá pozici takové ikony, jakou je BMW7. S příchodem osmy zestárne rovněž S-klasse, ovšem z aktuálních designových počinů Mercedesu odtušujme, že to bude on, kdo bude i nadále v této až nadpozemské třídě kralovat.
A jízda? No... každý si jistě všiml, co dokázali u AUDI udělat s novou gnerací áčtyřky. A osm je dvakrát čtyři...
Tak mě napadá, že nejen vlastnictví, ono i jen svezení v autě této kategorie naplňuje člověka velkými pocity. Tam je totiž vrchol velkosériové produkce, a to vrchol napříč všemi reprezentanty. Zde již není prostor pro kritiku, zůstává jen neskonalý obdiv.
Na závěr nezbývá než politovat ty méně intelektuálně vybavené diskutéry, a to za bezostyšnou, příznačně tupou kritiku vozu, který, kdyby měli možnost se sním svézt byť jen několik kilometrů, byl by jim poskytl jeden z nejsilnějších zážitků jejich životů. Co naplat, být malým je údělem než... malých. Na jejich obranu snad jen připomenutí, že ze zaplivané zastávky jednadvacitky na Moráni se tahle auta posuzují vskutku bolestně...
BRAVO AUDI :yes:
TO klidne muzem 😉
Kdyz tu tedy resime ten R8 offtopic - znovu opakuju, ze mi nejde o to auto samotne - je urcite vyborne postavene a na prislusnost ke znacce i mimoradne povedene co se tyce designu, jen mi unikal duvod proc v teto kategorii vozu jit zrovna sem, kdyz za stejne prachy si muzu (teda ja ne, ale nekdo jiny yo) poridit to vsechno od nekoho, kdo k tomu prida jeste neco navic
Kdyz tu tedy resime ten R8 offtopic - znovu opakuju, ze mi nejde o to auto samotne - je urcite vyborne postavene a na prislusnost ke znacce i mimoradne povedene co se tyce designu, jen mi unikal duvod proc v teto kategorii vozu jit zrovna sem, kdyz za stejne prachy si muzu (teda ja ne, ale nekdo jiny yo) poridit to vsechno od nekoho, kdo k tomu prida jeste neco navic
Tak to byly uryvky z ankety nejmenovaneho aaautobazaru ohledne havarovanych individualne dovezenych (a spravovanych) vozidel do CR. No neni se vlastne cemu divit... 😄
Mělo auto nějaké poruchy?
1. Vadné kontakty u reproduktorů
2. Vadné kontakty u osvětlení levých zadních dveří
3. Olupování laku na řadící páce
4. Problematické uzavírání odkládací přihrádky u spolujezdce
5. Problematické otevíraní zavazadlového prostoru - výměna závěsů
6. Vadný parkovací systém - 1. reklamace = seřízení senzorů
7. Vadný parkovací systém - 2. reklamace = výměna řídící jednotky
8. Vadný parkovací systém - 3. reklamace = výměna senzorů
9. Velmi nesnadné otevírání pravých zadních dveří
10. Samovolné otevření zavazadlového prostoru při zhasnutí tlumených světel
11. Zlomená bederní opěrka v sedadle řidiče
12. V zimních podmínkách výrazný pokles brzdného účinku - dle informací od Vašich servisních techniků je to "normální" - způsobuje to vlhkost a posypová sůl
13. Uvolněná kůže manžety řadící páky v uchycení zámku řazení
14. Středová područka se zasekává - nelze ji vrátit do nejnižší polohy
15. Centrální zámek na DO - nespolehlivý - v několika případech nebylo možné auto zamknout resp. odemknout - zkoušeno oběma klíči
16. Odkládací prostor pod autorádiem - narušená povrchová úprava a vadné otevírání
17. Zlomená bederní opěrka v sedadle řidiče podruhé
18. Praskání žárovek v předních světlometech (3x během 14dní)
19. Odlupování laku na všech dílech z neměkčených plastů
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Auto jsem kupoval nové v květnu 2003. Do ujetí cca. 30.000 km jsem neměl jediný problém a s vozem jsem byl naprosto spokojen.
Ovšem v listopadu 2003 - to začalo - Během 6ti měsíců a ojetí dalších 30.000km jsem měl na voze více než 20 záručních oprav. Některé závady se objevovali i opakovaně a v servisu jsem byl prakticky každý týden.
Jednání ze strany Škoda auto bylo naprosto příšerné (možná tak před 15 lety by se dalo označit jako standardní) - Cituji: "Se Škoda auto nejste ve smluvním vztahu, tyto záležitosti řešte přes dealera, u kterého jste vůz zakoupil". Samozřejmě o svých zkušenostech se škodovkou budu informovat koncern VW - s něčím podobným jsem se dlouho nesetkal.
Rok ježdení se Superbem mě vyšel zhruba na 500.000 (samozřejmě nepočítám PHM, olej apod.) a přesto jsem rád, že jsem se ho zbavil.
Na druhou stranu musím přiznat, že motor 1,9 TDi se VW koncernu opravdu povedl - nabízí skvělý výkon při velmi solidní spotřebě PHM.
Martin Paluš
GSM: +420 724 345 303
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
1. Vadné kontakty u reproduktorů
2. Vadné kontakty u osvětlení levých zadních dveří
3. Olupování laku na řadící páce
4. Problematické uzavírání odkládací přihrádky u spolujezdce
5. Problematické otevíraní zavazadlového prostoru - výměna závěsů
6. Vadný parkovací systém - 1. reklamace = seřízení senzorů
7. Vadný parkovací systém - 2. reklamace = výměna řídící jednotky
8. Vadný parkovací systém - 3. reklamace = výměna senzorů
9. Velmi nesnadné otevírání pravých zadních dveří
10. Samovolné otevření zavazadlového prostoru při zhasnutí tlumených světel
11. Zlomená bederní opěrka v sedadle řidiče
12. V zimních podmínkách výrazný pokles brzdného účinku - dle informací od Vašich servisních techniků je to "normální" - způsobuje to vlhkost a posypová sůl
13. Uvolněná kůže manžety řadící páky v uchycení zámku řazení
14. Středová područka se zasekává - nelze ji vrátit do nejnižší polohy
15. Centrální zámek na DO - nespolehlivý - v několika případech nebylo možné auto zamknout resp. odemknout - zkoušeno oběma klíči
16. Odkládací prostor pod autorádiem - narušená povrchová úprava a vadné otevírání
17. Zlomená bederní opěrka v sedadle řidiče podruhé
18. Praskání žárovek v předních světlometech (3x během 14dní)
19. Odlupování laku na všech dílech z neměkčených plastů
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Auto jsem kupoval nové v květnu 2003. Do ujetí cca. 30.000 km jsem neměl jediný problém a s vozem jsem byl naprosto spokojen.
