Šanghaj 2011
prostě Audi. Pro toho, kdo ho neřídí a vídá ho jen zvenku, je to těžká nuda.
Tentokrát ovšem uvnitř s chybou - sloupek s ovladačema vedle řidiče je nějakej ergonomickej kompromis, koukám. Dákrát přivohnutej někam... to je pěknej kiks!
Tentokrát ovšem uvnitř s chybou - sloupek s ovladačema vedle řidiče je nějakej ergonomickej kompromis, koukám. Dákrát přivohnutej někam... to je pěknej kiks!
Nepamatuju, že by se výslednej výrobek tolik blížil prototypu jako v tomhle případě. A přitom je to tak žalostnej výsledek. Skoro až neuvěřitelný. Je vidět, jak veledůležitý jsou detaily, který to v tomhle případě posílaj celý do kopru.
Já myslím, že to bylo naopak. Nikdy se prototyp tak neblížil sériovce.
Souhlas! Sériovka úplně ztratila šmrnc prototypu, a je dost těžké se v tom vyznat. Myslím, že nakonec vypadá jako "připosraná", tak nějak divně k zemi stažený předek i zadek, což je vlastně úplně proti logice SUV... A ten interiér, tak ten se tedy Audi opravdu nepovedl. Tak strašně rozbité plochy, beze stopy elegance, nechápu. Vždyť poslední A6 interiér je tak krásný! O kvalitě materiálů a zpracování nepochybuji, ale nějak se vytratil duch posledních 5 let Audi. Proč jen na středovém panelu napodobují poslední MB céčko a éčko? Copak to jsou vzory k následování?! 😒
Srandovní mi připadá, jako kdyby nejdůležitější součástí designu se nyní staly světlomety. Debilní doba...
Srandovní mi připadá, jako kdyby nejdůležitější součástí designu se nyní staly světlomety. Debilní doba...
Tak tak. Jak už jsem psal - pohlavek zezadu, zepředu. Přední světla - kde jen to bylo teď vidět? Ahá... Kabaňova Škoda - no alespoň ta "céčka" jsou tam překlopená. Tak něják stylo-germano-koncerno-uno-poly-filharmo…
Neřekl bych, že kopírovali u MB. Spíš se potvrdilo mé podezření, že nová A3 bude mít interiér založený na A1, což je podle mě to nejhorší, co Audi v posledních letech předvedlo (výtka se týká hlavně oblasti rádia, vrchní část palubovky se mi líbí a vychází spíš z Q5). A co se týče celkového dojmu, jak řekl chytrák... síla je v detailech. Koncept mě zaujal víc, interiér, ač konceptuální, byl mnohem čistší. Člověk bude moci skutečně soudit až při osobním setkání, ale takhle od počítače bych volil Evoque. IMHO X1 ani Q3 se na něj nechytá. V designu určitě ne a vzhledem k pověstné neschopnosti BMW v terénu asi ani tam ne.
Vzhledem k tomu, jak je Audi masivně marketingově založená, se nemohu zbavit dojmu, že někde na světě je značná skupina lidí, které se tohle auto líbí. Minimálně na papíře. Anebo tohle celé je marketingový test.
Vzhledem k tomu, jak je Audi masivně marketingově založená, se nemohu zbavit dojmu, že někde na světě je značná skupina lidí, které se tohle auto líbí. Minimálně na papíře. Anebo tohle celé je marketingový test.
Evoque se po designové stránce také striktně drží konceptu a že to byl skutečně koncept. Podívej se třeba na A7, úplně stejná situace jako s Q3. Předvedený koncept byl už prakticky sériovou podobou (vždy jen zahodí tu ohromnou panoramku). Přijde mi, že Audi poslední dobou při představování konceptů používá již finální designový jazyk. Ukazuje je většinou rok před premiérou skutečného modelu, pravděpodobně už chybí jen vyrobit prototypy, vydat se na silnice a doladit mouchy. Sichrují se tak - pokud by byla reakce lidí negativní, tak by ještě mohli udělat změny s minimem nákladů. Jeden z mála skutečných konceptů u Audi bylo Quattro Coupe, ale to sloužilo pro předvedení budoucího vývoje designu Audi, stejně jako to bylo původně u R8 a dalších sportovních studií. Takže jeho exteriér je také už finální, změny budou spíš jen z praktických důvodů, jako je bezpečnost. Co se podle mě změní bude interiér. Ten byl sentimentem. Ale možná se tak líbil, že ho nechají jen s mírnými změnami.
Audi umí pěkné kombíky. Ale jejich SUV Q-řada je do jednoho děsivá. Alespoň že se Kočím bude parkovat lépe.
Jako Kristýnám, jo? >😁
Spletl jsem se, chtěl jsem napsat hloupým slepicím 😉
nebude bo přišla o půl mega. teď z toho bude max. tak Duster >😁
Podle posledního "nečekaného" objevu serveru tyden.cz to teď vypadá spíš na nějakou letitou ojetinu >😁
Javí sa mi, že tie fotky sú len Photoshop a nikdy štúdio neopustili; toto moc nevyzerá, žeby bolo naozaj fotené vonku: [odkaz]
to mi připadá neuvěřitelně trapný. že si nedají práci vyfotit auto v reálu, co?
je to síla, kam jsme to došli - oficiální fake fotografie. obzvlášť hnusný je tohle: [odkaz]
k autu se vyjadřovat nebudu - tahle kategorie jde mimo mě.
je to síla, kam jsme to došli - oficiální fake fotografie. obzvlášť hnusný je tohle: [odkaz]
k autu se vyjadřovat nebudu - tahle kategorie jde mimo mě.
No lebo na Place de la Concorde takto reálne nezaparkuješ. 😉
Ale je pravda, že je to úbohé. A potom tieto počítačové rendre niektorí jedinci používajú na svojich blogoch ako ukážku dokonalosti produktov VW. >😒]
Ale je pravda, že je to úbohé. A potom tieto počítačové rendre niektorí jedinci používajú na svojich blogoch ako ukážku dokonalosti produktov VW. >😒]
Ako už bolo spomenuté vyššie, nik nemohol reálne čakať iný výsledok od malého SUV od Audi, ako je na fotkách. Očakávateľné, zapadajúce do modelového portfólia Audi. Plnohodnotný konkurent X1, mne sa pritom páči viac, ako bavorská konkurencia. Len v interiéri (rovnako ako v X1) je vidieť, že to nie je to pravé orechové/prémiové. I v (iste plnej) prezentačnej verzii pôsobí stredový panel trošku chudobne, prázdne plastové plochy okolo audia moc prémiovo nepôsobia. Na druhej strane to asi je primerané veľkostnému a cenovému odstupu od Q5 (29900 € za Q3 vs. 37300 za Q5).
Summa summarum: aj keď to nie je dokonalé, v konkurencii kompaktných SUV je to stále zrejme najkrajšie a najvydarenejšie auto. Dávam 7/10.
