Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Francouzský trh 1Q 2011: Pořadí modelů (TOP30)

41 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak se jen podívete jak se tu v Česku máme špatně, podíl malých aut je ve Francii větší než u nás.
Avatar - jazva
jazva
Keď má každá rodina JEDNO veľké MPV(vo fr. celkom bežné) a k tomu na cesty do obchodu a pod. 2 malé autá, tak aký bude podiel tých malých áut? A to nehovorím o mestách ako Paríž, kde je veľké auto absolútna blbosť.
kuko
ideálne na poskakovanie po centre je predsa velké naftové SUV - vidieť to v Prahe aj Bratislave. To len tí žabožrúti furt musia byť iní >😒]
Avatar - jazva
jazva
Tu v našich končinách by som videl ako hlavnú príčinu veľkým počtom "zlatokopiek" a ešte potrebou ukazovania statusu. To sa na západe už nevidí. Tam to už majú roky zadelené(rozkastované 😉 ) . To len tu sa to ešte nestihlo sformovať...
hihihi
:yes😒br />
PS: kdyz jsme tam byli na navsteve v bohate rodine (maji sidlo i v Alpach, vlastni hrad), tak stejne nejvic jezdili MPV Renault 😉 Oni nedavaji vubec na odiv, ze maji prachy, i tak ziji...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Asi tak podobně, podle mě prostě Francouzi berou auto hodně jako spotřebák a do města je to pro ně zbytečné aby seděli v SUV
hihihi
...takova vyjimka bylo Saint Tropez, kde to byl samy Porsche Cayenne ;-\
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Úplně odhadem je poměr mezi malými auty a MPV 5 ku 1.
Avatar - jazva
jazva
A teba nenapadlo, že napr. len taký Paríž má viac obyvateľov ako celá ČR???? A čo myslíš, aké auto tam bude výhodnejšie vlastniť? 8-s
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Renault Clio?
Avatar - Krispos
Krispos
Skútr nebo kolo 😄
hihihi
Skutry spis v Italii, tam je to mazec 😉
Banjo
Skútry jsou taky otázka počasí - a v Itálii se dá na skútru jezdit skoro celý rok, aniž byste umrzli 😄
A jazvo, Paříž je co do počtu obyvatel menší než ČR, ale zase větší, než Slovensko...
Avatar - jazva
jazva
Niekde píšu 9,6 niekde 11 miliónov. Centrum má cca 2mil. Ale to je úplne nepodstatné z hľadiska dopravy...
Avatar - iudex
iudex
Nie nie, Paríž je plný skútrov, častokrát aj s takými all-weather poťahmi na nohy. Veľmi obľúbené sú tam také trojkolky s dvomi kolesami vpredu; písal som o tom i blog: [odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Tak skús ísť do centra Paríža s Q7: jednak cez niektoré uličky ani neprejdeš a jednak nikde nezaparkuješ. Ono je fajn, že Champs Elysées sú široké, ale odboč niekam a zistíš, že miesto je v Paríži veeeeľmi nedostatkový tovar. Preto sú Parisien racionálni a po meste pobehujú v Cliách a 207. Ako ale písali iní, neznamená to, že nemôžu mať v rodine niečo luxusnejšie a väčšie na víkendy mimo mesta či na letnú dovolenku pri mori.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Me se loni s tim mym kombikem stacilo motat po stredu Florencie. Co bych v ten moment dal za maleho Smarta 8-s
GeekStar
To je otázka mentality. Čech si za "třistapade" raději koupí deset let staré vylítané BMW, Francouz nového Megana. Čím chudší národ, tím víc mají lidé potřebu "ukazovat" peníze.
pogo26
Za "třistapade" tak možná Clio. Na Mégana v základu bude muset přitlačit na 500. Jinak zas tak chudý národ nejsme. Zvlášť pokud je ještě kde " brát ".
GeekStar
Chudí jsme především duchem 😄
pogo26
Nejen ve Francii - kromě Německa skoro všude.
Avatar - Anonym
Anonym
Jedna věc je prodej nových aut, druhá věc jsou celkové počty aut. Řekl bych, že mnoho obyvatel ČR jezdí v malém ojetém autě, které Francouz prodal do bazaru.
Avatar - Krispos
Krispos
... Ronault zatím poráží Provocateura o cca 500 kousků... >😁 >😁 >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já? 😲 Jestli myslíš probíhající sázku, tak vím jen o tom, že white label s Provocateurem se vsadili o to, jestli se prodá více Pol nebo Fiest.
Avatar - Krispos
Krispos
aha, tak WL...
Avatar - white label
white label
Jj, to jsem byl já, co s tím přišel...
Nechceš si taky přisadit, třeba na prodeje Volva C30? >😁
Avatar - J_Design
J_Design
Zrovna včera jsem se s kamarádem dohadoval jaké asi poměry panují na Francouzském trhu... koukám že jsem se docela trefil 😄 Jen podle tehle tabulky ma Renault přes 150 000 aut za 3 měsíce a když veme člověk průměrnou hodnotu 250-300 000 tak jsou to neskutečná čísla, jké peníze projdou automobilce rukama... zajímal by mě z toho čistý zisk 😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
+/- 8%
Avatar - manitou
manitou
Teda čučím na ty počty 206+ a Clio campus, to je teda nářez ! A Duster :yes:
Gater
Tak a teď čekám, jak mi GTI vysvětlí, že je Golf tak nějak trochu moc dole. Že by žabožrouti ještě pořád nechápali, co je pro ně nejlepší? >😁
Ale nejspíš se nedočkám, protože oslavné ódy se píšou jen ke článkům, kde se to hodí.
Avatar - white label
white label
Jak ti to případně vysvětlí GTI netuším, ale když se člověk podívá na TOPku v Německu, tak jsou ti "skopčáci" (s tím svým "autonacionalismem") úplní žabaři, proti "žabožroutům", jen u nich tu na to nějak nikdo neupozorňuje tak, jak to bývá pod německými, ale vlastně i evropskými prodeji... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ono Nemci krom nacionalni stranky maji trochu jine duvody k o krapet mensimu rozsahu domacich znacek. Precejen jejich dalnicni sit je dulezitejsi nez ve Francii, tam je jasne proc Francie dnes ani nema premiovou znacku. Z druhe strany u tech malych aut je ta nacionalni stranka podle me nizsi kriterium, pritom Fr subkompakty patri dlouho na spicku.
Avatar - white label
white label
V TOP 10 to na úplném konci "zachraňuje" jen Polo, jako jediné nefrancouzské auto... Ale i tak, jen osm nefrancouzských vozů v TOP 30, a to je ještě polovina z toho seřazena na úplném chvostu tabulky...

