Novinky
V článku se píše, že se do 400tKč vejde motorizace 1,4 TSI i 1,6 TSI, ale má tam být 1,6 TDI 😉
Kdybych kupoval auto, určitě bych Golfa nevynechal z okruhu adeptů. Dívám se, že za 330 bych měl vše co potřebuju. 1.2TSI Trendline + Comfort + Sport. Paráda :yes:
No ta cena taky napovida...., anebo bych rekl ze je to porad drahe... za takovy smejd. jsem poradne nastvany(na sebe), jeden takovy jsem si koupil a je to hotova katastrofa...
na tom aute neni nic dobreho, i to posra...... radio se mi pokazilo
na tom aute neni nic dobreho, i to posra...... radio se mi pokazilo
Není snad veřejným tajemstvím, že již delší dobu byly k mání skladovky Trendline s 1,4 i ua 280 000 Kč, 1,2 TSI dokonce 299 900 Kč. Ano, je to skladovka, takže si nevyberete barvu.
Ale alespoň je tady oficiální cenník, který Golfa cenově klade na úroveň Meganu, 308 atd.
Ale alespoň je tady oficiální cenník, který Golfa cenově klade na úroveň Meganu, 308 atd.
Což je snad pro zákazníka dobře, ne? Když byl Golf dražší, nadávalo se tu na to, a teď tu (pro změnu) budou stížnosti na nízkou cenu?
Golf 6 má ušetřeno i vyděláno dost na to, aby si tady a teď podobnou cenu mohl dovolit... 😄
Golf 6 má ušetřeno i vyděláno dost na to, aby si tady a teď podobnou cenu mohl dovolit... 😄
R., musím tě upoornit, že předvádíš v této diskuzi syndrom vlastní garáže, jinými slovy reaguješ na něco, co ani není chápáno jako výtka 😉
¨Nikdo si tu na nízkou cenu Golfa nestěžuje, maximálně se tady s úšklebkem podotýká, že nejde opět o podbízení, ale o jemnocit.
A jestli má nebo nemá, to je věc druhá... ono vyděláno má už dávno, cena je hlavně otázkou trhu a kdyby Golf s cenou dolů nešel a zůstal by na cenách předkrizových, tak, nedělejme si iluze, se jich prodá daleko méně.
¨Nikdo si tu na nízkou cenu Golfa nestěžuje, maximálně se tady s úšklebkem podotýká, že nejde opět o podbízení, ale o jemnocit.
A jestli má nebo nemá, to je věc druhá... ono vyděláno má už dávno, cena je hlavně otázkou trhu a kdyby Golf s cenou dolů nešel a zůstal by na cenách předkrizových, tak, nedělejme si iluze, se jich prodá daleko méně.
V prvé řadě začni u sebe. Nechápu, proč reaguješ tak vztahovačně, dal jsem ti pouze dvě otázky, nic víc. Nikde přece nepíšu, že si případně budeš stěžovat na nízké ceny Golfu zrovna ty.
O žádný syndrom vlastní garáže se nejedná, nebo je snad k mání pod 300 tisíc GTIčko? >😒] Myslíš si, že by si třeba takový Co-pillot někdy koupil (místo RS) základní Clio? Asi dost těžko a velmi podobné je to i u mně..., takže se vraťme k tématu a argumentům bez ohledu na svoje garáže, protože kdybys tu nehájil nízké ceny Renaultu na českém trhu, vypadal by i tvůj příspěvek (na který jsem reagoval) trochu jinak... 😉
Když vezmu za příklad náš trh, tak první větší evropský hráč, který tu s velmi nízkými cenami přišel Renault, což se za jakousi formu cenového podbízení označit dá (ale není to nic nevídaného), nikoli však následná cenová korekce kterékoli jeho přímé konkurence, kterou tohle jeho podbízení primárně způsobilo, říká se tomu (obecněji), že někdo "kazí" cenu (na trhu), z čehož logicky naopak profitují samotní zákazníci.
Jako příklad použiju situaci, kdy prodávám točenou zmrzlinu a na stejném místě (trhu) mi konkurují albánci o jejichž produkt je (za stejnou cenu) zřetelně menší zájem, než o ("stejný") produkt můj.
Albánci tedy výrazněji sníží cenu (o 25-30%, a to i přesto, že ceny vstupních nákladů nejdou dolů, ale spíš právě naopak), čímž logicky přetáhnou část zákazníků preferující zejména nížší tržní cenu.
A teď je na mně, jak zareaguju, vidím tři základní možnosti (extrémy nepočítám)😒br /> 1) Zkusím se s nima domluvit, ať zůstanou u původní ceny s tím, že budeme její výši vzájemně respektovat a nebudeme ji dál měnit.
2) Ponechám svou původní/vyšší cenu, s tím, že přijdu o určitou skupinu zákazníků preferujících nižší cenu
3) Snížím cenu na jejich úroveň, čímž přitáhnu zpět skupinu zákazníků preferující nízkou cenu a jako bonus dostanou o poznání vyšší kvalitu/lepší chuť. Poměr zákazníků se v takovém případě příliš nezmění, jen budeme oba vydělávat o něco méně, než před jejich "cenovým podbízením", což pocítí víc ten, který toho prodá celkově méně...