Summa summarum: aj keď to nie je dokonalé, v konkurencii kompaktných SUV je to stále zrejme najkrajšie a najvydarenejšie auto. Dávam 7/10.
naprášiť to X1 po dizajnovej stránke nie je žiadny extra výkon, ale Q3 nevyzerá zle
interiér lepšie vybavenej verzii (predpokladám to čo je na fotkách) tiež OK, skor sa bojím toho základu. Ale ani tam to snáď nebude horšie ako v X1, ktorá má základ až nehodný bavoráka :no: Samozrejme je otázka, koľko ludí si kúpi X1 v základe....
interiér lepšie vybavenej verzii (predpokladám to čo je na fotkách) tiež OK, skor sa bojím toho základu. Ale ani tam to snáď nebude horšie ako v X1, ktorá má základ až nehodný bavoráka :no: Samozrejme je otázka, koľko ludí si kúpi X1 v základe....
tak už vímme, jak bude vypadat nové eso Seatu >😁
Jinak naprostá nuda, šeď, průměr. Oproti tomuhle je Volkswagen vrcholem kreativity. Na druhou stranu ale myslím, že zoufalců, co to koupí, bude obzvlášť u nás haba kuk. Je to totiž Audi.
Jinak naprostá nuda, šeď, průměr. Oproti tomuhle je Volkswagen vrcholem kreativity. Na druhou stranu ale myslím, že zoufalců, co to koupí, bude obzvlášť u nás haba kuk. Je to totiž Audi.
Je to docela pěkný, ikdyž by jsem od toho možná čekal o trochu více. Každopádně to zase vydrží dlouho koukatelný. Každopádně o hodně lepší než zrůdička X1.
Kdo potřebuje na autě vlnky a plameny, nechť se obrátí na Hyundai. Tady jste u Audi 😉
vývoj Q3😒br />
Ctrl+C (Q5) --> Ctrl+V (Q5) --> 0,95 * Q5 --> Q3
Vzdy som hovoril, ze v Audi maju dobru kopirku so zoomom. :yes:
A jinde zase mají špatné kopírky a hlavně nemají nic svého, co by mohli podobně evolučně "kopírovat"...
Tak já to vnímám tak, že člověk, který provádí evoluci toho samého si stojí za svým, věří mu - je spokojen s výsledky a věří, že přitáhne další a další lidi, tedy že odvedl dobrou práci. Lidé, kteří kradou design, závidí své konkurenci a snaží se uchopit jejich úspěch. A lidé, kteří pořád design mění, jsou ztracení a nevědí co chtějí.
Proto mi přístup Audi nevadí, protože z něj vyzařuje sebevědomí a úspěch. Vemte si Mac OS X vs. Windows. OS X prochází iterační evolucí už pěkně dlouho a Windows prakticky každou verzi zásadně mění rozhraní. Asi nebude problém uhodnout, co na mě působí příjemněji.
Já osobně pro svou práci mám benchmark kvality nastavená tak, že pokud se mi to líbí (zaujme mě to, překvapí mě to) i po letech, tak jsem odvedl dobrou práci.
Proto mi přístup Audi nevadí, protože z něj vyzařuje sebevědomí a úspěch. Vemte si Mac OS X vs. Windows. OS X prochází iterační evolucí už pěkně dlouho a Windows prakticky každou verzi zásadně mění rozhraní. Asi nebude problém uhodnout, co na mě působí příjemněji.
Já osobně pro svou práci mám benchmark kvality nastavená tak, že pokud se mi to líbí (zaujme mě to, překvapí mě to) i po letech, tak jsem odvedl dobrou práci.
OT: Akorat, ze Mac je porad stejne nestabilni, nekompatibilni a spatne zabezpeceny...ale to uz je na jinou debatu. A rozhrani pri zmene verze menilo taky, vzpomen si na prichod darwinovske OS X jakozto nastupce devitky.
ThinkPady jsou lepsim prikladem.
ThinkPady jsou lepsim prikladem.
OT: Lenovo mi nepřipomínej, někoho bych musel jít přerazit. OS 10 je logicky major release a nebude mít mnoho společného s OS 9. Stejně jako už blížící se OS 11 bude zřejmě výrazně odlišný od 10.7. OS X prošel 8 iteracemi, ve který se hlavně přidávala funkcionalita (například druhá iterace - 10.1 - byla kritická a opravovala řadu chyb), avšak filosofie (a tedy i podoba rozhraní) se výrazně neměnila. Když vedle sebe postavím 😜-Vista-Seven a vedle toho OS 10.4/5/6/7, tak je jasně vidět, kdo co jak moc mění.
Provozuji OS X, různé verze Windowsů, Solaris, OpenBSD, několik distribucí Linuxů a jednoduchý pohled do seznamu výpadků mi jasně říká, že nejproblematičtější jsou Windowsy. OS X není bez chyby, ale za poslední rok ani jeden výpadek. Zato u Windowsů v průměru 3 výpadky na stroj. Nemluvě o tom, že se mi jako vystudovanému softwarovému inženýrovi zvedá žaludek z vnitřní architektury Windows. A kdybych šel víc dozadu, tak to bude pro MS ještě horší. Tou dobou jsem měl spoustu smrtí kvůli ovladačům grafické karty. To mi stroje padaly jednou až čtyřikrát týdně.
Co se bezpečnosti týče, na Windowsech jsem neměl virus minimálně 5 let. To mi jen potvrzuje, že kvalitní ochrana na síťové úrovni je dostatečná.
Provozuji OS X, různé verze Windowsů, Solaris, OpenBSD, několik distribucí Linuxů a jednoduchý pohled do seznamu výpadků mi jasně říká, že nejproblematičtější jsou Windowsy. OS X není bez chyby, ale za poslední rok ani jeden výpadek. Zato u Windowsů v průměru 3 výpadky na stroj. Nemluvě o tom, že se mi jako vystudovanému softwarovému inženýrovi zvedá žaludek z vnitřní architektury Windows. A kdybych šel víc dozadu, tak to bude pro MS ještě horší. Tou dobou jsem měl spoustu smrtí kvůli ovladačům grafické karty. To mi stroje padaly jednou až čtyřikrát týdně.
Co se bezpečnosti týče, na Windowsech jsem neměl virus minimálně 5 let. To mi jen potvrzuje, že kvalitní ochrana na síťové úrovni je dostatečná.
Vidim, ze jsem narazil na znalce. :yes:
Ja jsem se počítači živil na vysoké, dodnes je to můj koníček. V současné době používám obě dominantní platformy (Mac Pro a ThinkPad X301) a neumím říct, co mi vyhovuje více.
Windowsy mají architekturu dost archaickou, registry jsou holt daní za zpětnou kompatibilitu. Vzhledem k jejich penetraci trhu si prostě Redmondští nemohou dovolit udělat tlustou čáru a začít nanovo. Apple to udělal a díky svému dokonalému marketingu to přežil.
OS X považuji za opravdu provozuschopný od Tigera, do té doby to byla jen přehlídka kernel panik a šedých smrtí v různých podobách.
Vinu za BSOD kvůli ovladačům nemůžeš přece házet na Microsoft, to je chyba a ignorance vývojářů softwaru pro GK. E😜erti na to byli v Matroxu. Profesionální karty za desítky tisíc a stabilita veškerá žádná. V současné době už je to lepší, ale stejně jsme dali přednost ATI. Můj kolega projektuje na HP Z600 s W7 a za celou dobu provozu ho nepostihl žádný pád. Mě na MacPro už párkrát totální zamrznutí potkalo, přitom děláme v podstatě tu samou práci v tom samém programu.
