Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v září 2009: Ve střední třídě Passat opět před Superbem a Mondeem

70 komentářů

RS
Tak to bude pro Passat asi poprvé a naposled 😉

Jinak koukám jak C5/407/Laguna válí...
P 407
Jak pořád dokola opakuji. ,,Lidé" autům nerozumí.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ano. A proto si někteří z nich kupují francouzské křápy.
fantomas aller en DS
Aby mohli pomáhať majiteľom vysokokvalitných, bezporuchových nemeckých vozidiel😒br /> [odkaz]
OndraH
:yes: >😒] Tak ted jsi mu to nandal jak nikdo jiný...
RRAAFF1
Ta C5 mě celkem překvapuje. Od ní bych čekal mnohem více prodejů u nás, je to designově velmi zdařilý auto, i nabídka naftových motorů je velmi dobrá (zato benál nic moc). U té Laguny to celkem chápu, ta nemusí dost lidem sednout designem, 407 už není úplně nejnovější, ale ta C5...
kuko
páni, tak ale pak musíte kupovat, kupovat, kupovat

Kylie sama ty čísla prodejů nemůže tahat do nekonečna >😒]
RS
>😁 :yes:
zlysoused
Superb combi už číhá. 😄
Ono je jasné, že Mondeo má vysoký podíl nafťáků😒br /> 1) Benzinové motory nic moc, těšme se na 1,6 Ecoboost, který přijde s faceliftem Mondea
2) 2.0 TDCI je mimořádně povedený motor, který dokáže s Mondeem pěkně zahýbat. Vždyť 0-100 km/h za 9,5s je výborná hodnota, navíc je motor kultivovaný.
3) Slevové akce nad 30% jsou často omezené právě na 2.0 TDCI motor, pak Mondeo ve výbavě Titanium s tímto motorem vyjde o nezanedbatelnou částku levněji než Focus se stejným motorem a výbavou, který je navíc v akci.

Ale jinak je vidět, že u první trojky čím dražší model, tím prodávanější. Já si to vyvětluji tak, že koncern VW klade důraz na kvalitu a spolehlivost aut. VW auta (Passat, Superb) jsou zaměřena více manažersky, Mondea špíše na rodiny.
Ještě jen dodám, že 2.0 TDCI motor čeká příští rok s příchodem faceliftu Mondea upgrade na Euro 5 a dostane do vínku 160 koní.
rest
odkial mas tuto info?
Prostě ji mám 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Samozřejmě, že diesel je jediná smysluplná volba. Ale samozřejmě ne v Mondeu a ne fordovsky diesel.

Nebo už jste někdy viděli fordovský diesel, se kterým se dá najet bez závažné poruchy 400 tisíc km? A už jste viděli někdy nějaké Mondeo s pohonem 4motion?

Jasným favoritem pro vozy této třídy je proto Passat, či Superb (samozřejmě TDI 4motion). :yes:
Avatar - iudex
iudex
No Mondeo s 4motion ani nikdy neuvidís, tak ako neuvidís BMW s TDI (malá nápoveda: ochranná známka) 😉
1) Bavíme-li se o VW traktorech v podání TDI, pak srovnávejme s podobně kultivovanými motory, tedy od Forda s TDDI, který byl v předchozí generaci Mondea. To je motor, který krom výměny žhaviček nepotřebuje žádnou jinou údržbu. Naprosto bezporuchový, bezproblémový, na palivo neháklivý motor. Bohužel vyšší spotřeba a TDI traktorový zvuk byly daní. Pak přišly poruchové motory TDCI v miulé generaci, v té současné jsou opět bezporuchové, bere-li se kvalitní nafta.
VW je dle mého názoru také bezporuchový, ovšem právě TDI motory mají traktorovitý projev.
fantomas aller en DS
VW je bezporuchový? Už dlhšie sa zamýšľam nad tým odkiaľ pramení to všeobecné povedomie, že autá VW sú bezporuchové, alebo menej poruchové ako ostatné. Len za posledný mesiac som sa stretol z 3mi ľuďmi, ktorý mali s Pasatíkom problémy. 1. na parkovisku pred našou firmou sa márne pokúša pohnúť Passat r.v.2008. Zablokovaná el. parkovacia brzda. 2. Dnes mi známy vraví, že nepríde, lebo manželka ostala visieť na dialnici ( odišlo jej čerpadlo )- Passat r.v.2006
3. Susedov Golf V je v servise, menia mu turbo....
Netvrdím, že sú to zlé autá, ale nie sú o nič lepšie ako vačšina konkurencie. Však aj rebríčky ADAC o tom hovoria.
Možná špatně řečeno. Koncern se velmi intenzivně zabývá poruchama svých vozů a jejich četností a velice proaktivně přijímá konstrukční opatření pro další výrobu. Je to vidět třeba na motoru 2.0 TDI 103 KW, který byl zprvu poměrně poruchový, po cca půl roce prodejů se na základě zpětné vazby udělala revize ústící ve zvýšení spolehlivosti.
Deadlift
To snad delaji vsichni, jo vlastne nekteri to delaji-vyladi drive nez to prodaji lidem, to je fakt.