Ovšem v listopadu 2003 - to začalo - Během 6ti měsíců a ojetí dalších 30.000km jsem měl na voze více než 20 záručních oprav. Některé závady se objevovali i opakovaně a v servisu jsem byl prakticky každý týden.
Jednání ze strany Škoda auto bylo naprosto příšerné (možná tak před 15 lety by se dalo označit jako standardní) - Cituji: "Se Škoda auto nejste ve smluvním vztahu, tyto záležitosti řešte přes dealera, u kterého jste vůz zakoupil". Samozřejmě o svých zkušenostech se škodovkou budu informovat koncern VW - s něčím podobným jsem se dlouho nesetkal.
Rok ježdení se Superbem mě vyšel zhruba na 500.000 (samozřejmě nepočítám PHM, olej apod.) a přesto jsem rád, že jsem se ho zbavil.
Na druhou stranu musím přiznat, že motor 1,9 TDi se VW koncernu opravdu povedl - nabízí skvělý výkon při velmi solidní spotřebě PHM.
Martin Paluš
GSM: +420 724 345 303
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Mělo auto nějaké poruchy?
Ano má. Vibrace řadící páky při zařazeném čtvrtém rychlostním stupni.
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> K novému Superbu mě přivedl především jeho zdařilý design a široká servisní síť značky, což dnes platí i v zahraničí. Zpracování na mě působí velmi solidním dojmem, použité materiály rozhodně nepůsobí lacině. Drobné výhrady sice mám, například vložená ozdobná lišta palubní desky nesedí souměrně, občas někde něco povrzává nebo mírně poklepává, což si myslím k vozu této třídy již nepatří. K ergonomii interiéru rovněž žádné zásadní výhrady, snad vzdálenost řadící páky od ovládání klimatizace mohla být větší. Chybí mi ovšem prostory k odložení všech možný věcí, schránka na CD, místo na pet láhev, mobilní telefon apod. V tak rozměrném voze, kde není nouze o místo, mohli konstruktéři předvést mnohem víc fantazie.
Auto se dobře ovládá, dobře drží stopu, není hlučné (i když mám naftu systém čerpadlo-tryska), má (mělo) výborný zátah odspoda, skvěle brzdí. Vychytávkou je jistě dvojí možnost otevírání zavazadelníku.
Trochu se zamýšlím nad správností funkce „palubního počítače“, který mi ukazuje dlouhodobou spotřebu 5,8l /100km. Při tom po ujetí asi 400 km ukazuje palivoměr přesně na polovinu nádrže, což by logicky znamenalo, že na druhou polovinu musí vůz při počítačem deklarované spotřebě ujet ještě řádově 600 km, což považuji za vyloučené.
Od počátku mě zlobí uvedené vibrace řadící páky při „čtyřce“. Celkem 4x jsem měl vůz již v servisu s cílem závadu odstranit. 3x v autorizovaném servisu, kde se pokoušeli doladit usazení agregátu a přenastavit lana řazení. Vždy neúspěšně. Naposledy padlo rozhodnutí odvézt vůz zpět k výrobci na specializované servisní pracoviště. Po 14ti dnech se mi auto vrátilo neopravené a přiloženém protokolu stojí, že byla provedena výměna jakési vymezovací objímky v převodovce, a že při zkušební jízdě se již závada neprojevila. Vůz se mi každopádně vrátil se stejnou závadou zpět!
Horší je, že po demontáži a montáži agregátu zpět zřejmě nedošlo k dosažení původního nastavení motoru, a tak auto ztratilo podstatně na „jedovatosti“ při akceleraci. Čeká mě tedy další návštěva servisu.
Shrnu-li tedy všechna dosavadní fakta, dochází mi, že investice to zrovna vydařená nebyla. Vůz je evidentně v testech nedotažený, takže předčasně na trhu. Upadající kvalita koncernových (VW) vozů tedy dopadla asi i na škodovku a mě nezbývá než doufat, že se firemním inženýrům nakonec podaří moji záhadu rozluštit a příčiny eliminovat.
Jak vidíte z dosud ujetých km, je na nějaké širší hodnocení brzy. Na tyto stránky jsem vložil již hodnocení svých dvou předchozích vozů. TOYOTA zatím stále vítězí. Celkem jsem v životě „osedlal“ 22 různých aut, různých značek. Japonci (máme doma ještě další dva)mi zatím tak, jako tak vycházejí nejlépe.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Nevím
Ano má. Vibrace řadící páky při zařazeném čtvrtém rychlostním stupni.
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> K novému Superbu mě přivedl především jeho zdařilý design a široká servisní síť značky, což dnes platí i v zahraničí. Zpracování na mě působí velmi solidním dojmem, použité materiály rozhodně nepůsobí lacině. Drobné výhrady sice mám, například vložená ozdobná lišta palubní desky nesedí souměrně, občas někde něco povrzává nebo mírně poklepává, což si myslím k vozu této třídy již nepatří. K ergonomii interiéru rovněž žádné zásadní výhrady, snad vzdálenost řadící páky od ovládání klimatizace mohla být větší. Chybí mi ovšem prostory k odložení všech možný věcí, schránka na CD, místo na pet láhev, mobilní telefon apod. V tak rozměrném voze, kde není nouze o místo, mohli konstruktéři předvést mnohem víc fantazie.