Přesně tak, dobrá síť je velmi důležitá.
ThinkPady jsem zmiňoval jako evoluci a stálé vylepšování již téměř dokonalého vzhledu a ergonomie. V tom jsou si s Audi rovni.
Ja jsem se počítači živil na vysoké, dodnes je to můj koníček. V současné době používám obě dominantní platformy (Mac Pro a ThinkPad X301) a neumím říct, co mi vyhovuje více.
Windowsy mají architekturu dost archaickou, registry jsou holt daní za zpětnou kompatibilitu. Vzhledem k jejich penetraci trhu si prostě Redmondští nemohou dovolit udělat tlustou čáru a začít nanovo. Apple to udělal a díky svému dokonalému marketingu to přežil.
OS X považuji za opravdu provozuschopný od Tigera, do té doby to byla jen přehlídka kernel panik a šedých smrtí v různých podobách.
Vinu za BSOD kvůli ovladačům nemůžeš přece házet na Microsoft, to je chyba a ignorance vývojářů softwaru pro GK. E😜erti na to byli v Matroxu. Profesionální karty za desítky tisíc a stabilita veškerá žádná. V současné době už je to lepší, ale stejně jsme dali přednost ATI. Můj kolega projektuje na HP Z600 s W7 a za celou dobu provozu ho nepostihl žádný pád. Mě na MacPro už párkrát totální zamrznutí potkalo, přitom děláme v podstatě tu samou práci v tom samém programu.
Přesně tak, dobrá síť je velmi důležitá.
ThinkPady jsem zmiňoval jako evoluci a stálé vylepšování již téměř dokonalého vzhledu a ergonomie. V tom jsou si s Audi rovni.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co tím chtěl autor říct?
Nevím, nečetl jsme to, ale nick mi říká, že to je kravina, od tohodle nicky nic rozumného a smysluplného, nebo dokonce ani něčeho, na co by se dalo reagovat nečekej a nemarni s ním čas.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V dvornom dealerstve Audi, priamo v Ingolstadte (Audi Zentrum) maju zamestnanca krstnym menom Gerd - vpravo hore na [odkaz]
Skoro ma vystrelo, ked mi podaval ruku a predstavoval sa mi priezviskom >😁
Skoro ma vystrelo, ked mi podaval ruku a predstavoval sa mi priezviskom >😁
Predpokladám že Q3 bude dizajnovo zastaralá tak o 5 minút. Ten bočný profil pripomína dožívajúcu A3 a zastaralé detaily ako kľučky dverí, či hmlovky tomu tiež nepridávajú. Zrejme sa šetrí kde sa dá. Dizajnu by som tlieskal len v prípade, že by sa malo jednať o nemecké kladivo na Duster. ;-\
Ak je Q3=Tiguan, tak potom Q5= Touareg? Alebo Q7=Touareg a Q5= ??? ? Som z toho voľajáky zmätený... >😁
Q3 a Tiguan (rodina Golf/A3), Q7 (dnes se dá říct rodina A7, původně byl prodáván jako model mezi A6 a A😄 a Touareg s Cayenne. VW nemá obdobu Q5 (rodina A4/A5).
Nejde mi o interné rozdelenie vrámci koncernu. Išlo mi skôr o to, že by Q3 mala byť konkurenciou X1(Juke, ASX) a nie X3(RAV4, Tiguan,Outlander...). Alebo sa mýlim?
I z toho co ti napsal, přece jasně vyplývá, že Q5 je konkurent X3 - "rodina" 3er, což je přímá konkurence "rodiny" A4/5... 😉
tak prečo ho tu v článku spájajú s Tiguanom? >😁
Q5 tam spojují s Tiguanem, kde? Jestli myslíš hned tu první větu pod nadpisem, tak tam přece právě spojují s Tiguanem Q3... 😉
no a tomu Tiguanu by mal byť konkurent Q5, či nie? Ak zabudneme na premiu, tak je to jedna trieda Q5,X3,Tigi,RAV4,CR-V... Q3 by mal byť o triedu nižšie. Ale ako som napísal na začiatku. Voľáky som z toho zmätený... >😁 😉
Tiguan by právě měl být neprémiovou konkurencí téhle Q3, proto ta věta v úvodu...
Q5, X3... jsou o třídu výš, než auta, které zmiňuješ, jen nemají až o tolik více prostoru v interiéru, což je pro prémii docela typické.
Q5, X3... jsou o třídu výš, než auta, které zmiňuješ, jen nemají až o tolik více prostoru v interiéru, což je pro prémii docela typické.
Kurňa, tak teraz som už celkom vedľa. To ako "neprémiový" Touareg je konkurentom Q5 a X3? Alebo asi lepšia otázka: Čo je vlastne konkurenciou Q5,X3, GLK v bežnej produkcii??? Koleos?Sorento, ix55???
PS: tým som samozrejme nechcel povedať, že Q5,X3 a GLK nie sú bežná produkcia... >😁
PS: tým som samozrejme nechcel povedať, že Q5,X3 a GLK nie sú bežná produkcia... >😁
Touareg je vlastně prémiový produkt neprémiové značky a logicky konkuruje Q7, Cayenne, ML, X5..., viz jeho cena a srovnávání v testech s podobnými produkty prémiových značek...
Jinak to zas tolik řešit nemusíš, tady se v prodejních tabulkách stejně SUV dělí jen na dvě skupiny, malá a velká. Koleos, Sorent👋ix35 patří mezi menší, ix55 mezi ty větší...
Jinak to zas tolik řešit nemusíš, tady se v prodejních tabulkách stejně SUV dělí jen na dvě skupiny, malá a velká. Koleos, Sorent👋ix35 patří mezi menší, ix55 mezi ty větší...
Co člověk může očekávat od německých designerů.... :no:
Auto, které se bude prodávat.......
Ano, budou to kupovat lidi bez vkusu, bez kreativity, lidi, kteří staví ošklivé katalogové domky v satelitech....
Jsem netušil, že autobusiness je hlavně o tom vyrobit neprodejnou krásu a zkrachovat. To je jako kritizovat kuchyni ve 4 během obědů, že vaří něco co nemusim proto, aby přežili, popř. generovali zisk.
Nevím, co máš na mysli tím katalogovým domkem. Asi máš ny mysli typový domek, jehož základní prezentace bývá v katalogu. Jinak tedy typový projekt domku může a bývá buď špatný nebo dobrý a o oné dispoziční, provozní nebo i výtvarné kvalitě fakt, jestli je typový nebo ne neříká naprosto nic. Platí to i pro ty individuálně navrhované, které si mylně spojuješ s kreativitou a podle tvých poměrně plochých představ i jakousi kvalitou. No a s auty je to podobné, púkud ovšem nejsi jenom opakovač frází, cizích myšlenek a stereotypů, mezi něž patří mimo jiné ono ubohé a prázdné tvrzení, že Němci neumí design, jsou nudní atd.....Zajímavé, jak lidé vynášející kreativitu a originalitu až do nebe sami tyhle vlastnosti postrádají, což je zběžně evidentní i v diskuzích na internetu.
