Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První Koenigsegg v ČR: Jak se kupuje supersport?

Česká republika má své nejrychlejší a nejdražší auto, je jím Koenigsegg Agera.
Zpět na článek
15. 4. 2011 16:36
15. 4. 2011 18:11
15. 4. 2011 16:58
neregistrovaný "Stillborn"
15. 4. 2011 22:07
15. 4. 2011 23:25
16. 4. 2011 10:29
15. 4. 2011 18:09
15. 4. 2011 18:23
15. 4. 2011 18:48
15. 4. 2011 19:01
15. 4. 2011 19:25
15. 4. 2011 19:45
16. 4. 2011 15:01
15. 4. 2011 21:11
15. 4. 2011 20:48
16. 4. 2011 11:24
16. 4. 2011 19:05
neregistrovaný "makingmachine"
16. 4. 2011 20:04
16. 4. 2011 22:48
25. 12. 2011 10:57
15. 4. 2011 16:36
gratulace
hodne spokojenosti a radosti, uzasny stroj :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rojin
15. 4. 2011 18:11
Re: gratulace
Taktéž gratuluju ! A podávám ruku, jako gesto úcty, je to borec ! :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
15. 4. 2011 16:39
Koenigsegg Automotive AB
Koenigsegg bych si asi nevybral, ale ten přístup Christiana von Koenigsegg se mi líbí velice, má tak výbornou zpětnou vazbu a budoucí majitel zase nemůže tvrdit, že ho odbyl nějaký "vocas" na zastoupení.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Stillborn"
15. 4. 2011 16:58
Re: Koenigsegg Automotive AB
Ano, to se mi také moc líbí. Sice Koenigsegg není úplně můj šálek kávy, ale ten přístup je fakt perfektní... :yes:
Avatar - Chuck Norris
15. 4. 2011 17:27
nejdražší
není náhodou stále nejdražší náš krásný český veyron? přecejen stál hodně přes 30míčů a ne jen 30milionů a myslím že je i stále zdaleka nepřekonán. Přístup koenigu je krásný ale bohužel použitelný jen u takovýchto manufaktur... bugatka je přecejen vw a tam to funguje možná jinak a dovedu si představit že takové zdlouhavé jednání (letět do švédska, pak si domlouvat schůzku až ho po půl roce vyrobí, platit splátky tehdy a tehdy) i některé lidi odradí a půjdou si raději koupit 599gto který má zastoupení skoro všude a nechaj si ho vylepšit nějakejma šílencema......
Rozbalit vlákno
16
15. 4. 2011 17:45
Re: nejdražší
Nu, ja jsem presvedcen ze tento druh zakazniku ma nekolik aut ne li desitek, pokud se jedna o opravdove stastne zbreratele, takze nemam obavu zda se nekdo odradi dlouhou dodaci lhutou.
15. 4. 2011 17:57
Re: nejdražší
Asi jde o to, že Ageru si člověk může vybrat, kdežto 599Gto si "musí"vybrat tebe...:-) Pokud vím, tak takovíto přístup je naprosto stejný u všech takovýchto aut včetně Buggati, kterou také neprodají a nevyrobí bez osobní návštěvy tučné zálohy a tučného doplacení půl roku před dokončením. Tento přístup je fajn, ale pan Pagani je na tom ještě o chloupek osobnější. U něho není problém projít celou proceduru výběru s ním osobně a může se klidně stát, že auto před předáním sám otře s vyleští.. Je to skvost, ale moje osobní volba by to nebyla. Každopádně rád bych jej alespoň jednou viděl a slyšel live. :yes:
Avatar - positivemind
15. 4. 2011 22:08
Re: nejdražší
Tak je to ale i třeba u Rolls Royce. Procházíš jakýmsi pohovorem, jestli jsi toho auta hoden. Pak dáš pěkně tučnou zálohu a za rok se můžeš na auto těšit :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 4. 2011 18:21
Re: nejdražší
599 GTO mělo (stejně jako všechna limitovaná Ferrari) striktně dané kvóty a zájemci byli ve velkém odmítáni. Nákup auta jako takový je proto určitě jednodušší u Koenigseggu, ale zase vyjde řádově na 2,5násobek toho Ferrari.
S tou cenou je to diskutabilní, nicméně první Veyron je v ČR už skoro čtyři roky a za tu dobu jeho tržní hodnota téměř jistě klesla pod 1 milion eur.
15. 4. 2011 18:52
Re: nejdražší
Diskutabilní to není, ale bez podobných "nej", by to jinak moc lidí asi nezajímalo.
15. 4. 2011 19:26
Re: nejdražší
Myslite si, ze by ctenari meli zajem aby auto.cz s majitelem udelali rozhoror na bezny typ otazek k tomuto vozu, proc zrovna tento, zda je vuz k jezdeni ci jen jako zberatelsky kus ...atd.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 4. 2011 00:50
Re: nejdražší
Myslím si, že určitě ano. Když tak se, prosím, ozvěte na lukas.vaverka@auto.cz
15. 4. 2011 22:07
Re: nejdražší
to s tou cenou neni tak uplne jiste, co jsem nasel tak k mani je minimalne 37 kousku ojetych Veyronu a jen 12 z nich je pod cenou 1mio euro, jsou tam i kousky za hranici 1.5 milionu euro, to auto ve legenda a tak moc na cene nestraci