Auto se dobře ovládá, dobře drží stopu, není hlučné (i když mám naftu systém čerpadlo-tryska), má (mělo) výborný zátah odspoda, skvěle brzdí. Vychytávkou je jistě dvojí možnost otevírání zavazadelníku.
Trochu se zamýšlím nad správností funkce „palubního počítače“, který mi ukazuje dlouhodobou spotřebu 5,8l /100km. Při tom po ujetí asi 400 km ukazuje palivoměr přesně na polovinu nádrže, což by logicky znamenalo, že na druhou polovinu musí vůz při počítačem deklarované spotřebě ujet ještě řádově 600 km, což považuji za vyloučené.
Od počátku mě zlobí uvedené vibrace řadící páky při „čtyřce“. Celkem 4x jsem měl vůz již v servisu s cílem závadu odstranit. 3x v autorizovaném servisu, kde se pokoušeli doladit usazení agregátu a přenastavit lana řazení. Vždy neúspěšně. Naposledy padlo rozhodnutí odvézt vůz zpět k výrobci na specializované servisní pracoviště. Po 14ti dnech se mi auto vrátilo neopravené a přiloženém protokolu stojí, že byla provedena výměna jakési vymezovací objímky v převodovce, a že při zkušební jízdě se již závada neprojevila. Vůz se mi každopádně vrátil se stejnou závadou zpět!
Horší je, že po demontáži a montáži agregátu zpět zřejmě nedošlo k dosažení původního nastavení motoru, a tak auto ztratilo podstatně na „jedovatosti“ při akceleraci. Čeká mě tedy další návštěva servisu.
Shrnu-li tedy všechna dosavadní fakta, dochází mi, že investice to zrovna vydařená nebyla. Vůz je evidentně v testech nedotažený, takže předčasně na trhu. Upadající kvalita koncernových (VW) vozů tedy dopadla asi i na škodovku a mě nezbývá než doufat, že se firemním inženýrům nakonec podaří moji záhadu rozluštit a příčiny eliminovat.
Jak vidíte z dosud ujetých km, je na nějaké širší hodnocení brzy. Na tyto stránky jsem vložil již hodnocení svých dvou předchozích vozů. TOYOTA zatím stále vítězí. Celkem jsem v životě „osedlal“ 22 různých aut, různých značek. Japonci (máme doma ještě další dva)mi zatím tak, jako tak vycházejí nejlépe.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Nevím
Rozumím, jen nevidím logiku hodnotit konkrétní auto, nebo jen jeho cenu, především na základě příslušnosti ke koncernu, aniž bych s ním měl aspoň krátkou osobní zkušenost...
Ale pokud tady o autech nemyslíš vážně opravdu vůbec nic, můžem se klidně bavit třeba o ženských... 😉
Ale pokud tady o autech nemyslíš vážně opravdu vůbec nic, můžem se klidně bavit třeba o ženských... 😉
Mělo auto nějaké poruchy?
V prvním roce a půl, ihned po zakoupení vozidla, neustále svítilo velké množství kontrolek upozorňující na nejrůznější závady. Vytištěné protokoly o chybových hlášeních měly několik listů. Auto se několikrát nerozjelo a bylo odtaženo do servisu. V servise v rámci záruky měnili baterku, rádio s podezřením na vysoký odber el. atd. Nic nepomáhalo. Až jednou přeprogramovali nebo možná vyměnili část řídící jednotky, která kontrolovala nabíjení baterie, všechny závady zmizely !!! Dnes kontrolka napájení ukazuje o 1V vyšší napětí. Nižší napětí baterie vyhodnocovala řídicí jednotka jako stav, kdy je potřeba odpojovat postupně méně důležitá zařízení až se auto zastavilo . Odtahová služba věděla, že stačí nastartovat auto se záložního zdroje ale aby si vydělali tak vždy auto odtáhli k prozkoumání. Z tohoto hlediska je auto dnes naprosto vpořádku.
Po ujetí 60000 km, při rychlostech kolem 170km/h a při lehkém přibrždění a následném prudkém přidání plynu,( automatická převodovka podřadila), objevily velice silné rázy. Převodovka byla v záruce vyměněna.
Po ujetí 60000 km začalo vrzání na spodku vozu. Závada odstraněna výměnou rozvodovky v záruce.
Do ujetí 120000 km auto bez závad.
Po ujetí 130000km oři zkušební jízdě pracovnika autoservisu se roztrhnul kovový ,,rozvodový" řetěz. Opraveno výměnou.
Od 150000km do 180000km klepání v motoru při nastartování. Porucha odstraněna výměnou kovového ,,rozvodového" řetězu v druhé polovině motoru.
Po klasické výměně rozvodů při 120000km (gumový rozvodový řemen) byla v ránci reklamace při 180000km vyměněna napinací kladka.
Po ujetí 180000km praskl chladič oleje servařízení.
Velice často poblikával pravý reflektor.Několikrát měněna halogenován halogenová žárovka. Nakonec závada odstraněna výměnou patice do které se celé světlo zasouvá.
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Skvělé jízdní vlastnosti pri rýchlem průjezdu zatáčky na vodě a sněhu. Elektronika mě několikrát zachránila před jistou havárií.
Velká prodleva mezi přidáním plynu a zrychlením. Dá se na to zvyknout.
Vynikající zrychlení. I při rychlostech kolem 180km/h je v autě ticho.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
V prvním roce a půl, ihned po zakoupení vozidla, neustále svítilo velké množství kontrolek upozorňující na nejrůznější závady. Vytištěné protokoly o chybových hlášeních měly několik listů. Auto se několikrát nerozjelo a bylo odtaženo do servisu. V servise v rámci záruky měnili baterku, rádio s podezřením na vysoký odber el. atd. Nic nepomáhalo. Až jednou přeprogramovali nebo možná vyměnili část řídící jednotky, která kontrolovala nabíjení baterie, všechny závady zmizely !!! Dnes kontrolka napájení ukazuje o 1V vyšší napětí. Nižší napětí baterie vyhodnocovala řídicí jednotka jako stav, kdy je potřeba odpojovat postupně méně důležitá zařízení až se auto zastavilo . Odtahová služba věděla, že stačí nastartovat auto se záložního zdroje ale aby si vydělali tak vždy auto odtáhli k prozkoumání. Z tohoto hlediska je auto dnes naprosto vpořádku.