A víš jaký je rozdíl mezi "katalogovým" domkem a nudným hnusným Audi na straně jedné a umolousaným panelákovým bytem na sídlišti a ojetinou na parkovišti před ním? No přece stav konta, míra vkusu ale taky míra zápšklosti a závisti. Někteří nemají na "katalogový" domek v satelitu, tak se utěšují tím, že je hnusný a jeho majitelé jsou hlupáci bez vkusu a kreativity. Jiní nemají na SUV od Audi (ale zpravidla ani na QQ nebo Yeti), tak píší, jak jsou SUVčka zbytečná a ta, co jsou ještě dražší, než třeba ona jmenovaná dvojka ještě hnusná.
- Koukni mámo, jak je to nový Audi hnusný. A kolik stojí. To si může koupit jenom blbec bez kreativity. Ale ten náš novej kombík Logan, to je něco, stojí čtvrtinu a přitom světlou vejšku vod silnice má úplně, úplně stejnou. A vzadu vodvezeme i tu skříň po prabábě. A to se do tý hnusný audiny nevejde ani náhodou....-
A víš jaký je rozdíl mezi "katalogovým" domkem a nudným hnusným Audi na straně jedné a umolousaným panelákovým bytem na sídlišti a ojetinou na parkovišti před ním? No přece stav konta, míra vkusu ale taky míra zápšklosti a závisti. Někteří nemají na "katalogový" domek v satelitu, tak se utěšují tím, že je hnusný a jeho majitelé jsou hlupáci bez vkusu a kreativity. Jiní nemají na SUV od Audi (ale zpravidla ani na QQ nebo Yeti), tak píší, jak jsou SUVčka zbytečná a ta, co jsou ještě dražší, než třeba ona jmenovaná dvojka ještě hnusná.
- Koukni mámo, jak je to nový Audi hnusný. A kolik stojí. To si může koupit jenom blbec bez kreativity. Ale ten náš novej kombík Logan, to je něco, stojí čtvrtinu a přitom světlou vejšku vod silnice má úplně, úplně stejnou. A vzadu vodvezeme i tu skříň po prabábě. A to se do tý hnusný audiny nevejde ani náhodou....-
A ktoré auto tohto segmentu by si pre kreativnych ľudí so vkusom odporúčal Ty?
Trochu vořech, pojmout tu celou krásu do hlavy, co? Rodokmen a segment bez kazu - komapktní prémiové SUV, co více si může mladý eurobýček přát, velikostně jde celá Evropa do menších rozměrů, technikou jsi na vrcholu světa a stylem jakbysmet. Aktuální doslovná trefa.
Kabina - samozřejmě audiovská, prvotřídní, přitažlivá, věcná. Jedním slovem - špica.
Co cenit na karoserii, no především tu vizuální (až) neesuvečkovou (nazaměňuj s politickou stranou) doslovnou nebetyčnou lehkost jetí, v tomhle to v rámci kompaktních prémiových cross/SUV AUDI dokonale natírá ixjedničce od BMW. Q3 nemá při bočním pohledu jedinej kaz, to auto prostě... sedne. Tradičně nebaštím diodové hady, ale to už asi patří ke koloritu současných prémiových garáží.
Je to neuvěřitelné, ale když se tak člověk porozhlédne po našich silnicích, v čem všem esuvéčkově jakoby vyvedeném se tu jezdí v této velikostní konfekci, je Q3 doslovným designovým pohlazením. Málo platné, v tomto segmentu snad jako v žádném jiném, platí známá pravda - prémiový jedinec, prémiový vůz...
BRAVOOOO :yes:
Kabina - samozřejmě audiovská, prvotřídní, přitažlivá, věcná. Jedním slovem - špica.
Co cenit na karoserii, no především tu vizuální (až) neesuvečkovou (nazaměňuj s politickou stranou) doslovnou nebetyčnou lehkost jetí, v tomhle to v rámci kompaktních prémiových cross/SUV AUDI dokonale natírá ixjedničce od BMW. Q3 nemá při bočním pohledu jedinej kaz, to auto prostě... sedne. Tradičně nebaštím diodové hady, ale to už asi patří ke koloritu současných prémiových garáží.
Je to neuvěřitelné, ale když se tak člověk porozhlédne po našich silnicích, v čem všem esuvéčkově jakoby vyvedeném se tu jezdí v této velikostní konfekci, je Q3 doslovným designovým pohlazením. Málo platné, v tomto segmentu snad jako v žádném jiném, platí známá pravda - prémiový jedinec, prémiový vůz...
BRAVOOOO :yes:
:no: nejsem si jistý zda máte pravdu a nebo máte rád audi a nedokážete se smířit s tím,že udělali trošku větší audi a3,tudíž naprosto nudné auto bez kousku originality,skutečně zapadající do šedivé řady Audi...Jejich přední části se takřka nedají odlišit,zadní části jsou řekněme slušně nezajímavé atd...ale nikdo jim nemůže upřít,že se prodávájí,přestože nevím proč...
Skvělý úspěch Audi :yes: :yes: :yes: Vývojáři zvládli náročný vývoj typu Ctrl+C, Ctrl+V a naprosto se odvázali při inovaci světelné techniky. :yes: A čtyři kroužky zachovali i pro další generace. Tomu říkám pecka. Stačí přitom zajít do superprémiového showroomu a začít hrát hru - najdi 10 rozdílů.
Tak s tim vorechem jsi to trefil presne, anis netusil jak - trochu toho, trochu toho, jeste trochu onoho a je z toho takovej nemastnej neslanej bastard... :no: :-!
Nedělejte si iluze - je to Audi. Není to vyloženě špatný vůz. Naopak - je to dobrý vůz. Sice trošku hybrid absolutně popírající cokoliv, co začíná na Cross či myšlenkou na užitkovost, ale je to ikona zlatokopiek a zlatých dětí. Budete jim závidět, můžete je nenávidět, ale bude jim patřit parkoviště před boutique či před klubem a roštěnky tam budou padat samostatně a dobrovolně. Má to styl, ale buďme upřímní, jinam než to města to není - pro to se to zrodilo a tomu odpovídá dokonale. Zkrátka Audi a Q.............was sonst..........(tedy ne do lesa, že...)
tos trefil přesně :yes:
zkrátka ideální vůz pro ty, co vyznávají životní styl AUDI, neboli Absolutně Unuděný Design a Image. Navíc žádná jiná značka u nás podle mě neztělesňuje lépe slogan "Já na to mám...". Ale to je spíš problém naší kotliny.
zkrátka ideální vůz pro ty, co vyznávají životní styl AUDI, neboli Absolutně Unuděný Design a Image. Navíc žádná jiná značka u nás podle mě neztělesňuje lépe slogan "Já na to mám...". Ale to je spíš problém naší kotliny.
Ty nevíš o životním stylu majitelů Audi (nebo MB nebo BMW nebo Jaguaru nebo...) zhola nic a tak si představuješ 😄 ...no a Tvé představy...zkrátka, pleteš si pojmy slogan a Logan. 😄
jestli ono to není tak, že jsem naopak Audi měl a vím, o čem píšu. mysli si co chceš je mi to jedno ;-\ ono na tom totiž vůbec nezáleží jestli Audi zrovna vlastním, nebo budu vlastnit, nebo vlastnil či ne.
