Mne sa nová filozofia od Citroenu veľmi páči!!! :yes::yes::yes:
Počnúc od C3 končiac C6-ou si myslím ,že sa Citroen vydal správnou cestou. Netvrdím ,že to budú rekordné predaje čo sa týka rady DS,ale kto sa chce trocha zviditeľniť a odlíšiť má na to možnosť práve vďaka aj tejto rade. Naživo som videl DS3 aj DS4 a musím povedať,že sú to poctivé vozidlá s veľmi lúbivým dizajnom a verím ,že DS5 nebude v ničom zaostávať. Čo sa týka novej C4-i je to kus auta veľmi sa im podaril dizajn o interiéri ani nehovoriac ,no napriek tomu je mojím favoritom C5. Ako tu už vyššie niekto spomínal je to nedocenené auto a aj po 5 rokoch má to auto skvelý dizajn a kvalitu samozrejme! :-)
Držím palce Citroenu len tak ďalej!!! :yes::yes::yes:
Člověče , ty ses do mě teda pustil s vervou, ovšem myslím, že neprávem. Nová C3 se mi líbí velmi, kousek jsem jí i projel a je super, C4 je designově fantastická, ale tady se bavíme o DS5 a to je prostě Vel Satis jak vyšitej. Ani ne tak moc designem nebo interiérem (v obou těchto disciplínách mě upřímně Vel Satis přesvědčil víc než tohle), jako spíš zacílením na trhu dle mého odhadu i prodejními "úspěchy".
Zkus to trochu rozvést a opustit při tom svou rodnou vísku. Ono to není tak snadné, že něco pro mne atd... Pro někoho bude třeba povl Mercedes, protože v něm jezdí ehm, romové, ale to ještě nebude z tohoto názoru dělat názor správný.
Sorry, ale ty jsi toho Vel Satise viděl asi jenom hodně z dálky a nebo na malym obrázku. Já s ním jezdil (jako uživatel jsme si nestěžoval, nakonec jsme z toho měl dojem jako z většího SUVčka), ale porovnávat Vel Satis s tímhle je trochu (dost) mimo.
Citroen patří dneska k nejhezčím, nejoroginálnějším a nejnápaditějším autům a to i tam, kde se jedná o ryze mainstreamovou produkci - běžná C4 se prostě povedla taky a její kvylity jsou na ní vidět. Na tohle se ale tším naživo, protože to stejně DS3 vypadá skvěle. Povedla se C3 (i když je to takové trochu dámské auto), fascinující je malé hranaté Picasso, hodně nedoceněná u nás je C5, zejména v kombíku a to i kvalitou, snad platí jenom to, co píšou pánové nahoře - automat by potřeboval "dodělat" a co se týká SUV, stálo by za to zapracovat na designu, i když jsem si vědom všech omezení především pak charakteru vozu a jeho původu. Popravdě peugeot vypadá mnohem hůř.....
Jinak patřím k té mešině, co nesdílí nadšení z nového nového brouka, stejně jako mně neoslovila fiatí pětistovka. Jediná reinkarnace, kerou beru je Mini, ale to je trochu jiná povídka. proč to sem píšu? Při pohledu na fotky DS4 se mi vybavil billboard s reklamou na DS3 - minulost patří do muzea - antiretro - to je přesně to, co oslovuje mně.
Tak v mém případě jde spíše o galaxii, než o souhvězdí ( viz zřejmý avatar ) . Mám podobný dojem jako Ronault a Pogo.Mne spíš překvapuje Tvoje kadence a intenzita nesouhlasu s produkcí frantíků vzhledem k Tvému avataru.A fandovství, nebo obdiv vyjádřený použitím loga v avataru stejně jako na osobní korouhvi si představuji trošku vlídnější ( nevkládat mi jiné významy) . Nikdo se přece ani slůvkem neotřel třeba o německé výrobce a už vůbec nepadlo cokoliv v souvislosti s pomlouváním - ta asociace mě překvapuje.Tvůj vkus je Tvoje záležitost, stejně jako ony sYmpatie.
To, co tam rika Roy mi vzdycky prislo jako nejdojemnejsi hlaska v dejinach filmu...u Titanicu se nudim, sladakum se smeju, ale tady mam vzdycky nahnuto.
A Deckard byl stejne taky replikant :-)
Presne tak, Signum byl v ramci Opelu nad Vectrou a mel byt zastupcem vyssi stredni. Zakladna byla sice stejna jako u Vectry ale rozvor byl prodlouzen o 13 cm.
Můj pohled je důležitý jen pro mě. Ostatní mají svůj pohled a názor na věc. Takže proto jsem napsal můj. Věřím, že třeba Laguna ve verzi GT s 4control bude jezdit fantasticky, ale prostě mi renault nesedí. Ale moje sYmpatie (aby zase nějaké souhvězdí nemělo problém s pravopisem) patří jiným.
Já vím, že jsi skalní příznivce Renaultu, tak jsi to možná ne zcela dobře přečetl ale psal jsem "Renault je u mě..." Tedy pro mě je prostě Renault pase. Lagunu považuji za jedno nejošklivěší auto ve třídě (interier má docela v pohodě). Megane se mi taky nelíbí a celkově mi prostě není Renault simpatický. Je to ale jen můj pohled.
Chápu, že někdno nemá rád francouzká auta / to ty asi nejsi /, ale nazvat dnes nejlepší francouzkou značku RENAULT dnem by možná chtělo trochu rozvést.
