Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: MG 6: Zahájení výroby v Anglii (nové foto)

Výroba MG se vrací do Birminghamu, odstartuje 13. dubna 2011.
Zpět na článek
11. 4. 2011 11:02
11. 4. 2011 12:58
11. 4. 2011 15:31
11. 4. 2011 19:17
11. 4. 2011 11:02
interier
Exteriér ujde, ale ten interiér je hrozný 8-s . Motor je čínska záležitosť, alebo vychádza z nejakého pôvodného? Myslím že Rover používal 1.8i od Hondy...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pegas
11. 4. 2011 12:58
Re: interier
Vychází z původního 1,8 Turbo přímo od Rovera.Mimochodem nejlepší motor Rovera jaký se kdy vyráběl :yes:
11. 4. 2011 15:31
Re: interier
Ano motor je dost konstrukcne stary. Nechapu jak muze prezit po roce 2014.
Avatar - petrumr
11. 4. 2011 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2011 20:13
tohle bude trhák :)
pětikvalt s 1.8 benzínem, čínskej interiér, čínskej vzhled... to je starý dobrý MG :-) dealerům budou zákazníci rvát ruce.

u vyšších výbav stoji 1.8 tsi u škodovky octavie stejně jako tohle mg... nechci být patriot ale myslím, že i v británii bude mít škodovka lepší image.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pegas
11. 4. 2011 21:59
Re: tohle bude trhák :)
Ta první věta mě dostala >:D asi máte hodně zkušeností s MG a víte co je to vůbec za značku?Když tvrdíte,že starý dobrý MG je čína >:D

Nevím jak jste přišel na to,že Octavia stojí s podobným motorem stejně?
Raději se prve podívejte do ceníku ŠKODY a nepište tu bludy.MG 6 stojí v přepočtu 535000kč v plné výbavě i v kůži,zatímco Octavie s 1,8TSI terpve na 530 900kč začíná a to ve výbavě Ambiente :yes:
Jinak tabulkové porovnání je zde: [odkaz]
11. 4. 2011 22:06
Re: tohle bude trhák :)
tak ja si myslím, že MG je už mŕtva značka a bez poriadnej investície už nebude nikdy úspešná... Nakoniec henten ich nový počin vyzerá strašne a technicky už nebude môcť konkurovať dnešným autám na trhu... Možno si nájde pár zákazníkov spomedzi skalných prívržencov ale tým to bude končiť. A súhlasím s tvrdením fahrenaufderautobahn-em (príšerný nick), že MG podľa cien v minulosti nasadí vysoké ceny, že tá Škoda bude naozaj lepšia! A to jednoznačne... Ale je to fajn, že MG má stále zaritých fanúškov (bohužiaľ slepých).
Avatar - Pegas
11. 4. 2011 22:27
Re: tohle bude trhák :)
Angličani,bohužel dopovaní Čínou,se jí snaží obnovit.Ale jak se jim to povede to nikdo netuší.Docela si myslím,že auto je konkurence schopné,aspoň co ukazují první testy.Nesmyslím si,že je to postavené jako čínské auto.V Anglii se bude prodávat dobře,jinde v Evropě to bude problém,hlavně s dealerskou sítí.
Že je Škoda a kór Octavie jednoznačně lepší,to bych se dlouho hádal! :-!
A dělat závěry takto z fotografií je taky hloupost.
11. 4. 2011 22:31
Re: tohle bude trhák :)
když už tady šermuješ tou tabulkou, když jsem se na ní díval, tak je tam zajímavá věc. Octavia i MG mají 118 kW, ale maximálka u Octavie je 223 vs. MG 192 km/h.
Avatar - Pegas
11. 4. 2011 23:02
Re: tohle bude trhák :)
Hodně důležitá a podstatná věc >:D
Avatar - xjara
4. 12. 2013 12:33
Re: tohle bude trhák :)
Cim to asi bude? Ze by prevodovkou? Moje auto ma 169kW a take jede nekde kolem 230 km/h jen proto, ze ma jen pet rychlosti.
11. 4. 2011 22:36
Re: tohle bude trhák :)
Bohužel, jak vidím, stále spousta lidí nechápe jasnou ironii... :-) Asi tu těžko můžeme polemizovat nad tím, jak dobré auto nové MG bude, ale také bych se přikláněl k tomu, že je to jen další způsob jak prodat v Evropě čínská auta. Nejpravděpodobněji to skončí krachem a akorát zbytečným poškozením kdysi slavné značky - vzkřísit na úrovni? Proč ne, takhle raději odpočívej v pokoji...
Avatar - Pegas
11. 4. 2011 23:12
Re: tohle bude trhák :)
Něco pravdy na tom samozřejmě je,to chápu i já.Čína nás stejně jednou všechny dostihne :no: Angličani se ještě snaží značku trošku obnovit,taky jim nic jiného nezbývá,pokud by nechtěli,aby Čínani udělali z MG v Evropě úplnou šunku.Někdo ale musí MG propagovat >:D
14. 4. 2011 23:29
Re: tohle bude trhák :)
a) co se číny týče, šlo o ironii
b) co se cen týče, porovnávám srovnatelné, tedy ceny na britském trhu, na přepočty si kvůli rozdílům cen na trzích netroufám.