Podle mě je Audi v současnosti jedna z nejméně kreativních automobilek. Což jí na trhu přináší úspěch. Mě to ale neoslovuje.
A proti Loganu nic nemám. Cena odpovídá nabízené hodnotě a na nic se nepřetvařuje.
Podle mě je Audi v současnosti jedna z nejméně kreativních automobilek. Což jí na trhu přináší úspěch. Mě to ale neoslovuje.
A proti Loganu nic nemám. Cena odpovídá nabízené hodnotě a na nic se nepřetvařuje.
Aha, takže ty jsi byl taky ten, "co vyznává životní styl AUDI, neboli Absolutně Unuděný Design a Image" a svým vozem jsi ztělesňoval slogan "Já na to mám...".
Takže ten problém naší koltliny, je vlastně i tvůj, teda než si náhle "prozřel", že? :😉
>😒]
P.S. Tomu, žes byl zrovna ty, někdy majitelem (nového) vozu značky Audi, věřím asi tolik, jako těm Bártovým "půjčkám". Samozřejmě vycházím "jen" z obsahu tvých příspěvků/reakcí...
Takže ten problém naší koltliny, je vlastně i tvůj, teda než si náhle "prozřel", že? :😉
>😒]
P.S. Tomu, žes byl zrovna ty, někdy majitelem (nového) vozu značky Audi, věřím asi tolik, jako těm Bártovým "půjčkám". Samozřejmě vycházím "jen" z obsahu tvých příspěvků/reakcí...
Klasický rohYpnol. Prodeje Škodovek - problé naší kotliny, prodeje Audi - problém naší koltliny... A co třeba ten dnešní článek o prodejích ve švajcu, nebo to je snad taky naše kotlina....? 8-s 😉
Já nepsal o PRODEJÍCH, ale o VNÍMÁNÍ značky 😉
Takže švýcaři, na rozdíl od nás, vnímají značku Audi (nebo Škoda) mnohem negativněji než my, a proto je kupují víc, než jejich přímou konkurenci? >😒]
Ona je pravda, že v zahraničí (tzv. na západě 😄 ) nevnímají Audi vždy úplně rovnocenně s BMW. A to nutně není špatná věc, protože právě vysoce vnímané značky mají největší problémy s hlupáky, kteří se chtějí jen předvádět, a tak poškozují jejich jméno. Já bych řekl, že v posledních letech je vidět velký odliv blbců z Bavoráků do Audin. Mercedes je částečně chráněn svou pověstí auta pro důchodce - to řadě frajerů vadí.
To je to stigma - pokud je tvůj produkt symbolem bohatství a úspěchu, tak jsi primárním zbožím ubožáků, kteří se jen předvádí.
To je to stigma - pokud je tvůj produkt symbolem bohatství a úspěchu, tak jsi primárním zbožím ubožáků, kteří se jen předvádí.
ok, tak to ještě upřesním. Psal jsem o tom, jak je podle mě vnímáno Audi U NÁS.
To, kolik se čeho kupuje, je otázkou nejen vnímání, ale i kupní síly. A proč se ve Švajcu prodává Audi dobře? Ve Švýcarsku jsem nebyl tak nebudu hodnotit něco, o čem nemám přehled. Třeba se jim trefilo Audi do vkusu.
BTW. nikdy jsem nepsal, že Audi dělá špatné produkty. O A7 bych dokonce byl ochoten uvažovat, kdybych stál o daný typ vozu.
Ale představení Q3 - zkrátka inovace jako hrom :no: A opět - netvrdím, že technicky to bude krám... Jen že to má absolutně unuděný design a image.
To, kolik se čeho kupuje, je otázkou nejen vnímání, ale i kupní síly. A proč se ve Švajcu prodává Audi dobře? Ve Švýcarsku jsem nebyl tak nebudu hodnotit něco, o čem nemám přehled. Třeba se jim trefilo Audi do vkusu.
BTW. nikdy jsem nepsal, že Audi dělá špatné produkty. O A7 bych dokonce byl ochoten uvažovat, kdybych stál o daný typ vozu.
Ale představení Q3 - zkrátka inovace jako hrom :no: A opět - netvrdím, že technicky to bude krám... Jen že to má absolutně unuděný design a image.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Švorcáci a nýmandi všech diskusí mají mejdan, AUDI uveřejnilo první obrazovou informaci o autě, které jim bude od rána do večera připomínat kde je jejich životní flek. A připomínat jim také bude, kde je životní flek těch, kdo v qvéčku budou jezdit. Jen a než to je traumatem horní diskuze.
Zatím víme, že vzadu nebude ráhno od klepadla ale čtyřprvek, že si dopředu můžeš nechat zapasovat nejlepší benzínový dvoulitr světa a že uvnitř to technici a estetici od AUDI stvořili pro ty, co se nemusí utešovat, že bakelit na jejich přístrojové desce je technologickým výkřikem třetího tisíciletí.
Jedna dobrá myšlénka tu však zazněla, kolega tu někde píše, že AUDI jsou auta, z nichž přímo čiší, že "na něj mám". S tím lze velmi radostně souhlasit. Jen snad je potřeba doplnit, že takovýto charakter požívají nejen audiny, nýbrž všechna auta... A právě v tom je ukryto psychologické centrum prokletí všech švorcáků světa.
Konečně je potřeba se vyjádřit k pubertálním soustavně nudným charakteristikám v podobě - nuda a šeď. Zde snad jen krátké doporučení - navleč tepláky a vyhlédni z balkónu směrem k tatínkovu autu. Tam hledej prazáklad svých životních autokomplexů, svých nud a podměrečných soudů. Ne nadarmo tu někdo kdysi napsal - jsi než to, co tvůj vůz. Pokus se pochopit, že to dokonale platí zejména na tebe.
Nezbývá, než plejstejšny, plakátovou spárkatou a všechny ty mistry lowendových sci-fi skorovolantů veřejně vyzvat - když už hodláte kritizovat prémiové AUDI Q3, musíte být informačně upřímní, a tedy musíte vždy dávat i příklad pozitivní. Jde o to, že jste jaksi pozapomněli napsat, které že to auto je lepší než AUDI Q3, kterému autu dáváte (alespoň papírovou) třídní přednost. A pak... měl bys vědět, že pokud je pro tebe auto kolem sedmi stovek drahé, měl bys svůj hněv obrátit od AUDI směrem dovnitř... sebe. Neboť jen tam je pravda o tobě a o tvé garáži. Všechno ostatní jsou jen křeče tvých vlastních nízkých životních obzorů.
BRAVO AUDI :yes:
Zatím víme, že vzadu nebude ráhno od klepadla ale čtyřprvek, že si dopředu můžeš nechat zapasovat nejlepší benzínový dvoulitr světa a že uvnitř to technici a estetici od AUDI stvořili pro ty, co se nemusí utešovat, že bakelit na jejich přístrojové desce je technologickým výkřikem třetího tisíciletí.
