Koenigsegg bych si asi nevybral, ale ten přístup Christiana von Koenigsegg se mi líbí velice, má tak výbornou zpětnou vazbu a budoucí majitel zase nemůže tvrdit, že ho odbyl nějaký "vocas" na zastoupení.
není náhodou stále nejdražší náš krásný český veyron? přecejen stál hodně přes 30míčů a ne jen 30milionů a myslím že je i stále zdaleka nepřekonán. Přístup koenigu je krásný ale bohužel použitelný jen u takovýchto manufaktur... bugatka je přecejen vw a tam to funguje možná jinak a dovedu si představit že takové zdlouhavé jednání (letět do švédska, pak si domlouvat schůzku až ho po půl roce vyrobí, platit splátky tehdy a tehdy) i některé lidi odradí a půjdou si raději koupit 599gto který má zastoupení skoro všude a nechaj si ho vylepšit nějakejma šílencema......
Nu, ja jsem presvedcen ze tento druh zakazniku ma nekolik aut ne li desitek, pokud se jedna o opravdove stastne zbreratele, takze nemam obavu zda se nekdo odradi dlouhou dodaci lhutou.
Asi jde o to, že Ageru si člověk může vybrat, kdežto 599Gto si "musí"vybrat tebe...:-) Pokud vím, tak takovíto přístup je naprosto stejný u všech takovýchto aut včetně Buggati, kterou také neprodají a nevyrobí bez osobní návštěvy tučné zálohy a tučného doplacení půl roku před dokončením. Tento přístup je fajn, ale pan Pagani je na tom ještě o chloupek osobnější. U něho není problém projít celou proceduru výběru s ním osobně a může se klidně stát, že auto před předáním sám otře s vyleští.. Je to skvost, ale moje osobní volba by to nebyla. Každopádně rád bych jej alespoň jednou viděl a slyšel live. :yes:
Tak je to ale i třeba u Rolls Royce. Procházíš jakýmsi pohovorem, jestli jsi toho auta hoden. Pak dáš pěkně tučnou zálohu a za rok se můžeš na auto těšit :-)
599 GTO mělo (stejně jako všechna limitovaná Ferrari) striktně dané kvóty a zájemci byli ve velkém odmítáni. Nákup auta jako takový je proto určitě jednodušší u Koenigseggu, ale zase vyjde řádově na 2,5násobek toho Ferrari.
S tou cenou je to diskutabilní, nicméně první Veyron je v ČR už skoro čtyři roky a za tu dobu jeho tržní hodnota téměř jistě klesla pod 1 milion eur.
Myslite si, ze by ctenari meli zajem aby auto.cz s majitelem udelali rozhoror na bezny typ otazek k tomuto vozu, proc zrovna tento, zda je vuz k jezdeni ci jen jako zberatelsky kus ...atd.
to s tou cenou neni tak uplne jiste, co jsem nasel tak k mani je minimalne 37 kousku ojetych Veyronu a jen 12 z nich je pod cenou 1mio euro, jsou tam i kousky za hranici 1.5 milionu euro, to auto ve legenda a tak moc na cene nestraci
nehlede nato ze Veyron a Agera je jako den a noc, Veyron je luxusni GT a Agera supersport
Navyše sa limit 300 Veronov ktorý bol naplánovaný už vypredal, takže ich cena určite nebude klesať, skôr naopak... stane sa z neho zberateľský artikel ktorý sa občas objaví na nejakej dražbe. ;-)
Za posledních 5 let nepřekročil kurz hodnotu 29,47 Kč/euro.
Historické maximum je 38,6 Kč/euro někdy v druhé polovině r. 1999, tedy hned v prvním roce eura, ale tehdy ještě bylo jen v devizové (virtuální) podobě, valutová podoba přišla až od r. 2002.
Nejstrmější pád za, posledních pět, let byl právě v druhém pololetí 2007 a prvním pololetí 2008.
Pod hranici 32 Kč kleslo euro (podruhé) během roku 2004 a od té doby je pod ní.
Taky mě to napadlo, ale vzhledem k vývoji kurzu Eur, jak naznačil white label níže, ten rozdíl nebude tak dramatický. Problém by nastal jedině, že by se zálohu od zálohy poskočil kurz třeba o 8 Kč/Eur, což je málo pravděpodoné.
Promiň, ale proč by nemělo být? Jak píší, zatím jich jezdí po čtyřech kouscích. Jeden z toho v ČR. To si myslím zaslouží takovouto pozornost, jak kvůli autu, tak kvůli tomu člověku - je to totiž přesně to, jak jsi pojmenoval svůj komentář.
A proč by to nemohlo být na auto.cz. Mě se to například líbí, že se tu o tom píše, i když se tato zpráva již objevila dříve jinde, ale zdaleka ne se všemi zde uvedenými informacemi. Ten sentiment v tom hledáš marně, je to jen novinářský jazyk, nic jiného a nikterak zavádějícího.
Už se těším, až ji u nás uvidím v reálu , protože tímto "štastným majitelem" se stal majitel firmy Trestles v Dětmarovicích, což je u nás na Karvinsku. :yes::yes: >:D >:D
Nemyslím si, že by si to auto kupoval, aby s ním jezdil po naších rozbitých silnicích. Podle mě si ho koupil jako investici a bude ho mít někde v garáži.
No, já si myslím totéž, protože kdyby ho náhodou napadlo s tím po Českých cestách jezdit, tak by ten švédský technik na létání do Ostravy potřeboval pernamentku! :no:
Takové články mi tady dost chybí, než přihlouplá srovnání o prodejích plechovek od sardinek s motorem dobrým tak pro pohon stěračů v tomto stroji a ještě přihloupější diskuze pod nimi toto je zpráva měsíce. Majiteli jednoznačně gratulace a přání aby okolo bylo co nejméně nepřejících a závistivců.
Mě by třeba vůbec nechyběl, i když si jej přečtu pro zajímavost. Pro mě jsou zase zajímavější články o autech ze kterých vybírám já.
Proto pokud to bude vyvážené, je to správně. Každý si najde svoje...
Asi bych se z toho pos kdybych to viděl naživo, ale nechává mě to klidný, mě se to moc nelíbí, super jsou ale ty dveře jak se otevíraj. Raději bych ale za stejný? peníze koupil Pagani Huyara. Nebo rovnou celou garáž Porsche (Cayenne Turbo, Panamera a ještě by zbylo na ten 918 Spyder + bonus 911 Turbo S).
Já bych koupil Mercedes SLS v plné palbě a zbytek investoval :-);-) Jinak to AR cars mám cca 400 m od baráku. Občas tam zajdu se pokochat. Mají tam pěkné kousky, ale jak je dostanou....arabské prachy.
Toto je auto akurát tak niekde do firemného múzea alebo súkromnej garáže a ako prostriedok na uloženie a zhodnotenie peňazí. A samozrejme na vyjadrenie svojich majetkových pomerov. Ale neviem si moc dobre predstaviť jazdenie v bežnej premávke.
Oproti tomu Ferari za štvrtinovú cenu pôsobí ako auto na "bežné" používanie, pokiaľ sa to u Ferrari dá povedať.