Po ujetí 60000 km, při rychlostech kolem 170km/h a při lehkém přibrždění a následném prudkém přidání plynu,( automatická převodovka podřadila), objevily velice silné rázy. Převodovka byla v záruce vyměněna.
Po ujetí 60000 km začalo vrzání na spodku vozu. Závada odstraněna výměnou rozvodovky v záruce.
Do ujetí 120000 km auto bez závad.
Po ujetí 130000km oři zkušební jízdě pracovnika autoservisu se roztrhnul kovový ,,rozvodový" řetěz. Opraveno výměnou.
Od 150000km do 180000km klepání v motoru při nastartování. Porucha odstraněna výměnou kovového ,,rozvodového" řetězu v druhé polovině motoru.
Po klasické výměně rozvodů při 120000km (gumový rozvodový řemen) byla v ránci reklamace při 180000km vyměněna napinací kladka.
Po ujetí 180000km praskl chladič oleje servařízení.
Velice často poblikával pravý reflektor.Několikrát měněna halogenován halogenová žárovka. Nakonec závada odstraněna výměnou patice do které se celé světlo zasouvá.
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Skvělé jízdní vlastnosti pri rýchlem průjezdu zatáčky na vodě a sněhu. Elektronika mě několikrát zachránila před jistou havárií.
Velká prodleva mezi přidáním plynu a zrychlením. Dá se na to zvyknout.
Vynikající zrychlení. I při rychlostech kolem 180km/h je v autě ticho.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Mělo auto nějaké poruchy?
To to auto je samá porucha od samého začátku! To nejménší je že, hapruje elektriky.
Nefunkční teploměr .
Nefunkční stahování předních okének.
Nefunkční vyhřívání sedačky řidiče.
Multifunční ukazatel nečitelný.
Autorádio když, je chladno po otočení kolečka volume začne hrát na plný výkon a dá se stišit až po hodině ! A to má auto tu nejdražší originální aparatůru která, byla v té době možná koupit.
Brzdové čidlo bez kterého s automatem nikam nepojedete!
Automatická převodovka při řazení dost škube!
A to nejhorší už asi po deseti snaživých opravách teče olej s pod víka ventilů !!!
Cvakání z motoru!
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Toto auto je to nejhorší co jsem kdy měl. Čekal jsem že Audi A6 s pravidelným servisem bude trošku o ničem jiném!!! Je to opravdu jen drahej krám s ještě dražším servisem. Tomu kdo vymyslel u tohoto motoru těsnění pod ventilové víko bych na vždy přidělil toto auto bez možnosti výměny ať si s tím olejem užile blbec. Je to sklamání na celé čáře !! Audi jen nové nebo do tří let. Pak se z tohoto auta stává polikač peněz za servis!!!
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Komentáře (6)
To to auto je samá porucha od samého začátku! To nejménší je že, hapruje elektriky.
Nefunkční teploměr .
Nefunkční stahování předních okének.
Nefunkční vyhřívání sedačky řidiče.
Multifunční ukazatel nečitelný.
Autorádio když, je chladno po otočení kolečka volume začne hrát na plný výkon a dá se stišit až po hodině ! A to má auto tu nejdražší originální aparatůru která, byla v té době možná koupit.
Brzdové čidlo bez kterého s automatem nikam nepojedete!
Automatická převodovka při řazení dost škube!
A to nejhorší už asi po deseti snaživých opravách teče olej s pod víka ventilů !!!
Cvakání z motoru!
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Toto auto je to nejhorší co jsem kdy měl. Čekal jsem že Audi A6 s pravidelným servisem bude trošku o ničem jiném!!! Je to opravdu jen drahej krám s ještě dražším servisem. Tomu kdo vymyslel u tohoto motoru těsnění pod ventilové víko bych na vždy přidělil toto auto bez možnosti výměny ať si s tím olejem užile blbec. Je to sklamání na celé čáře !! Audi jen nové nebo do tří let. Pak se z tohoto auta stává polikač peněz za servis!!!
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Komentáře (6)
Mělo auto nějaké poruchy?
3 krát vyměněný filtr zpětných výfukových plynů, nefunkčnost vyhřívání zpětných zrcátek a zadního skla, zasekávání klik u zadních dveří, přepnutí do nouzového režimu po údajné poruše sondy výfukových plynů a další větší či menší drobnosti a to vše do 30000km v autě téměř za 2 mil. Kč
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Toto vozidlo bylo a je pro mne velkým zklamáním. Myslel jsem si, že jsem si splnil životní sen a skutečnost je, že jsem si pořídil velmi drahou noční můru. Největším zklamáním je přístup oficiálního importéra IVG, který reagoval na mé stížnosti velmi laxně. Dnes vím, že toto vozidlo je posledním Audi v mém životě a nikomu ho nedoporučuji. Jistě jsem měl "štěstí" na špatný kus,jak se říká, ale ten přístup importéra mě o svém předsevzetí utvrdil.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Komentáře (39)
3 krát vyměněný filtr zpětných výfukových plynů, nefunkčnost vyhřívání zpětných zrcátek a zadního skla, zasekávání klik u zadních dveří, přepnutí do nouzového režimu po údajné poruše sondy výfukových plynů a další větší či menší drobnosti a to vše do 30000km v autě téměř za 2 mil. Kč
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Toto vozidlo bylo a je pro mne velkým zklamáním. Myslel jsem si, že jsem si splnil životní sen a skutečnost je, že jsem si pořídil velmi drahou noční můru. Největším zklamáním je přístup oficiálního importéra IVG, který reagoval na mé stížnosti velmi laxně. Dnes vím, že toto vozidlo je posledním Audi v mém životě a nikomu ho nedoporučuji. Jistě jsem měl "štěstí" na špatný kus,jak se říká, ale ten přístup importéra mě o svém předsevzetí utvrdil.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Komentáře (39)
Mělo auto nějaké poruchy?