Jedna dobrá myšlénka tu však zazněla, kolega tu někde píše, že AUDI jsou auta, z nichž přímo čiší, že "na něj mám". S tím lze velmi radostně souhlasit. Jen snad je potřeba doplnit, že takovýto charakter požívají nejen audiny, nýbrž všechna auta... A právě v tom je ukryto psychologické centrum prokletí všech švorcáků světa.
Konečně je potřeba se vyjádřit k pubertálním soustavně nudným charakteristikám v podobě - nuda a šeď. Zde snad jen krátké doporučení - navleč tepláky a vyhlédni z balkónu směrem k tatínkovu autu. Tam hledej prazáklad svých životních autokomplexů, svých nud a podměrečných soudů. Ne nadarmo tu někdo kdysi napsal - jsi než to, co tvůj vůz. Pokus se pochopit, že to dokonale platí zejména na tebe.
Nezbývá, než plejstejšny, plakátovou spárkatou a všechny ty mistry lowendových sci-fi skorovolantů veřejně vyzvat - když už hodláte kritizovat prémiové AUDI Q3, musíte být informačně upřímní, a tedy musíte vždy dávat i příklad pozitivní. Jde o to, že jste jaksi pozapomněli napsat, které že to auto je lepší než AUDI Q3, kterému autu dáváte (alespoň papírovou) třídní přednost. A pak... měl bys vědět, že pokud je pro tebe auto kolem sedmi stovek drahé, měl bys svůj hněv obrátit od AUDI směrem dovnitř... sebe. Neboť jen tam je pravda o tobě a o tvé garáži. Všechno ostatní jsou jen křeče tvých vlastních nízkých životních obzorů.
BRAVO AUDI :yes:
Tradičně trefná analýza některých místních mozkových výpotků. :yes: 😉 Za sebe musím napsat, že z menších prémiových suv mne uchvacuje baby Range...Evoque.
já na něj nemám a i kdybych měl tak si ho nekoupím...tvoje "analýza" mi nepřijde trefná,ale trochu trapná...možná by to chtělo trošku změnit styl psaní,nesnažit se,aby to znělo až tak pompézně a hlavně nevnucovat ostatním svůj názor o tom,že jsou chudáci,když nemají na audi a proto ho nesmí kritizovat..
Evoque by měl být spíše konkurentem Q5 - nebo se pletu? Už je v tom takovej guláš, že jakákoliv třída neexistuje
zkrátka klasika, jak jinak. není-li argumentů, obrátí se hněv vůči kritikům. za 1 - X1, XC60, Evoque. za 2 - GLK. za 3 - vše ostatní 😉 :yes:
:yes:
To auto mě neoslovuje a 2.0TFSI je pouze průměrný motor, ale jinak se nedá nesouhlasit.
To auto mě neoslovuje a 2.0TFSI je pouze průměrný motor, ale jinak se nedá nesouhlasit.
A v čem podle tebe spočívá ta průměrnost 2.0 TFSI 155kW/350Nm (pominu li fakt, že je to několikanásobný vítěz ankety "motor roku" ve své kategorii)?
vitaz ankety Motor roka neznamena nic.
VW to za minuly rok dostal za twincharger, a pritom sa ten motor kazi neskutocne.
VW to za minuly rok dostal za twincharger, a pritom sa ten motor kazi neskutocne.
V tom, ze jsou i lepsi dvoulitry.
Renault F4R (Clio III RS)
Renault RS (Megane III RS)
Mitsubishi 4B (Lancer Evo)
Opel Z20LEH (Astra H OPC)
Navic pokud se posuneme par let zpatky, nalezneme takove klenoty jako Fiat 2.0t16v a 2.0t20v a celou kolekci VTECu od Hondy... 😉
Renault F4R (Clio III RS)
Renault RS (Megane III RS)
Mitsubishi 4B (Lancer Evo)
Opel Z20LEH (Astra H OPC)
Navic pokud se posuneme par let zpatky, nalezneme takove klenoty jako Fiat 2.0t16v a 2.0t20v a celou kolekci VTECu od Hondy... 😉
Tak a ted zbyva uz jen napsat, v CEM jsou ty tebou jmenovane motory o tolik moc lepsi.
Osobne (jak te znam z diskusi) tipuju, ze jsou lepsi jen v tom, ze je nevyrobil VW.
Mimochodem: S temi tvymi dvema italskymi "klenoty" mam sve zkusenosti a prohlasuji, ze jsou to zmetky nejhrubsiho zrna. :no:
Osobne (jak te znam z diskusi) tipuju, ze jsou lepsi jen v tom, ze je nevyrobil VW.
Mimochodem: S temi tvymi dvema italskymi "klenoty" mam sve zkusenosti a prohlasuji, ze jsou to zmetky nejhrubsiho zrna. :no:
Proti VW nic nemam, vsak v nem jezdim. Jen vidim i o kousek dal, nez jen k prvnimu koncernovemu showroomu.
F4R- tociva atmosfera, nadhera.
RS- neskutecny zatah, sice bez vykonove spicky, ale i tak pekelne rychly.
4B- tady neni o cem diskutovat.
Z20LEH- charakter.
Prvni italsky zmetek ma paradni prubeh tociveho momentu a potencial az k nejakym peti stovkam koni, ten druhy zmetek zase neuveritelnym zpusobem taha. Copak se ti s nimi stalo? Nebo JPP?
VTEC treba z S2000 je uzasny.
F4R- tociva atmosfera, nadhera.
RS- neskutecny zatah, sice bez vykonove spicky, ale i tak pekelne rychly.
4B- tady neni o cem diskutovat.
Z20LEH- charakter.
Prvni italsky zmetek ma paradni prubeh tociveho momentu a potencial az k nejakym peti stovkam koni, ten druhy zmetek zase neuveritelnym zpusobem taha. Copak se ti s nimi stalo? Nebo JPP?
VTEC treba z S2000 je uzasny.
VTEC - jo, to je jednoznacne skvely motor. Kazdopadne se tu bavime o vicemene SUV a tam by byl asi k nicemu.
Dobry motor nedela jen vykon, ci potencial k jeho zvysovani (na to, abys z toho italskeho zmetku dostal 500 koni ho musis prekopat prakticky cely, puvodni zustane jen lehce upraveny blok).
Z tech, co jsem jel:
RS - nic zvlastniho, normalni dvoulitr s turbem, konstrukcne klasika
Clio RS - tak to je taky klasika, ale s nahonenym vykonem.
Opel OPC - tak to je tragedie. Turbodira jak past na mamuta, ve meste a za zhorsene adheze (treba na mokru) pouzitelny jen s velkym premahanim. Az bych napsal otravny. Konstrukcne nic zajimaveho.
Italske zmetky mam najete a narozebirane a poskladane jako veteran v Vietnamu svou pusku a konstrukcne a technologicky je to tragedie.
Samozrejme, ze projev 2,0 20VT je o nekolik trid nad vsemi jmenovanymi, 5ti valec je 5ti valec. Ale to nedela skvely motor.
2.0 TFSI - prime vstrikovani vrstvene smesi + turbo, to je technologie, ktera se diky tomuto motoru dostala i do podstatne levnejsich aut. VW jako jediny dokazal tohle dotahnout az do masove vyroby a v podstate tak proslapal cestu dalsim. Ani jeden z tech motoru, cos zminil mu nesaha invenci a prinosem pro budoucnost ani po vanu. Snad ten VTEC se da jeste akceptovat.
