Novinky
... Ronault zatím poráží Provocateura o cca 500 kousků... >😁 >😁 >😁
Zrovna včera jsem se s kamarádem dohadoval jaké asi poměry panují na Francouzském trhu... koukám že jsem se docela trefil 😄 Jen podle tehle tabulky ma Renault přes 150 000 aut za 3 měsíce a když veme člověk průměrnou hodnotu 250-300 000 tak jsou to neskutečná čísla, jké peníze projdou automobilce rukama... zajímal by mě z toho čistý zisk 😉
Tak a teď čekám, jak mi GTI vysvětlí, že je Golf tak nějak trochu moc dole. Že by žabožrouti ještě pořád nechápali, co je pro ně nejlepší? >😁
Ale nejspíš se nedočkám, protože oslavné ódy se píšou jen ke článkům, kde se to hodí.
Ale nejspíš se nedočkám, protože oslavné ódy se píšou jen ke článkům, kde se to hodí.
Jak ti to případně vysvětlí GTI netuším, ale když se člověk podívá na TOPku v Německu, tak jsou ti "skopčáci" (s tím svým "autonacionalismem") úplní žabaři, proti "žabožroutům", jen u nich tu na to nějak nikdo neupozorňuje tak, jak to bývá pod německými, ale vlastně i evropskými prodeji... 😉
Ono Nemci krom nacionalni stranky maji trochu jine duvody k o krapet mensimu rozsahu domacich znacek. Precejen jejich dalnicni sit je dulezitejsi nez ve Francii, tam je jasne proc Francie dnes ani nema premiovou znacku. Z druhe strany u tech malych aut je ta nacionalni stranka podle me nizsi kriterium, pritom Fr subkompakty patri dlouho na spicku.
V TOP 10 to na úplném konci "zachraňuje" jen Polo, jako jediné nefrancouzské auto... Ale i tak, jen osm nefrancouzských vozů v TOP 30, a to je ještě polovina z toho seřazena na úplném chvostu tabulky...
P.S. S tou špičkou je to složitější, záleží jak co, jak kdy a jak se to vezme. Třeba takový prodejní trhák, P 206, byl na špičce (kromě prodejů) především v líbívosti designu, ale co se celkové kvality týká (tím teď nemyslím poruchovost), bylo to poněkud jinak, ne náhodou spolehlivě a pravidelně prohrával srovnávací testy napříč Evropou...
P.S. S tou špičkou je to složitější, záleží jak co, jak kdy a jak se to vezme. Třeba takový prodejní trhák, P 206, byl na špičce (kromě prodejů) především v líbívosti designu, ale co se celkové kvality týká (tím teď nemyslím poruchovost), bylo to poněkud jinak, ne náhodou spolehlivě a pravidelně prohrával srovnávací testy napříč Evropou...
S tím PS máš pravdu, sice ono třeba brát v úvahu, kdy se na trh dostavil, ale i tak to byl spíše jízdně trochu postarší počin.
V těch srovnávačkách "netrhal" konkurenci ani brzy po jeho představení...
Jízdně velmi slabý stín 205ky, o srovnání verzí 205/206 GTi raději nemluvě...
Jízdně velmi slabý stín 205ky, o srovnání verzí 205/206 GTi raději nemluvě...
Peugeot na ostré verze rezignoval někde u 106 XSI. Měl jsem možnost řídit a perfektní svezení i přes stáří. Od té doby je jaksi ticho na pěšině a opravdu mě nic krom R-CZ nenapadá 😐
Zase z druhé strany Clio II i ve verzi RS bylo velmi podařený kousek.
Zase z druhé strany Clio II i ve verzi RS bylo velmi podařený kousek.
Žabořrouti jsou také celkem velcí nacionalisti,a hodně frantíků si radši koupí káru z jejich pofiderní domácí provience,než od našich nejzápadnějších sousedů.Ono němci přece jenom v posledním století dvakrát rozbombardovali a znásilnili celou Francii,tak se nedivme,že tady němci nekralují. 😉
PS: kdyz jsme tam byli na navsteve v bohate rodine (maji sidlo i v Alpach, vlastni hrad), tak stejne nejvic jezdili MPV Renault 😉 Oni nedavaji vubec na odiv, ze maji prachy, i tak ziji...
A jazvo, Paříž je co do počtu obyvatel menší než ČR, ale zase větší, než Slovensko...