Auto jezdí víc na odtahovce do servisu než po cestě. Na Audi se kazí i to, co se jinde nepokazí za 10 let provozu. Nevím, proč nemůžu občas nastartovat, proč na mě svítí asi 45 kontrolek na palubovce.
Jediné co na autě funguje je zámek zpátečky, a ten je dodělaný od cizí firmy.
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Je to pekáč za nekřestanské peníze. Nechápu co na takovém autě stojí 3,5 milionu. Na předchozím autě se za 120000 km pokazila jedna žárovka. Připadá mi, že Audi na A8 zkouší kdeco nového, ale většina stojí úplně za h ...
Elektrika si žije vlastním životem, motor bere olej, ložiska odchází jak na nějakém laciném rumunovi.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Auto jezdí víc na odtahovce do servisu než po cestě. Na Audi se kazí i to, co se jinde nepokazí za 10 let provozu. Nevím, proč nemůžu občas nastartovat, proč na mě svítí asi 45 kontrolek na palubovce.
Jediné co na autě funguje je zámek zpátečky, a ten je dodělaný od cizí firmy.
Hodnocení auta a zkušenosti autora😒br /> Je to pekáč za nekřestanské peníze. Nechápu co na takovém autě stojí 3,5 milionu. Na předchozím autě se za 120000 km pokazila jedna žárovka. Připadá mi, že Audi na A8 zkouší kdeco nového, ale většina stojí úplně za h ...
Elektrika si žije vlastním životem, motor bere olej, ložiska odchází jak na nějakém laciném rumunovi.
Koupili byste další auto od tohoto výrobce? Ne
Přesně tak,to tady nikomu nevysvětlíš,za chvíli tu e😜erti jako white label budou zpochybnovat jestli máš vůbec rodný list. Tohle ti řekne každej kdo trochu dělá do aut a ví o čem je řeč.
Hele Navtechu fakt to neni zadna slava - VW jako normalni mainstreamova znacka je OK, ale kvalita je fakt trosku spatenka. Za poslednich 9 let jsem mel 3 ruzny (Bora,pasovec,pasovec) a jedine co z toho bylo skutecne neprustrelne a dal bych za to ruku do ohne je predchozi generace passatu - to byl delnik. Na druhou stranu ta soucasna byla tragedie a v servisu jsem byl veeelmi castym navstevnikem (namatkou jednotka/turbo a nekolikrat ta priserna elektrohydralucka rucni brzda)
mě není 18,trubičko,rukama mi prošlo cca 20aut za 20let a to od LADY 1500,Golfa III 1.8 66kW až Supru JZA70 twin turbo přec Corolly AE86,Cellicy,BMW,Peuegot a co já vím co všechno Myslím že mám nárok mít názor.
Nesmis to brat tak vazne ... cely tyhle debaty jsou jen zabava na ukraceni volneho casu ... nikdy nikdo nikoho nepresvedcil na zaklade par anonymnich prispevku. I kdyz vlastne s tim GTIckem se Ti to povedlo - cimz diky za tip
Cely ten forsprunk nezpochybnuju po technicke strance jen me bavi si z toho utahovat kdyz vidim jak je z toho cela ta paradni teplakova subkultura v CR uvarena (to si neber nijak osobne ) - no a rozdil mezi tou R8 a tim GTIckem co se tyce svezeni nebo nesvezeni je ten, ze nevidim duvod se vozit v necem co neplanuju koupit protoze to je za horizont mych fin. moznosti.
Cely ten forsprunk nezpochybnuju po technicke strance jen me bavi si z toho utahovat kdyz vidim jak je z toho cela ta paradni teplakova subkultura v CR uvarena (to si neber nijak osobne ) - no a rozdil mezi tou R8 a tim GTIckem co se tyce svezeni nebo nesvezeni je ten, ze nevidim duvod se vozit v necem co neplanuju koupit protoze to je za horizont mych fin. moznosti.
namám žádnýho a posledního co jsem měl nebyl špatný ale to byl VW ještě sám sebou.Mě stačí když vidím co mají známý kolem mě za problémy se slavnými TDI a ne jen s nimi a nemluvím o cenách dílů a servisu.Děkuji nechci a nekoupím.
Pravděpodobně (a skutečně) asi žádné, logicky, protože jsou tak "špatné"...a nejinak tomu bude i s tím Audi... 😉
Navíc jen Hondu už má (podle něj) pátou (kromě jiných "japonců"), tak jak by to VW/Audi "stihl"?
Navíc jen Hondu už má (podle něj) pátou (kromě jiných "japonců"), tak jak by to VW/Audi "stihl"?
Podle tvého vyjádření pod R8 spyder, čteš (s odporem) reklamy na Audi spíš ty, ale svezl ses někdy "aspoň" s klasickou osmiválcocou R8? Až se s ní svezeš, můžem tu diskutovat nad jejími přednostmi, nebo slabinami, takhle je to spíš jen ("pubertální") mlácení prázdné slámy...
Kdyby se ti totiž přitom svezení podařilo, (aspoň na chvíli) odložit své předsudky, velmi pravděpodobně bys zjistil, že je to podobné "prima value for money", jako si to nakonec napsal o G6GTI...