nehlede nato ze Veyron a Agera je jako den a noc, Veyron je luxusni GT a Agera supersport
Avatar - R32
15. 4. 2011 23:25
Re: nejdražší
Navyše sa limit 300 Veronov ktorý bol naplánovaný už vypredal, takže ich cena určite nebude klesať, skôr naopak... stane sa z neho zberateľský artikel ktorý sa občas objaví na nejakej dražbe. ;-)
Avatar - positivemind
15. 4. 2011 22:10
Re: nejdražší
Ono taky záleží, z jakého úhlu pohledu se na to podíváte. Před 4 roky byl 1m eur asi 32m Kč, ale pořád 1m eur. Dnes je 1m eur cca 25m Kč
Avatar - white label
15. 4. 2011 23:08
Re: nejdražší
Před 4mi roky byl kurz eura k české koruně 32 Kč za euro? A na tos přišel kde?
Avatar - positivemind
16. 4. 2011 02:57
Re: nejdražší
Netušim, vymyslel jsem si to... asi to bylo před delší dobou :-)
Avatar - white label
16. 4. 2011 09:35
Re: nejdražší
Za posledních 5 let nepřekročil kurz hodnotu 29,47 Kč/euro.
Historické maximum je 38,6 Kč/euro někdy v druhé polovině r. 1999, tedy hned v prvním roce eura, ale tehdy ještě bylo jen v devizové (virtuální) podobě, valutová podoba přišla až od r. 2002.
Nejstrmější pád za, posledních pět, let byl právě v druhém pololetí 2007 a prvním pololetí 2008.
Pod hranici 32 Kč kleslo euro (podruhé) během roku 2004 a od té doby je pod ní.
16. 4. 2011 10:29
Re: nejdražší
u Veyronu byla cena 1 milionu ale cena bez DPH, u Agery tu uvadi cenu 1 milionu s DPH
Avatar - Pekelná Micinka
16. 4. 2011 11:08
Re: nejdražší
Taky mě to napadlo, ale vzhledem k vývoji kurzu Eur, jak naznačil white label níže, ten rozdíl nebude tak dramatický. Problém by nastal jedině, že by se zálohu od zálohy poskočil kurz třeba o 8 Kč/Eur, což je málo pravděpodoné.
Avatar - positivemind
17. 4. 2011 14:14
Re: nejdražší
On by člověk pak musel počítat i s inflací atd... takže nejdražší byl asi vážně vejron
Avatar - gld
15. 4. 2011 18:09
"úspech"
Nuž, aj toto je téma na hlavnú stránku auto.cz

očividne..
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Rojin
15. 4. 2011 18:23
Re: "úspech"
Promiň, ale proč by nemělo být? Jak píší, zatím jich jezdí po čtyřech kouscích. Jeden z toho v ČR. To si myslím zaslouží takovouto pozornost, jak kvůli autu, tak kvůli tomu člověku - je to totiž přesně to, jak jsi pojmenoval svůj komentář.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 4. 2011 18:45
Re: "úspech"
Psali jsme například o prvním Ferrari 599 GTO, o prvním Lamborghini Murciélago SV, tak proč bychom se neměli věnovat této události?
15. 4. 2011 18:48
Re: "úspech"
Protože ho to neskutečně se.re.
Avatar - Rojin
15. 4. 2011 19:01
Re: "úspech"
Přesně, tato událost se neopakuje každý den, jednoznačně dávám Auto.cz :yes:
Avatar - gld
15. 4. 2011 19:25
Re: "úspech"
Tie články som si nevšimol. Myslím, že bez podobných správ by človek vyžil.

Samozrejme, záleží od jednotlivca čo je pre neho dôležité, mňa skôr zaujal ten sentimentálny pocit národnej hrdosti z nadpisu a podnadpisu ;-)

Česká republika má svoj superšport...zaujímavé, ja že len nejaký podnikateľ. Kedy vychádza rad na použitie agery na vás pán redaktor?
15. 4. 2011 19:45
Re: "úspech"
Teď si ještě představ, že si na tom ten "nějaký" podnikatel odmáznul DPH, nemá tam přepážku a už si to rovnou můžeš hodit z paneláku.
Avatar - Pekelná Micinka
15. 4. 2011 21:32
Re: "úspech"
A proč by to nemohlo být na auto.cz. Mě se to například líbí, že se tu o tom píše, i když se tato zpráva již objevila dříve jinde, ale zdaleka ne se všemi zde uvedenými informacemi. Ten sentiment v tom hledáš marně, je to jen novinářský jazyk, nic jiného a nikterak zavádějícího.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 4. 2011 00:57
Re: "úspech"
Příslušné články jsou zde:
[odkaz]
[odkaz]