Prostě to "cenové podbízení" je výzva nejen pro potenciální zákazníky, ale i pro konkurenci, je to jakási opačná obdoba přihazování k sázce...
P.S. Náklady v tomto příkladu (pro názornost a zjednodušení) neřeším....
O žádný syndrom vlastní garáže se nejedná, nebo je snad k mání pod 300 tisíc GTIčko? >😒] Myslíš si, že by si třeba takový Co-pillot někdy koupil (místo RS) základní Clio? Asi dost těžko a velmi podobné je to i u mně..., takže se vraťme k tématu a argumentům bez ohledu na svoje garáže, protože kdybys tu nehájil nízké ceny Renaultu na českém trhu, vypadal by i tvůj příspěvek (na který jsem reagoval) trochu jinak... 😉
Když vezmu za příklad náš trh, tak první větší evropský hráč, který tu s velmi nízkými cenami přišel Renault, což se za jakousi formu cenového podbízení označit dá (ale není to nic nevídaného), nikoli však následná cenová korekce kterékoli jeho přímé konkurence, kterou tohle jeho podbízení primárně způsobilo, říká se tomu (obecněji), že někdo "kazí" cenu (na trhu), z čehož logicky naopak profitují samotní zákazníci.
Jako příklad použiju situaci, kdy prodávám točenou zmrzlinu a na stejném místě (trhu) mi konkurují albánci o jejichž produkt je (za stejnou cenu) zřetelně menší zájem, než o ("stejný") produkt můj.
Albánci tedy výrazněji sníží cenu (o 25-30%, a to i přesto, že ceny vstupních nákladů nejdou dolů, ale spíš právě naopak), čímž logicky přetáhnou část zákazníků preferující zejména nížší tržní cenu.
A teď je na mně, jak zareaguju, vidím tři základní možnosti (extrémy nepočítám)😒br /> 1) Zkusím se s nima domluvit, ať zůstanou u původní ceny s tím, že budeme její výši vzájemně respektovat a nebudeme ji dál měnit.
2) Ponechám svou původní/vyšší cenu, s tím, že přijdu o určitou skupinu zákazníků preferujících nižší cenu
3) Snížím cenu na jejich úroveň, čímž přitáhnu zpět skupinu zákazníků preferující nízkou cenu a jako bonus dostanou o poznání vyšší kvalitu/lepší chuť. Poměr zákazníků se v takovém případě příliš nezmění, jen budeme oba vydělávat o něco méně, než před jejich "cenovým podbízením", což pocítí víc ten, který toho prodá celkově méně...
Prostě to "cenové podbízení" je výzva nejen pro potenciální zákazníky, ale i pro konkurenci, je to jakási opačná obdoba přihazování k sázce...
P.S. Náklady v tomto příkladu (pro názornost a zjednodušení) neřeším....
Jsem pres mobil a proto se nebudu rozepisovat.
Zacnu opet u te vlastni garaze, k cemu me vede tve neadekvatni reakce, ktere jsou na neco jineho nez bylo v puvodnim prispevku. Kdybys na tom trval, tak by to mohlo byt klasifikovano jako blud a to se leci 😉 >😒]
Abych ti usetril predlouhe reakce, tak to preformuluju.
Upozornuji, ze tyto ceny jiz jsou delsi dobu zname, takze ten rozdil v cene proti zbytku tridy (nejen onen „levny” Megane s cenou od, ale hlavne Korejci, kteri jsou pro Golf vetsi konkurenci) neni tak markantni, jak se nam tady nekteri snazi vnutit. Ten rozbor se zmrzlinou je sice pekny, ale pokud do toho rozboru zaradime Golf, tak byse mohl diky sve cene se svou povesti dostat na prodejnost Civicu nebo Mazdy 3. Donedavna tady mel clovek kupujici kompakt k volbe mimo Octavie Fr nabidku, kterou kdyz z jakehokoliv duvodu nechtel, tak Focus, Astru a Golf a Japonce. Focus sel s cenou dolu, Astra ne a paberkuje se nekde dole, Japonci taky a to proto, ze tady vyrostla konkurence v Ceedu a i30, ktere velmi rychle zdomacnely... Vysledek je ten, ze VW pokud nechce mit prodeje na urovni Leona, tak jde s cenou dolu...
A jeste neco navic... Pokud ti klesne zajem o,zmrzlinu, tak snizis produkci, coz je u zmrzliny lehke. Ale mas-li vyrobni kapacity nastavene na statisice a prodas desetitice, tak je to pruser
Zacnu opet u te vlastni garaze, k cemu me vede tve neadekvatni reakce, ktere jsou na neco jineho nez bylo v puvodnim prispevku. Kdybys na tom trval, tak by to mohlo byt klasifikovano jako blud a to se leci 😉 >😒]
Abych ti usetril predlouhe reakce, tak to preformuluju.