VW tezi z toho, ze na narocnejsi Common rail preslo jako posledni. Ale nikde neni napsano, ze ty problemy, kterymi si prosla uz davno konkurence, je teprve u motoru s Common rail necekaji.

Dnes je rozhodne vetsi jistota koupit Common rail od Fordu, mozna PSA, nez od VW nebo Skody u kterych se jedna o motory teprve prvni generace.
[odkaz]
100oktanu
Nepleť si pojmy "první generace commonrailů" s pojmem "první generace koncernových commonrailů." VW rozhodně nemá CR z půlky let devadesátých. Jinak to pro tebe bude asi překvapení, ale čtyřválcové CR jsou u VW již ve své 2. generaci a v nejbližší době bude již třetí, jen se s tím koncern narozdíl od jiných navenek nijak nechlubí a prostě to jsou stále "2.0 TDI CR" apod. Jinak máš pravdu, někteří to napřed vyladí než to prodají... třeba ford kvůli tomu teď svolává 4,5 milionu aut zpátky do servisů že. 😉
Přestaň kecat kraviny. 4,5 milionu aut je svoláváno kvůli vadným přepínačům od Texax Instruments. Jsou to auta vyrobená do roku 2003. Děláš ze sebe, u lidí, který jsou informovaný, ze sebe akorát blbce...
A navíc se to týká pouze automobilů v USA a z USA dovezených do Evropy.
100oktanu
No blbce ze sebe děláš akorát ty, když si ani neumíš přečíst, ne co reaguji... :-!

Btw myslím že zákazníka nezajímá, kdo dodával nějakou součástku do jeho auta. On si prostě koupil značku XXX a co v tom je už není jeho starost...
pogo26
To dělá každý
Avatar - Ronault.
Ronault.
5x měněná váha turba třeba pro tebe vážnou poruchou rozhodně není, co?
kuko
Spotřebák :-!
Avatar - marek.g
marek.g
drobnosti... >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Když se někdo nudí... >😁
100oktanu
Od kdy se turbo váží... 😉 >😁
400tis. km ???
Pokud jezdíš pro PPL či DPD bude lepší zvolit jiný typ auta.
Avatar - Ronault.
Ronault.
On udělal půlmilionu trabantem, nediv se mu
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Kamarád má Mondeo z roku 2000 nebo 2001, má tam 2.0 TDDI nebo jak se to nazývá a má najeto do dnešního dne 380 000km, bez vážnější poruchy. Nemám fordy moc rád, ale házet do stejného pytle všechny auto kvůli toho, že tvůj soused má problém s Fordem s TDCI nebo dieselem obecně??? To je trochu trapné, zase 😄
Deadlift
1.6 EcoBoost? Nebude to u Mondea pravdepodobneji 2.0 EcoBoost 230+ PS? 😉
Ta 1.6tka má mít kolem 130-135 KW. Tak proč by ji nemohli do Mondea nasadit? Tím nepopírám, že tam nedají ani silnější Ecoboost.
Deadlift
Mohla, ale primarne se mluvi o 1.6 v Focusu a C-MAXu.

Meli by tam dat hlavne nejake 4x4.
adam344
Tyo tak Lancia Delta příjemně překvapila 😄
Mám z toho radost :yes:
zlysoused
To jo. Už začíná dohánět AR 159. >😁
karlitto00
Uprimnou soustrast majitelum novych Passatu ke koupi vybehoveho modelu. Kdyz uz bych mermomoci chtel VW, tak si aspon pockam na novej. Na druhou stranu, cemu se divim ze? 😄
webpaja
Do roku 2011? To by se nacekali. Proc menit neco co se prodava takrka samo?
Přijde do jara 2010. Ne nový model, ale výrazný facelift, stejně jako Golf není novým modelem, ale výrazným faceliftem. Ale VW to umí prodat jako nový model. Mají dobrý marketing.
Přijde do jara 2010. Ne nový model, ale výrazný facelift, stejně jako Golf není novým modelem, ale výrazným faceliftem. Ale VW to umí prodat jako nový model. Mají dobrý marketing.
karlitto00
Jiste, kloubouk dolu pred VW, oni rozhodne hloupi nejsou 😄
Deadlift
Ale jejich zakaznici asi ano. 😉
100oktanu
Bych řekl, že poměr inteligentních/hloupých lidí podle značky kterou pořizují moc nezjistíš. * jsou všude, jak u VW, Fiatu nebo třeba Fordu. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Hm, nebyl bych si tak jistý, vzhledem k tomu, že představení nové generace passatu bylo uspíšeno z 2014 na 2012, přestaly se objevovat i informace o faceliftu passatu současného, který měl přijít ve 2010. Vzhledem k tomu, že byly do passatu nasazeny CR motory nebo přístrojovka z CC plus nějaké další změny jen v rámci přechodu na modelový rok 2010, celkem bych si i tipnul, že tím je otázka faceliftu vyřízená, prostě nebude. A jaká má být nová generace passatu, která přijde v r. 2012? Předně, bude stát na podvozku vycházejícím z nového modulárního systému, který nemá pevné platformy, ale umožňuje mnohem více variability, různé rozvory, rozchody, různá zadní zavěšení. Nový passat bude mít větší rozvor i rozchod kol oproti stávajícímu, jeho celková délka se natáhne k 4,8m, bude mít zcela novou kabinu, prostě nové auto.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Kup si ojetý rendlík Klio a neonanuj před dospělými.
karlitto00
Ale ale, to je breku, ze by se nam ozvala potrefena husicka?
kuko
Adá se ti snaží vnutit svou káru. Dostal totiž parádní nabídku na GURU III s TDI, 400tis najeto >😒]
karlitto00
Jo, cetl jsem na jeho moje.auto.cz ody na stary TDI PD a bylo mi vse jasny 😉 >😁
Deadlift
Ty "stare" Passaty nakupuji "prikazem" hlavne nektere firmy, a ty moc na vyber nemaji, proste musi povinne brat koncern Skodu nebo VW jak jejich centralni vedeni pozaduje. 😉