Kdyby se ti totiž přitom svezení podařilo, (aspoň na chvíli) odložit své předsudky, velmi pravděpodobně bys zjistil, že je to podobné "prima value for money", jako si to nakonec napsal o G6GTI...
to nebylo ted myšleno přímo proti A8,beru a píšu to jako celek VW. Ale když alternativa proti A8 tak jednoznačně Lexus,BMW
až to bude automobilka jako třeba BMW,Toyota,Honda,až bude mít kvalitní a spolehlivá auta ve kterých nebude napříč všemi modely a značkami pod křídly VW do očí bijící "koncernové ůspory",nespolehlivost a předraženost za nic,tak pak před nimi smeknu!!! Než něco od VW radši koupím Renault
Je to klidně možné, nejsem takový specialista na "bondovky" jako vy..., extrémní odpůrci Audi... 😉
Automat může být někdy i "špatně", ale rozhodně ne tento a v tomto případě... Chtělo by to opravdu pořádně vyzkoušet i s tou "paní domácí"... a nakonec je tu ještě i možnost toho manuálu...
BTW Olin byly lyze na kterych R. Moore jezdil v nejlepsim dilu cele 007 serie, tak treba je to mysleno takhle 😄
Pani domaci je v tomhle nejaka divna - jako ze automat je spatne ... nechapu - jak rikam je to s nimi potiz 😉
CO se tyce BMW mam to takove ambivalentni - par jejich modelum nerozumim, par mi prijde vytecnych - to GT jsem jako poprve videl nazivo a po spouste skeptickych kecu na netu se mi zdalo jako auto co dava smysl. Samozrejme je to uplne v jine rovine nez prevlecene VW ... to mi jako znacka fakt nevyhovuje. Ale smekam klobouk pred jejich marketingovym oddelenim, ktere dokazalo lidem "vysvetlit" ze to maji chapat jako premii rovnou MB a BMW
CO se tyce BMW mam to takove ambivalentni - par jejich modelum nerozumim, par mi prijde vytecnych - to GT jsem jako poprve videl nazivo a po spouste skeptickych kecu na netu se mi zdalo jako auto co dava smysl. Samozrejme je to uplne v jine rovine nez prevlecene VW ... to mi jako znacka fakt nevyhovuje. Ale smekam klobouk pred jejich marketingovym oddelenim, ktere dokazalo lidem "vysvetlit" ze to maji chapat jako premii rovnou MB a BMW
Vidím, že se jako správný "Bond" snažíš "mrskat" anglicky..., to ti chválím, snad ti to časem pomůže aspoň částečně "názorově" (zdaleka nejen co se týče samotných aut) poněkud dozrát...
Mé stránky vlastně vůbec nejsou potřeba, to co jsem napsal, ví totiž každý normální člověk a těm ostatním to stejně nikdo "nevyvětlí"... viz. "olin.007"
Mé stránky vlastně vůbec nejsou potřeba, to co jsem napsal, ví totiž každý normální člověk a těm ostatním to stejně nikdo "nevyvětlí"... viz. "olin.007"
nj,ty jsi Tu taky?? Ty aby jsi ponechal nějakou diskuzi bez svých vyjímečných názorů. Že už nemáš svoje stránky se svojí diskuzí pro svoje "white attitude".
Asi tak nějak (přesně), oni to "Bondi" nikdy neměli moc lehké, a když se navíc nejmenuješ James, ale "jen" Olin, musí to být skutečně peklo... 8-s
P.S. ...ale je to vlastně taky "jen můj názor"... navíc podle intelektuální úrovně obsahu většiny těchto příspěvků je i docela možné, že se jedná pouze o číselné označení jeho "ročníku"...
P.S. ...ale je to vlastně taky "jen můj názor"... navíc podle intelektuální úrovně obsahu většiny těchto příspěvků je i docela možné, že se jedná pouze o číselné označení jeho "ročníku"...
Tak BMW..., no vidíš a já si myslel, že ho taky moc "nemusíš" (pochopitelně zdaleka ne tak moc jako to Audi).
Moc nerozumím tomu o tom (dvouspojkovém) "automatu", chceš snad říct, že právě ty "dívky" ho nechtějí? 😉
Moc nerozumím tomu o tom (dvouspojkovém) "automatu", chceš snad říct, že právě ty "dívky" ho nechtějí? 😉
nevím proč,to je můj názor a ty můžeš bud souhlasit či nikoliod toho tu snad diskuze je.Ale neboj jsou i pozitivní věci na VW které vnímám i pochvalu by dostali. >😁
je tu rádoby "prémiovka" poskládaná z koncernových dílů. Tak balíkáři,kupte si prémiovku s přepínačema z Fabie,Seata atp. Jako je supersport R8 s volantem z TT >😁 :no: a plný dalších usporných opatření za "neuprosnou cenu". Zku...li Lamborghini ted budou prznit Suzuki,je mi na bliti z týhle globalizace a z VW zvlášt !!!!
5kove GT to bylo a nebylo spatne 😄
Noo je to tak prima, ze mozna nakonec i jo, jen pres ten automat se jaksi doma neumime prenest ... je to potiz s temi divkami 😉
Volvo ma svuj rok za par mesicu - s hvezdnou S60 ... nemuzu se dockat
Noo je to tak prima, ze mozna nakonec i jo, jen pres ten automat se jaksi doma neumime prenest ... je to potiz s temi divkami 😉
Volvo ma svuj rok za par mesicu - s hvezdnou S60 ... nemuzu se dockat
No jo, vypadlo mi tam bohužel jedno "a"čko!
Jak tě tak trochu "znám", byla to nejspíš Panamera..., co?
5kové GT jsem u tebe vyloučil a Volvo přece teď nic podobného "nevyplivlo". 😉
P.S. Jak moc prima "value for money"...? Až tak, že možná nakonec i "jo"?
Jak tě tak trochu "znám", byla to nejspíš Panamera..., co?
5kové GT jsem u tebe vyloučil a Volvo přece teď nic podobného "nevyplivlo". 😉
P.S. Jak moc prima "value for money"...? Až tak, že možná nakonec i "jo"?
Takze dekuji za navod - objevil jsem to teprve nyni 😄 Ano svezl a je to velmi jako VELMI prijemne. Rekl bych ze prima value for money 😄
Ano co se tyce 4 kruhu jsem obeti "pusalizace" a nikdy jsem netvrdil nic jineho ....