Mně osobně tato témata přijdou zajímavá a soudě podle reakcí pod články v tom nejsem sám :-)
Avatar - gld
16. 4. 2011 15:01
Re: "úspech"
To bol autofun..tam to človek trochu očakáva.
Avatar - iudex
15. 4. 2011 21:11
Re: "úspech"
Rozhodne sem taký článok patrí. A o niečo viac, ako správa typu "Fabia má vo výbave dva farebné odtiene laku naviac". ;-)
Avatar - twistedTSD
15. 4. 2011 22:28
Re: "úspech"
mně to teda přijde docela zajímavý...
15. 4. 2011 18:22
Garáž pro Ageru
Už se těším, až ji u nás uvidím v reálu , protože tímto "štastným majitelem" se stal majitel firmy Trestles v Dětmarovicích, což je u nás na Karvinsku. :yes: :yes: >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
15. 4. 2011 19:15
Re: Garáž pro Ageru
Nemyslím si, že by si to auto kupoval, aby s ním jezdil po naších rozbitých silnicích. Podle mě si ho koupil jako investici a bude ho mít někde v garáži.
16. 4. 2011 15:42
Re: Garáž pro Ageru
No, já si myslím totéž, protože kdyby ho náhodou napadlo s tím po Českých cestách jezdit, tak by ten švédský technik na létání do Ostravy potřeboval pernamentku! :no:
Avatar - Ham.
15. 4. 2011 20:48
Grrrrreat
Takové články mi tady dost chybí, než přihlouplá srovnání o prodejích plechovek od sardinek s motorem dobrým tak pro pohon stěračů v tomto stroji a ještě přihloupější diskuze pod nimi toto je zpráva měsíce. Majiteli jednoznačně gratulace a přání aby okolo bylo co nejméně nepřejících a závistivců.
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2011 11:24
Re: Grrrrreat
Mě by třeba vůbec nechyběl, i když si jej přečtu pro zajímavost. Pro mě jsou zase zajímavější články o autech ze kterých vybírám já.
Proto pokud to bude vyvážené, je to správně. Každý si najde svoje...
Avatar - jenik1
16. 4. 2011 17:43
Kde s tím bude jezdit?
S tímhle autem se musí jet alespoň 160 km/h jinak se přehřívá motor...alespoň u italských super sportů to tak funguje.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
16. 4. 2011 20:10
Re: Kde s tím bude jezdit?
Ale tohle je švédský SS a ten má dokonalé chlazení v krvi... :yes: :-)
17. 4. 2011 20:06
Re: Kde s tím bude jezdit?
Na to jsi přišel v pandě ?
Avatar - white label
29. 5. 2011 22:36
Re: Kde s tím bude jezdit?
:-O :*) >:D
neregistrovaný "makingmachine"
16. 4. 2011 19:05
....
Asi bych se z toho pos kdybych to viděl naživo, ale nechává mě to klidný, mě se to moc nelíbí, super jsou ale ty dveře jak se otevíraj. Raději bych ale za stejný? peníze koupil Pagani Huyara. Nebo rovnou celou garáž Porsche (Cayenne Turbo, Panamera a ještě by zbylo na ten 918 Spyder + bonus 911 Turbo S).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
16. 4. 2011 20:04
Re: ....
Jsem mnohem skromnější, mně by stačil "jen" ten "+ bonus"... ;-)
Avatar - CHerokee
16. 4. 2011 22:48
Re: ....
Já bych koupil Mercedes SLS v plné palbě a zbytek investoval :-) ;-) Jinak to AR cars mám cca 400 m od baráku. Občas tam zajdu se pokochat. Mají tam pěkné kousky, ale jak je dostanou....arabské prachy.
Avatar - avatas
25. 12. 2011 10:57
Re: ....
....a já bych si koupil od GTÍho ojetého něco koncernového,s plakátama a garáží.....
Redakci děkuji a přeji krásné svátky. ;-)
Avatar - jozephko
26. 12. 2011 16:01
Ferrari sa mi zdá praktickejšie
Toto je auto akurát tak niekde do firemného múzea alebo súkromnej garáže a ako prostriedok na uloženie a zhodnotenie peňazí. A samozrejme na vyjadrenie svojich majetkových pomerov. Ale neviem si moc dobre predstaviť jazdenie v bežnej premávke.
Oproti tomu Ferari za štvrtinovú cenu pôsobí ako auto na "bežné" používanie, pokiaľ sa to u Ferrari dá povedať.
Rozbalit vlákno
0