Upozornuji, ze tyto ceny jiz jsou delsi dobu zname, takze ten rozdil v cene proti zbytku tridy (nejen onen „levny” Megane s cenou od, ale hlavne Korejci, kteri jsou pro Golf vetsi konkurenci) neni tak markantni, jak se nam tady nekteri snazi vnutit. Ten rozbor se zmrzlinou je sice pekny, ale pokud do toho rozboru zaradime Golf, tak byse mohl diky sve cene se svou povesti dostat na prodejnost Civicu nebo Mazdy 3. Donedavna tady mel clovek kupujici kompakt k volbe mimo Octavie Fr nabidku, kterou kdyz z jakehokoliv duvodu nechtel, tak Focus, Astru a Golf a Japonce. Focus sel s cenou dolu, Astra ne a paberkuje se nekde dole, Japonci taky a to proto, ze tady vyrostla konkurence v Ceedu a i30, ktere velmi rychle zdomacnely... Vysledek je ten, ze VW pokud nechce mit prodeje na urovni Leona, tak jde s cenou dolu...
A jeste neco navic... Pokud ti klesne zajem o,zmrzlinu, tak snizis produkci, coz je u zmrzliny lehke. Ale mas-li vyrobni kapacity nastavene na statisice a prodas desetitice, tak je to pruser
Takže vlastně pomalu (ale jistě) dospíváme ke shodě.
Psal jsem, že pro zjednodušení, neberu v potaz náklady, které jsou jedním z hlavních důvodů, proč je v případě Golfu výhodnější spíš právě ta třetí varianta, samozřejmě jen do určité míry poklesu ceny produktu.
Pro mě ja taky výhodnější prodávat velké množství za nižší cenu, než naopak, ale samozřejmě i to má své hranice. Příklad jsem dal spíš proto, že ve finále jsme na tom prvotním albánském zlevnění zmrzliny nevydělali ani on, ani já s tím, že ceny cukru, mléka, kakaa, energie, vody..., v poslední době rostou rychle nahoru... Pokud při mém dorovnání ceny půjde znovu dolů, je to spíš cesta do "pekel", ze které nakonec paradoxně nemusí profitovat ani samotný zákazník..., protože je tu i cesta jak snížit cenu a nebýt ve ztrátě, tím myslím snížení kvality, množství apod., v krajním případně skončit úplně...
Taky neříkám, že Renault je jediná značka která tlačí ceny výrazněji dolů, napsal jsem jen, že na našem trhu byli (v tomto ohledu) první z tradičních evropských výrobců. Korejci jsou trochu jiná kapitola a jejich cenová politika v poslední době spíš naopak mírně obrací...
Psal jsem, že pro zjednodušení, neberu v potaz náklady, které jsou jedním z hlavních důvodů, proč je v případě Golfu výhodnější spíš právě ta třetí varianta, samozřejmě jen do určité míry poklesu ceny produktu.
Pro mě ja taky výhodnější prodávat velké množství za nižší cenu, než naopak, ale samozřejmě i to má své hranice. Příklad jsem dal spíš proto, že ve finále jsme na tom prvotním albánském zlevnění zmrzliny nevydělali ani on, ani já s tím, že ceny cukru, mléka, kakaa, energie, vody..., v poslední době rostou rychle nahoru... Pokud při mém dorovnání ceny půjde znovu dolů, je to spíš cesta do "pekel", ze které nakonec paradoxně nemusí profitovat ani samotný zákazník..., protože je tu i cesta jak snížit cenu a nebýt ve ztrátě, tím myslím snížení kvality, množství apod., v krajním případně skončit úplně...
Taky neříkám, že Renault je jediná značka která tlačí ceny výrazněji dolů, napsal jsem jen, že na našem trhu byli (v tomto ohledu) první z tradičních evropských výrobců. Korejci jsou trochu jiná kapitola a jejich cenová politika v poslední době spíš naopak mírně obrací...
Korejci šli na to velmi dobře, měli image sice nic moc, ale rozhodně ne špatnou, nasadili nízké ceny, dlouhou záruku, která má ukázat, že svému výrobku věří a začali prodávat. Lidi pochopili, že pro spolehlivost nemusí nutně do německa, mezitím i Golf zaznamenal pár myšek např. s 2,0 TDI PD, teď poslední dobou 1,4 TSI 118 kW, něco se šíří drby atd., tak proč nezkusít Korejce s 5-7 lety záruky, navíc kvalitativně i jízdně na úrovni třídy. Úspěch se dostavil a polamlinku po lehoučku mohou nahoru s cenou.
Renault by měl dávat totéž, čili onu záruku na 5-7 let, to je dle mého názoru dokonalý nápad na zlepšení pověsti.
No a jak jsem psal, tak Golf to jako zástupce mainstreamu taky postihlo a musí slevovat, jestli chce prodat. Totéž nyní dělá Toyota s Aurisem, který silně posílil tento měsíc, ono Toyotu s bohatou výbavu za tuhle cenu? Mazda zatím vyčkává, Honda taky, dlouho ale podle mě nevydrží. Honda už začala s konečně cenově dostupným Jazzem.
Co se týče tvého příkladu... ano, snížení ceny se někde projevit musí, hned nebo časem... a jde to prý poznat i u VW. Např. jak jsem si byl pro opravenou kartu u servisáka, tak tam měl Golf VI 2,0 TDI Higline a nadával, že je to za ty peníze bída a že kvalita a odolnost některých materiálů se mu zdá oproti předešlému Golfu nižší. Ukazoval mi např. madla dveří. Těžko říct, tak detailně jsem materiály v Golfu během generací nezkoumal >😁
Renault by měl dávat totéž, čili onu záruku na 5-7 let, to je dle mého názoru dokonalý nápad na zlepšení pověsti.