BTW kdyz jsme u te premie - videl jsem nazivo novy liftback od opravdove premie a vypada to opravdu zajimave - a ted jiz musim koncit nebot tech nekolik panaku vhiiisky by mohlo zapricinit jistou nekonzistenci myslenek 😉
Ano co se tyce 4 kruhu jsem obeti "pusalizace" a nikdy jsem netvrdil nic jineho ....
BTW kdyz jsme u te premie - videl jsem nazivo novy liftback od opravdove premie a vypada to opravdu zajimave - a ted jiz musim koncit nebot tech nekolik panaku vhiiisky by mohlo zapricinit jistou nekonzistenci myslenek 😉
A hned tu máme další a velmi "pohotový" příklad místní "pušalizace"...
Tentokrát je sice soukromá "statistická studie" na odlišné téma, ale opět ke stejné značce a jejich univerzálně "záporným" majitelům...
P.S. Zdar Vašute, už zase "točíš"... 😉
Na SZ neodpovídáš (dlouhodobě) ze zásady, nebo si jen zatím nekliknul na to "SZ" vpravo nahoře na konci (v té červené "liště")? :😉
Tentokrát je sice soukromá "statistická studie" na odlišné téma, ale opět ke stejné značce a jejich univerzálně "záporným" majitelům...
P.S. Zdar Vašute, už zase "točíš"... 😉
Na SZ neodpovídáš (dlouhodobě) ze zásady, nebo si jen zatím nekliknul na to "SZ" vpravo nahoře na konci (v té červené "liště")? :😉
Tak vsichni kolotocari, kluci z bazaru a namestci ve statnich podnicich radujte se .. vase modla za chvili dorazi 😉
Podľa mňa nejde len o "dnešný trend". Snaha o unifikáciu vzhľadu aút jednej značky, podľa môjho názoru, je prirodzená vec, ktorá sa prejavuje už dlhšiu dobu. Myslím si, že každá automobilka má záujem na tom, aby jej autá boli identifikovatelné podľa spoločných (designových) prvkov. Povedal by som, že je to aj taká určitá reklama pre danú značku, kedy aj ľudia, ktorí sa o autá príliš blizšie nezaujímajú, sú schopný poznať podľa designu, o model akej značky ide. Toto mám aj celkom vysledované v skutočnosti. Ide asi len o to, kto to robí v akej miere. Môžme povedať, že to napr. Audi dohnalo k dokonalosti, alebo tiež, že to Audi preháňa. Ide asi len o úhol pohľadu.
Ano, paušalizace je ovšem obecně problém lidí, kterému se asi nikdo z nás podle mě občas nevyhne. Možná je to tím, že přenést určité vlastnosti na celou skupinu je prostě jednoduché a lidé mají často raději jednoduchá (i když ne vždy správná) řešení. (obávám se, že teď sám sobě připomínám Kylie >😁 nic ve zlém)
Musím s tebou opravdu plně souhlasit, hlavně to rozdělování na "Koncern" a "zbytek světa" je zde snad místním koloritem. A asi zbytečně kvůli tomu tady často vznijakí nesmyslné spory.
Musím s tebou opravdu plně souhlasit, hlavně to rozdělování na "Koncern" a "zbytek světa" je zde snad místním koloritem. A asi zbytečně kvůli tomu tady často vznijakí nesmyslné spory.
Jsem opravdu zvědavý na novou A8. Trochu mě mrzelo, že ji Audi nepředstavilo na Frankfurtském autosalonu (i když se to samozřejmě již dopředu vědělo, že tam nebude). Audi to bude mít rozhodně velice těžké - Sko vypadá (a nejen to) pořád velmi dobře, sedma od BMW je také špičkový vůz, no a nový Jaguar XJ je podle mě také velmi povedený. O techniku se nebojím, Audi má rozhodně z čeho čerpat, o interiér také ne, tam to Audi taky umí, trochu mám strach o design exteriéru. Ne o to, že by Audi vypustilo do světa nějakou příšeru >😁 , ale o to, že proti stávající generaci bude až přĺiš málo změn. Podle mě sice aktuální generace vypadá pořád velmi dobře a hlavně velmi důstojně, ale přeci jen bych si přál aspoň trochu výrazněji viditelný posun. Nemusí to být žádná evoluce, ale taková přirozená evoluce (koneckonců, Audi to tak dělá, ale tady se trochu bojím, že to bude příliš málo, právě s ohledem na daný segment). Ale nemá asi smysl se nějak obávat předem. Uvidíme, co nám Audi nakonec představí (zajímalo by mě celkem kdy). Já držím palce, ať se Audi podaří opravdový "majstrštyk" - aby obstálo v silné konkurenci, tak je to koneckonců i nutné 😉
Osobně pochopitelně naprosto souhlasím, jen si navíc taky myslím, že tyhle naprosto základní věci, by měl každý dospělý, svéprávný a duševně zdravý jedinec "brát" jako samozřejmost a ne se tu "dobrovolně" ztrapňovat svými osobními "statistickými studiemi".
A pušalizace (tedy jákési zobecňování), která se ve tvé reakci také objevuje, je jeden z největších "nešvarů" (nejen) tohoto webu... Zde se totiž auta až příliš často "dělí" pouze na koncernová, německá, japonská, francozská, italská..., nebo jen na "zážehová" a "vznětová"..., což má často velmi podobnou logiku a výpovědní hodnotu, jako např. dělení na tmavá a světlá auta...
A pušalizace (tedy jákési zobecňování), která se ve tvé reakci také objevuje, je jeden z největších "nešvarů" (nejen) tohoto webu... Zde se totiž auta až příliš často "dělí" pouze na koncernová, německá, japonská, francozská, italská..., nebo jen na "zážehová" a "vznětová"..., což má často velmi podobnou logiku a výpovědní hodnotu, jako např. dělení na tmavá a světlá auta...