Tak ze tezko nekdo bude resit, ze Passat je nestarsi, zastarele auto ve tride.

Nemelo by se take zapominat na Passat CC, ktery tahne upadajici prodeje stare generace, ktere je na trhu vice jak pet let bez faceliftu, je to mozna i rekord.

Protoze predchozi generace dostala facelift po celkem beznych 4 letech, soucasna evidentne doplatila na vznik CC. Tak ze je na druhe koleji a to nejen vizualne.

CC se nepocita zvlast, nebyt tohoto noveho modelu, stary Passat by byl davno v panu.
pavkin
Panebože, už to nehul. Myslím, že ostatní automobilky by dali nevím co za místo na té druhé koleji.
karlitto00
Proto jsem prave zacal tou kondolenci, je mi jasny ze velky procento prodanejch kousku jsou prave sluzebaky, kde jaksi skutecni uzivatele auta nemaji na vyber. Proto bych svymu sefovi (kdybych nejakyho mel 😄 ) moc nepodekoval.

Ale ti co si ho koupi soukrome urcite nespokojeni nejsou, pravdepodobne nezanaji nic jineho, takze jsou blazene stastni 😄

Ale je pravda, ze CC je opravdu pekny, tim me oci VW potesil.
Dixik2
Tak takovej mini-facelift byl už od MY 2009.Přístroje a volant z Passatu CC. [odkaz]
a najhorsie je na tom koncernove EXEO.. 8-s
preoblecena A4 na ludi ktovie ako nezabera
Avatar - iudex
iudex
Ja hovorím, ze chyba je v tom, ze Exeo prislo na trh prílis skoro. Majitelia predoslej A4 si ich v zásade stále uzívajú (zdravím Pierra)a este nejdú menit za novsie. Seat mal preto este pockat a Exeo priniest az o nejaký rok neskor, aby ho mal kto kupovat. >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
a co maji majitele A4 spolecnyho s prodeji exea?
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Není to ale špatné auto... takové social audi... pro některé, proč ne?
Deadlift
Proc jo? Social Audi je A3(Golf). >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak pánové radikální fandové jakékoliv značky. Minulý měsíc vedl Superb, co to bylo slávy, tento Passat, předminulý Mondeo, třeba jendou bude Insignia (i když je to dost nepravděpodobné)... budete tady zase pět opěvné ody na jakékoliv auto díky prodejům v jednom měsíci? 8-s
Avatar - T613
T613
ano, budete! >😁
Avatar - white label
white label
Jo v jednom měsíci ..., ale zapoměl si (hlavně) taky napsat v jednom malém státě... 😉
kuko
sice malý, ale pro automobilový svět zásadní >😒]
Avatar - marek.g
marek.g
přímo klíčový >😁
kuko
referenční, abychom zapojili i cizí slova :-! >😒]
kéž by se tam jednou objevilo toto: https😐/www.kodiaq.cz/…kce/supersport-C… />
:-! :-! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Well-being
Well-being
Jak tak koukám do tabulky prodejů, vidím že už zákazníci pochopili co jsou to francozské vozy. Nějaký čas to trvalo, ale stalo se. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ano situace se stale zlepsuje >😒]
kuko
To je pravda, hlavně v segmentech B/C a MPV 😉
Avatar - Ham.
Ham.
že existuje jen 6 výrobců schopných zaujmout trh a něco prodat. VW 50%, Ford 18%, Opel 8%, BMW 4%, Mazda a Toyota nad 3%. Ostatní neexistují. Smutná zpráva pro Frantíky, Taloše ale docela mizerie i pro šikmoočka (Honda, Hudla i další).
Avatar - Dinar
Dinar
Na trochu bohatších trzích si do výčtu zaznamenatelných můžeš přihodit ještě MB a máš celkem věrný obraz evropského trhu.