To, že se mi líbí i něco jiného než značka auta, kterou vlastním je naprosto normální. Nevím, proč by jsem měl tvrdošinně ohajovat špatný věci, jen pro to, že vlastním auta ze stejné stáje. Určitě by jsem si radši koupil Mitsubishy Outlander, nebo citroen c-crosser. než Peugeot 4008, protože se mi děsně nelíbí ta jeho přední maska. S Peugeoty jsem zásadní problémy neměl. S citroenem jsem taky problém neměl. Alešpoň ne zásadní. Dokonce jsem byl spokojený i s opelem.
když jsem měl náhradní vozidlo na tři týdny octavii I 1,9 TDI, tak jsem s ní problém taky neměl. To že němci dělají povedená auta je fakt a nevím, proč by jsem je měl pomlouvat jenom pro to, že já sám jezdím na Francouzech. S těmi Francouzi by jsem to poupravil na Peugeot a Citroen. Protože Renault je u mě na totálním dně spolu s korejcema. Ani korejci ani Renault u mě v garáži ještě dlouho nebudou.
To že se mi nelíbí ty přední masky U peugeotu taky nijak netajím. Taky pro to jsem měl jen 306,406, a nyní 607. Zkušenosti mám i s jinými modely. ale éra velkých hub mě moc nevzala. A světe div se, líbí se mi dost i C6, která je extravagantní až moc.
Nemám důvod Citroenu, nebo Peugeotu nevřit a z mé strany jsem spokojený. Sedí mi jejich klidnější povaha, protože stejně jezdím převážně dálnici, kde nastavím tempomat a jedu.
Promiň, mě to ale spíše už delší dobu připadá, že "měl jsem Škodovku, mám Škodovku a dost možná budu mít Škodovku, ale dám si do Avataru Peugeota, když totiž budu namítat něco na Fr. auta, tak alespoň nebudu obviněn z fandovství k jedné značce".
Jinými slovy, když máš, měl jsi a asi budeš mít, tak moc náklonnosti a radosti z volby nevidím, spíše naopak a nejsem jediný a první, kdo si toho všiml.
Mám radši o něco udsedlejší serioznější pojetí. Možná proto mám takovou zášť k různým výstřelkům, které beru za nevkusné, ale tisíc lidí tisíc chutí. DS6 jsem uvedl jen jako další příklad. Prozatimní Studie nám toho moc neřekne. Bůh ví, jak to bude vypadat doopravdy. Ale stávající studie je taky přehnaně překombinovaná.
Mi to pripada spis jako snaha o ni, je to preplacany. Naflakat zvenku prolisy a chrom na jinak obycejny auto neni toho slova hodny. Ted je to zajimavy, ale rychle se to okouka.
Tak jestli ten B sloupek na DS3 připadá jako tuzing C3, tak jest něco v tvém vnímání špatně, stejěn jako špatně máš zadaný avatar, toho si všímám už delší dobu.
ano, ale byla na prodloužené platformě (nevím jestli to byla stejná jako Vectra Caravan) a i nabídka motorů tuším nezahrnovala úplně základní jako u Vectry, naopak měla napr. V6CDTI (měla ho Vectra?), a v podstatě to byla náhrada Omegy. V dnešní době přerostlé střední třídy to možná tak nevypadá, ale na tu dobu byl Signum skutečně jinde než tato třída.
inspiroval je opravdu příliš silné slovo, ale když jsem si otevřel galerii, taky jsem si hned vzpomněl na současný design Hyundaie, konkrétně Veloster :-)
Ale na mě včechny řady součastných DS působí trochu tuzingově. DS 3 absolutně. A to i naživo vypadá jak vítěz tuzérského ME. DS4 už je o něco malinko lepší, ale stále tuzingová C4. Tahle DS5 je na tom z mého pohledu asi nejlépe, ale prostě si neumí odpustit to nuceně tuzit. Představoval by jsem si to v téhle kategorii přecijenom o něco více usedlejší zaměřené do luxusu. Ikdyž zde převažují spíše prvky luxusní, než tuzérský. Ale pokud vypustí ještě něco jako DS6, tak by se snad mohli odprostit od výstřelků a udělat luxusní koráb.
Ja naivne doufam, ze ten automat bude doladeny do nejake miry aby nejen bezproblemove fungoval ale hlavne aby recenze z pocatku neodradila veskere potencialni zakazniky.
Vrazit tam ten soucasny kdy je verejne tajemstvi, ze je to nepovedena hracka proste nemuze logicky projit... doufam, ze se nemylim.
Pozerám na fotky a neviem sa rozhodnúť: bude DS5 flop, ako Lancia Delta, alebo to bude imidžový hit ako Fiat 500? Päťdverový hatch strednej triedy neveští príliš dobrého. Nevyšlo to Oplu s jeho Signumom, ani Lancii s Deltou, obávam sa preto, že trh nebude schopný masovo akceptovať hatchback strednej triedy. Oproti obom má však nový Citroen navrch, štýlom i originalitou, vyváženejšími proporciami i originalitou detailov.
V otázke techniky sa zase vynárajú pochybnosti: bude imidžovému autu strednej triedy, ktoré má ponúknuť niečo viac, ako lacnejšia C5, stačiť motor 1,6T ako maximum? Riešilo sa to pri 508 a tu je to ešte akútnejšie. Naviac tá divná politika výrobcu nútiť kupujúcim kombinácie motorov a prevodoviek: prečo základ má byť automat a až vyššie bude voľba medzi manuálom a automatom? A prečo tlačia nevydarenú robotizovanú prevodovku, keď všetky testy, naposledy C4 na hlavnej, ukazujú, že je to veľký flop? Prečo dostane multilink vzadu iba hybrid? Či to budú prekážky, ukáže až trh. Za seba hovorím, že zatiaľ čo DS3 bol krok správnym smerom, DS5 sa mi javí ako krok do prázdna.