No a jak jsem psal, tak Golf to jako zástupce mainstreamu taky postihlo a musí slevovat, jestli chce prodat. Totéž nyní dělá Toyota s Aurisem, který silně posílil tento měsíc, ono Toyotu s bohatou výbavu za tuhle cenu? Mazda zatím vyčkává, Honda taky, dlouho ale podle mě nevydrží. Honda už začala s konečně cenově dostupným Jazzem.
Co se týče tvého příkladu... ano, snížení ceny se někde projevit musí, hned nebo časem... a jde to prý poznat i u VW. Např. jak jsem si byl pro opravenou kartu u servisáka, tak tam měl Golf VI 2,0 TDI Higline a nadával, že je to za ty peníze bída a že kvalita a odolnost některých materiálů se mu zdá oproti předešlému Golfu nižší. Ukazoval mi např. madla dveří. Těžko říct, tak detailně jsem materiály v Golfu během generací nezkoumal >😁
Zadání u šesté generece Golfu bylo jasné a na první pohled dost protichůdné, tedy použít jako základ pátou generaci s tím, že se vylepší/celkově doladí a současně se i výrazněji sníží náklady na výrobu Golfu, aby mohl konkurovat i cenově... Samozřejmě, že primárně nemělo jít o snižování kvality, ale ani bez tohoto aspektu se to prostě zcela neobejde...
Proto jsem psal, že výraznější snižování cen nemusí nést pro zákazníka jen samé bonusy...
Co se týká srovnání 5. a 6. generace, určitě by šel z obou generací poskládat tzv. ideální Golf5/6, ale to asi platí u každého konkrétního typu auta...
Proto jsem psal, že výraznější snižování cen nemusí nést pro zákazníka jen samé bonusy...
Co se týká srovnání 5. a 6. generace, určitě by šel z obou generací poskládat tzv. ideální Golf5/6, ale to asi platí u každého konkrétního typu auta...
Teď jsem měl zajímavé dilema, které se týká této diskuze. Moje přítelkyně má golfa, u kterého nastal čas generační obměny. Projeli jsme spolu pár autosalónů, podívali se i ke konkurenci a nechali si nabídnout jednotlivé vozy.
Jeli jsme se taky podívat ke žabožroutům, protože u našich přátel z Boulogne nakupuju firemní auta a mám tam flotilovou slevu. Jen tak z plezíru jsem si nechal udělat nabídku na Lagunu Black edition. Vím, je to auto o třídu vyšší, avšak tak něšjak mi to srovnání s Golfem VI přišlo v pořádku. Z nabídnutých 410 bez DPH cash, nebo 350 bez DPH s Renaultleasingem mi spadla čelist, přítelkyni se to líbilo více než golf a tak jsem to objednal. Přijde v červnu, jsem na to zvědavej.
A proč jsem se tak rozhodl. Jediný rozhodující faktor byla cena. Pořizuji totiž vůz střední třídy s dvoulitrovým dieselem a takřka plnou výbavou, včetně vestavěné navi a bixenonů za cenu golfu s nižší výbavou. Renault se opravdu cenově podbízí, jezdit bych s tím tedy moc nechtěl. sedí se v tom jak na štokrli, ale přítelkyni se to líbí ...
Jeli jsme se taky podívat ke žabožroutům, protože u našich přátel z Boulogne nakupuju firemní auta a mám tam flotilovou slevu. Jen tak z plezíru jsem si nechal udělat nabídku na Lagunu Black edition. Vím, je to auto o třídu vyšší, avšak tak něšjak mi to srovnání s Golfem VI přišlo v pořádku. Z nabídnutých 410 bez DPH cash, nebo 350 bez DPH s Renaultleasingem mi spadla čelist, přítelkyni se to líbilo více než golf a tak jsem to objednal. Přijde v červnu, jsem na to zvědavej.
A proč jsem se tak rozhodl. Jediný rozhodující faktor byla cena. Pořizuji totiž vůz střední třídy s dvoulitrovým dieselem a takřka plnou výbavou, včetně vestavěné navi a bixenonů za cenu golfu s nižší výbavou. Renault se opravdu cenově podbízí, jezdit bych s tím tedy moc nechtěl. sedí se v tom jak na štokrli, ale přítelkyni se to líbí ...
jen pro info... kolik stojí fleetovej passat?
:yes: Syndrom vlastní garáže (nejen) u White Labela diagnostikuji už delší dobu. Průvodním jevem jsou tzv. "hoši z Wolfsburgu" - kdykoli vyjde článek o VW, místní fanboys dávají ruce v pěst a vrhají vlčí pohledy nalevo napravo a jakmile se vynoří první příspěvek neobsahující alepoň mezi řádky pokoru a adoraci vůči Velkému Koncernu (viz. např Tvůj naprosto neutrální koment na začátku tohoto vlákna), ihned přecházejí do útoku. Čestnou výjimkou budiž GTI, který tohoto jevu zůstal zcela ušetřen.