Dobry motor nedela jen vykon, ci potencial k jeho zvysovani (na to, abys z toho italskeho zmetku dostal 500 koni ho musis prekopat prakticky cely, puvodni zustane jen lehce upraveny blok).
Z tech, co jsem jel:
RS - nic zvlastniho, normalni dvoulitr s turbem, konstrukcne klasika
Clio RS - tak to je taky klasika, ale s nahonenym vykonem.
Opel OPC - tak to je tragedie. Turbodira jak past na mamuta, ve meste a za zhorsene adheze (treba na mokru) pouzitelny jen s velkym premahanim. Az bych napsal otravny. Konstrukcne nic zajimaveho.
Italske zmetky mam najete a narozebirane a poskladane jako veteran v Vietnamu svou pusku a konstrukcne a technologicky je to tragedie.
Samozrejme, ze projev 2,0 20VT je o nekolik trid nad vsemi jmenovanymi, 5ti valec je 5ti valec. Ale to nedela skvely motor.
2.0 TFSI - prime vstrikovani vrstvene smesi + turbo, to je technologie, ktera se diky tomuto motoru dostala i do podstatne levnejsich aut. VW jako jediny dokazal tohle dotahnout az do masove vyroby a v podstate tak proslapal cestu dalsim. Ani jeden z tech motoru, cos zminil mu nesaha invenci a prinosem pro budoucnost ani po vanu. Snad ten VTEC se da jeste akceptovat.
Žádný z těchto "tvých lepších" motorů nebude pro jakékoli SUV vhodný tak, jako 2.0 TFSI 155kW/350Nm. Úlet s dvoulitrovými atmosferickými! klenoty do SUV nechám stranou, ale i ty foukané na něj ztrácejí průběhem krouťáku a výkonu už od nizkých otáček (právě v tom patří stále k absolutní třídní špičce), což je zrovna pro SUV mnohem podstatnější, než výkonové parametry ve vyšších/vysokých otáčkách...
Navíc srovnáváš nesrovnatelné. Pokud chceš srovnávat motorizace z vrcholných verzí Meganu (RS), Astry (OPC) apod., srovnávej je logicky s motorizací Golfu R, a tam už to srovnání bude vypadat "trochu" jinak (o půl litru větší motorizaci RS3 raději vůbec nemluvě)... 😉
Navíc srovnáváš nesrovnatelné. Pokud chceš srovnávat motorizace z vrcholných verzí Meganu (RS), Astry (OPC) apod., srovnávej je logicky s motorizací Golfu R, a tam už to srovnání bude vypadat "trochu" jinak (o půl litru větší motorizaci RS3 raději vůbec nemluvě)... 😉
Mluvilo se o dvoulitrech. O turbu nebo nejakych vrcholnych verzich nepadlo ani slovo, ale dejme tomu.
Fajn, muzes si tam dosadit Renault 2.0T, alespon on jede rozhodne lip, nez TFSI. A zatahuje podobne.
Klidne ho muzu srovnat s TFSI 199kW, i tak je Megane rychlejsi a zabavnejsi.
Tu poznamku o !dvouapullitrovem! petivalu ponecham stranou...stejne jako ty jsi uspesne ignoroval Mitsu 4B, ktery umi seriove pres 400 koniku.
Fajn, muzes si tam dosadit Renault 2.0T, alespon on jede rozhodne lip, nez TFSI. A zatahuje podobne.
Klidne ho muzu srovnat s TFSI 199kW, i tak je Megane rychlejsi a zabavnejsi.
Tu poznamku o !dvouapullitrovem! petivalu ponecham stranou...stejne jako ty jsi uspesne ignoroval Mitsu 4B, ktery umi seriove pres 400 koniku.
K nevrcholné verzi 2.0T jsi jako "lepší" alternativy nadhodil vrcholné verze 2.0, nebo 2.0T od jiných výrobců. Z tohoto pohledu neporovnatelné. A jak naznačuje white label, nutno si uvědomit vztah k osazení v modelech. Vrcholné sportovní verze proti osazení v malém SUV.
Motorizace z vrcholných verzí kompaktních hb (nebo dokonce z EVA/STi) jsi sem přece jasně "zatáhl" právě ty, tak se najednou nediv, že je připomínám taky, jde o to, srovnávat srovnatelné a motat dohromady atmosféru a turbo stejného objemu je podbná "blbost".
Tvůj příklad s 2.0 T od Renaultu už má aspoň logiku ve srovnání, ale ten má (podle tebe) dokazovat průměrnost 2.0 TFSI od Audi?
To je tak, když má někdo alergii na koncernovost a v diskusích tvrdí, že koncernové (nejen) motory jsou jen průměrné, ale nemá k tomu žádný skutečný argument.
Renault 2.0 T😒br /> 150kW/5000 ot./min.
300Nm/3000 ot./min.
Audi 2.0 TFSI:
155kW/4300-6000 ot./min.
350Nm/1500!-4200 ot. min.
Tvůj příklad s 2.0 T od Renaultu už má aspoň logiku ve srovnání, ale ten má (podle tebe) dokazovat průměrnost 2.0 TFSI od Audi?
To je tak, když má někdo alergii na koncernovost a v diskusích tvrdí, že koncernové (nejen) motory jsou jen průměrné, ale nemá k tomu žádný skutečný argument.
Renault 2.0 T😒br /> 150kW/5000 ot./min.
300Nm/3000 ot./min.
Audi 2.0 TFSI:
155kW/4300-6000 ot./min.
350Nm/1500!-4200 ot. min.
Renault 2.0T ma i jine mutace... 😉
Cele to bylo jen o tom, ze NEJLEPSI motor obecne urcit nelze. Chapu, ze si tady branis vlastni garaz, ale pozor na objektivitu 😉
Muzu rict, ze v kategorii turbodvoulitru je nejlepsi treba TFSI, ale ze by to byl vseobecne nejlepsi motor?
Pripomnel jsi motor uplne jine konstrukce s o pul litru vetsim objemem. Taky do toho muzu zatahnout neco od BMW a pro Audi to dobre nedopadne.
Cele to bylo jen o tom, ze NEJLEPSI motor obecne urcit nelze. Chapu, ze si tady branis vlastni garaz, ale pozor na objektivitu 😉
Muzu rict, ze v kategorii turbodvoulitru je nejlepsi treba TFSI, ale ze by to byl vseobecne nejlepsi motor?
Pripomnel jsi motor uplne jine konstrukce s o pul litru vetsim objemem. Taky do toho muzu zatahnout neco od BMW a pro Audi to dobre nedopadne.
Snad jsi nezapomněl, jak tahle debata začala a taky pod jakým autem, mám na mysli tvé trzení, že je 2.0 TFSI jen průměrný motor (ve své třídě). Nikde jsem netvrdil, že musí být absolutně nejlepší, ale jen průměrný určitě není. V přímém srovnání atmosféry a turba stejného objemu, nevidím větší smysl, protože zejména krouťák v nízkých/nižších otáčkách je u turba úplně jinde...