P.S. S tou špičkou je to složitější, záleží jak co, jak kdy a jak se to vezme. Třeba takový prodejní trhák, P 206, byl na špičce (kromě prodejů) především v líbívosti designu, ale co se celkové kvality týká (tím teď nemyslím poruchovost), bylo to poněkud jinak, ne náhodou spolehlivě a pravidelně prohrával srovnávací testy napříč Evropou...
Avatar - Ronault.
Ronault.
S tím PS máš pravdu, sice ono třeba brát v úvahu, kdy se na trh dostavil, ale i tak to byl spíše jízdně trochu postarší počin.
Avatar - white label
white label
V těch srovnávačkách "netrhal" konkurenci ani brzy po jeho představení...
Jízdně velmi slabý stín 205ky, o srovnání verzí 205/206 GTi raději nemluvě...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Peugeot na ostré verze rezignoval někde u 106 XSI. Měl jsem možnost řídit a perfektní svezení i přes stáří. Od té doby je jaksi ticho na pěšině a opravdu mě nic krom R-CZ nenapadá 😐

Zase z druhé strany Clio II i ve verzi RS bylo velmi podařený kousek.
Avatar - white label
white label
Už "nástupce" R5T, jedničkové Clio Williams, se povedlo...
pogo26
Je pravda, že Němci mají asi jediní v Evropě rozumný důvod kupovat prémii. I proto se tam asi 130 plošně nikdy nezavede.
pogo26
Tak jsem se na německou TOP30 podíval a je to tam stejné a spíš ještě horší než ve Francii.
19 Ford Focus
21 Nissan Qashqai
24 Ford Fiesta
25 Toyota Yaris
26 Hyundai i30
tibet23
Žabořrouti jsou také celkem velcí nacionalisti,a hodně frantíků si radši koupí káru z jejich pofiderní domácí provience,než od našich nejzápadnějších sousedů.Ono němci přece jenom v posledním století dvakrát rozbombardovali a znásilnili celou Francii,tak se nedivme,že tady němci nekralují. 😉
Avatar - white label
white label
Souhlas, ona ta druhá světová zas tak hrooozně dávno nebyla, a když se k tomu přidá i ten vzpomínaný nacionalismus (projevující se i jinde), horní tabulka začne dostávat podstatně větší logiku... 😄