Omlouvám se, ale napsat to sem musím >:D Ani vyspělý italský trh jaksi ignoruje "vyspělou" korejskou produkci. Dominují domáci značky a výrobky z Evropy. Tak je to správné, tak to má být :yes:
Však počkej, on ti to z vých.Evropy někdo nandá, že nechápeš, co je jediná možná kvalita.Bude prča >:D
A´t je naprdnu: měli by si zajet do Číny, protože víc černých A6 v L verzi, pašíků, moře sedanů od Hondy, Nissanu (v EU neprodávaných) se hned tak nevidí. Také jsem viděl několik ks. korejců z CZ_SK, ale šáde milionkrát častěji. Nj, nečtou tento server,neví, co mají kupovat. :-!
mozno nove rio picanto a i40 a o rok novy ceed a dalsie modely ti casom urobia vrasky na cele tak sa na to priprav
je smiesne a naivne si mysliet ze s terajsimi modelmi ktore su generaciu pozadu ako i30 ceed, stare rio stare picanto urobia dieru do sveta, ale smiech ta prejde uz v nasledujucich rokoch ;-)
Fakt, že Golf na italské půdě naprosto s přehledem válcuje údajného těžkého konkurenta Bravo, ale má vyšší prodeje naž nová Giulietta i Delty ti nestačí? A pozice německé/britské Fiesty taky ne? Holt jsou Italové poněkud chudší - podívej se, kolik se prodá v Německu oněch prémiovek, na kterém místě je třeba audi nebo MB a na kterém jsou v Itálii. A jen tak na okraj - kolik se v Evropě prodá Oktávií třeba ve srovnání s Bravem nebo Deltou....zajímavé je to, že italský trh je trhem malých aut a přitom se zde do první desítky vklínilo víc cizinců než v ostatních velkých zemích.A Golf je zde ve své kategorii větším králem než pomalu v samém Německu.
Vsadil bych se, že v kategorii SUV už korejci vesele poráží domácí. >:D V autech velikosti tří igelitek však jsou silní. Když to srovnám, radost pohledět na náš trh.
Super reakce, až na to, že jsem pouze zmínil, že mezi nejprodávanějšími nechybí jen korejská produkce, ale i další jmenovaní, bezmezně uctívaní, tudíž výsměch s ironií stylu "vyspělý italský trh jaksi ignoruje "vyspělou" korejskou produkci" mi přišel nějak mimo