Podobná (rádoby) "moudra" si může dovolit psát někdo opravdu nestranný, což bohužel nejsi, a i když nejsi (na místní poměry) žádný velký extrémista, tak třeba zrovna Renault je proti tobě poměrně velmi neutrální a není postižen "antikoncernismem", je jen podobně profrancouzský, jako třeba já proněmecký a osobně věřím spíš těm, jejichž garáž potvrzuje to, co sami píšou/říkají, než naopak, a právě těch "opačných" je tu rozhodně mnohem víc. Stačí se podívat na nístní diskusní ideály (auta) a srovnat je s tím (myslím nové/novější vozy) co člověk skutečně na cestách potkává.
Takže není syndrom, jako syndrom a platí to i u toho "garážového"... ...
Navíc by mě zajímalo, co považuješ za útok, ty dvě logické otázky, které jsem položil Ronaultovi? A jeho zbytečně vztahovačnou reakci a následný podobný "útok" si náhodou nezaregistoval?
Zřejmě proto, že pro tebe nebyl dostatečně "prokoncernový"... :😉 😉
Takže není syndrom, jako syndrom a platí to i u toho "garážového"... ...
Navíc by mě zajímalo, co považuješ za útok, ty dvě logické otázky, které jsem položil Ronaultovi? A jeho zbytečně vztahovačnou reakci a následný podobný "útok" si náhodou nezaregistoval?
Zřejmě proto, že pro tebe nebyl dostatečně "prokoncernový"... :😉 😉
Asi to málokto z nich prizná, ale Golf je predsa len "ľudovým" autom, kde na cene záleží - a to dosť. Jednoducho VW neznižuje ceny preto, že by chcel, ale preto, lebo musí. Je zbytočné považovať Golf za nejaké výnimočné auto, keď sa musí podriaďovať cenovo konkurencii ...
Nie je zlé, ale konkurencia tlačí a tlačí ...
Nie je zlé, ale konkurencia tlačí a tlačí ...
To je jen jedna půlka důvodu, proč tomu tak je. Ta druhá tkví v tom,že Golf 6 je z 80ti procent Golfem V. Za 7 let výroby se již formy zaplatily,dodavatelé slevnili a výrobní cena Golfu je dnes výrazně níž,než před lety! 😄 Každopádně je to jenom plus pro zákazníka! :yes:
Nejprodávanější (dlouhodobě) auto v Evropě musí! snižovat cenu...!
A teď zkus pro změnu třeba nějaký o policajtech... >😒]
A teď zkus pro změnu třeba nějaký o policajtech... >😒]
Znižuje cenu? Znižuje. VW asi vie niečo čo ty nie ... jednoduché >😁
Jednuché je hlavně tvé myšlení v tomto ohledu...
To, že někdo snižuje cenu produktu na trhu, ještě zdaleka automaticky! neznamená, že jí snižovat musí.
Máš snad pocit, že současný "malý zájem" o Golfa na evropském trhu nutí! VW snižovat jeho cenu?
Zřejmě nevíš něco, co ví skoro každý... 😉
To, že někdo snižuje cenu produktu na trhu, ještě zdaleka automaticky! neznamená, že jí snižovat musí.
Máš snad pocit, že současný "malý zájem" o Golfa na evropském trhu nutí! VW snižovat jeho cenu?
Zřejmě nevíš něco, co ví skoro každý... 😉
Tentokrát se pleteš.
1. Mluvíme o trhu a cenách u nás v ČR, ne v Evropě. Proveď analýzu, jestli ceny šly dolů jen u nás nebo ve všech státech Evropy a pak se o tom můžeme bavit a brát to jako relevantní argument.
2. Cenu produktu rozhoduje hlavně poměr cena/hodnota a zde je evidentně jisté, že dovozce si cení Golfa na cca o 10-15 tis. více než Megane nebo i30 (což při rozdílu v poklesu ceny vlastně dělá Golfa pomalu i výhodnější nabídku), jinak by cenu nechal nahoře a neobával se poklesů prodejů.
1. Mluvíme o trhu a cenách u nás v ČR, ne v Evropě. Proveď analýzu, jestli ceny šly dolů jen u nás nebo ve všech státech Evropy a pak se o tom můžeme bavit a brát to jako relevantní argument.
2. Cenu produktu rozhoduje hlavně poměr cena/hodnota a zde je evidentně jisté, že dovozce si cení Golfa na cca o 10-15 tis. více než Megane nebo i30 (což při rozdílu v poklesu ceny vlastně dělá Golfa pomalu i výhodnější nabídku), jinak by cenu nechal nahoře a neobával se poklesů prodejů.
Čo trepeš za nezmysly! Kde som písal, že MUSÍ znižovať cenu? Máš vlčiu tmu? Písal som, že z nejakého dôvodu VW znižuje cenu. Bodka. Asi vie, prečo to robí a preto asi vie, čo ty nie ... Alebo si čítal nejakú dôvodovú správu predstavenstvu VW, ktorom píšu PREČO by mali znížiť ceny?