1.) Nechápu vůbec smysl této debaty - tento článek je o autě, ne o řidičích a jejich psychologii, ale dobře. Jinak ale doufám, že neposuzuješ modely nějaké značky podle řidičů, které v nich vídáš... 😐 :-! 😉
2.) A když už teda řešíme ty řidiče, tak to určitě máš částečnou pravdu - řidiči Audi(n) opravdu často jezdí velmi riskantně. Ovšem toto podle mě rozhodně není problém konkrétní značky. Mladíčci s čerstvým řidičákem většinou nemají ani Audi, ani BMW, ani nic podobného. K tomu, aby jezdili, tak jak jich mnoho jezdí, jim stačí "vytuněné" Golfy, Felcky, 205ky, ... To máš jako podle mě dost jedno - řidič v 911 může být naprosto slušný, který nikoho neohrožuje, jezdí bezpečně,... a taky to může být šílenec, který si vracečku projíždí dveřmi napřed v plném provozu. Určitě bych toto nepaušalizoval jen na Audi a jejich řidiče. Já jako nějak extrémně nejezdím (můžu koneckonců jen jako spolujezdec), ale absolovoval jsem již tisíce kilometrů na silnicích a nesčetně krát jsem viděl řidiče BMW, Audi, Mercedesů, Porsche, ... slušnější než řidiče Octávek, ... Ale opakuji, toto se opravdu podle mě nedá paušalizovat. Koneckonců je to jen a jen o charakteru lidí a lidstva jako druhu vůbec. A víme, jak na tom dnešní lidstvo je, že.... 😉 Můj názor
2.) A když už teda řešíme ty řidiče, tak to určitě máš částečnou pravdu - řidiči Audi(n) opravdu často jezdí velmi riskantně. Ovšem toto podle mě rozhodně není problém konkrétní značky. Mladíčci s čerstvým řidičákem většinou nemají ani Audi, ani BMW, ani nic podobného. K tomu, aby jezdili, tak jak jich mnoho jezdí, jim stačí "vytuněné" Golfy, Felcky, 205ky, ... To máš jako podle mě dost jedno - řidič v 911 může být naprosto slušný, který nikoho neohrožuje, jezdí bezpečně,... a taky to může být šílenec, který si vracečku projíždí dveřmi napřed v plném provozu. Určitě bych toto nepaušalizoval jen na Audi a jejich řidiče. Já jako nějak extrémně nejezdím (můžu koneckonců jen jako spolujezdec), ale absolovoval jsem již tisíce kilometrů na silnicích a nesčetně krát jsem viděl řidiče BMW, Audi, Mercedesů, Porsche, ... slušnější než řidiče Octávek, ... Ale opakuji, toto se opravdu podle mě nedá paušalizovat. Koneckonců je to jen a jen o charakteru lidí a lidstva jako druhu vůbec. A víme, jak na tom dnešní lidstvo je, že.... 😉 Můj názor
Nevím proč by někoho mělo zajímat čím zrovna ty jezdíš, teda pokud už vůbec máš řidičák... Prostoduchost člověka se se značkou jeho automobilu rozhodně nemění, čehož jsi/budeš i ty zcela jasným důkazem...
>😁 Střílíš slepé náboje >😁 .Jestli uhodneš v čem jezdím dostaneš dva bludišťáky 😉 .
A jen tak náhodou v čem jezdíš ty?Že by koncern vw? :-!
A jinak předjížění, jestli si myslíš že je normální předjíždeť cca 1 km dlouho kolonu za kombajny na cestě která už je jentaktak pro ten kombajn tak si potřes rukou s majitelem audi Q7(Zdravím!) který málem vletěl do protijedoucí auta v rychlosti okolo 100 km/h.
Nemluvě o dalším e😜ertovi s Q5 který jel v protisměru, v dlouhé a dobře označené jednosměrce okolo třineckého gymnázia.Nerozhlédnout se nejspíš ze zvyku na druhou stranu tak je na tom jedna paní hodně zle.
A jen tak náhodou v čem jezdíš ty?Že by koncern vw? :-!
A jinak předjížění, jestli si myslíš že je normální předjíždeť cca 1 km dlouho kolonu za kombajny na cestě která už je jentaktak pro ten kombajn tak si potřes rukou s majitelem audi Q7(Zdravím!) který málem vletěl do protijedoucí auta v rychlosti okolo 100 km/h.
Nemluvě o dalším e😜ertovi s Q5 který jel v protisměru, v dlouhé a dobře označené jednosměrce okolo třineckého gymnázia.Nerozhlédnout se nejspíš ze zvyku na druhou stranu tak je na tom jedna paní hodně zle.
chapu, ze z pohledu spolujezdce ve skodovce tvyho taty (kterej nadava na kazdou audinu, ktera ho predjela) to vypada nebezpecne, ale tomu se rika provoz, vis? 😄
Po technickej a kvalitatívnej stránke to bude určite dobré auto no nechápem ten dnešný trend robiť jedno auto a podľa potreby segmentu ho nafúknuť prípadne zfúknuť na požadovanú veľkosť. :no:
Jasně bejby >😒] ...
I kdybych toho fusiona měl(Jakože nemám 😄 ) tak to nemění fakt že největší prasata jezdí v audinách.Viděl jsem už mnoho nebezpečných situací, kde hlavní úlohu sehráli majitelé právě audin.Fakani apod. je to nejmenší zlo co rádi dělají.
I kdybych toho fusiona měl(Jakože nemám 😄 ) tak to nemění fakt že největší prasata jezdí v audinách.Viděl jsem už mnoho nebezpečných situací, kde hlavní úlohu sehráli majitelé právě audin.Fakani apod. je to nejmenší zlo co rádi dělají.
ty nezapres, ze jsi osel bez ridicaku 😄
a pokud nahodou ridicak mas, tipuju te na "suvicko" fusion dovezene po totalce z D a spravene u souseda v garazi :-!
a pokud nahodou ridicak mas, tipuju te na "suvicko" fusion dovezene po totalce z D a spravene u souseda v garazi :-!