A co se týká vrcholných motorizací Audi, jako RS3/TTRS, RS5, RS6, klidně do toho můžeš zatáhnout i BMW, s parametry motorů 1 M, M3, M5, nebudou mít konkurenční vozy Audi žádný větší problém. Motorizace RS3 vs 1M je zcela srovnatelná, motor RS5 vs M3 je na tom v RS5 o něco lépe a bývalá M5 vs bývalá RS6, tam je na tom také lépe RS6, ale tam to právě nejde přímo srovnávat, protože to je případ atmosféry vs (bi)turbo...
A co se týká vrcholných motorizací Audi, jako RS3/TTRS, RS5, RS6, klidně do toho můžeš zatáhnout i BMW, s parametry motorů 1 M, M3, M5, nebudou mít konkurenční vozy Audi žádný větší problém. Motorizace RS3 vs 1M je zcela srovnatelná, motor RS5 vs M3 je na tom v RS5 o něco lépe a bývalá M5 vs bývalá RS6, tam je na tom také lépe RS6, ale tam to právě nejde přímo srovnávat, protože to je případ atmosféry vs (bi)turbo...
A co se týká srovnání ze zcela jiného soudku, tedy Megan RS a Golf R, tak Megan zábavnější být může, ale rychlejší (v přímce) také není, nemá jen o něco menší výkon o krouťák, ale i horší zrychlení a nižší maximálku, takže rychlejší může být spíš jen (v provedení Cup) na techničtější suché trati/okruhu, která mu lépe sedne...
Ale Golf R má zase jiné silné stránky, taky míří na jinou cílovou skupinu zákazníků, mimochodem právě Golf R, je aktuálně, podle časopisu TopGear, HH roku.
Ale Golf R má zase jiné silné stránky, taky míří na jinou cílovou skupinu zákazníků, mimochodem právě Golf R, je aktuálně, podle časopisu TopGear, HH roku.
Rychlejsi v primce neni, to mas pravdu, presto byl Megane HH roku minuleho.
Situace je to podobna jako boje Twinsparku/Busso proti mnichovskym sestivalcum v devadesatych letech. I kdyz vsechny papirove udaje a dynamika v primce hovorily pro Nemce, stejne dostali na okreskach sodu.
Golf R je idealni, pokud by to melo byt jedine auto. Megos je zase uzasna vikendovka s velkym potencialem...
Situace je to podobna jako boje Twinsparku/Busso proti mnichovskym sestivalcum v devadesatych letech. I kdyz vsechny papirove udaje a dynamika v primce hovorily pro Nemce, stejne dostali na okreskach sodu.
Golf R je idealni, pokud by to melo byt jedine auto. Megos je zase uzasna vikendovka s velkym potencialem...
Místo šíření těchto prázdných bludů bych ti doporučil se s těmi auty svést. Šíro R totiž toho frantíka poměrně přesvědčivě sfoukne a ve sprintu na 200 km/h mu nadělí takřka 4 sekundy. Pravda, to konkrétní šíro bylo vybaveno DSG, ale i tak je ten rozdíl větší, než by napovídal patnáctikoňový rozdíl. Velkou měrou je to určitě dáno i aerodynamikou, poněvadž ten megane působí vedle placatého šíra jako MPV na steroidech. >😒]
K tomu dalšímu se radší ani nevyjadřuji. 😄
K tomu dalšímu se radší ani nevyjadřuji. 😄
Smeju se ti.
Ze zavodu na svetlech uz jsem vyrostl, postav je proti sobe na okresce a nebudes se stacit divit. Procpak je R26R povazovan za idealni nacini na 'Ring? Proc Megos III pravidelne vyhrava testova klani? Proc jako jediny v renomovanych magazinech obstoji proti supersportum?
Ze zavodu na svetlech uz jsem vyrostl, postav je proti sobe na okresce a nebudes se stacit divit. Procpak je R26R povazovan za idealni nacini na 'Ring? Proc Megos III pravidelne vyhrava testova klani? Proc jako jediny v renomovanych magazinech obstoji proti supersportum?
jak vyjde Audi pokus vyrábět prémiový auto ve španělském závodě Seatu a za přispění mnoha dodavatelů z Tunisu, Egypta, nebo Arábie - takže hodně muziky, za hodně peněz konečným zákazníkům, ale ve srovnání s Bratislavou, Györem, Neckarsulmem a Ingolstadtem za minimální výrobní náklady. Tak uvidíme po letech.
Jinak už jsem četl o Q1, tak uvidíme
Jinak už jsem četl o Q1, tak uvidíme
Audi Q3 je pro mě zatím nejošklivější Audi všech dob. Opravdu se na to nedá dívat. Ani jsem nebyl schopen projet celou fotogalerii... Nejsem žádný Audi fanda, tyhle auta mi nejsou ničím blízká, ale některé jejich modely se designově povedly např. minulá A6, A4 B5 nebo pdruhá A8, ale tohle? To i Q7 je vedle tohoto krasavec. Velký palec dolů pro Audi ta tuhle zmixovanou malou obludku... :no:
Tak to nemůžu souhlasit, vedle Q7 je spíš naopak "krasavec" tohle.
Mimochodem zrovna zástupce BMW v téhle třídě (X1) rozhodně moc krásy nepobral (ani naživo) a po designové stránce bych mu určitě přednost před Q3 nedal, naopak X5ce před Q7 vždycky... 😉
Mimochodem zrovna zástupce BMW v téhle třídě (X1) rozhodně moc krásy nepobral (ani naživo) a po designové stránce bych mu určitě přednost před Q3 nedal, naopak X5ce před Q7 vždycky... 😉
X5 je designový skvost, prostě nestárne. Myslím, že se takhle pěkně dlouho žádný model BMW nepovedl. Předtím to byla snad jen [odkaz]
Moja reč. X1 hodnotím ako dizajnovo najhoršie BMW posledných rokov. Snaha o úsporu z neho trčí až príliš, plus celkovo nevyvážené proporcie mu na elegancii nepridávajú. Naopak nová X3 je vydarená a X5 je už klasika, trošku opozeraná, ale stále vydarená. U Audi je to presne naopak, čím väčšiš SUV, tým horšie; mastodont Q7 je jednoducho nevydarený, naopak na Q5 i na túto novinku sa dá pozerať bez problémov.
Netvrdím, že je X1 krásná, ale dá se na ní dívat a zadek je moc hezký. Ale tohle? To prostě, o tomhle budu asi dlouho tvrdit, že jde o zatím nejošklivější novinku roku 2011... Prostě tohle nezkousnu.
standardní AUDI výkon... paráda... Ten sklon zádi mi lahodí :yes:
hele místní dyzajnoznalci, kde ste byli, když se diskutoval lodní design Lexusu RX? Koukněte co za SUVstrašáky jezdí po silnicích
hele místní dyzajnoznalci, kde ste byli, když se diskutoval lodní design Lexusu RX? Koukněte co za SUVstrašáky jezdí po silnicích
čekal jste někdo že to bude vypadat jinak? 😄
Jedine co opravdu nemusim ten velky schod pod zadnim svetlem, to je opravdu divne.
Jinak davam hodnoceni 7 moznych z 10 bodu.
Ked polozim na seba siluety A3 a Q3 vyzera to takto (Q3 je znizena o 7😖: [odkaz]