Zlevnili skoro všichni. Takže Golf byl prostě na řadě. Zlevňovat možná nemusel, ale už takhle se prodává docela dost konkurenčních Méganů, i30, Ceedů atd.
VW ví velmi dobře, jak se dělá marketing a prodeje. Nebojte se, že by to neměl dobře spočítané, kolik má slevit, aby udržel dobrá prodejní čísla.
VW ví velmi dobře, jak se dělá marketing a prodeje. Nebojte se, že by to neměl dobře spočítané, kolik má slevit, aby udržel dobrá prodejní čísla.
ty asi nebudeš ekonóm!? skús si to po sebe prečítať.....to snáď ani nemôžeš myslieť ako žart?!
Co konkrétně nemůžu myslet ani jako žert, mohl bys být konkrétnější, jasnovidec totiž nejsem určitě..., jen aby se náhodou neukázalo, že máš spíš problém s chápaním psaného textu... 😉
znižovanie ceny produktu na trhu nerobí žiadny kapitalista preto že by chcel ale preto že musí.
Ale není muset, jako muset, rozdíl je podobný jako je mezi muset a moci.
V této diskusi jsem se k tomu rozepsal podrobněji, takže když tak zkus raději něco konkrétního k tomu. Lídr trhu má ke zvážení určitě více možností, než jen samotné snížení ceny produktu, otázka je, co je pro něj aktuálně nejvýhodnější, ale muset je až příliš silné slovo, muset obecně znamená nemít žádnou jinou možnost, jak se např. říká, že musíme jen (jednou) zemřít, což platí i pro ekonomy... 😉
V této diskusi jsem se k tomu rozepsal podrobněji, takže když tak zkus raději něco konkrétního k tomu. Lídr trhu má ke zvážení určitě více možností, než jen samotné snížení ceny produktu, otázka je, co je pro něj aktuálně nejvýhodnější, ale muset je až příliš silné slovo, muset obecně znamená nemít žádnou jinou možnost, jak se např. říká, že musíme jen (jednou) zemřít, což platí i pro ekonomy... 😉
ale musel, ak chce predávať. zisk je len jeden cieľ kapitalistu, druhým je rast.
ak chce byť VW No.1 musí predávať, ak chce predávať musí s cenou dolu.
nebuď takým otrokom tabuliek.
ak chce byť VW No.1 musí predávať, ak chce predávať musí s cenou dolu.
nebuď takým otrokom tabuliek.
To je to o čem píšu. VW má těch možností víc, pokud pro něj bude prioritní být No. 1 v "tabulce", pak by měl určitě raději slevit, ale nemusí to být pro něj priorita za každou cenu a stejně tak nemusí být pořád první, ani když sníží cenu, vše je také hodně o míře...
VW nie je jedna osoba, sú to hlavne akcionári, ktorí tlačia na dosiahnutie cieľa (zisk, rast, zisk+rast). viac možností nemá, len stále vpred, ni krok vzad. preto musí. bez ohľadu na silu slova "musieť". žiadne premýšľanie o miere a vhodnosti, to by ich hneď niekto zhltol, v biznise keď ukážeš slabú stránku, hneď ťa roztrhajú vlci.
Které evropské auto, dokazuje dlouhodobě! lépe, než právě VW Golf, že ten nejprodávanější NE"musí" zdaleka patřit mezi ty nejlevnější/levnější, a to i přes to, že ani třída do které patří, není zrovna ta úplně nejlevnější... 😉
Jinak si sám sebe nachytal na hruškách, ani pro ty akcionáře není největší prioritou 1. místo v nějaké tabulce, ale jak sám píšeš, jde jim především o "zisk", a zrovna ten samotné snižování ceny jaksi nezvyšuje, primárně spíš právě naopak, takže je třeba vážit všechna pro i proti a nejít slepě jen za jedním parametrem (samotné prodeje)...
Jinak si sám sebe nachytal na hruškách, ani pro ty akcionáře není největší prioritou 1. místo v nějaké tabulce, ale jak sám píšeš, jde jim především o "zisk", a zrovna ten samotné snižování ceny jaksi nezvyšuje, primárně spíš právě naopak, takže je třeba vážit všechna pro i proti a nejít slepě jen za jedním parametrem (samotné prodeje)...
zbytočne si personifikuješ fabriku aj produkt a následne sa zamotávaš v úvahách o nepokorených favoritoch a rytieroch v lesklej zbroji.... mňa neťaží žiadny vzťah ani k jednému a preto to vidím ako obyčajný biznisplán.... vyrobiť a predať....hotovo.
ten druhý odstavec je celý zle. akcionárom ide o zisk, ale ten je väčší vo väčšej fabrike, čiže rast prináša so sebou aj zisk...neprekrúcaj čo som napísal.
ten druhý odstavec je celý zle. akcionárom ide o zisk, ale ten je väčší vo väčšej fabrike, čiže rast prináša so sebou aj zisk...neprekrúcaj čo som napísal.
Žádný podobný jediný parametr neznamená v ekonomice automaticky zvyšování zisku, to bys mohl (jako ekonom) vědět. Tedy ani samotný růst prodejů nemusí vždy znamenat růst zisku, je to taky hodně o ceně a nákladech. A žádný skutečně komplexní a seriozní "biznisplán" není jen o tom: "vyrobiť a predať....hotovo." Zisk je především o tom za kolik vyrobit a za kolik prodat, pokud nefunguje tohle, může být klidně samotné zvyšování prodejů kontraproduktivní... 😉
P.S. Dávám ti konkrétní, skutečné příklady, tvoje řečičky o rytířích v lesklé zbroji jsou mimo mísu, je to jen pokus o "vtipný populismus"...
P.S. Dávám ti konkrétní, skutečné příklady, tvoje řečičky o rytířích v lesklé zbroji jsou mimo mísu, je to jen pokus o "vtipný populismus"...
white label, co to tu motas, ake teorie?
Myslis ze akcionari hlasovali, ze sa ma v Cechach znizit cena Golfa? Vobec nie. Golf sa predava slabsie ako kedysi, tak importer musel logicky s cenou dole. Mozno to chce dohnat na servise.
Myslis ze akcionari hlasovali, ze sa ma v Cechach znizit cena Golfa? Vobec nie. Golf sa predava slabsie ako kedysi, tak importer musel logicky s cenou dole. Mozno to chce dohnat na servise.
Zkus si nejprve projet celé vlákno, než tu začneš jen tak "plácat" něco o motání.
Ta debata se dostala do mnohemn obecnější roviny, než je jen Golf a jeho cena na jednom (českém) trhu...
Jakou konstrukcí jsi přišel na to, že tvrdím: "ze (by) akcionari hlasovali, ze sa ma v Cechach znizit cena Golfa", opravdu netuším...
Ta debata se dostala do mnohemn obecnější roviny, než je jen Golf a jeho cena na jednom (českém) trhu...
Jakou konstrukcí jsi přišel na to, že tvrdím: "ze (by) akcionari hlasovali, ze sa ma v Cechach znizit cena Golfa", opravdu netuším...
Tak tady to máš, jsou auta, u nichž právě pro slevy jen a jen garážově ztrácíš. nakonec abys po třech letech ještě platil tomu, kdo by to chtěl po tobě tahat po déjedna. Ovšem v případě Golfu je to tak, že s klesjící cenou jen a jen ... získáváš. Přemýšlej, já vím, přemýšlení bolí, ale zrovna v případě Golfu se to vy-pla-tí.
BRAVWO GOLF :yes:
BRAVWO GOLF :yes:
Když ono za tyhle cenovky, co se teď prodávají nová auta (tím nemyslým kočáry svaté trojice 😉 ), resale value už z principu nemůže být deprimující. Když při pořizovačce 400 tis víš, že za 4 roky budeš tratit tak akorát tak 50%, tak do dávaš, jak se říká "s prstem v nose" a je úplně jedno, jakého výrobce zvolíš (když to nebude nějaká stíhačha ze Šanghaje). Záleží hlavně na tom, aby ses pak celé ty čtyři roky nenáviděl za svoje ukvapená rozhodnutí. Proto rada zní, při výběru auta 10x měř a jednou řež a hlavně ukecej prodejce, aby ti tvýho favorita půjčil na dýl, než na dvě kolečka kolem bloku ...
pamatam si casy, ked si tu zlacnenie cee'd-u komentoval slovami "to je na provaz". K tomu sa uz nepriznas, co?
A k tomu tahaniu po D1: Pocul som ze majitelia wagenov pre volk volaju odtahovku dost casto... 😄
A k tomu tahaniu po D1: Pocul som ze majitelia wagenov pre volk volaju odtahovku dost casto... 😄
ty , stary demago, vedel som ze si to upravis k sebe samemu aby sa ti to hodilo.. Ty si taky dilino GTI, ze ja sa cudujem ze sa sam pred sebou nehanbis... Uz tolko krat si si tu nasral do huby a furt tu trepes c0c0tiny... Furt furt furt.. ale ako jokes su to naozaj dobre.. Zacnem si ich asi pisat a zalozim tu blog ktory bude len o tebe ako o miestnom dilinkovi ktory ma mokre sny z kazdej VW spravy..
A ja zas nechapu, proc sem pousti lidi, co kazdeho sproste urazi a maj slovnik jako nase blondate poslankyne....
Ještě, že to píšeš v cizím jazyce, protože urážení nemám rád a na urážky to docela vypadá.
a ntie GTIho texty na ostatne znacky su co? to ti nevadi ze uraza vsetkych ktori maju iny nazor? to je v pohodke hej? Ja si do GTIho rad kopnem a budem to robit stale lebo je to puko ktory je zadubeny. A ano je to urazanie! Urazanie Dilina! Taki sa urazat mozu, aj tak to nechapu.
17:51 "Nikoho tu neurazam..."
17:53 "Ano je to urazanie!"
Za dvě minuty docela znatelný posun v sebereflexi, práce máš před sebou dost, ale jestli ti to půjde tímhle tempem, můžeš to možná stihnout ještě do konce roku... 😉
17:53 "Ano je to urazanie!"
Za dvě minuty docela znatelný posun v sebereflexi, práce máš před sebou dost, ale jestli ti to půjde tímhle tempem, můžeš to možná stihnout ještě do konce roku... 😉
ty citas aj cele vety alebo vies iba prve slovo?
17:51: "Nikoho tu neurazam iba tohto debilka..."
Tak sa nauc citas whiticko, lebo budes za sprostacka.. 😉
17:51: "Nikoho tu neurazam iba tohto debilka..."
Tak sa nauc citas whiticko, lebo budes za sprostacka.. 😉
O sprosťáčka (ale i prosťáčka) jsi mě právě svými příspěvky připravil ty... 😉
jj, vravi ten co nevie citat >😁
Takže pokud necituju celý příspěvek, tak neumím číst... >😒]
těžkou úlohu sis vybral..
Já ne, spíš on se marně pokouší proniknout do "tajů" logiky... >😒]
snazim sa preniknut do tajov tvojej logiky >😁 vyberas slova z mojich viet a davas ich proti sebe.. obycajny klamar si whitik nic viac ale je to v pohode, ved to si cely ty, tak ta tu pozname 😄 :yes:
"Tak ťa tu poznáme"? I přes svou zřetelnou jednoduchost zřejmě tušíš, že tvůj názor tu nemá nijak velkou váhu, tak se snažíš zaštítit nějakou virtuální skupinou "MY"! Dost průhledné, asi to pro tebe nebude snadné, ale pokus se psát sám za sebe... :😉 😉
je nas tu viacej, flame tu vedies s viacerymi ludmi, najst si v tvojich prispevkoch hadky nie je problem 😄 cize MY som uviedol preto lebo to nie je prvy krat co vedies spor a hadky na desiatky prispevkov s jednym clenom, dnes so mnou 😄
Já tu především slušně/nevulgárně diskutuju, že se tu vždy s každým neshodnu, považuju za zcela přirozené a pokud by tomu tak nebylo, nevím proč bych tu vlastně chodil. Posílat si tu navzájem palce nahoru by mě opravdu dlouho nebavilo.
Kritika od tebe v tomto směru je dost úsměvná, sám se bez vulgarismů neobejdeš, což ti jen v téhle diskusi napsalo několik uživatelů, ale já slovo MY v diskusích přesto nepoužívám, připadá mi to poněkud alibistické a "slabé"... 😉
Kritika od tebe v tomto směru je dost úsměvná, sám se bez vulgarismů neobejdeš, což ti jen v téhle diskusi napsalo několik uživatelů, ale já slovo MY v diskusích přesto nepoužívám, připadá mi to poněkud alibistické a "slabé"... 😉
ty si ten posledny co tu slusne diskutuje 😄 to ze sa tu vyjadril koncernaci ty a krispos povazujes za uplne normalne, ved svojho guru gtiho si musite chranit, ved kto vam tu dava tie najvacsie mudrosti. A keby si uz chcel byt spravodlivy, kritizoval by si tu aj gtiho za tie pizdoviny co tu vypisuje, ale zjavne ti to hra na notu tak tazko by si jeho kritizoval. Ale kazdeho co sa postavi proti VW group tu budes osocovat. A co su to tie vulgarizmy pre teba? *? ci dilino? sprostacek? chod do paze, ked si to nechces citat tak na mna nereaguj, uz som ti to vela krat povedal ale asi ma mas velm irad, ked na mna rad reagujes.
>😁 tak toto je foooor >😁 >😁 tvoja logika je neuveritelna >😁 najprv tu vyberas slova z mojich reakcii a obvinujes ma z protirecenia a ked ti ukazem ze klames tak este sa vyhovaras ze necitujes cely prispevok >😁 Fakt si ma rozosmial >😁 >😁 >😁 >😁 toto dam na lamera, ujme sa to >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
U francouzů je to horší, u Rencka bych si vybral Fluence a to je asi vše, u Peugeotu jedině 207 a nic víc, u Citronu nic. Bravo od Fiatu je také moc pěkné auto.
Korejci jsou na tom podobně jak Frantíci, tam bych si vybral asi jen ix20. Na výběr bych toho měl v nižších třídách celkem dost 😄
Myslím si, že prodejci se nyní zaměří právě na tuto kategorii vozidel, než na prťata a limuziny. A my všichni, pokud máme "drobné" pod polštářem, na tom vyděláme :yes:
Třeba nastane doba, kdy si i našinec koupí co 5 let nové auto 😄
Ale pokud to vidíš takto, tak ti nezbyde nic jiného než si koupit stříbrné Das Auto na 16" liťácích, no.... 😉
Není nad to dát 400 tyček za věc, která "se mi vůbec nelíbí".... >😒]
Co Peugeot 308 s motorem od BMW....?
Mometanle zvazujem uz len civic a golf, na civicu ma stve ze je uz dost zastaraly a bezpecnost ani zdaleka taka ako v golfe. Ale motor 1,8 atmosfera je vykonovo aj spotrebovo super. Kultivovanostou je lepsi hociktory TSI to je jasne. Predsa len vyvoj ide neustale dopredu. A aj to zvezenie s vrtulkou neni zle, privaly krutiaceho momentu od spodku, subjektivny pocit z jazdy super, ale kto vie kolko to turbo vydrzi?
Aspon na Slovensku su teraz obe auta cenovo aj vybavovo velmi porovnatelne 1,4tsi vs. 1,8 i-Vtec...